Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Очікувана вартість
1 088 900,00 UAH
UA-2023-02-10-012889-a ● a7824967473842a29e293f6d32c85b9d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 26199097 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 32-А |
Контактна особа: |
Хінціцька Юлія Вікторівна 380442027990 yuliia.khintsitska@kyivland.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2023 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 1 088 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 444,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник має право зазначити в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру з послуг на умовах, визначених у тендерній документацією. Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. При цьому учасник надає у складі тендерної пропозиції скановану ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 32 667,00 грн (тридцять дві тисячі шістсот шістдесят сім гривень 00 копійок). В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має бути не менше ніж 90 (дев’яносто) календарних днів із кінцевої дати подання тендерних пропозицій, яка зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, розміщеного в електронній системі закупівель. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32667 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури торгів після отримання повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 5% його вартості, оформлене у паперовому вигляді у формі банківської гарантії. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги проводиться Замовником щомісячно шляхом перерахування безготівкових коштів у національній валюті України - гривні, протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 17:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 17:29 |
Додаток 3 до ТД [Проєкт договору].docx | |
10 лютого 2023 17:20 |
ТД Послуги з прибирання.docx | |
10 лютого 2023 17:17 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 12 лютого 2023 19:03
Дата відповіді: 15 лютого 2023 17:09
Добрий день ! Шановний Замовнику !
В тендерній документації Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5 (Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством) вказано:
"1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
- скановані копії з оригіналу або засвідчені копії документів на підтвердження наявності власного сучасного технічного обладнання для виконання послуг, в т.ч. обов’язково щодо наявності в учасника не менше одного: пилососу, миючої машини для мармуру, деревини та ламінованих підлог, бензинової мотокоси (балансові виписки, договори про придбання із накладними/актами про отримання товару, тощо). Деталізований перелік наявного спеціального технічного обладнання з описом;
У нас питання чи може учасник ,як підтвердження цього пункту, завантажити копію балансової відомості ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ТД Учасник надає скановані копії з оригіналу або засвідчені копії документів на підтвердження наявності власного сучасного технічного обладнання для виконання послуг, в т.ч. обов’язково щодо наявності в учасника не менше одного: пилососу, миючої машини для мармуру, деревини та ламінованих підлог, бензинової мотокоси (балансові виписки, договори про придбання із накладними/актами про отримання товару, тощо).
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
Дата подання: 12 лютого 2023 20:04
Дата відповіді: 15 лютого 2023 17:09
Шановний Замовнику ! В Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5 (Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону) 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вказано надати копію договору в якому повинно бути :"Аналогічний договір повинен містити перелік миючих засобів, інструментів та обладнання, які використовувались при наданні аналогічних послуг".
Хочемо донести до Вашого відома , що :Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) запредметом закупівлі договору (договорів).Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо надання аналогічних договорів за сумою,їх кількістю, змістом. обмеження встановлюються лише за предмета закупівлі. Згідно тендерної документації та ПРОЄКТУ ДОГОВОРУпро закупівлю послуг , є надання послуг з комплексного прибирання приміщень адміністративної будівлі та прибудинкової території Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), код згідно з ДК 021:2015-90910000-9 Послуги з прибирання (далі – «Послуги»).
В той же час, Замовник торгів має вимагати та перевіряти саме кваліфікацію Учасника закупівлі, а не встановлювати зміст по аналогічним договорам.Документація Замовника містить вимоги що суперечать принципам здійснення закупівель визначених Законом. Відповідно до Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та повинна містити інформацію відповідно до законодавства. Вимоги, встановлені в документації визивають протиріччя між вимогами Замовника та вимогами чинного законодавства. Наслідком зазначеного вище є недотримання Замовником принципів здійснення закупівель,закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників; - принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Уважно вивчивши Тендерну Документацію, вважаємо її незаконною та такою, що не відповідає нормам Закону. Тому просимо Вас внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ТД під аналогічним договором слід розуміти договір або договори з аналогічним предметом закупівлі, а також з аналогічним переліком послуг (наприклад: комплексне прибирання, підтримуюче прибирання, генеральне прибирання, прибирання під час проведення ремонтних робіт, комплексне прибирання прибудинкової території, скошування трави та чагарників). Аналогічний договір повинен містити перелік миючих засобів, інструментів та обладнання, які використовувались при наданні аналогічних послуг.
щодо сертифікатів КОВІД
Дата подання: 12 лютого 2023 20:15
Дата відповіді: 15 лютого 2023 17:13
Добрий день !
Згідно тендерної пропозиції , учасник повинен в тендерної пропозиції завантажити скановані копії COVID-сертифікатів про повну вакцинацію усіх працівників, вказаних у довідці " Про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід".
Уточніть будь ласка копїї сертифікатів з дії чи в паперовому вигляді треба завантажити ? Чи підійде тільки довідка ?
Адже вивчивши та порівнявши тендерну пропозицію в попередньому році ( лютий 2022року) , Переможець процедури завантажив лише довідку про наявність в працівників Ковід сертифікатів без підтверджуючих документів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ТД Учасник надає довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку учасника (за наявності) та завірену печаткою учасника (за наявності), про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, перебувають із учасником у трудових відносинах та які будуть залучені для надання послуг, мають COVID-сертифікати про повну вакцинацію та скановані копії COVID-сертифікатів про повну вакцинацію усіх працівників, вказаних у довідці.
щодо туалетного папіру та паперових рушників
Дата подання: 12 лютого 2023 20:37
Дата відповіді: 15 лютого 2023 17:13
Добрий вечір ! Уточніть будь ласка , туалетний папір та рушники паперові забезпечуються Замовником ?
Відповідь: Доброго дня! Витратні матеріали для надання Послуг перелічені в ТД.
Кваліфікаційна частина
Дата подання: 14 лютого 2023 09:44
Дата відповіді: 15 лютого 2023 17:14
Доброго дня!
Тендерною документацією встановлено вимога щодо надання довідки про підтвердження наявності власного або орендованого транспорту з метою швидкого та мобільного реагування на вимогу щодо термінових робіт (в термін не більш ніж три години з моменту отримання заявки), скановані копії з оригіналу або засвідчені копії свідоцтв про реєстрацію вказаних транспортних засобів за учасником, при цьому в Додатку 2 до ТД ніяких транспортних засобів Ви не просите для надання послуг з прибирання. Просимо виправити невідповідність та внести зміни до ТД. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інвентар та обладнання, які необхідні для надання Послуг прописані у ТД.
Довідка КВЕД
Дата подання: 14 лютого 2023 09:55
Дата відповіді: 15 лютого 2023 17:17
Шановний Замовник!
Просимо надати роз'яснення щодо надання документів стосовно довідки у довільній формі із зазначенням інформації про наявність у учасника КВЕД/-ів, які відповідають предмету закупівлі та наявні роботи на території України з наданням підтверджуючих документів, щодо інформації, вказаній у довідці. Яким чином учасники мають підтвердити наявні роботи на території України, якщо абзацом три та чотири підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ, встановлено надання аналогічного договору із відгуком контрагента.
Просимо чітко вказати, що саме має надати учасник (можливо витяг із ЄДРПОУ, адже це є документом згідно якого підприємство-учасник здійснює свою діяльність на території України та у ньому вказується перелік КВЕДІВ, згідно яких здійснюється діяльність підприємством).
Заздалегідь вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ТД Учасник повинен надати довідку у довільній формі із зазначенням інформації про наявність у Учасника КВЕД/-ів, які відповідають предмету закупівлі та наявні роботи на території України з наданням підтверджуючих документів, щодо інформації, вказаній у довідці.
Тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає додати Учасник.
Тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає додати Учасник.
невідповідність в ТД
Дата подання: 14 лютого 2023 16:18
Дата відповіді: 15 лютого 2023 17:18
Шановний Замовнику, звертаємо увагу на наявні суперечення в ТД: 1) в Розділі VI п.2 Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції та п.5 Інша інформація (стосовно аномальної ціни); 2) Розділ VI п.3 Виправлення Учасником невідповідностей в інформації та/або документах та невідповідностей та п.5 Інша інформація (стосовно виправлення невідвідностей); 3) щодо строків укладання договору про закупівлю - Розділ VII п.2 Строк укладання договору про закупівлю та Додаток 1 до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178) та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-10-012889-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 24 лютого 2023 18:55
Дата подання: 24 лютого 2023 18:55
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2023 15:33
рішення від 28.02.2023 № 2369.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2023 15:32
інформація про перенесення розгляду скарги від 08.03.2023 № 220.pdf
Дата публікації: 08 березня 2023 18:26
інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2023 № 3126.pdf
Дата публікації: 15 березня 2023 12:02
рішення від 14.03.2023 № 3126.pdf
Дата публікації: 16 березня 2023 17:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
588 000,00
UAH з ПДВ
|
588 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
793 000,00
UAH з ПДВ
|
793 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
902 332,80
UAH з ПДВ
|
902 332,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОТОРНИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ |
1 081 742,40
UAH з ПДВ
|
1 081 742,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП" |
1 088 609,85
UAH з ПДВ
|
1 088 609,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Відхилено |
588 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 16:22
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
793 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2023 12:40
|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
902 332,80
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2023 11:59
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОТОРНИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ #2824703630 |
Переможець |
1 081 742,40
UAH з ПДВ
|
17 березня 2023 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2024 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 15:54
|
Додаткова угода № 3 від 15.01.2024.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 17:09
|
Додаткова угода № 2 від 29.12.2023.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2023 17:28
|
Додаткова угода № 1 про внесення змін.pdf | зміни до договору |
23 березня 2023 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 16:53
|
Договір від 23.03.2023 № 25.pdf | укладений |
23 березня 2023 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, дія договору продовжена на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |