Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги централізованого пульту спостереження у березні-грудні 2023 року)
Очікувана вартість
34 687,00 UAH
UA-2023-02-10-006680-a ● 5c43c3f61e264ab49a68a4a51450fa16
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна служба фінансового моніторингу України |
Код ЄДРПОУ: | 37471802 |
Вебсайт: | http://www.fiu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Білоруська, 24 |
Контактна особа: |
Олександр Сергієнко +380445941641 srb@fiu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2023 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 34 687,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 173,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Послуги централізованого пульту спостереження у березні-грудні 2023 року
Послуги централізованого пульту спостереження у березні-грудні 2023 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги централізованого пульту спостереження у березні-грудні 2023 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Білоруська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється по факту надання послуг протягом 10-ти днів з дня підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2023 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 15:40 |
тендерна документація (послуги централізованого пульту спостереження...).docx | |
16 лютого 2023 15:40 |
тендерна документація (послуги централізованого пульту спостереження...).docx | |
16 лютого 2023 15:40 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
16 лютого 2023 15:40 |
Перелік змін до тендерної документації.docx |
16 лютого 2023 15:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2023 15:40 |
тендерна документація (послуги централізованого пульту спостереження...).docx
|
|||
16 лютого 2023 15:40 |
тендерна документація (послуги централізованого пульту спостереження...).docx
|
|||
16 лютого 2023 15:40 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
16 лютого 2023 15:40 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 14 лютого 2023 10:13
Дата відповіді: 15 лютого 2023 15:00
Шановний Замовнику, відповідно до Тендерної документації «Учасник повинен мати власний пульт централізованого спостереження, який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (ЕН 50518:2019, IDT) шляхом надання наступних документів: копії сертифікатів», однак дана вимога є дискримінаційною так як дана сертифікація розроблена департаментом поліції охорони, а отже займає монопольне становище. Дана вимога визнана АМКУ як дискримінаційна. Отже Керуючись чинним законодавством, вимагаємо прибрати дану дискримінаційні вимогу із документації та не обмежувати коло потенційних учасників, а навпаки сприяти максимальній економії бюджетних коштів! У разі ігнорування, будемо змушені оскаржувати дані дискримінаційні вимоги в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне. Послуги, що закуповуються в рамках тендерної процедури передбачають отримання послуг, що надаються за допомогою систем тривожної сигналізації, систем охоронного призначення, що спостерігаються на пункті централізованого спостереження, який є основною складовою комплексу послуг технічної охорони, та спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень на охороняємих об’єктах. Згідно з п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім цього згідно з п.4 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, у відповідності до вимог п.1 ст. 268 Господарського Кодексу України, покупець може вимагати від постачальників, зокрема, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Не впровадження в дію Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку. Крім того інформуємо, що Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 14 лютого 2023 10:13
Дата відповіді: 15 лютого 2023 15:00
Вами встановлена дискримінаційна вимога до учасників, а саме: Довідка, що містить інформацію про наявність відповідної матеріально-технічної бази оформлена на бланку підприємства із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, та власного пульта централізованого спостереження, який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (ЕН 50518:2019, IDT) шляхом надання наступних документів: копії сертифікатів. Дана сертифікація розроблена управлінням охорони поліції, а отже займає монопольне становище. Дана вимога визнана АМКУ як дискримінаційна. Отже Керуючись чинним законодавством, вимагаємо прибрати дану дискримінаційні вимогу із документації та не обмежувати коло потенційних учасників, а навпаки сприяти максимальній економії бюджетних коштів! У разі ігнорування, будемо змушені оскаржувати дані дискримінаційні вимоги в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне. Послуги, що закуповуються в рамках тендерної процедури передбачають отримання послуг, що надаються за допомогою систем тривожної сигналізації, систем охоронного призначення, що спостерігаються на пункті централізованого спостереження, який є основною складовою комплексу послуг технічної охорони, та спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень на охороняємих об’єктах. Згідно з п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім цього згідно з п.4 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, у відповідності до вимог п.1 ст. 268 Господарського Кодексу України, покупець може вимагати від постачальників, зокрема, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Не впровадження в дію Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку. Крім того інформуємо, що Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Щодо сертифікату
Дата подання: 14 лютого 2023 10:13
Дата відповіді: 15 лютого 2023 15:00
Звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме виключення з Тендерної документації дискримінаційної вимоги «Наявність сертифікату відповідності, який підтверджує якість надання послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації: ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування (CLC/TS 50131-7:2010, IDT), виданий відповідальним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації.» (далі – Сертифікат). Згідно чинного законодавства України послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації не підлягають обов’язковій сертифікації. Аналізуючи закупівлі в системі «ПРОЗОРО» ми виявили, що зазначений Сертифікат наявний лише в поліції охорони, та жоден інший суб’єкт охоронної діяльності України не має цього Сертифікату. Таким чином, встановлюючи зазначену вимогу, Ви звужуєте коло учасників до одного – поліції охорони. Що є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципів проведення процедури закупівлі. Крім того, такі дії можуть вказувати на наявність домовленостей між Вами та єдиним суб’єктом охоронної діяльності, який має такий Сертифікат. Ми розуміємо Ваше бажання співпрацювати виключно з поліцією охорони, але оскільки Ви обрали проведення закупівлі шляхом застосування конкурентної процедури «відкриті торги», то просимо дотримуватися законодавства та не встановлювати дискримінаційних вимог. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання Сертифікату з тендерної документації. В іншому разі, будемо змушені звертатися за захистом своїх прав та законних інтересів до уповноважених органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне. Послуги, що закуповуються в рамках тендерної процедури передбачають отримання послуг, що надаються за допомогою систем тривожної сигналізації, систем охоронного призначення, що спостерігаються на пункті централізованого спостереження, який є основною складовою комплексу послуг технічної охорони, та спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень на охороняємих об’єктах. Згідно з п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім цього згідно з п.4 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, у відповідності до вимог п.1 ст. 268 Господарського Кодексу України, покупець може вимагати від постачальників, зокрема, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Не впровадження в дію Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку. Крім того інформуємо, що Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в м. Києві |
34 034,68
UAH з ПДВ
|
34 034,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Управління поліції охорони в м. Києві #40109147 |
Рішення скасоване |
34 034,68
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 16:56
|
Управління поліції охорони в м. Києві #40109147 |
Переможець |
34 034,68
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:12
|
додаткова угода від 29.12.2023 №1 до договору від 01.03.2023 №686.....PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 16:37
|
договір від 1.03.2023 № 686....PDF | укладений |
01 березня 2023 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 686/31/21/2/об/ОС-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |