Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02005763 |
Місцезнаходження: | 58022, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 100 |
Контактна особа: |
Романюк Світлана Миколаївна 380506780780,380372531167 healthmkl3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 19:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 926 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 634,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата по факту поставки товару на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 19:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 19:06 |
ТД експрес тести 2023 рік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000054 ● 42bb5206c58f4cda9521c58216b14a43
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 № 12-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 березня 2023 року № 12-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2023-02-09-016806-a від 09.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 16:22:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реагенти для кількісного імунофлуоресцентного експрес-аналізатора Getein1100 (закрита система)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-09-016806-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому Вами не дотримано вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, зокрема, додатки тендерної документації не оприлюднено до електронної системи закупівель окремими файлами?
4. З яких причин Вами тендерну документацію складено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно)?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-16 19:06:41
Пояснення з отриманих питань
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реагенти для кількісного імунофлуоресцентного експрес-аналізатора Getein1100 (закрита система)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-09-016806-a) надаю пояснення:
1. По суті першого питання, щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляю, що кількість необхідних реагентів визначена мною на підставі заявки завідувача клініко-діагностичної лабораторії, розрахованого нею відповідно до фактичного використання за минулий рік та очікуваної потреби у реагентах на 2023рік для забезпечення надання медичної допомоги населенню за програмою медичних гарантій. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена мною з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, а саме шляхом визначення середньої ціни всієї кількості необхідного товару, на основі отриманих від учасників ринку (потенційних постачальників) комерційних пропозицій з цінами. Технічні та якісні характеристики товару, викладені в Додатку №2 до тендерної документації, розроблені мною спільно з завідувачем лабораторії на підставі технічних паспортів, інструкцій з використання імунофлуоресцентного експрес-аналізатора Getein1100 (закрита система), що є внутрішніми документами, з урахуванням його технічних параметрів і вимог до реагентів, що також описано у Додатку №2. Копію заявки клініко-діагностичної лабораторії на 2023р. та комерційні пропозиції додаю.
2. По суті другого питання щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю, що дійсно відповідно до пункту 4-1 Постанови № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З 16.08.2023 року Комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» має статус одержувача бюджетних коштів, згідно Бюджетного кодексу суб'єкта господарювання, громадської чи іншої організації, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/02005763/profile
Так як вимога пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) стосується лише головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі мною не оприлюднювалось шляхом розміщення на сайті підприємства або на сайті головного розпорядника.
3. По суті третього питання щодо дотримання вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» повідомляю, що тендерна документація розроблена мною відповідно до вимог ст.22 Закону, та містить обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" : інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію; кількість товару та місце його поставки; проект договору про закупівлю з зазначенням порядку змін його умов; перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію; строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація також може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. На моє переконання норми викладені в наказі Мінекономіки носять рекомендаційний характер, саме затвердження примірної (зразкової) тендерної документації, тобто не вказано що замовник не може відступити в своїй тендерній документації від наведеної форми. Тому дійсно додатки до тендерної документації, які містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та проект договору завантажені мною одним файлом з тендерною документацією. В подальшому зобов’язуюсь чітко дотримуватись вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» під час складання та оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації зокрема, завантаження додатків до тендерної документації до електронної системи закупівель окремими файлами.
4. По суті четвертого питання повідомляю, що мною вносились зміни до тендерної документації закупівлі відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023р., а саме : сторінка 12 Тендерної документації пункт 2.1. абзац 3 зазначено: « Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій)».
В зв’язку з великим об’ємом інформації та змін до Особливостей, мною не відкориговано пункт 1.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, сторінка 12 та пункт 3.1. Інша інформація сторінка 15 про визначення терміну «аномально низької цини тендерної пропозиції» згідно зі змінами, що внесені Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495. В подальшому зобов’язуюсь більш досконало вивчати законодавство про публічні закупівлі та зміни до нього та чітко дотримуватись їх під час складання та оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації та інших документів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому. Наказ керівника №39-к від 31.03.2023р. додається. Договір на проходження навчання уповноваженою особою №226 від 03.04.2023р. додається
2023-04-04 18:31:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог Наказу № 680.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП АФОНІН ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
926 400,00
UAH з ПДВ
|
926 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП АФОНІН ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #2991918093 |
Переможець |
926 400,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 19:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 18:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 17:59
|
Додаткова 1 88 ФОП Афонін тести 18.12.23.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 17:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 16:15
|
Договір №88.pdf | укладений |
28 лютого 2023 16:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
IF1001 Експрес-тест Cardiac Troponin I (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 20 | набір |
5 200,00
UAH
|
IF1003 Експрес-тест hs-CRP+CRP (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 10 | набір |
4 500,00
UAH
|
IF1006 Експрес-тест D-Dimer (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 50 | набір |
4 800,00
UAH
|
IF1007 Експрес-тест PCT (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 45 | набір |
9 500,00
UAH
|
IF1017 Експрес-тест HbA1c (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 10 | набір |
3 550,00
UAH
|
IF1088 Експрес-тест IL-6 (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 12 | набір |
6 200,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
IF1001 Експрес-тест Cardiac Troponin I (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 20 | набір |
5 200,00
UAH
|
IF1003 Експрес-тест hs-CRP+CRP (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 10 | набір |
4 500,00
UAH
|
IF1006 Експрес-тест D-Dimer (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 50 | набір |
4 800,00
UAH
|
IF1007 Експрес-тест PCT (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 45 | набір |
9 500,00
UAH
|
IF1017 Експрес-тест HbA1c (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 10 | набір |
3 550,00
UAH
|
IF1088 Експрес-тест IL-6 (Імунофлуоресценція) 25шт/уп. | 12 | набір |
6 200,00
UAH
|