Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 41830167 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд. 27 |
Контактна особа: |
Ліана Похолок +380969907556 lianazakyp@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2023 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах даного Договору, в розмірі 100% вартості фактично поставленого товару, не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару, після підписання Сторонами акта приймання-передачі (актів приймання-передачі), видаткової накладної (видаткових накладних) та отримання Замовником рахунку на оплату. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження замовника: вул. Свято-Миколаївська, буд. 27, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000. Вид закупівлі: процедура закупівлі відкриті торги з особливостями. Застосовані критерії оцінки: єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 16:00 |
додаток 2 Технічна_специфікація.docx | |
10 лютого 2023 16:00 |
Додаток 7 Перелік документів, які повинен надати учасник зупинки.docx | |
10 лютого 2023 16:00 |
Тендерна документація.docx | |
10 лютого 2023 16:00 |
Додаток 6 Проєкт договору зупинка.docx | |
10 лютого 2023 16:00 |
Додаток 5 Лист-згода на обробку персональних даних зупинки.docx | |
10 лютого 2023 16:00 |
Додаток 8 Перелік документів, які надає переможець зупинки.docx | |
10 лютого 2023 16:00 |
Додаток 1 Цінова пропозиція зупинки.docx | |
10 лютого 2023 16:00 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc | |
10 лютого 2023 16:00 |
Додаток 4_Відповідність вимогам ст. 17 Закону зупинки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В ДОДАТОКУ № 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників» встановлена вимога Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і Замовником становлена дискримінаційна вимога:Для забезпечення надання послуг обов’язкова наявність таких транспортних засобів, механізмів: Навантажувач - не менше 1 од.; Вантажний автомобіль - не менше 1 од., Автомобільний кран – не менше 1 од.; інвентар, що може задовольнити обсяг послуг.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Адже для виготовлення зупиночного павільйона дані транспортні засоби не потрібні, а для доставки готового виробу буде заключений договір з транспортним перевізником (який матиме необхідні транспортні засоби), який потім буде зазначений в ттн, також для розвантаження та установки павільйона в разі виграшу тендеру буде залучений субпідрядник (який має необхідні механізми!!!!), що дозволить без проблем виконати всі необхідні послуги з установки та виконати свої забов'язання перед замовником.
За таких умов,які прописані в тендерній документації, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають у власності або орендовані транспортні засоби , що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни та привести вимоги тендерної документації ( а саме «Кваліфікаційні критерії до учасників» ) відповідно до чинного законодавства та виключити вищенаведені дискримінаційні вимоги, які порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та штучно звужують коло потенційних учасників закупівлі.
Аналогічна правова позиція відображена у численних рішеннях АМКУ з аналогічних питань.
Дякуємо за звернення!
Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал або копію договору на захоронення будівельних відходів з ТОВ «Екоспецтранс», оскільки відповідно до договору від 05.10.2007 № 2 діючий полігон надано в експлуатацію вказаному товариству. Дана вимога є надмірною, дискримінаційною та незаконною, такою, що звужує коло потенційних учасників, та дискримінує Скаржника. Якщо Скаржник знаходиться та веде свою діяльність в другій області, який йому сенс заключати договір на захоронення будівельних відходів саме з ТОВ «Екоспецтранс», ще на етапі подачі пропозиції, адже ще не відомо чи він переможе і чи буде необхідність в договорі з цією організацією????? Дана вимога чітко прописана під «свого» учасника в якого вже наявні договори з даною фірмою. Скаржник не проти заключити договір про вивезення відходів з цією фірмою в разі перемоги і підписання Договору про закупівлю, але вимагати від всіх учасників на етапі подачі пропозицій даних договорів неправомірно.
