Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
7 763 000,00 UAH
UA-2023-02-11-000033-a 04ddc7c391224e5186a4b5fbd8454c35
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Лариса Петрівна

380661525326 bkzkor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 02125740
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157
Контактна особа: Колесник Лариса Петрівна
380661525326
bkzkor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492261

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2023 05:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2023 00:00
Очікувана вартість: 7 763 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67500 послуга
Послуги з організації харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 лютого 2023 05:10

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 лютого 2023 15:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2023 05:10
ТД.docx
13 лютого 2023 15:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2023 05:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2023 05:10
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-22-000024 ● 9ae98d9f979a49b4be035fef8ffa9697
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2023 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
22.05.2023 №47-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.05.2023 №47-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14.UA-2023-02-11-000033-a 11.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-05-29 16:37:38

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі кейтерингових послуг ( ДК 021-2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-11-000033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування
бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-01 22:55:53

Пояснення замовника-ЦЗО у межах проведення моніторингу процедури закупівлі

Начальнику
Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Олені ВАХНОВСЬКІ
Інформація про закупівлю:
Замовник-ЦЗО: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Код ЄДРПОУ замовника-ЦЗО 02125740
Замовник-ініціатор: КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ замовника-ініціатора: 05492261
Найменування предмету закупівлі: ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги
Номер плану закупівлі: UA-P-2023-02-10-005133-a
Номер у Prozorro: UA-2023-02-11-000033-a
Очікувана вартість: 7 763 000,00 грн. з ПДВ

Пояснення замовника-ЦЗО у межах проведення моніторингу процедури закупівлі

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі - Закон). Пунктом 3⁷ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання норм даного пункту Закону «12» жовтня 2022 р. Кабінет Міністрів України постановою № 1178 затвердив «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова КМУ). Дана Постанова КМУ встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування і замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цієї Постанови КМУ.
До зазначеного повідомляємо, що відповідно до рішення Київської обласної ради від 23.12.2022 № 454-15-VIII «Про визначення Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» централізованою закупівельною організацією» (далі – Рішення) даний комунальний заклад визначено централізованою закупівельною організацією (далі – замовник- ЦЗО), яка проводить в обов’язковому порядку, згідно із Законом, тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників, перелік яких визначено в додатку 1 до цього рішення. Відповідне Рішення оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua/centralizovana-zakupivelna-organizaciya).
На виконання пункту 6 Рішення наказом замовника-ЦЗО від 16.01.2023 № 16-Н/ВП затверджено Порядок взаємодії замовників з Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» з питань організації, підготовки та проведення закупівель централізованою закупівельною організацією (далі – Порядок), яким впорядковані та врегульовані відносини, що виникають між ЦЗО та замовниками, в інтересах яких проведення тендерів та закупівель за рамковими угодами є обов’язковими.
Згідно з пунктами 2.1 та 2.3 Порядку замовник-ініціатор самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до замовника-ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель. Для того, щоб передати потребу замовника-ЦЗО, замовник-ініціатор у електронній системі закупівель у відповідному рядку річного плану закупівель вказує наступну інформацію:
1) вид закупівлі: «Закупівля через Централізовану закупівельну організацію»;
2) код ЄДРПОУ ЦЗО: 02125740;
3) конкретна назва предмета закупівлі;
4) кількість товару/або обсяг надання послуг;
5) код згідно з КЕКВ;
6) розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі;
7) строк поставки (зазначається з урахуванням строків та термінів, визначених цим Порядком);
8) базові технічні вимоги до предмету закупівлі;
9) проєкт договору закупівлі.
Таким чином, технічні вимоги та розмір бюджетного призначення / очікувана вартість предмету закупівлі визначається замовником-ініціатором самостійно, а не замовником-ЦЗО, та зазначається ним у заявці, яка надсилається до замовника-ЦЗО в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом прикріплення відповідних документів (у формі файлів) до плану закупівель, згідно з додатком № 1 до Порядку, з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи замовника-ініціатора.
Відповідно до Рішення, Положення, річного плану закупівель замовника-ініціатора та керуючись нормами Закону та Постанови КМУ було оголошено та здійснено закупівлю ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, Постанови КМУ, Закону. Відповідно до Постанови КМУ відкриті торги з особливостями відбулися без аукціону. Оцінка тендерної пропозиції проводилися електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником-ЦЗО у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною визначається пропозиція, в якій запропонована найнижча ціна на етапі подання тендерних пропозицій. Після оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель замовник-ЦЗО розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною та за результатами розгляду була визначена переможною.
З урахуванням вищевикладеного та положень статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Державна аудиторська служба України розпочала моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги відповідно до наказу від 22.05.2023 р. № 47-з, який був оприлюднений в електронній системі закупівель за номером UA-M-2023-05-22-000024.
«29» травня 2023 року через електронну систему закупівель було направлено запит на пояснення з наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3) відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Процедура закупівлі ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги здійснювалась з врахуванням фактичної потреби замовника-ініціатора та відповідно до затверджених видатків кошторису замовника-ініціатора на 2023 рік та становить 7 763 000,00 грн.
Розрахунок здійснений на підставі фактичної кількості ліжко-днів в стаціонарі за 2020-2022 роки та очікуваної кількості ліжко-днів за 2023 рік, відповідно до потреб в забезпеченні харчуванням хворих протягом 2023 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги визначені відповідно вимог нормативних-правових актів до даного виду послуг, зокрема, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» та ін.
Очікувану вартість закупівлі визначено на основі комерційних пропозицій операторів ринку (додаються до даних пояснень).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на ресурсі https://prozorro.gov.ua/ у розділі «Плани» за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-02-10-005133-a, розміщено за посиланням на https://kood.kyiv.ua.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника-ЦЗО, замовника-ініціатора з поставлених питань, надано через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області.

Додатки:
комерційна пропозиція ТОВ «Рамедас Україна» від 06.02.2023 р. № 0602/01 (копія);
комерційна пропозиція ТОВ «Хілінг Фуд» від 07.02.2023 р. № 01.ТП (копія);
комерційна пропозиція ТОВ «Юніт Кейтеринг» від 07.02.2023 р. № 1/25.05 (копія).
З повагою
уповноважена особа замовника -ЦЗО
Лариса Колеснік

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-06-14 00:01:07

Запит замовника-ЦЗО на пояснення щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-11-000033-a

Від 13.06.2023 р. № 109/ВПЗ

Начальнику
Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Олені ВАХНОВСЬКІ
Інформація про закупівлю:
Замовник-ЦЗО: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Код ЄДРПОУ замовника-ЦЗО 02125740
Замовник-ініціатор: КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ замовника-ініціатора:
05492261
Найменування предмету закупівлі:
ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги
Номер плану закупівлі: UA-P-2023-02-10-005133-a
Номер у Prozorro: UA-2023-02-11-000033-a
Очікувана вартість: 7 763 000,00 грн. з ПДВ

Запит замовника-ЦЗО на пояснення щодо висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-11-000033-a

В межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги за процедурою відкриті торги за результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Однак, управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, було встановлено що «..Замовником (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) на офіційному вебсайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі 25 травня 2023 року, тобто у термін, який перевищує 5 робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.». З підстав зазначеного та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує «…здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
До зазначених Північним офісом Держаудитслужби у Вінницькій області вище зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) повідомляємо наступне:
1) відповідно до рішення Київської обласної ради від 23.12.2022 № 454-15-VIII «Про визначення Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» централізованою закупівельною організацією» (далі – Рішення) даний комунальний заклад визначено централізованою закупівельною організацією (далі – замовник- ЦЗО), яка проводить в обов’язковому порядку, згідно із Законом, тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників-ініціаторів, перелік яких визначено в додатку 1 до цього Рішення. На виконання даного Рішення наказом замовника-ЦЗО від 16.01.2023 № 16-Н/ВП затверджено Порядок взаємодії замовників-ініціаторів із замовником-ЦЗО з питань організації, підготовки та проведення закупівель замовником-ЦЗО, яким впорядковані та врегульовані відносини, що виникають між замовником-ЦЗО та замовниками-ініціаторами, в інтересах яких проведення тендерів та закупівель. Відповідно Порядку замовник-ініціатор (замовники-ініціатори) самостійно визначає (визначають) потребу в закупівлі, яку планує передати до замовника-ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель. Для того, щоб передати потребу замовника-ЦЗО, замовник-ініціатор у електронній системі закупівель у відповідному рядку річного плану закупівель вказує інформацію відповідно до положень Закону.
При отриманні відповідного рядку річного плану замовника-ініціатора, замовник-ЦЗО встановлює відповідний статус плану замовника-ініціатора в електронній системі закупівель, здійснює підготовку до процедури закупівлі та закупівлю за заявкою замовника-ініціатора в інтересах замовника-ініціатора. Отже, замовник-ініціатор самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до замовника-ЦЗО та самостійно вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель та надсилає до замовника-ЦЗО в електронній формі через електронну систему закупівель. Замовник-ЦЗО приймає в роботу та включає в свій план рядок плану замовника-ініціатора і відповідно до нього здійснює закупівлю в інтересах замовника-ініціатора.
В межах моніторингу закупівлі управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, замовник-ЦЗО звернувся до замовника-ініціатора щодо надання пояснення у зв’язку зі встановленням порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, не дотримано вимоги пункту 4-1 Постанови №710.
Замовник-ініціатор зазначає, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https:// openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Замовник (КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер», а відповідно сторін закупівлі – замовник-ініціатор, є згідно КВК 07, КВК 15 є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Таким чином, КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» - замовник-ініціатор не є головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» не поширюються.
Враховуючи зазначене вище, замовник-ЦЗО просить надати пояснення яким чином та в який спосіб виконати зобов'язання управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель з врахуванням зазначених вище обтавин.

Додаток: пояснення замовника-ініціатора від 13.06.2023 № 1/13-06.
З повагою
уповноважена особа
замовника-ЦЗО
Лариса Колеснік

