Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання гарячої води
Очікувана вартість
128 825,40 UAH
UA-2023-02-10-011700-a 015692f3a7a149089f48864c94a0ff8b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Поджаренко

+380432464626 zsh18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницький ліцей №18"
Код ЄДРПОУ: 26235396
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., Вінницький район, м. Вінниця, вул. Келецька, 97
Контактна особа: Катерина Поджаренко
+380432464626
zsh18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1441 метри кубічні
Послуги з постачання гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Келецька,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

10 лютого 2023 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
Переможець 128 825,40
UAH з ПДВ
10 лютого 2023 15:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 11:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 13:01
вл 18 ду 3 гаряча вода.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:59
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2023 15:30
ДУ 2 вл 18 гар.вода.pdf зміни до договору
08 вересня 2023 15:24
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2023 15:23
ДУ 1 вл 18 гар.вода.pdf зміни до договору
08 вересня 2023 15:20
Договір 4010-1 ВЛ 18.pdf укладений
10 лютого 2023 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.21 Договору, на підставі змін (№3220-ІХ від 30.06.2023) до Закону України «Про особливості регулювання відносин на ринку природного газу та у сфері теплопостачання під час дії воєнного стану та подальшого відновлення їх функціонування» від 29.07.2022 №2479-ІХ, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до договору : 1. Викласти пп. 3 п 2 Договору № 4010/1 від 07 лютого 2023 року в наступній редакції: «3) послуга постачання гарячої води надається Споживачеві в обсягах 858,53 м.куб» 2. Викласти абз. 2 п.21 Договору № 4010/1 від 07 лютого 2023 року в наступній редакції: « Станом на дату укладання цього договору тариф на послугу становить 179,10 гривень за кубічний метр, без врахування витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів без урахування витрат на утримання індивідуальних теплових пунктів»
Номер договору про закупівлю: 4010/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.21 Договору, на підставі Рішення Виконавчого комітету Вінницької міської ради від 03.08.2023р. №1891, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до договору: 1. Викласти пп. 3 п 2 Договору № 4010/1 від 07 лютого 2023 року в наступній редакції: «3) послуга постачання гарячої води надається Споживачеві в обсягах 829,52 м.куб» 2. Викласти абз. 2 п.21 Договору № 4010/1 від 07 лютого 2023 року в наступній редакції: « Станом на дату укладання цього договору тариф на послугу становить 188,52 гривень за кубічний метр, без врахування витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів без урахування витрат на утримання індивідуальних теплових пунктів»
Номер договору про закупівлю: 4010/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити суму договору на 38744 грн 23 коп та викласти абз. 3 п.21 Договору № 4010/1 від 07 лютого 2023 року в наступній редакції: «Ціна цього договору становить 90 081 грн 17 коп (Дев’яносто тисяч вісімдесят одна гривня 17 копійок) в т.ч. ПДВ 15013,53 грн 2. Викласти пп. 3 п 2 Договору № 4010/1 від 07 лютого 2023 року в наступній редакції: «3) послуга постачання гарячої води надається Споживачеві в обсягах 624 м.куб»
Номер договору про закупівлю: 4010/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 90 081,17
UAH (в тому числі ПДВ 15 013,53 UAH)