Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чернівецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44077622 |
Місцезнаходження: | 24100, Україна , Вінницька обл., Чернівецький район, вул.Вінницька ,3 |
Контактна особа: |
Ковальчук Галина Михайлівна +380976768368 info@chernivci-osvita.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2023 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 363 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 815,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2023 10:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2023 10:20 |
Додаток_1 .docx | |
10 лютого 2023 09:08 |
Тендерна документація .docx | |
10 лютого 2023 09:08 |
Додаток_5 .docx | |
10 лютого 2023 09:08 |
Додаток_4 .docx | |
10 лютого 2023 09:08 |
Додаток_3 .docx | |
10 лютого 2023 09:08 |
Додаток_2 .docx |
13 лютого 2023 10:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2023 10:20 |
Додаток_1 .docx
|
|||
10 лютого 2023 09:08 |
Тендерна документація .docx
|
|||
10 лютого 2023 09:08 |
Додаток_5 .docx
|
|||
10 лютого 2023 09:08 |
Додаток_4 .docx
|
|||
10 лютого 2023 09:08 |
Додаток_3 .docx
|
|||
10 лютого 2023 09:08 |
Додаток_2 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
«У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ ТВЕРДОГО ПАЛИВА, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії ПОЛОЖЕННЯ ПУНКТІВ 1 І 2 ЧАСТИНИ ДРУГОЇ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ. Просимо Вас, виключити вимогу про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в додатку № 1 ТД.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-07-000048 ● f7a5186dc8a04a9e867047195834ff03
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2023 №21-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.03.2023 №21-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2023-02-10-000684-a 10.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-08 15:16:31
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дров паливних твердих порід (дуб, граб, акація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-10-000684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 09 лютого 2023 року (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме:
- пунктом 5.4 розділу 3 та додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу про надання учасником процедури закупівлі довідки або гарантійного листа у довільній формі щодо відсутності підстав, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону, тоді як абзацом 5 пункту 44 Постанови №1178 визначено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав;
- пунктом 5.5 розділу 3 та додатку 2 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тоді як абзацом 3 пункту 44 Постанови №1178 передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель, надає документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону;
- пунктом 4.3 розділу 6 тендерної документації визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару, тоді як пунктом 19 Постанови №1178 передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
- додатком 5 тендерної документації визначено, що «Ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця», тоді як абзацом четвертим пункту 46 Постанови №1178 передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів?
3.Чому тендерна документація не містить інформації про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, яка визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, як це визначено пунктом 28 Постанови №1178?
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ДП Шаргородське районне комунальне агролісогосподарське дочірнє підприємство ВОКСЛП «Віноблагроліс» - Шаргородський «Райагроліс», а обрано переможцем, оскільки не накладено кваліфікований електронний підпис учасника на тендерну пропозицію (вимога підпункту 1.2. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації) та не надано банківські виписки або платіжні доручення щодо повної оплати за отриманий товар, які свідчать про виконання аналогічного договору (вимога пункту 2.3 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-13 14:44:13
Пояснення до моніторингу
Доброго дня! Надаємо відповідь на запит замовнику на пояснення.
Питання № 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідь № 1. Обсяг закупівлі послуг визначено на підставі аналізу фактичного використання деревини для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з врахуванням планових потреб замовника на 2023 рік.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі планових обсягів використання товару на 2023 рік, та цін на товар, визначених шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на даний вид товару, зокрема в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro».
Технічні вимоги розроблені відповідно до потреб замовника на підставі аналізу фактичного використання деревини для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах.
Власного вебсайту замовник немає, а інші способи оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі законодавством не визначено.
Питання № 2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 09 лютого 2023 року (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме:
- пунктом 5.4 розділу 3 та додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу про надання учасником процедури закупівлі довідки або гарантійного листа у довільній формі щодо відсутності підстав, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону, тоді як абзацом 5 пункту 44 Постанови №1178 визначено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав;
- пунктом 5.5 розділу 3 та додатку 2 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тоді як абзацом 3 пункту 44 Постанови №1178 передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель, надає документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону;
- пунктом 4.3 розділу 6 тендерної документації визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару, тоді як пунктом 19 Постанови №1178 передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
- додатком 5 тендерної документації визначено, що «Ми зобов’язуємося укласти договір про закупівлю не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця», тоді як абзацом четвертим пункту 46 Постанови №1178 передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів?
Відповідь № 2.
Закупівля здійснювалася в умовах введеного воєнного стану і регулярних повітряних тривог, які регулярно оголошуються через ракетні удари російськими військовими в ході російського вторгнення в Україну. Через особливі умови праці в умовах воєнного стану, уповноважена особа не мала змоги слідкувати за постійними змінами у законодавстві і врахувати їх при підготовці тендерної документації.
Питання № 3. Чому тендерна документація не містить інформації про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, яка визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, як це визначено пунктом 28 Постанови №1178?
Відповідь № 3.
Закупівля здійснювалася в умовах введеного воєнного стану і регулярних повітряних тривог, які регулярно оголошуються через ракетні удари російськими військовими в ході російського вторгнення в Україну. Через особливі умови праці в умовах воєнного стану, уповноважена особа не мала змоги слідкувати за постійними змінами у законодавстві і врахувати їх при підготовці тендерної документації.
Питання № 4. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ДП Шаргородське районне комунальне агролісогосподарське дочірнє підприємство ВОКСЛП «Віноблагроліс» - Шаргородський «Райагроліс», а обрано переможцем, оскільки не накладено кваліфікований електронний підпис учасника на тендерну пропозицію (вимога підпункту 1.2. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації) та не надано банківські виписки або платіжні доручення щодо повної оплати за отриманий товар, які свідчать про виконання аналогічного договору (вимога пункту 2.3 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідь № 4.
В лютому 2023 року в ході російського вторгнення в Україну російські військові завдавали масовані ракетні удари по енергетичній інфраструктурі України, що призводило до обмеження електропостачання у Відділі освіти Чернівецької селищної ради, що ускладнювало роботу уповноваженої особи в умовах особливого навантаження на початку бюджетного періоду і унеможливило якісний аналіз документів, поданих учасником у складі тендерної пропозиції.» та у значній потребі у придбані дрів паливних для закладів освіти , було прийняте рішення про визначення переможця даних торгів ДП Шаргородське районне комунальне агролісогосподарське дочірнє підприємство ВОКСЛП «Віноблагроліс
Надання інформації про усунення порушення замовником
Після отриманого висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, інформуємо про те що ,20 березня 2023 року ми розірвали договір з ДП Шаргородським районним комунальним агролісогосподарським дочірнім підприємством ВОКСЛП "Віноблагроліс" - Шаргородський "Райагроліс"
2023-03-20 12:36:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 06.03.2023 №84 додатковою угодою від 20.03.2023 №1/91
2023-03-20 14:17:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП Шаргородське районне комунальне агролісогосподарське дочірнє підприємство ВОКСЛП "Віноблагроліс" - Шаргородський "Райагроліс" |
363 000,00
UAH з ПДВ
|
363 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Шаргородське районне комунальне агролісогосподарське дочірнє підприємство ВОКСЛП "Віноблагроліс" - Шаргородський "Райагроліс" #35903661 |
Переможець |
363 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 09:08
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 лютого 2023 09:08
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ДП Шаргородське районне комунальне агролісогосподарське дочірнє підприємство ВОКСЛП "Віноблагроліс" - Шаргородський "Райагроліс" #35903661 |
363 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 12:40
|
Договір | укладений |
20 березня 2023 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 16:08
|
Договір | укладений |
06 березня 2023 16:07
|