Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гофрокартонні ящики та тубуси (для торгівлі)
Очікувана вартість
11 850 000,00 UAH
UA-2023-02-09-011625-a c82f2f359f6543bb9a20503fa5e6e9a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринишин Петро Орестович

380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Гринишин Петро Орестович
380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2023 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2023 00:00
Початок аукціону: 20 лютого 2023 12:01
Очікувана вартість: 11 850 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Шановні партнери! З метою закупівлі Гофрокартонні ящики та тубуси (для торгівлі), АТ "Укрпошта" забезпечує прозорий та конкурентний відбір потенційного контрагента - конкурс. З учасником, пропозиція якого буде найбільш економічно вигідною, буде укладений договір з АТ "Укрпошта". Для проведення такого конкурсу Замовник використовує електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель за типом «спрощена закупівля», у порядку аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель згідно статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому, така закупівля не буде вважатися спрощеною у розумінні цього Закону, а договір, укладений за її результатами, договором про закупівлю. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах конкурсної документації. Критерієм оцінки пропозицій є ціна без ПДВ. У випадку якщо переможець є платником ПДВ, до його пропозиції, за результатами аукціону, додається в договір сума ПДВ. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від ціни договору. Детальна інформація щодо умов забезпечення виконання договору наведена у конкурсній документації т
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 штуки
Коробка 0,7 кг (200х150х90 мм) Укрпошта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
100000 штуки
Коробка 5 кг (393х233х206 мм) Укрпошта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
100000 штуки
Коробка 10 кг (393х343х276 мм) Укрпошта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
100000 штуки
Коробка 15 кг (593х343х276 мм) Укрпошта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
15000 штуки
Коробка тубус 5 кг (1100х150х130 мм) Укрпошта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
70000 штуки
Коробка 30 кг (690х390х420 мм) Укрпошта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
80000 штуки
Коробка 3 кг (233х233х206 мм) Укрпошта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
70000 штуки
Коробка 20 кг (470х400х430 мм) Укрпошта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
15000 штуки
Коробка тубус 3 кг (600х150х130 мм) Укрпошта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 3, Конкурсної документації, впродовж 14 календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-02-09-011625-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 10 лютого 2023 20:47
time
Dear Petro,

Yes, according to the resolution of the CMU 1178, the minimum term for presentation of documents for the competition can be 7 days after announcement. But it CAN be, not SHOULD be. And this applies mostly to military procurement. But "the blacksmith forges the horse, and the frog also gives its leg...". According to the Procurement Law No. 922, this time is from 15 to 30 days. You announced the tender on the evening of February 9, 2023. Closing on 02/17/2023 at 23:59. Almost without days off, there are 4 days left to work on your tender. Who is capable and motivated enough to work so quickly (put aside all the other work, confirm the specification, calculate the price, get the cost of multimodal shipping, arrange and translate a bunch of documents)? Do you think that somewhere in the world there is a supermarket where you can put 9 items in a basket and go to the checkout? And what is the reason for such an emergency situation, if the delivery is planned by the end of the May?

Only a pre-informed and freshly prepared local company ("friend") can do that. Your order is small and complex. If you do not have a "friend" as above, and you want a positive result, I advise you to immediately extend the deadline for submitting documents at least until 02/24/2023. Then your tender will be worth working on. We just have one factory, who is interested in this tender. But time must be realistic, without "horce racing with barriers".

Now we are conducting more than 100 tenders in Ukraine alone, worth about UAH 3.6 billion. Therefore, we believe that this tender is not worth the extra effort if the buyer does not cooperate.

Note: he who is in a hurry is always late.

Best regards
=======================
Шановний Петро,

Так, згідно з постановою КМУ 1178 мінімальний термін подання документів на конкурс може становити 7 днів після оголошення. Але так МОЖЕ бути, а не ПОВИННО. І здебільшого це стосується військових закупівель. Але «коваль коня кує, і жаба свою ногу дає...». Відповідно до Закону про закупівлі №922 цей час становить від 15 до 30 днів. Ви оголосили тендер увечері 9 лютого 2023. Закриття 17.02.2023 о 23:59. Практично без вихідних залишилося 4 дні працювати над вашим тендером. Хто здатний і мотивований так швидко працювати (відкласти всю іншу роботу, підтвердити специфікацію, розрахувати ціну, отримати вартість мультимодальної доставки, оформити та перекласти купу документів)? Як ви думаєте, чи є десь у світі супермаркет, де можна покласти 9 товарів у кошик і піти до каси? І в чому причина такої надзвичайної ситуації, якщо здача планується до кінця травня?

Це може зробити лише попередньо поінформована та свіжопідготовлена місцева компанія («друг»). Ваше замовлення невелике і складне. Якщо у вас немає «друга», як вище, і ви бажаєте позитивного результату, раджу одразу продовжити термін подачі документів хоча б до 24.02.2023. Тоді ваш тендер буде вартий того, щоб над ним працювати. У нас просто є один завод, який зацікавлений у цьому тендері. Але час має бути реалістичним, без «перегонів з бар’єрами».