2. Також В ДОДАТОКУ № 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників» встановлена вимога Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і Замовником становлена дискримінаційна вимога:Для забезпечення надання послуг обов’язкова наявність таких транспортних засобів, механізмів: Навантажувач - не менше 1 од.; Вантажний автомобіль - не менше 1 од., Автомобільний кран – не менше 1 од.; інвентар, що може задовольнити обсяг послуг. Якщо Скаржник, не має даних транспортних засобів, але є виробником даної продукції і взмозі виготовити даний павільйон, а для виконання робіт, в разі перемоги у Закупівлі буде залучати транспортні компанії та субпідрядника, що дозволить без проблем виконати всі необхідні послуги з установки та виконати свої забов'язання перед замовником, а також надати значно економічно вигідну пропозицію, чим очікуваний бюджет, який Замовник виділив на закупівлю . Не має ніякої обгрунтованої необхідності у обов’язковій наявності таких транспортних засобів. Чим Ви як Замовник можете пояснити дану необхідність включати дані вимоги до тендерної документації??? Також чітко вбачається, що всі ці вимоги прописували під «свого учасника», що є незаконним!
Відповідно до вищевказаного вважаємо дані вимоги дискримінаційними та такими, які обмежують конкуренцію між учасниками. Просимо внести зміни у Тендерну документацію, а саме, видалити з Додатку 2 до Тендерної документації вимогу: 4. Демонтаж та вивезення старого покриття фундаменту , а також усього будівельного сміття повинно виконуватись Учасником на міський полігон, розташований у відвалах ш. «Батьківщина».
Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал або копію договору на захоронення будівельних відходів з ТОВ «Екоспецтранс», оскільки відповідно до договору від 05.10.2007 № 2 діючий полігон надано в експлуатацію вказаному товариству. Видалити В ДОДАТОКУ № 3 до тендерної документації вимогу Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:Для забезпечення надання послуг обов’язкова наявність таких транспортних засобів, механізмів: Навантажувач - не менше 1 од.; Вантажний автомобіль - не менше 1 од., Автомобільний кран – не менше 1 од.; інвентар, що може задовольнити обсяг послуг. Законом України «Про публічну закупівлю» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладання договору з Замовником у майбутньому. Кореспондуючись з викладеним, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Хочемо звернути увагу, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником або до суду.
Також нагадуємо про відповідальність які несуть службові (посадові) та уповноважені особи замовника за порушення вимог Закону «Про публічні закупівлі» відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, а в деяких випадках і Кримінального кодексу України.
Замовник розглянув Вашу вимогу від 14.02.2023 р. та повідомляє наступне.
Стосовно вимоги про необхідність надання договору на захоронення будівельних відходів з ТОВ «Екоспецтранс», варто зазначити, що предметом закупівлі є ДК 021:2015:44210000-5 – Конструкції та їх частини (зупиночний павільйон з встановленням, до складу якого входить окремо розташована дошка для об’яв). Відповідна вимога була сформована з урахуванням вимог чинного екологічного законодавства, а також законодавства, що регулює відносини у галузі благоустрою населених пунктів, у тому числі - рішення Криворізької міської ради «Про затвердження Правил благоустрою в місті Кривому Розі» від 21.10.2015 №4038 вказано на вимогу щодо прибирання території, яка знаходиться у власності громади.
Вимога по демонтажу та вивезенню старого покриття фундаменту, а також усього будівельного сміття на міський полігон, що розташований у відвалах ш. «Батьківщина» обумовлена ти, що така територія спеціально обладнана для зазначених цілей та розташована поблизу території, на якій буде здійснено розміщення павільйону, що закуповується.
Що ж стосується вимоги про обов’язкову наявність транспортних засобів, механізмів (навантажувач - не менше 1 од.; вантажний автомобіль - не менше 1 од., автомобільний кран – не менше 1 од.; інвентар, що може задовольнити обсяг послуг), то варто зазначити, що дана вимога обумовлена специфікою самого предмету закупівлі, до якого включено і встановлення павільйонів, яке повинно здійснюватися силами учасника. Територіальна віддаленість об’єкта, на якому планується здійснити розміщення вказаного павільйону та його габарити, вимагають застосування спеціальної техніки. Таким чином, дана вимога аж ніяк не є дискримінаційною, а навпаки необхідна для реалізації самої закупівлі. Натомість, Учаснику надано право залучати такі транспортні засоби не лише тих, що є у власності, але і тих, що є у нього у користуванні.
Таким чином, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення вимоги Учисника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-29-000062 ● 6743101f5fef4a2fbf3eafe03711b75c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2023 17:38 |
05.04.2023 № 77 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
40 UA-2023-02-10-012067-a
10.02.2023 Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради, код ЄДРПОУ 41830167
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-07 13:44:02
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Зупиночний павільйон з встановленням, до складу якого входить окремо розташована дошка для об’яв» (за ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини) (UA-2023-02-10-012067-a) очікуваною вартістю 580 000,00 грн., яку проведено Управлінням з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/34827358/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також повідомляємо, що відповідно до відомостей наданих учасником ФОП Тимчур Микола Григорович, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку файл - Витяг з реєстру платників єдиного податку.jpeg, у учасник ставка у відсотках до доходу – 5.
Відповідно до даних наданих Головного управління ДПС у Дніпропетровській області ФОП Тимчур Микола Григорович є платником єдиного податку 3-ї групи, відсоткова ставка єдиного податку 2 відсотки доходу. (Лист Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 24.03.2023 № 11032/5/04-36-24-03-07).
Пунктом 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТД визначено. що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Додаток: лист Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на _2_ арк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-12 15:51:01
Щодо надання відповіді на звернення
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Планування закупівель здійснюється відповідно ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням п.14 Постанови Кабміну від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно з п.4. ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розробляються Ініціатором закупівлі, а саме управлінням з управлінням з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради з урахуванням потреб громади Центрально-Міського району та минулого досвіду здійснених закупівель.
На виконання норм вищевказаного Закону, а також з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, управлінням з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради здійснено моніторинг ринкових цін на послуги/товари шляхом надсилання не менше 3-х письмових запитів цінової пропозиції контрагентам, у т.ч. шляхом відкритих зустрічей щодо надання вартості на вказані послуги/товари.
Отримані цінові пропозиції від контрагентів є основою для прийняття рішення Центрально-Міського районної у місті від 16.12.2022 № 146 «Про затвердження Програми реалізації заходів по утриманню об’єктів благоустрою району на 2023-2025 роки», що є підставою для фінансування Програми в межах бюджетних призначень, затверджених в бюджеті району у місті на відповідний рік, виходячи з реальних можливостей бюджету (додається).
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/34827358/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Скрін-шот розміщеної інформації додаємо. Довідково повідомляємо, що офіційний вебсайт виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради з 19.03.2022 не працює у повному режимі з технічних причин через масштабні кібератаки на сайти державних структур та органів місцевого самоврядування України.
3. Також повідомляємо, що відповідно до відомостей наданих учасником ФОП Тимчур Микола Григорович, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку файл - Витяг з реєстру платників єдиного податку, у учасник ставка у відсотках до доходу – 5.
Відповідно до даних наданих Головного управління ДПС у Дніпропетровській області ФОП Тимчур Микола Григорович є платником єдиного податку 3-ї групи, відсоткова ставка єдиного податку 2 відсотки доходу. (Лист Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 24.03.2023 № 11032/5/04-36-24-03-07).
Підпунктом 1.11 пункту 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТД визначено. у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Головною рисою у правовідносинах є наявність дієздатності контрагента, а саме: здійснення господарської діяльності як зареєстрованого суб’єкта господарювання, у реєстрі юридичних і фізичних осіб, що і знайшло своє підтвердження у тендерній документації учасника та у офіційних документах, але звертаємо увагу на те, що відповідно до листа Головного управління ДПС у Дніпропетровській області ФОП Тимчур Микола Григорович на період дії воєнного стану в Україні є платником єдиного податку 2%.
Однак, додатково повідомляємо, що Витяг з реєстру платників єдиного податку у учасника процедури закупівлі за попередні роки господарської діяльності складала 5% до доходу, що і підтверджується завантаженням вищезазначеного документу ФОП Тимчур Микола Григорович у рамках подання своєї тендерної пропозиції.
Крім того, звертаємо увагу, що даний документ не є основним критерієм для визначення переможця у даній процедурі закупівлі та не впливає на ціну, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому не був урахований при розгляді тендерної пропозиції учасника. Отже, дане питання не впливає на прийняття рішення щодо визначення переможця за результатом проведеної процедури закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-15 22:34:51
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Зупиночний павільйон з встановленням, до складу якого входить окремо розташована дошка для об’яв» (за ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини) (UA-2023-02-10-012067-a) очікуваною вартістю 580 000,00 грн., яку проведено Управлінням з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до п. 1 додатку 3 тендерної документації передбачено, що у разі залучення транспортних засобів, механізмів та обладнання на правах користування (власне, орендоване, лізинг, інше) надати для власних - для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю на строк надання послуг, для транспортних засобів, що плануються залучатись - копії договорів оренди/лізингу надання послуг або інших документів, що підтверджують право користування Учасника на кожну одиницю на строк надання послуг та для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію.