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2023-06-21 16:09:59

Відповідь на звернення щодо висновку

Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі –Управління) розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок) від 09 червня 2023 року, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-11-000033-a) та повідомляє.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Відповідно до статті 8 Закону згідно доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023, Управлінням проведено моніторинг процедури закупівлі кейтерингових послуг (ДК 021-2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги), здійсненої комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» (далі - Замовник).
Згідно частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Форму висновку та порядок його заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року №552 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за №958/35241 (далі - Порядок №552).
За результатами моніторингу процедури закупівлі, посадовою особою Управління складено висновок від 09 червня 2023 року №05-41/305, який оприлюднено в електронній системі закупівель в порядку, визначеному частиною 6 статті 8 Закону.
Відповідно до пункту 5 частини 7 статті 8 Закону на орган державного фінансового контролю покладено обов’язок зазначити у висновку зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Аналогічна вимога до змісту висновку міститься в підпункті 3 пункті 1 розділу ІІІ Порядку №552.
У пункті 3 констатуючої частини висновку Управлінням зазначено щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
Таким чином, при визначенні зобов’язання з усунення виявленого порушення враховано характер допущеного порушення та конкретизовано, які саме заходи має вжити Замовник.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до статті 1 Кодексу законів про працю України (далі – Кодекс) Кодекс регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя працівників, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини.
Законодавство про працю встановлює високий рівень умов праці, всемірну охорону трудових прав працівників.
Законодавство про працю регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами (стаття 3 Кодексу).
Відповідно до вимог статті 139 Кодексу працівники зобов'язані працювати чесно і сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження роботодавця, додержувати трудової і технологічної дисципліни, вимог нормативних актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна роботодавця, з яким укладено трудовий договір.
Статтею 140 Кодексу визначено, що трудова дисципліна на підприємствах, в установах, організаціях забезпечується створенням необхідних організаційних та економічних умов для нормальної високопродуктивної роботи, свідомим ставленням до праці, методами переконання, виховання, а також заохоченням за сумлінну працю.
У необхідних випадках заходи дисциплінарного впливу застосовуються стосовно окремих несумлінних працівників.
Дисциплінарні стягнення застосовуються органом, якому надано право прийняття на роботу (обрання, затвердження і призначення на посаду) даного працівника (стаття 147-1 Кодексу).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 червня 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Київський окружний адміністративний суд бульвар Лесі Українки, 26a, Київ, 01133 тел. (044) 207-80-91 E-mail: inbox@adm.ko.court.gov.ua Позивач: Комунальний заклад Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» код ЄДРПОУ: 02125740 юридична адреса: вул. Семашко, 157, смт. Бородянка, Бучанський р-н., Київська обл., 07801 адреса для листування: вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01601 е-mail: kzkorbaza@gmail.com Відповідач: Управління Північного офісу Державної аудиторська служба України у Вінницькій області код ЄДРПОУ: 40919605 вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028 телефон: (0432) 66-12-82 е-mail: 260200@dasu.gov.ua Третя особа: (без заявлення самостійних вимог) Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» вул. Європейська, 4-Д, смт Ворзель, Бучанський район, Київська область, 08296 kievoblonkodisp@ukr.net код ЄДРПОУ: 05492261 Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі за текстом – КАС України) завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб’єктів владних повноважень. Пунктом 1 ч. 1 ст. 19 КАС України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Відповідно до пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Державна аудиторська служба України (далі за текстом – Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з підпунктом 3 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України (далі – Держаудитслужба), Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань: реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. За змістом ст. 13 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» дії або бездіяльність посадових осіб органу державного фінансового контролю можуть бути оскаржені в судовому або адміністративному порядку. Відповідно до ч. 3 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон № 922), центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України Статтею 8 Закону № 922 передбачено, зокрема, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі – органи державного фінансового контролю) (ч. 1 ст. 8); рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) (ч. 2 ст. 8); Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель (ч. 3 ст. 8). Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону № 922 у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. ФАКТИЧНІ ОАБСТАВИНИ СПРАВИ Згідно з наказом Управління Північного офісу Державної аудиторська служба України у Вінницькій області (далі за текстом – Управління, Відповідач) від 22.05.2023 № 47-з, вказаним органом прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі № UA-2023-02-11-000033-a, яка оголошена Комунальним закладом Київської обласної ради «База Спеціального Медичного Постачання» (далі також – КЗ КОР «База спецмедпостачання», БСМП, Позивач, Замовник-ЦЗО), в інтересах КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» з підстави виявлення органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 09.06.2023 Управлінням в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-02-11-000033-а (далі - Висновок). Враховуючи, що Висновок Управлінням оприлюднено 09.06.2023, кінцевий день для припису припадає на 23.06.2023. Відповідно до рішення Київської обласної ради від 23.12.2022 № 454-15-VIII «Про визначення Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» централізованою закупівельною організацією» (далі – Рішення) Позивача визначено централізованою закупівельною організацією (далі – Замовник-ЦЗО), яка проводить в обов’язковому порядку, згідно із Законом, тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників, перелік яких визначено в додатку 1 до цього рішення. Відповідне Рішення оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua/centralizovana-zakupivelna-organizaciya, пряме посилання на рішення: https://drive.google.com/file/d/1db5O9MHAczPtoSShk8YHJHBEEEnlZCXB/ view?usp=sharing). На виконання пункту 6 Рішення наказом Замовника-ЦЗО від 16.01.2023 № 16-Н/ВП (копія додається) затверджено Порядок взаємодії замовників з Комунальним закладом Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» з питань організації, підготовки та проведення закупівель централізованою закупівельною організацією (далі – Порядок, копія додається), яким впорядковані та врегульовані відносини, що виникають між ЦЗО та замовниками, в інтересах яких здійснення проведення тендерів та закупівель за рамковими угодами є обов’язковими. Згідно з пунктами 2.1 та 2.3 Порядку замовник-ініціатор, яким, що є принципово важливим для даної справи, в даній ситуації було КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер», самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до замовника-ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель. Для того, щоб передати потребу замовника-ЦЗО, замовник-ініціатор у електронній системі закупівель у відповідному рядку річного плану закупівель вказує наступну інформацію: 1) вид закупівлі: «Закупівля через Централізовану закупівельну організацію»; 2) код ЄДРПОУ ЦЗО: 02125740; 3) конкретна назва предмета закупівлі; 4) кількість товару/або обсяг надання послуг; 5) код згідно з КЕКВ; 6) розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі; 7) строк поставки (зазначається з урахуванням строків та термінів, визначених цим Порядком); 8) базові технічні вимоги до предмету закупівлі; 9) проєкт договору закупівлі. Таким чином, технічні вимоги та розмір бюджетного призначення / очікувана вартість предмету закупівлі визначається замовником-ініціатором самостійно, а не замовником-ЦЗО, та зазначається ним у заявці, яка надсилається до Замовника-ЦЗО в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом прикріплення відповідних документів (у формі файлів) до плану закупівель, згідно з додатком № 1 до Порядку, з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи замовника-ініціатора. Відповідно до Рішення, Положення, річного плану закупівель замовника-ініціатора та керуючись нормами Закону № 922 та Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова КМУ) було оголошено та здійснено закупівлю ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, Постанови КМУ, Закону. Відповідно до Постанови КМУ відкриті торги з особливостями відбулися без аукціону. Оцінка тендерної пропозиції проводилися електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником-ЦЗО у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною визначається пропозиція, в якій запропонована найнижча ціна на етапі подання тендерних пропозицій. Після оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель замовник-ЦЗО розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною та за результатами розгляду була визначена переможною. З урахуванням вищевикладеного та положень статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Державна аудиторська служба України розпочала моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги відповідно до наказу від 22.05.2023 р. № 47-з, який був оприлюднений в електронній системі закупівель за номером UA-M-2023-05-22-000024. За результатами моніторингу у Висновку Управлінням встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) та зобов’язано здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Пунктом 4-1 Постанови № 710 встановлено, що головні розпорядники бюджетних коштів (звертаємо особливу увагу суду на те, що позивач та замовник-ініціатор такими не являються, що буде підтверджено нижче по тексту позову) (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Просимо суд врахувати при розгляді справи та прийнятті рішення, що КЗ КОР «База спецмедпостачання» немає власного сайту та як ЦЗО не має обов’язку публікувати інформацію про закупівлі ініціатора-замовника. Щодо твердження Відповідача про порушення п. 4-1 Постанови № 710 зазначаємо, що позивач та замовник-ініціатор не являються головними розпорядниками бюджетних коштів, оскільки за відкритими загальнодоступними даними (якими має змогу, та і зобов’язаний, користуватися Відповідач) Державної казначейської служби України «Інформація щодо розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.06.2023» (https://www.treasury.gov.ua/diyalnist/yedynyi-reiestr-rozporiadnykiv-ta-oderzhuvachiv-biudzhetnykh-koshtiv), а також за відомостями Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic), Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» (далі – КНП КОР «КООД», Замовник-ініціатор) віднесено не віднесено до розпорядників бюджетних коштів, а до їх отримувачів (Додаток №№ ___, код за Єдиним реєстром № 24796 (на момент підготовки позову рядок 27563 таблиці «rrk_01.06.2023.xlsx»), а тому Ініціатор не підпадає під дію п. 4-1 Постанови № 710, оскільки не є розпорядником та не є суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Поміж тим окремо звертаємо увагу, що у своєму Висновку Відповідач зобов’язав Позивача здійснити заходи направлені на встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, тобто працівників осіб КНП КОР «КООД». Тому звертаємо увагу суду на те, що за рішенням Відповідача, як суб’єкта владних повноважень, Позивача зобов’язується вчинити дії, які виходять за межі його повноважень. Відповідач у своїй Відповіді на звернення щодо висновку від 21.06.2023( 16:09:59) зазначив, зокрема – «… У пункті 3 констатуючої частини висновку Управлінням зазначено щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. Таким чином, при визначенні зобов’язання з усунення виявленого порушення враховано характер допущеного порушення та конкретизовано, які саме заходи має вжити Замовник. Крім того, повідомляємо, що відповідно до статті 1 Кодексу законів про працю України (далі – Кодекс) Кодекс регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя працівників, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини. Законодавство про працю встановлює високий рівень умов праці, всемірну