Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» |
Код ЄДРПОУ: | 03356565 |
Вебсайт: | http://skt.km.ua |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Князя Святослава Хороброго,1 |
Контактна особа: |
Смолієнко Євгенія Володимирівна +380382671894 smolienko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 16 750 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Тендерна документація
09 лютого 2023 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 15:38 |
2.3. Додаток 2 Проект договору.doc | |
09 лютого 2023 15:38 |
2.2. Додаток 1 Технiчне_завдання.doc | |
09 лютого 2023 15:38 |
2.1.ТД двигуни.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000059 ● e925e71b65a447a098241e5362828d37
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 13:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.03.2023 № 12-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 14.03.2023 № 12-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
13. UA-2023-02-09-013383-a 09.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-16 16:23:10
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-09-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Пунктом 38 Особливостей та п. 5.2.2 розділу V встановлено, що Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Чому Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції лот 1, лот 3 (протокол від 06.03.2023 №188) оприлюднено 08.03.2023 протягом двох днів з дня прийняття відповідного рішення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-21 19:12:35
Пояснення на запит
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповіді на поставлені вами питання.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника з урахуванням вимог законодавства. Інформацію із таким обгрунтуванням розміщено на власному веб-сайті - https://skt.km.ua/storage/files/zakupki/2023/UA-2023-02-09-013383-a.pdf.
2. У зв’язку із наявною необхідністю, замовником 08.03.2023 о 17:04 год. продовжено строки розгляду тендерних пропозицій ФОП Трача Олега Володимировича по лотах №№1, 3 до 20 робочих днів.
Разом з тим, в оприлюдненому в електронній системі закупівель протоколі про продовження строку розгляду тендерних пропозицій допущено технічну описку в даті складання протоколу. Так, в протоколі №188 зазначено дату 06 березня 2023 року, однак сам протокол створено, підписано та опубліковано 08.03.2023, що підтверджується інформацією про властивості документа.
Згідно з роз’ясненням Мінекономрозвитку України №3302-05/40086-08 від 01.12.2015 року та листа ДКС України від 11.12.2019 р. № 24-10-08/21940 технічні (механічні) помилки в документах по проведенню закупівель виправляються шляхом оформлення відповідного протоколу.
У зв’язку із чим, уповноваженою особою складено протокол№188/1 від 09.03.2023 про виправлення технічної описки (копія надається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Задля розгляду висновку про результати моніторингу та подальшого врахування виявлених порушень під час проведення відкритих закупівель Хмельницьким комунальним підприємством "Спецкомунтранс" було проведено засідання робочої групи. Протокол засідання надається.
2023-03-29 16:48:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані не міститься інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Двигуни та їх частини для автомобілів МАЗ-533702, МАЗ-534035, МАЗ-5337А2, МАЗ ВКК Спецмаш МКД-12-17 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 4 845 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 24 225,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 робочих днів з моменту підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2023 18:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа Підприємець Стецун Анатолій Вікторович |
3 876 000,05
UAH з ПДВ
|
3 876 000,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Трач Олег Володимирович |
4 465 383,00
UAH з ПДВ
|
4 465 383,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа Підприємець Стецун Анатолій Вікторович #2713015136 |
Рішення скасоване |
3 876 000,05
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 13:40
|
|
Фізична особа Підприємець Стецун Анатолій Вікторович #2713015136 |
Відхилено |
3 876 000,05
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 15:42
|
|
ФОП Трач Олег Володимирович #3352815378 |
Відхилено |
4 465 383,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 18:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2023 15:45
|