Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41411215 |
Вебсайт: | http://olevsk-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 11001, Україна , Житомирська обл., м.Олевськ, бульвар Воїнів-Афганців, буд. 1 |
Контактна особа: |
Наталія Кручко +380977091393 osvita-tenderr@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 4 541 326,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 413,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 15:56 |
Тендерна документація.docx | |
09 лютого 2023 15:56 |
Тендерна документація.docx | |
09 лютого 2023 15:56 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору на закупівлю деревини непомислового використання).docx | |
09 лютого 2023 15:56 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору на закупівлю деревини непомислового використання).docx | |
09 лютого 2023 15:56 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
09 лютого 2023 15:56 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
09 лютого 2023 15:56 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
09 лютого 2023 15:56 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000014 ● d7789422e8804742a9f29d08d86f1b9e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2023 №47-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.05.2023 №47-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-02-09-014052-a 09.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 14:21:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини дров’яної непромислового використання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-09-014052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 15:38:58
Пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області по закупівлі: UA-2023-02-09-014052-a.
29.05.2023 № 462
Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій області
Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради надсилає пояснення на висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання»,ідентифікатор закупівлі:UA-2023-02-09-014052-a.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів та їх технічних описів. Відповідно до статей 15, 268 Господарського Кодексу України, якість предмета закупівлі, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності) іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою забезпечення паливною деревиною, для створення оптимальних умов організації освітнього процесу, закладів освіти Олевської міської ради, з урахуванням вимог законодавства, в тому числі і Технічних умов ТУУ-00994207-005:2018 та оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.). Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена дана закупівля.
Крім того, надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі : http://olevsk-gromada.gov.ua/1-2/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА |
4 056 514,00
UAH з ПДВ
|
4 056 514,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" |
4 539 129,00
UAH з ПДВ
|
4 539 129,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА #2464316746 |
Переможець |
4 056 514,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 15:05
|
повідомлення про розірвання договору з ФОП Корж.pdf | укладений |
11 липня 2023 15:01
|
рекомендоване повідомлення.pdf | укладений |
11 липня 2023 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 16:55
|
Договір №23.pdf | укладений |
02 березня 2023 16:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Деревина дров’яна непромислового використання однорідної породи 1-ї групи | 2296 | метри кубічні |
1 078,00
UAH
|
Деревина дров’яна непромислового використання однорідної породи 2-ї групи | 1467 | метри кубічні |
1 078,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 березня 2023 — 12 червня 2023 |
Сума оплати за договором: |
397 221,44
UAH
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано за невиконання зобов"язань Постачальником, а саме не поставки партії Товару (деревини дров"яної непромислового використання)у передбачені строки за заявкою Замовника. |