охорону трудових прав працівників. Законодавство про працю регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами (стаття 3 Кодексу). Відповідно до вимог статті 139 Кодексу працівники зобов'язані працювати чесно і сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження роботодавця, додержувати трудової і технологічної дисципліни, вимог нормативних актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна роботодавця, з яким укладено трудовий договір. Статтею 140 Кодексу визначено, що трудова дисципліна на підприємствах, в установах, організаціях забезпечується створенням необхідних організаційних та економічних умов для нормальної високопродуктивної роботи, свідомим ставленням до праці, методами переконання, виховання, а також заохоченням за сумлінну працю. У необхідних випадках заходи дисциплінарного впливу застосовуються стосовно окремих несумлінних працівників. Дисциплінарні стягнення застосовуються органом, якому надано право прийняття на роботу (обрання, затвердження і призначення на посаду) даного працівника (стаття 147-1 Кодексу)». Звертаємо увагу, що у Висновку за результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Поміж тим, КЗ КОР «База спецмедпостачання» та КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» є окремими юридичними особами. Стаття 147 Кодексу законів про працю вказує, що за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення: 1) догана; 2) звільнення. А за змістом ч. 1 ст. 147-1 КЗпП України, яка визначає органи, правомочні застосовувати дисциплінарні стягнення, – дисциплінарні стягнення застосовуються органом, якому надано право прийняття на роботу (обрання, затвердження і призначення на посаду) даного працівника. Наголошуємо, що працівники КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» не перебувають у трудових відносинах з КЗ КОР «База спецмедпостачання», а тому Позивач жодним чином не може впливати на працівників, які, на думку Відповідача, здійснили порушення п. 4-1 Постанови № 710 та вирішувати питання «притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення». Принагідно інформуємо суд, що повноваження підписанта позовної заяви – Нахамко Василя Івановича підтверджуються витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Додаток № 1) у порядку самопредставництва юридичної особи. У рішення від 04 грудня 1995 року у справі «Белле проти Франції» (Bellet v. France) Європейський суд з прав людини зазначив, що пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод містить гарантії справедливого судочинства, одним з аспектів яких є доступ до суду. Рівень доступу, наданий національним законодавством, має бути достатнім для забезпечення права особи на суд з огляду на принцип верховенства права в демократичному суспільстві. Для того, щоб доступ був ефективним, особа повинна мати чітку практичну можливість оскаржити дії, які становлять втручання у її права». Отже, повідомлені нами суду фактичні обставини справи та надані пояснення, а також подані докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважаємо, що позовні вимоги підлягають задоволенню. Відповідно до ч. 2 ст. 160 КАС України інформуємо: 1. Заходи досудового врегулювання спору не вживалися. 2. Заходи забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, не здійснювалися. 3. У Позивача наявні оригінали додатків № 1, 2, 3. Інші додатки є загальнодоступними та скріпленими КЕП підписантів цих документів. 4. Позивачем не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав. Заявляємо перед судом клопотання про розгляд справи за участі представника КЗ КОР «База спецмедпостачання». Зважаючи на вищевикладене, керуючись ст. ст. 2, 5, 160-161, 168, 171, 245 КАС України, ст. 55 Конституції України, Комунальний заклад Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання», ПРОСИТЬ СУД: 1. Розгляд справи здійснювати за участі представника КЗ КОР «База спецмедпостачання». 2. Визнати протиправним та скасувати висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-02-11-000033-а. 3. Стягнути на користь Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» (код ЄДРПОУ 02125740), за рахунок бюджетних асигнувань Управління Північного офісу Державної аудиторська служба України у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 40919605) судові витрати за сплату судового збору у сумі 2684,00 грн.
Дата публікації: 23 червня 2023

Документи:

23 червня 2023 17:45
Електронний підпис
23 червня 2023 17:45
Позов.pdf
23 червня 2023 17:45
230623 Опис та накладна УКРПОШТИ (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" 7 763 000,00
UAH з ПДВ
7 763 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 лютого 2023 18:10
Електронний підпис
23 лютого 2023 18:08
03.4.Статут та опис.pdf
23 лютого 2023 18:07
банкрутство.pdf
23 лютого 2023 18:07
05. Витяг ЄДР ХІЛІНГ ФУД.pdf
23 лютого 2023 18:07
03.1. Накази.pdf
18 лютого 2023 21:08
Електронний підпис
18 лютого 2023 21:07
Пояснювальна записка.pdf
18 лютого 2023 17:53
Електронний підпис
18 лютого 2023 14:42
Електронний підпис
18 лютого 2023 14:40
_46.1. Наказ Каріков.pdf
18 лютого 2023 14:40
_45.3. ПВС м-р цех.pdf
18 лютого 2023 14:40
_18. банкрутство.pdf
18 лютого 2023 14:40
_25. Довідка МТБ.pdf
18 лютого 2023 14:40
_55. ГЛ суд.doc.asice.zip
18 лютого 2023 14:40
_14. Проект договору.pdf
18 лютого 2023 14:40
_08.Дозвіл на правочин.pdf
18 лютого 2023 14:40
_40. Сертифікат 9001.pdf
18 лютого 2023 14:40
_52.2. Дослідження змиви.pdf
18 лютого 2023 14:40
_27.1. МЕНЮ.pdf
18 лютого 2023 14:40
_44. Декларація МТБ.pdf
18 лютого 2023 14:40
_01.1. ГЛ санкції.doc.asice.zip
18 лютого 2023 14:40
_41. ISO TS 22002-2- 2019.PDF
18 лютого 2023 14:40
_32. КБВ.doc.asice.zip
18 лютого 2023 14:40
_05. Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2023 14:40
_12. Довідка.pdf
18 лютого 2023 14:40
_54. Звіт.pdf
18 лютого 2023 14:40
_41.1. ISO TS 22002-2- 2019.pdf
18 лютого 2023 14:40
_30. Статут.pdf
18 лютого 2023 14:40
_48.1. Захист довкілля.pdf
18 лютого 2023 14:40
_43.2. Акт.pdf
18 лютого 2023 14:40
_39. Сертифікат 22000.pdf
18 лютого 2023 14:40
_45.2. ПВС Борошняний цех.pdf
18 лютого 2023 14:40
_01. ГЛ санкції.doc.asice.zip
18 лютого 2023 14:40
_45.1. ПВС Варочний цех.pdf
18 лютого 2023 14:40
_12. ЛГ санкції.doc.asice.zip
18 лютого 2023 14:40
_49.2. ДУ на продовження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"
#41744424
Переможець 7 763 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2023 23:10

Документи

22 лютого 2023 23:10
Електронний підпис
22 лютого 2023 23:09
Протокол УО .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2023 23:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"
#41744424
7 763 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2023 23:10
Електронний підпис
22 лютого 2023 23:09
Протокол УО .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2024 08:54
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2024 16:37
ДУ 2 124.pdf зміни до договору
26 січня 2024 16:37
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 01:35
ДУ 1 124.pdf зміни до договору
03 січня 2024 01:35
Електронний підпис укладений
10 березня 2023 17:12
Договір 124.PDF укладений
10 березня 2023 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 124
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2023 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 7 214 904,75
UAH