Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ Червоненської селищної ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 40379270 |
Місцезнаходження: | 13434, Україна , Житомирська обл., смт. Червоне, вул. Миру, буд. 30 |
Контактна особа: |
Оксана Рогаль +380975735760 ludmila.myronuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2023 03:00 |
Очікувана вартість: | 328 208,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
09 лютого 2023 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток2.docx | |
09 лютого 2023 14:54 |
Тендерна документація.docx | |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток1.docx | |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток3.docx | |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток7.docx | |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток4-яловичина.docx | |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток6.docx | |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток5.docx | |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток4-свинина.docx | |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток4-філе куряче.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-27-000045 ● a4036a911cca486e94fa7ec62e4e9857
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 20:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023
№ 13-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.02.2023 № 13-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
23. UA-2023-02-09-011653-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 08:39:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М’ясо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-09-011653-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій по лотах № 1-3 учасника ФОП Більмович Олена Миколаївна на відповідність тендерній документації Гуманітарного відділу Червоненської селищної ради Житомирської області з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-06 16:12:13
Відповідь на звернення
При планувані бюджету Гуманітрного відділу Червоненської селищної ради на 2023 були взяті середньозважені ціни на кінець 2023 року на філе куряче, свинину та мясо яловичини. Також всі суми формувались з індексом інфляції споживчих цін на 2023 рік у розмірі 130%, а саме: філе куряче - ціна без індексу 135 грн з індексом 175 грн; мясо свинини - ціна без індексу 150 грн з індексом 195 грн.; яловичина - ціна 250 грн з індексом 325 грн. Закупівлю було проведено за цінами з індексом інфляції.
При перегляді тендерної документації формальних помилок не було виявлено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальником Гуманітарного відділу Червоненської селищної ради було вжито заходи по притягненню до матеріальної відповідальності Приверенду Тетяну та зняття з неї 15% премії за березень 2023року.
2023-03-14 16:54:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасно надано інформацію та документи у випадках, передбачених законодавством, чим порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасно надано інформацію та документи у випадках, передбачених законодавством, чим порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".) • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом притягнення уповноваженої особи до матеріальної відповідальності.
2023-03-14 17:33:41
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 15110000-2 М’ясо (лот 1 - свинина м’якоть) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 82 032,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 410,16 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться згідно накладних після постачання товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток6.docx |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток2.docx |
09 лютого 2023 14:54 |
Тендерна документація.docx |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток5.docx |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток7.docx |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток4-свинина.docx |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток1.docx |
09 лютого 2023 14:54 |
Додаток3.docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БІЛЬМОВИЧ ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" |
72 760,00
UAH з ПДВ
|
72 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БІЛЬМОВИЧ ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" #2612017827 |
Переможець |
72 760,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2023 13:53
|
Д.у №2 (свинина м'якоть.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2023 10:37
|
додат.уг. 1.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2023 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 11:48
|
Договір свинина.pdf | укладений |
02 березня 2023 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі значною економією, внаслідок ведення воєнного стану, з метою раціонального використання бюджетних коштів та перерозподілу коштів на необхідні видатки, на підставі п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами), у зв'язку зі зміною ринкових цін на свинину м'якоть, що підтверджується довідкою № В-2868 від 25 вересня 2023 року торгово-промислової палати. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |