Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерний клас за кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
336 000,00 UAH
UA-2023-02-10-011126-a ● df23758019004f6aa7fafa1533ea3b53
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ "Фаховий коледж управління, економіки і права Полтавського державного аграрного університету" |
Код ЄДРПОУ: | 33457962 |
Вебсайт: | http://acup.poltava.ua |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Першотравневий, буд. 10 |
Контактна особа: |
Юлія ШЕВЧЕНКО +380532607618 yulianash@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2023 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 336 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника (до відповідного бюджету) суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно ЄДРПОУ, банківські реквізити: Відокремлений структурний підрозділ "Фаховий коледж управління, економіки і права Полтавського державного аграрного університету"; 36011, м.Полтава, пр-т Першотравневий, 10, Код ЄДРПОУ 33457962, ІВАN UA638201720343191004200008991 в ДКСУ м. Київ; повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків); найменування та адресу банку-гаранта. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Перелік випадків неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцю процедури закупівлі: - відмова учасника-переможця процедури закупівлі від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення учасником-переможцем процедури закупівлі умов договору про закупівлю щодо належного виконання зобов’язань за цим договором. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Персональний комп'ютер студента - 15 шт., робоча станція викладача - 1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, місто Полтава, проспект Першотравневий, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 16:44 |
Проект договору поставки.doc | |
10 лютого 2023 15:26 |
ТД_ВТ_з_Особливостями_3021_Комп'ютерний_клас.docx |
10 лютого 2023 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2023 16:44 |
Проект договору поставки.doc
|
|||
10 лютого 2023 15:26 |
ТД_ВТ_з_Особливостями_3021_Комп'ютерний_клас.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-10-011126-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 06 березня 2023 13:31
Дискримінація Учасників
Шановний Замовник!
ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ" у відповідності зі своїм правом згідно Закону хоче отримати вичерпне пояснення з Вашого боку стосовно наступної ситуації:
Згідно протокольного рішення Замовника від 28.02.23 одним із пунктів за яким відхилили нашу пропозицію було "Учасником не було надано довідку, складену у довільній формі, що має містити інформацію про тип, марку, модель обладнання - товару, що пропонується учасником до закупівлі, згідно з Додатком 3 до тендерної документації, та його кількість, із зазначенням складу (комплектація) персональних комп'ютерів студента та робочої станції викладача, що не відповідає вимогам розділу «Документи, які мають бути надані учасником для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника» Додатку 3 до тендерної документації." Якщо уважно подивитися, то Учасник ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ" надав Довідку в довільній формі, де чітко вказав і тип, і марку, і модель, і виробника, і країну виробництва, і кількість, а також детеально розписав усі складові персональних комп'ютерів студента та робочої станції викладача.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" у складі своєї пропозиції надає довідку в довільній формі під назвою "9 тип марка модель", яка АНАЛОГІЧНА за своїм змістом та викладеною інформацією довідці ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ", але Замовник не висуває вимогу цьому Учаснику щодо усунення порушення та не відхиляє пропозицію Учасника.
Шановний Замовник, беручи участь у цій закупівлі у нашого підприємства склалося враження, що всі вимоги Замовника, викладені у його ТД складені таким чином, щоб тільки один конкретний Учасник міг їх виконати. І дуже цікаво, що саме цей Учасник встановлює ціну на свій товар вищою від інших майже на 30%. Тому, хочемо нагадати Вам основні принципи здійснення публічних закупівель:
Принцип 1: добросовісна конкуренція серед учасників
Принцип 2: максимальна економія, ефективність та пропорційність
Принцип 3: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
Принцип 4: недискримінація учасників та рівне ставлення до них
Принцип 5: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
Принцип 6: запобігання корупційним діям і зловживанням.
Будь ласка, зверніть особливу увагу на Принцип 4 та Принцип 6.
Якщо надалі закупівлі Відокремленого структурного підрозділу "Фаховий коледж управління, економіки і права Полтавського державного аграрного університету" будуть проводитися за аналогічним сценарієм - це може призвести до зниження рейтингу вашої організації серед Замовників, а також числених скарг, які можуть привести до відповідальності Уповноважену особу та керівника за ст. 164-14 КУпАП.
