Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
Код ЄДРПОУ: | 44496574 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322581125 1_tmo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 19:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 43 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 217 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.1. даного розділу відшкодувати на рахунок Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в пункті 2.3. та оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) від 14.12.2020 № 2628. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку. 2.2. Перерахування коштів здійснюється на розрахунковий рахунок замовника: IBAN UA903052990000026005041016028, АТ КБ «Приват Банк» вул. Івана Мазепи, 25-А. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1 000 000,00 гривень. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 % статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий), або надати відповідність рівнів рейтингових оцінок за Національною рейтинговою шкалою. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 2.6. Разом з банківською гарантією в електронному форматі .pdf або .jpeg подаються: скан-копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; скан-копія ліцензії, виданої банку. Зазначені копії документів повинні бути завірені банком. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; 4) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом третім пункту 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; 2) отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - відмови принципалом продовжити термін дії пропозиції на вимогу бенефіціара продовжити термін дії тендерної пропозиції; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених у п. 3.2. тендерної документації. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 19:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 19:29 |
ТД_НАВІГАЦІЯ__09.02.23.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Same as for your tender UA-2023-02-10-012963-a:
By CMU Decree 1178, the minimum time after issue of the tender can be 7 days. But it CAN be, not MUST be. And it is applicable mostly for military procurement. By Law on Procurement Nr. 922 this time is between 15 and 30 days. You public the tender on 10.02.2023 evening. Closing on 17.02,2023 at 23-59. Practically for working on your tender only 4 days left. Who is able and so much motivated to work so fast (to drop all other work, to confirm specification, calculate the price, get multi-modal shipping cost, issue and translate a pile of documents)? Only pre-informed and just prepared local company ("friend"). What about Chinese state factory? Definitely not. Your order is small and complicated. If you have no "friend" as above and want positive result, I advise you to extend the deadline for documents immediately at least till 24.02.2023. Then your tender will be worth working on it.
We manage now over 100 tenders only in Ukraine for about 3.6 billion UAH. So, we believe that this tender is not worth of extra efforts if buyer will not cooperative.
Note: who is in a hurry - that is always late.
Sincerely.
======================
Шановна Людмило!
Те саме, що для вашого тендеру UA-2023-02-10-012963-a:
Згідно з постановою КМУ 1178, мінімальний термін після проведення конкурсу може становити 7 днів. Але це МОЖЕ бути, а не ПОВИННО бути. І це стосується здебільшого військових закупівель. Відповідно до Закону про закупівлі № 922 цей час становить від 15 до 30 днів. Оголошуєте тендер 10.02.2023 ввечері. Закриття 17.02.2023 о 23-59. Практично до роботи над вашим тендером залишилося всього 4 дні. Хто здатний і настільки мотивований працювати так швидко (відкинути всю іншу роботу, підтвердити специфікацію, розрахувати ціну, отримати вартість мультимодальної доставки, оформити та перекласти купу документів)? Тільки попередньо проінформована і щойно підготовлена місцева компанія («друг»). А як щодо китайського державного заводу? Точно ні. Ваше замовлення невелике і складне. Якщо у вас немає "друга", як вище, і ви хочете отримати позитивний результат, раджу негайно продовжити термін подачі документів принаймні до 24.02.2023. Тоді ваш тендер буде вартий того, щоб над ним працювати.
Зараз ми проводимо понад 100 тендерів тільки в Україні на суму близько 3,6 млрд грн. Тому ми вважаємо, що цей тендер не вартий додаткових зусиль, якщо покупець не піде на співпрацю.
Примітка: хто поспішає - той завжди спізнюється.
З повагою
Пунктом 3-7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Отже, на період дії правового режиму воєнного стану закупівлі здійснюються не на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Оголошена закупівля оформлена відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Особливості не регламентують військові закупівлі.
Оголошена закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником встановлено однакові вимоги щодо кожного потенційного учасника. Кожен потенційний учасник, який має намір прийняти участь, може подати свою тендерну пропозицію, яка буде розглянута замовником у встановленому порядку.
Замовник зацікавлений у якнайшвидшому отриманні товару, що є предметом закупівлі. Зазначене обладнання є вкрай необхідним для лікування поранених військових. Тому, на даний час, Замовник не вбачає підстав для продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже, ваша вимога не може, бути задоволена.
Dear participant, thank you for your interest in our tender.
Paragraph 3-7 of Chapter X "Final and Transitional Provisions" of the Law of Ukraine "On Public Procurement" establishes that during the period of the legal regime of martial law in Ukraine and within 90 days from the date of its termination or cancellation, the specifics of procurement of goods, works and services for customers provided for by this Law, are determined by the Cabinet of Ministers of Ukraine, ensuring the protection of such customers from military threats. Therefore, during the legal regime of martial law, procurement is not carried out on the basis of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
The announced procurement is formalized in accordance with the Special features of public procurement of goods, works and services for customers, provided for by the Law of Ukraine "On Public Procurement", for the period of the legal regime of martial law in Ukraine and within 90 days from the date of its termination or cancellation, approved by a resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated October 12, 2022 No. 1178 (hereinafter - Features). Special features do not regulate military procurement.
Announced purchases are carried out according to such principles as fair competition among participants, maximum economy, efficiency and proportionality; openness and transparency at all stages of procurement; non-discrimination of participants and equal treatment of them; objective and impartial determination of the winner of the procurement procedure; prevention of corruption and abuse.
The customer has set the same requirements for each potential participant. Each potential participant who intends to participate can submit a tender offer, which will be considered by the customer in the prescribed manner.
The customer is interested in receiving the goods that are the subject of the purchase as soon as possible. This equipment is absolutely necessary for the treatment of wounded soldiers. Therefore, at present, the Customer sees no reason to extend the deadline for submitting tenders.
Therefore, your request cannot be satisfied.
Do you know: "Who is in a hurry - is always late"?
We supply complete military 60-bed mobile hospitals including all facilities from OP and ICU to kitchen, laundry etc. Location - on trucks. That's "overheated" product now. No tenders' BS. Any interest?
Кожен потенційний учасник, ознайомившись із умовами тендерної документації, самостійно приймає рішення про прийняття чи не прийняття участі в торгах. Замовник не може впливати на поведінку учасників.
Окрім того, Замовник здійснює закупівлі відповідно до наявної потреби. На даний час, відсутня потреба у закупівлі військових мобільних госпіталів на 60 ліжок.
Dear participant, thank you for your interest in our tender.
Each potential participant, having familiarized himself with the conditions of the tender documentation, independently decides whether to accept or not to participate in the bidding. The customer cannot influence the behavior of the participants.
In addition, the Customer makes purchases in accordance with existing needs. Currently, there is no need to purchase military mobile hospitals for 60 beds.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000009 ● 568c229e81be4ccf89dee2b11cb895ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 11:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-02-09-016896-a 09.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 16:47:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплект обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології (ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-09-016896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-20 09:29:16
Інформація на запит
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик закупівлі «Комплект обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології (ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-09-016896-a), то закупівля здійснювалась за кошти отримані від господарської діяльності підприємства з урахуванням фактичної потреби, оптимального співвідношення ціни та якості відповідно до фінансового плану на 2023 рік.
Щодо очікуваної вартості, то чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Отже, очікувану вартість при проведенні закупівлі комплекту обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології визначено шляхом проведення моніторингу цін, аналізі цінової інформації з реального ринку товару, а також запиті комерційних пропозицій (копії комерційних пропозицій додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-09-016896-a, розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до Висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених нібито порушень.
2023-03-31 14:26:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством |
Дата публікації: | 07 квітня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 380/7292/23 |
Дата відкриття провадження: | 17 квітня 2023 |
Документи:
20 квітня 2023 09:53
|
Електронний підпис |
20 квітня 2023 09:52
|
Ухвала про відкриття справи |
07 квітня 2023 14:54
|
Електронний підпис |
07 квітня 2023 14:53
|
Позовна заява |
07 квітня 2023 14:53
|
Цінний лист та накладна |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" |
42 847 401,00
UAH з ПДВ
|
42 847 401,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Медичні індивідуально оптимальні технології" |
43 400 000,00
UAH з ПДВ
|
43 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" #35255885 |
Переможець |
42 847 401,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 12:14
|
_111 | укладений |
02 березня 2023 12:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект обладнання для оперативних втручань в нейрохірургії, ортопедії та травматології (ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, НК 024:2019: 62783 Система відстеження електромагнітних і оптичних навігаційних пристроїв) | 1 | комплект |
42 847 401,00
UAH з ПДВ
|