Так учасником ФОП Тимчур Микола Григорович надано договори оренди на автомобільний кран від 04.11.2022 № 05/22-Т, в Акті приймання-передачі пунктом 4 зазначено що, передано свідоцтво про реєстрацію транспортного засоба.
Свідоцтво про реєстрацію на автомобільний кран не завантажено до складу тендерної пропозиції учасника.
Прошу пояснити не відхилення тендерної пропозиції учасника або дати посилання на файли в тендерній пропозиції учасника.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-19 10:14:01
Щодо надання відповіді
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Зупиночний павільйон з встановленням, до складу якого входить окремо розташована дошка для об’яв» (за ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини) (UA-2023-02-10-012067-a) очікуваною вартістю 580 000,00 грн., яку проведено Управлінням з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до п. 1 додатку 3 тендерної документації передбачено, що у разі залучення транспортних засобів, механізмів та обладнання на правах користування (власне, орендоване, лізинг, інше) надати для власних - для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю на строк надання послуг, для транспортних засобів, що плануються залучатись - копії договорів оренди/лізингу надання послуг або інших документів, що підтверджують право користування Учасника на кожну одиницю на строк надання послуг та для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію.
Так учасником ФОП Тимчур Микола Григорович надано договори оренди на автомобільний кран від 04.11.2022 № 05/22-Т, в Акті приймання-передачі пунктом 4 зазначено що, передано свідоцтво про реєстрацію транспортного засоба.
Свідоцтво про реєстрацію на автомобільний кран не завантажено до складу тендерної пропозиції учасника. Прошу пояснити не відхилення тендерної пропозиції учасника або дати посилання на файли в тендерній пропозиції учасника.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до п. 1 додатку 3 тендерної документації Замовником передбачено, що для транспортних засобів, що плануються залучатись Учаснику необхідно надати копії договорів оренди/лізингу надання послуг або інших документів, що підтверджують право користування Учасника на кожну одиницю на строк надання послуг та для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію. Даний перелік документів не є універсальним та вичерпним при закупівлі Товару.
Учасник процедури закупівлі надав Договір на автомобільний кран від 04.11.2022 № 05/22-Т та Акт приймання передачі до нього.
Так, як офіційні реєстри для перевірки власника авто наразі не є публічною інформацію через введення військового стану в Україні, Замовник перевірив правдивість реєстрації та дані автомобільного крану у аналітичному сервісі OpendataUA, який має доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу (додається). Отримані дані допомогли нівелювати Замовнику підстави для відмови потенційному учаснику у процедурі закупівлі.
Крім того, із поданих потенційним Учасником документів вбачається наявність необхідного матеріально-технічного забезпечення, обладнання, трудового ресурсу для виготовлення Товару. Тому, з метою уникнення надмірного формалізму, Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем Учасника (ФОП Тимчур Микола Григорович) процедури закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Управління з питань благоустрою та житлової політики виконкому Центрально-Міської районної у місті ради вважає не погоджується із висновком Східного офісу Держаудитслужби та звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою про визнання протиправним та скасування висновку від 26.04.2023 «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-10-012067-a», у зв’язку із неможливістю усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні тендерної документації у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме шляхом розірвання спірного договору. |
Дата публікації: | 04 травня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 160/9557/23 |
Дата відкриття провадження: | 22 травня 2023 |
Документи:
24 травня 2023 15:06
|
Електронний підпис |
04 травня 2023 12:39
|
Електронний підпис |
04 травня 2023 12:31
|
Позовна заява.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Тимчур Микола Григорович |
469 700,00
UAH з ПДВ
|
469 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Тимчур Микола Григорович #2208122538 |
Переможець |
469 700,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 12:01
|
Договір 11.PDF | укладений |
28 лютого 2023 12:00
|