Чекаємо на пояснення з Вашого боку, дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ" у відповідності зі своїм правом згідно Закону хоче отримати вичерпне пояснення з Вашого боку стосовно наступної ситуації:
Згідно протокольного рішення Замовника від 28.02.23 одним із пунктів за яким відхилили нашу пропозицію було "Учасником не було надано довідку, складену у довільній формі, що має містити інформацію про тип, марку, модель обладнання - товару, що пропонується учасником до закупівлі, згідно з Додатком 3 до тендерної документації, та його кількість, із зазначенням складу (комплектація) персональних комп'ютерів студента та робочої станції викладача, що не відповідає вимогам розділу «Документи, які мають бути надані учасником для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника» Додатку 3 до тендерної документації." Якщо уважно подивитися, то Учасник ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ" надав Довідку в довільній формі, де чітко вказав і тип, і марку, і модель, і виробника, і країну виробництва, і кількість, а також детеально розписав усі складові персональних комп'ютерів студента та робочої станції викладача.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" у складі своєї пропозиції надає довідку в довільній формі під назвою "9 тип марка модель", яка АНАЛОГІЧНА за своїм змістом та викладеною інформацією довідці ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ", але Замовник не висуває вимогу цьому Учаснику щодо усунення порушення та не відхиляє пропозицію Учасника.
Шановний Замовник, беручи участь у цій закупівлі у нашого підприємства склалося враження, що всі вимоги Замовника, викладені у його ТД складені таким чином, щоб тільки один конкретний Учасник міг їх виконати. І дуже цікаво, що саме цей Учасник встановлює ціну на свій товар вищою від інших майже на 30%. Тому, хочемо нагадати Вам основні принципи здійснення публічних закупівель:
Принцип 1: добросовісна конкуренція серед учасників
Принцип 2: максимальна економія, ефективність та пропорційність
Принцип 3: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
Принцип 4: недискримінація учасників та рівне ставлення до них
Принцип 5: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
Принцип 6: запобігання корупційним діям і зловживанням.
Будь ласка, зверніть особливу увагу на Принцип 4 та Принцип 6.
Якщо надалі закупівлі Відокремленого структурного підрозділу "Фаховий коледж управління, економіки і права Полтавського державного аграрного університету" будуть проводитися за аналогічним сценарієм - це може призвести до зниження рейтингу вашої організації серед Замовників, а також числених скарг, які можуть привести до відповідальності Уповноважену особу та керівника за ст. 164-14 КУпАП.
Чекаємо на пояснення з Вашого боку, дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2023 13:04
Шановний Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ».
Відповідно до розділу «Документи, які мають бути надані учасником для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника» Додатку № 3 до тендерної документації, у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати:
- довідку, складену у довільній формі, що має містити інформацію про тип, марку, модель обладнання - товару, що пропонується учасником до закупівлі, згідно з Додатком 3 до тендерної документації, та його кількість. У цій довідці учасником обов‘язково зазначається склад (комплектація) персональних комп'ютерів студента та робочої станції викладача, в обсязі, достатньому для перевірки відповідності запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, викладеним у цьому Додатку 3 до тендерної документації;
та
- технічний опис предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, що підтверджує відповідність кожної технічної характеристики запропонованого товару технічним вимогам, визначеним у Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, відповідно до умов тендерної документації, Учасник мав подати два документи, а саме: перший – з технічним описом, другий – довідку, що містить інформацію про тип, марку, модель обладнання.
Згідно з умовами розділу «Документи, які мають бути надані учасником для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника» Додатку № 3 до тендерної документації, Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" надав два документи, «Довідка з інформацію про тип, марку, модель обладнання - товару, що пропонується учасником до закупівлі, згідно з Додатком 3 до тендерної документації, та його кількість із зазначенням складу (комплектація) персональних комп'ютерів студента та робочої станції викладача, в обсязі, достатньому для перевірки відповідності запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації» (9 тип марка модель.pdf) та «Технічний опис предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, що підтверджує відповідність кожної технічної характеристики запропонованого товару технічним вимогам, визначеним у Додатку 3 до тендерної документації» (11 Технічний опис.pdf), що відповідає вимогам розділу «Документи, які мають бути надані учасником для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника» Додатку № 3 до тендерної документації.
Протокольним рішенням Уповноваженої особи Відокремного структурного підрозділу «Фаховий коледж управління, економіки і права Полтавського державного аграрного університету» від 28.02.2023р. було відхилено тендерну пропозицію ТОВ ВКП «ВСЕСВІТ», оскільки Замовником було виявлено, крім невідповідностей в інформації або документах, визначених пунктом 40 Особливостей, підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, що не підлягають виправленню.
Додатково повідомляємо Вам про причини скасування вимоги про усунення невідповідностей стосовно ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ":
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей. Також, згідно пункту 40 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
До інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відносяться Інформація та документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічним вимогам Замовника, у тому числі декларації та сертифікати про відповідність запропонованого обладнання вимогам відповідних технічних регламентів. Ваша тендерна пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме - робоча станція викладача в частині «Монітор», не відповідає технічним вимогам Замовника, та Вами не було подано дійсних на дату розкриття тендерних пропозицій декларацій та сертифікату про відповідність запропонованого обладнання вимогам відповідних технічних регламентів. Замовник не може висувати вимогу щодо усунення невідповідностей в цій частині та зобов‘язаний відхилити пропозицію Учасника відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж управління, економіки і права Полтавського державного аграрного університету» повідомляє, що дотримується статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до розділу «Документи, які мають бути надані учасником для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника» Додатку № 3 до тендерної документації, у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати:
- довідку, складену у довільній формі, що має містити інформацію про тип, марку, модель обладнання - товару, що пропонується учасником до закупівлі, згідно з Додатком 3 до тендерної документації, та його кількість. У цій довідці учасником обов‘язково зазначається склад (комплектація) персональних комп'ютерів студента та робочої станції викладача, в обсязі, достатньому для перевірки відповідності запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, викладеним у цьому Додатку 3 до тендерної документації;
та
- технічний опис предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, що підтверджує відповідність кожної технічної характеристики запропонованого товару технічним вимогам, визначеним у Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, відповідно до умов тендерної документації, Учасник мав подати два документи, а саме: перший – з технічним описом, другий – довідку, що містить інформацію про тип, марку, модель обладнання.
Згідно з умовами розділу «Документи, які мають бути надані учасником для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника» Додатку № 3 до тендерної документації, Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" надав два документи, «Довідка з інформацію про тип, марку, модель обладнання - товару, що пропонується учасником до закупівлі, згідно з Додатком 3 до тендерної документації, та його кількість із зазначенням складу (комплектація) персональних комп'ютерів студента та робочої станції викладача, в обсязі, достатньому для перевірки відповідності запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації» (9 тип марка модель.pdf) та «Технічний опис предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, що підтверджує відповідність кожної технічної характеристики запропонованого товару технічним вимогам, визначеним у Додатку 3 до тендерної документації» (11 Технічний опис.pdf), що відповідає вимогам розділу «Документи, які мають бути надані учасником для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника» Додатку № 3 до тендерної документації.
Протокольним рішенням Уповноваженої особи Відокремного структурного підрозділу «Фаховий коледж управління, економіки і права Полтавського державного аграрного університету» від 28.02.2023р. було відхилено тендерну пропозицію ТОВ ВКП «ВСЕСВІТ», оскільки Замовником було виявлено, крім невідповідностей в інформації або документах, визначених пунктом 40 Особливостей, підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, що не підлягають виправленню.
Додатково повідомляємо Вам про причини скасування вимоги про усунення невідповідностей стосовно ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ":
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих Особливостей. Також, згідно пункту 40 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
До інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відносяться Інформація та документи, що підтверджують відповідність пропозиції технічним вимогам Замовника, у тому числі декларації та сертифікати про відповідність запропонованого обладнання вимогам відповідних технічних регламентів. Ваша тендерна пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме - робоча станція викладача в частині «Монітор», не відповідає технічним вимогам Замовника, та Вами не було подано дійсних на дату розкриття тендерних пропозицій декларацій та сертифікату про відповідність запропонованого обладнання вимогам відповідних технічних регламентів. Замовник не може висувати вимогу щодо усунення невідповідностей в цій частині та зобов‘язаний відхилити пропозицію Учасника відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж управління, економіки і права Полтавського державного аграрного університету» повідомляє, що дотримується статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" |
247 477,26
UAH з ПДВ
|
247 477,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
259 968,00
UAH з ПДВ
|
259 968,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
331 167,00
UAH з ПДВ
|
331 167,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" #41263186 |
Відхилено |
247 477,26
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 16:19
|
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
259 968,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2023 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2023 14:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" #05837085 |
Переможець |
331 167,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 11:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2023 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 11:39
|
Договір №33 від 17.03.2023.pdf | укладений |
17 березня 2023 11:26
|