Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із проведення державної інвентаризації земель
Очікувана вартість
1 715 899,00 UAH
UA-2023-02-11-000406-a ● 93332d28c3dd4374a3e8b705a09d83a6
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39766716 |
Вебсайт: | http://zakarpatska.land.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, площа Народна, будинок 4 |
Контактна особа: |
Марян Попадюк +380312612312 popadiuk2022@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2023 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2023 14:42 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2023 14:42 |
Очікувана вартість: | 1 715 899,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 158,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених ч. 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог цивільного законодавства України, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 за № 275/35897 "Про затвердження форми і Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції та постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 ("Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" (із змінами, внесеними згідно з Постановами Національного банку), із зобов'язанням банку-гаранта сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) кошти у розмірі 50,00 тис.грн.(п’ятдесят тисяч грн. Реквізити Замовника (бенефіціара): р/р UA UA418201720355169002001090272 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172, одержувач: Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області, код ЄДРПОУ 39766716, адреса: 88000, місто Ужгород, площа Народна, 4. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик файлами, отриманими від банку. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом - КЕП (надалі - електронний підпис) у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги" від 05.10.2017 № 2155-VIII (із змінами, внесеними згідно із Законами). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис. Замовник перевіряє наявність електронного підпису за допомогою програмного комплексу "ІІТ Користувач ЦСК-1", M.E.Doc або в інший спосіб зазначений в електронній банківській гарантії. Якщо при перевірці електронної банківської гарантії відсутній електронний підпис уповноваженої особи банку або якщо електронна банківська гарантія подана у форматі, який унеможливлює перевірити електронний підпис, то дана електронна банківська гарантія вважається недійсною, а тендерна пропозиція такого Учасника відхиляється Замовником відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Документ, підписаний електронним підписом, є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні тендерної гарантії фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис ("М.Е.Doc", "ІІТ Користувач ЦСК-1", або інші.). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, оформленим не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції як у формі електронної банківської гарантії так і у формі сканованої версії з оригіналу паперового відображення змісту такої гарантії. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку, копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору про надання гарантії або заяви про надання гарантії, за якими надається гарантія, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог цивільного законодавства України, Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 за № 41/10321 ("Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", із зобов'язанням банку-гаранта сплатити на рахунок замовника (бенефіціара) кошти у розмірі 3% вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю діє протягом усього строку дії договору про закупівлю та три місяці після закінчення дії договору. Оригінал банківської гарантії надається не пізніше дати укладення договору про закупівлю за адресою: 88000, місто Ужгород, площа Народна, 4, Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області Реквізити Замовника (бенефіціара): р/р UA UA418201720355169002001090272 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172, одержувач: Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області, код ЄДРПОУ 39766716, адреса: 88000, місто Ужгород, площа Народна, 4. До банківської гарантії додаються копія Витягу з Державного реєстру банків (або копія банківської ліцензії), завірена банком копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. У разі несвоєчасного надання або ненадання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, тендерна пропозиція такого переможця підлягає відхиленню відповідно до абзацу 5 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10034.5 гектар
Послуги із проведення державної інвентаризації земель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 грудня 2023
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2023 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2023 16:02 |
Тендерна документація___11_02_2023__Закарпатська область.docx | |
11 лютого 2023 15:01 |
Інформація про використання державними підприємствами земель,відомості про які не внесені до ДЗК.xlsx | |
11 лютого 2023 15:01 |
Додаток №3 до ТД.docx | |
11 лютого 2023 15:01 |
Додаток №2 до ТД.docx | |
11 лютого 2023 15:01 |
Додаток №1 до ТД.docx | |
11 лютого 2023 15:01 |
Додаток №4 до ТД.docx | |
11 лютого 2023 15:01 |
Додаток №5 до ТД.docx |
13 лютого 2023 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 лютого 2023 16:02 |
Тендерна документація___11_02_2023__Закарпатська область.docx
|
|||||||||
11 лютого 2023 15:01 |
Інформація про використання державними підприємствами земель,відомості про які не внесені до ДЗК.xlsx
|
|||||||||
11 лютого 2023 15:01 |
Додаток №3 до ТД.docx
|
|||||||||
11 лютого 2023 15:01 |
Додаток №2 до ТД.docx
|
|||||||||
11 лютого 2023 15:01 |
Додаток №1 до ТД.docx
|
|||||||||
11 лютого 2023 15:01 |
Додаток №4 до ТД.docx
|
|||||||||
11 лютого 2023 15:01 |
Додаток №5 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення до Технічного завдання
Дата подання: 14 лютого 2023 10:23
Дата відповіді: 15 лютого 2023 11:47
Доброго дня.
Державній інвентаризації земель на території Закарпатської області підлягають лише несформовані земельні ділянки та земельні ділянки, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі загальною площею 10034,50 га.
Якщо площа так чітко визначена і пріорітетом є землі сільськогосподарського призначення, то чи є їх чіткий перелік і площа?
Яка площа земль сільськогосподарського призначення від Загальної має бути пріорітетною?
Чи Переможець в подальшому сам обирає ділянки з наданого переліку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Державній інвентаризації земель на території Закарпатської області підлягають лише несформовані земельні ділянки та земельні ділянки, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі загальною площею 10034,50 га. Насамперед державній інвентаризації земель підлягають землі сільськогосподарського призначення державної власності. Площа земель, що підлягають Державні інвентаризації земель визначена відповідно до Додатку 1 (Пропозиції до Плану заходів Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру за бюджетною програмою КПКВК 2803620 “Проведення інвентаризації земель та оновлення картографічної основи Державного земельного кадастру” на 2023 рік у частині проведення інвентаризації земель) до наказу Держгеокадастру від 24.01.2023 № 33 “Про проведення державної інвентаризації земель у 2023 році”.
Відповідно до Додатку 2 до наказу Держгеокадастру від 24.01.2023 № 33 “Про проведення державної інвентаризації земель у 2023 році” (Інформація щодо місця проведення робіт із державної інвентаризації земель у 2023 році в розрізі землекористувачів) площа земель запланована для інвентаризації у 2023 році відповідно до категорії земель становить: землі сільськогосподарського призначення – 2032,4518 га. Переможець проводить інвентаризацію всіх земель, які вказані в переліку.
Відповідно до Додатку 2 до наказу Держгеокадастру від 24.01.2023 № 33 “Про проведення державної інвентаризації земель у 2023 році” (Інформація щодо місця проведення робіт із державної інвентаризації земель у 2023 році в розрізі землекористувачів) площа земель запланована для інвентаризації у 2023 році відповідно до категорії земель становить: землі сільськогосподарського призначення – 2032,4518 га. Переможець проводить інвентаризацію всіх земель, які вказані в переліку.
Кількість ділянок (орієнтовно) згідно Ваших вихідних даних
Дата подання: 14 лютого 2023 10:28
Дата відповіді: 15 лютого 2023 11:48
Доброго дня.
Підготовці документації передував аналіз земель, які несформовані земельні ділянки та земельні ділянки, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі. Згідно Ваших даних яка це орієнтовна кількість? до 100? більше 100?
І як вони розташовані? це по декілька ділянок в різних районах? Чи 9000 га в одному, а інше залишки в інших? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Інвентаризація земель — сукупність заходів спрямованих на перевірку і документальне підтвердження наявності та стану, оцінки земельних ресурсів, або землеволодінь чи землекористувань, або конкретної земельної ділянки.
Інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об'єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
У разі виявлення при проведенні інвентаризації земель державної та комунальної власності земель, не віднесених до тієї чи іншої категорії, віднесення таких земель до відповідної категорії здійснюється органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування на підставі відповідної документації із землеустрою, погодженої та затвердженої в установленому законом порядку.
Державній інвентаризації земель на території Закарпатської області підлягають лише несформовані земельні ділянки та земельні ділянки, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі загальною площею 10034,50 га. Насамперед державній інвентаризації земель підлягають землі сільськогосподарського призначення державної власності. Земельні ділянки, які підлягають інвентаризації, розташовані на території 4 районів Закарпатської області.
Інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об'єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
У разі виявлення при проведенні інвентаризації земель державної та комунальної власності земель, не віднесених до тієї чи іншої категорії, віднесення таких земель до відповідної категорії здійснюється органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування на підставі відповідної документації із землеустрою, погодженої та затвердженої в установленому законом порядку.
Державній інвентаризації земель на території Закарпатської області підлягають лише несформовані земельні ділянки та земельні ділянки, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі загальною площею 10034,50 га. Насамперед державній інвентаризації земель підлягають землі сільськогосподарського призначення державної власності. Земельні ділянки, які підлягають інвентаризації, розташовані на території 4 районів Закарпатської області.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-11-000406-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 17 лютого 2023 17:33
Вимоги щодо обладнання
Шановний Замовнику, після ознайомлення з положеннями тендерної документації маємо до Вас наступну вимогу.
Відповідно до п.1 Додатку №1 до тендерної документації в довідці, наданій на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має відобразити інформацію про:
«- наявність не менше 1 (одного) далекоміру ручного лазерного з сертифікатом відповідності національним стандартам ДСТУ EN 61010-1:2014, ДСТУ ISO 17123-5, ДСТУ 7363» ТА
«- наявність не менше 2 (двох) електронних тахеометрів».
Вважаємо зазначену вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, з огляду на таке.
Віддалеміри (далекоміри) – це прилади для вимірювання довжин ліній. Подібні функції, окрім далекоміру виконує ряд іншого обладнання, серед якого, зокрема, лазерні рулетки та тахеометри (електронні тахеометри).
Тахеометри – це прилади для вимірювання горизонтального і вертикального кутів, довжин ліній і перевищень. До функцій даного приладу входить вимірювання відстані за допомогою безвідбівного далекоміра, що і є аналогом ручного лазерного далекоміра.
Тахеометр виробляє будь-які кутомірні вимірювання одночасно з вимірюванням відстаней і за отриманими даними проводить інженерні обчислення, зберігаючи всю отриману інформацію. За допомогою електронного тахеометра в польових умовах можна отримати інформацію про вимірювані горизонтальних і вертикальних кутах і відстанях, автоматично виконати необхідні обчислення по плановому і висотному положенню ситуації.
Окрім того, сама конструкція тахеометру включає в себе: 1) Електронний теодоліт (кутомір); 2) Електронний далекомір; 3) GPS-приймач (додатково); 4) Обчислювальний пристрій з пам'яттю, для вимірювання похилих відстаней до заданих точок, горизонтальних і вертикальних кутів, та перетворення результатів із сферичної до декартової системи координат.
Тобто тахеометр повністю покриває та виконує усі функції лазерного ручного далекоміру. Двох електронних тахеометрів, які вимагаються Замовником у тендерній документації, цілком достатньо для виконання робіт (надання послуг) за предметом даної закупівлі.
Таким чином, Замовник вимагає одночасну наявність в учасника обладнання, що виконує однакові функції та є взаємозамінним, а саме далекоміру ручного лазерного та електронних тахеометрів.
Додатково зазначаємо, що засоби вимірювальної техніки, в тому числі тахеометр та далекомір, що пройшли повірку та/або калібрування, мають відповідні свідоцтва/сертифікати, які підтверджують відповідність даного обладнання (ЗВТ) вимогам Технічного регламенту регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016р. №94, та технічним вимогам Державних стандартів України, зокрема і вимогам ДСТУ EN 61010-1:2014, ДСТУ ISO 17123-5, ДСТУ 7363.
Отже, вимога щодо наявності окремих сертифікатів відповідності національним стандартам ДСТУ EN 61010-1:2014, ДСТУ ISO 17123-5, ДСТУ 7363 є необґрунтованою. Учаснику достатньо надати чинні свідоцтва про повірку та/або сертифікати калібрування засобів вимірювальної техніки.
З огляду на зазначене, просимо усунути порушення та внести зміни до п.1 Додатку №1 до тендерної документації шляхом виключення з нього вимоги про наявність «не менше 1 (одного) далекоміру ручного лазерного з сертифікатом відповідності національним стандартам ДСТУ EN 61010-1:2014, ДСТУ ISO 17123-5, ДСТУ 7363».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.1 Додатку №1 до тендерної документації в довідці, наданій на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має відобразити інформацію про:
«- наявність не менше 1 (одного) далекоміру ручного лазерного з сертифікатом відповідності національним стандартам ДСТУ EN 61010-1:2014, ДСТУ ISO 17123-5, ДСТУ 7363» ТА
«- наявність не менше 2 (двох) електронних тахеометрів».
Вважаємо зазначену вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, з огляду на таке.
Віддалеміри (далекоміри) – це прилади для вимірювання довжин ліній. Подібні функції, окрім далекоміру виконує ряд іншого обладнання, серед якого, зокрема, лазерні рулетки та тахеометри (електронні тахеометри).
Тахеометри – це прилади для вимірювання горизонтального і вертикального кутів, довжин ліній і перевищень. До функцій даного приладу входить вимірювання відстані за допомогою безвідбівного далекоміра, що і є аналогом ручного лазерного далекоміра.
Тахеометр виробляє будь-які кутомірні вимірювання одночасно з вимірюванням відстаней і за отриманими даними проводить інженерні обчислення, зберігаючи всю отриману інформацію. За допомогою електронного тахеометра в польових умовах можна отримати інформацію про вимірювані горизонтальних і вертикальних кутах і відстанях, автоматично виконати необхідні обчислення по плановому і висотному положенню ситуації.
Окрім того, сама конструкція тахеометру включає в себе: 1) Електронний теодоліт (кутомір); 2) Електронний далекомір; 3) GPS-приймач (додатково); 4) Обчислювальний пристрій з пам'яттю, для вимірювання похилих відстаней до заданих точок, горизонтальних і вертикальних кутів, та перетворення результатів із сферичної до декартової системи координат.
Тобто тахеометр повністю покриває та виконує усі функції лазерного ручного далекоміру. Двох електронних тахеометрів, які вимагаються Замовником у тендерній документації, цілком достатньо для виконання робіт (надання послуг) за предметом даної закупівлі.
Таким чином, Замовник вимагає одночасну наявність в учасника обладнання, що виконує однакові функції та є взаємозамінним, а саме далекоміру ручного лазерного та електронних тахеометрів.
Додатково зазначаємо, що засоби вимірювальної техніки, в тому числі тахеометр та далекомір, що пройшли повірку та/або калібрування, мають відповідні свідоцтва/сертифікати, які підтверджують відповідність даного обладнання (ЗВТ) вимогам Технічного регламенту регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016р. №94, та технічним вимогам Державних стандартів України, зокрема і вимогам ДСТУ EN 61010-1:2014, ДСТУ ISO 17123-5, ДСТУ 7363.
Отже, вимога щодо наявності окремих сертифікатів відповідності національним стандартам ДСТУ EN 61010-1:2014, ДСТУ ISO 17123-5, ДСТУ 7363 є необґрунтованою. Учаснику достатньо надати чинні свідоцтва про повірку та/або сертифікати калібрування засобів вимірювальної техніки.
З огляду на зазначене, просимо усунути порушення та внести зміни до п.1 Додатку №1 до тендерної документації шляхом виключення з нього вимоги про наявність «не менше 1 (одного) далекоміру ручного лазерного з сертифікатом відповідності національним стандартам ДСТУ EN 61010-1:2014, ДСТУ ISO 17123-5, ДСТУ 7363».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2023 22:37
За типом далекоміра тахеометри поділяються на звичайні (ті, для вимірювання відстаней з якими використовуються спеціальні відбивачі) та більш сучасні – безвідбивачеві. Виходячи з принципу недискримінації учасників замовник не встановлював жодних вимог до технічних специфікацій електронних тахеометрів задля можливості у часті також осіб, які мають звичайні більш доступні електронні тахеометри. А використання далекоміру ручного лазерного забезпечує вимірювання відстаней у місцях де використання спеціальних відбивачів не можливе.
Згідно пунктів 46 та 47 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 засоби вимірювальної техніки повинні бути індивідуально досліджені та піддані встановленим у відповідних національних стандартах з переліку національних стандартів випробуванням та/або рівнозначним випробуванням, установленим у відповідних технічних специфікаціях, з метою перевірки засобів вимірювальної техніки вимогам, які застосовуються до зазначених засобів.
Призначений орган видає сертифікат відповідності стосовно проведених досліджень та випробувань і наносить свій ідентифікаційний номер на кожний перевірений засіб вимірювальної техніки або доручає його нанесення під свою відповідальність.
Згідно пунктів 46 та 47 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 засоби вимірювальної техніки повинні бути індивідуально досліджені та піддані встановленим у відповідних національних стандартах з переліку національних стандартів випробуванням та/або рівнозначним випробуванням, установленим у відповідних технічних специфікаціях, з метою перевірки засобів вимірювальної техніки вимогам, які застосовуються до зазначених засобів.
Призначений орган видає сертифікат відповідності стосовно проведених досліджень та випробувань і наносить свій ідентифікаційний номер на кожний перевірений засіб вимірювальної техніки або доручає його нанесення під свою відповідальність.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-11-000406-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 22 березня 2023 16:54
Дата подання: 22 березня 2023 16:54
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2023 15:00
рішення від 24.03.2023 № 3675.pdf
Дата публікації: 24 березня 2023 15:00
інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2023 № 4048.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 16:34
рішення від 03.04.2023 № 4048.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2023 15:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.04.2023 року № 4048-р/пк-пз скасовано рішення уповноваженої особи №23/23 від 21.03.2023 стосовно відхилення пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ», предмет закупівлі - код ДК 021:2015 - 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» Послуги з проведення Державної інвентаризації земель у Закарпатській області, ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-11-000406-а.
Дата виконання рішення замовником: 26 квітня 2023 09:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2023 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" |
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ЗРФ ДП "УкрДАГП" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОРЕСУРССИСТЕМИ" |
1 582 246,75
UAH з ПДВ
|
1 582 246,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ" |
1 715 899,00
UAH з ПДВ
|
1 715 899,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" #38922252 |
Рішення скасоване |
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2023 09:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2023 14:25
|
ЗРФ ДП "УкрДАГП" #43039481 |
Рішення скасоване |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2023 09:30
|
|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" #38922252 |
Очікує рішення |
1 199 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2023 09:30
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2023 10:05 |
Кінець періоду оскарження: | 07 травня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 26 квітня 2023 10:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з неможливістю дотримання строків розгляду тендерної пропозиції переможця аукціону та інших учасників. Порушення строку розгляду тендерних пропозицій, як і будь-яке інше порушення під час проведення процедури закупівлі, може бути підставою для визнання договору про закупівлю недійсним відповідно до статей 203 та 215 Цивільного Кодексу України. |
Документи:
26 квітня 2023 10:05
|
Електронний підпис |
26 квітня 2023 10:04
|
Протокол № 29 щодо відміни відкритих торгів у звязку з неможливістю усунення прорушень.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-02-11-000406-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 04 травня 2023 18:31
Дата подання: 04 травня 2023 18:31
Скарга на рішення Замовника про відміну закупівлі
Скарга на рішення Замовника про відміну закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2023 15:47
рішення від 08.05.2023 № 6031.pdf
Дата публікації: 08 травня 2023 15:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2023 № 6677.pdf
Дата публікації: 17 травня 2023 11:44
рішення від 16.05.2023 № 6677.pdf
Дата публікації: 19 травня 2023 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконанано Протокол № 43/23 від 14.06.2023
Дата виконання рішення замовником: 14 червня 2023 12:28
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 червня 2023 08:55 |
Кінець періоду оскарження: | 26 червня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 26 червня 2023 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Замовником було задоволено потребу у закупівлі послуг з проведення Державної інвентаризації земель у Закарпатській області шляхом укладання Договору № 14-Г від 31.05.2023, укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2023-04-21-011113-a |
Документи:
15 червня 2023 08:55
|
Електронний підпис |
15 червня 2023 08:53
|
Потокол № 44 про відміну торгів у звязку з відсутністю потреби.pdf |