Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 39765871 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Космонавтів , Буд. 34 |
Контактна особа: |
Штефанич Максим Георгійович +380979037940 buhgalteria_od@land.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2023 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2023 15:38 |
Очікувана вартість: | 1 026 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 30780 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30780 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 15:34 |
Додаток 4_1.xlsx | |
10 лютого 2023 15:34 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-07-000006 ● db5042ebb5014657b4b68620ccd354b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 09:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.03.2023 Одеса № 58
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.03.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 06.03.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.03.2023 № 58
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2023-02-10-011340-a 10.02.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-10 14:32:34
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника державного підприємства "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" (далі – Учасник) умовам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як останнім у складі тендерної пропозиції не надано рішення про призначення керівника (оригінал або копія протоколу або іншого розпорядчого документу органу учасника до компетенції якого, згідно установчих документів, відноситься прийняття такого рішення або виписка/витяг з нього), а надано лише наказ від 04.10.2019 № 73-ДП «Про призначення Петрушки В.М.»?
Слід зазначити, що наказ від 04.10.2019 № 73-ДП «Про призначення Петрушки В.М.» містить посилання, як на одну з підстав для його видачі - витяг з протоколу від 16.08.2019 № 5.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам пункту 3 розділу «Фінансова спроможність» додатку 2 до ТД, коли останнім надано фінансову звітність за 2021 рік, тоді як Замовником вимагалось подання звітності за останній звітний період, тобто за 2022 рік?
3. Чому Замовником прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам пункту 4 розділу «Фінансова спроможність» додатку 2 до ТД, коли у складі тендерної пропозиції останнього відсутнє підтвердження, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності та відсутня квитанція про перевірку звіту і його приймання (квитанція № 2), а також відсутній будь-який інший документ, який підтверджує прийняття фінансової звітності?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам пункту 2 розділу 3 «Обладнання та матеріально-технічна база» додатку 2 до ТД, коли Учасником надано інформацію в листі від 14.02.2023 № 32 стосовно використання ним бензинового генератора при наданні послуг, які є предметом цієї закупівлі, залученого за договором оренди від 06.02.2023 № 01-АО та не надано оригіналу листа-підтвердження орендодавця цього обладнання Михальчук Л.С. щодо не заперечення останнього проти використання орендованого обладнання за умовами цієї закупівлі для надання послуги учасником за предметом закупівлі у відповідності до оголошення ID: ______________________ в електронній системі закупівель, на весь строк надання послуг?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 16:14:09
Пояснення
Головне управління Держгеокадастру в Одеській області надає наступні пояснення на питання, які виникли під час проведення моніторингу до закупівлі «Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Одеської області (UA-2023-02-10-011340-a)»:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника державного підприємства "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" (далі – Учасник) умовам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як останнім у складі тендерної пропозиції не надано рішення про призначення керівника (оригінал або копія протоколу або іншого розпорядчого документу органу учасника до компетенції якого, згідно установчих документів, відноситься прийняття такого рішення або виписка/витяг з нього), а надано лише наказ від 04.10.2019 № 73-ДП «Про призначення Петрушки В.М.»? Слід зазначити, що наказ від 04.10.2019 № 73-ДП «Про призначення Петрушки В.М.» містить посилання, як на одну з підстав для його видачі - витяг з протоколу від 16.08.2019 № 5.
Відповідно пп. 8.3 п. 8 Статуту Державного підприємства «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеукстрою» (далі - Статут), затвердженого наказом Держгеокадастру від 21.02.2019 № 66, Директор призначається та звільняється з посади Уповноваженим органом управління. Згідно з пп. 1.1 п.1 Статуту Державне підприємство «Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеукстрою» (далі – ДП) належить до сфери управління Держгеокадастру. Тобто, керівник ДП призначається рішенням Держгеокадастру, на підтвердження чого Учасник надав наказ Держгеокадастру від 04.10.2019 № 73-ДП «Про призначення Петрушки В.М.».
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам пункту 3 розділу «Фінансова спроможність» додатку 2 до ТД, коли останнім надано фінансову звітність за 2021 рік, тоді як Замовником вимагалось подання звітності за останній звітний період, тобто за 2022 рік?
Відповідно до п. 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419, строк подання річної фінансової звітності – не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним. Враховуючи, що на момент подання тендерної пропозиції кінцевий строк подання фінансової звітності за 2022 рік не настав, Учасник надав фінансову звітність за 2021 рік.
3. Чому Замовником прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам пункту 4 розділу «Фінансова спроможність» додатку 2 до ТД, коли у складі тендерної пропозиції останнього відсутнє підтвердження, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності та відсутня квитанція про перевірку звіту і його приймання (квитанція № 2), а також відсутній будь-який інший документ, який підтверджує прийняття фінансової звітності?
Замовником було пропущено відсутність вказаної квитанції.
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам пункту 2 розділу 3 «Обладнання та матеріально-технічна база» додатку 2 до ТД, коли Учасником надано інформацію в листі від 14.02.2023 № 32 стосовно використання ним бензинового генератора при наданні послуг, які є предметом цієї закупівлі, залученого за договором оренди від 06.02.2023 № 01-АО та не надано оригіналу листа-підтвердження орендодавця цього обладнання Михальчук Л.С. щодо не заперечення останнього проти використання орендованого обладнання за умовами цієї закупівлі для надання послуги учасником за предметом закупівлі у відповідності до оголошення ID: ______________________ в електронній системі закупівель, на весь строк надання послуг? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до умов Договору оренди обладнання від 06.02.2023 № 01 - АО обладнання, що передається в оренду використовується виключно для отримання електроенергії, інших обмежень щодо використання орендованого обладнання орендодавцем не встановлено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи Висновки Південного офісу Держаудитслужби від 15.03.2023 за результатами моніторингу (UA-М-2023-03-07-000006) процедури закупівлі "Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Одеської області Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області було здійснено заходи щодо усунення порушень шляхом укладання додаткової угоди від 17.03.2023 №1 про розірвання Договору про надання послуг від 09.03.2023 №1-Г.
2023-03-21 14:07:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-03-22 14:32:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2023 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" |
1 026 000,00
UAH з ПДВ
|
1 026 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" #00702995 |
Переможець |
1 026 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 10:17
|
Додаткова угода | укладений |
20 березня 2023 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 13:24
|
Договір | укладений |
10 березня 2023 13:16
|