Зараз тільки в Україні ми проводимо понад 100 тендерів на суму близько 3,6 млрд грн. Тому ми вважаємо, що цей тендер не вартий додаткових зусиль, якщо покупець не співпрацює.

Зверніть увагу: хто поспішає, той завжди спізнюється.

З найкращими побажаннями
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2023 17:04
Вітаю! Шановний учаснику, дякуємо за зацікавленість до нашої закупівлі. За результатом розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 3 Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) АТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (п. 8 ч. 2 ст. 2 Закону). Відповідно до а. 2 ч. 6 ст. 2, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів, а інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж на тих же умовах, що й замовник. Оскільки предметом закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, АТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом АТ «Укрпошта» від 17.04.2020 № 413 затверджено Порядок проведення конкурсу на закупівлю товарів, робіт і послуг, відповідно до якого дія порядку поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів.
З метою ефективного використання коштів, АТ "Укрпошта" забезпечує прозорий та конкурентний відбір потенційного контрагента - конкурс. З учасником, пропозиція якого буде найбільш економічно вигідною, буде укладений договір з АТ "Укрпошта". Для проведення такого конкурсу Замовник використовує електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель за типом «спрощена закупівля», у порядку аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель згідно ст. 14 Закону. При цьому, така закупівля не вважається спрощеною у розумінні цього Закону, а договір, укладений за її результатами, договором про закупівлю. Терміни в оголошенні про проведення конкурсу на закупівлю «Гофрокартонні ящики та тубуси (для торгівлі)» (UA-2023-02-09-011625-a) визначені відповідно до ст. 14 Закону: період уточнення по 00:00 год. 15.02.2023р., кінцевий строк подання пропозицій з 12:00 год. 15.02.2023 р. по 00:00 год. 18.02.2023 р.
Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах конкурсної документації, зокрема в договорі, проєкт якого наведений Додатку 3 до Конкурсної документації. Відповідно до умов розділу 3 договору на зазначену закупівлю поставка здійснюється партіями, за заявкою Покупця (Замовника) у строк, що передбачений у Специфікації (Додаток 1 до договору). Згідно з п. 9 Специфікації в Додатку 1 до договору постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 21 (двадцяти одного) календарного дня з моменту надання Заявки. Поставка товару, що є предметом закупівлі, обумовлена виробничою необхідністю для виконання та безперебійної роботи АТ «Укрпошта».
Враховуючи викладене вище, внесення змін до оголошення про проведення конкурсу та конкурсної документації в цій частині АТ "Укрпошта" вважає недоцільним та, відповідно, зазначена вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2023 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Трипільський пакувальний комбінат» 9 357 000,00
UAH
8 797 000,00
UAH
Документи
Публічне акціонерне товариство "Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат" 9 790 500,00
UAH
8 800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 березня 2023 14:03
Електронний підпис
03 березня 2023 14:03
Електронний підпис
24 лютого 2023 15:38
Електронний підпис
24 лютого 2023 15:38
Статут_ТОВ_ТПК_26.11.2021.pdf.p7s
24 лютого 2023 15:38
Tsinova propozytsiia PDF.zip.p7s
24 лютого 2023 15:38
Tekhspetsyfikatsiia yashchyky tubusy.zip.p7s
24 лютого 2023 15:36
Електронний підпис
24 лютого 2023 15:30
Статут_ТОВ_ТПК_26.11.2021.pdf
24 лютого 2023 15:30
ТПК св_во платника ПДВ.pdf
24 лютого 2023 15:30
Tsinova propozytsiia PDF.zip
17 лютого 2023 13:18
Електронний підпис
17 лютого 2023 13:13
Tekhspetsyfikatsiia yashchyky tubusy.zip

Публічні документи

17 лютого 2023 13:55
Електронний підпис
17 лютого 2023 13:55
File0036.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Трипільський пакувальний комбінат»

Публічне акціонерне товариство "Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Трипільський пакувальний комбінат»
#31826484
Переможець 8 797 000,00
UAH
22 лютого 2023 08:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2023 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Трипільський пакувальний комбінат»
#31826484
8 797 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2023 17:41
DU 2 do Dohovoru 070323-01E_TOV TPK.zip зміни до договору
31 серпня 2023 17:41
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2023 19:50
ДУ №1 ТОВ ТПК.zip зміни до договору
31 травня 2023 19:50
Електронний підпис укладений
09 березня 2023 11:25
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.7z укладений
09 березня 2023 11:24
Dohovir postavky TOV TPK.zip укладений
09 березня 2023 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись ст. 651 ЦК України, п. 8.7. Договору дійшли взаємної згоди внести в Договір зміни в частині строку його дії, виклавши п. 11. Додатку No 1 до Договору «Специфікація» в наступній редакції: «11. У відповідності до п. 6.1 цього Договору, Договір діє до 31.08.2023 року, включно. ». Для публікації Додаткової угоди, враховуючи технічні можливості майданчика, обрано опцію: продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини).
Номер договору про закупівлю: 070323-01Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись ст. 651 ЦК України, п. 8.7. Договору дійшли взаємної згоди внести в Договір такі зміни: викласти п. 11. Додатку No 1 «Специфікація» до Договору в такій редакції: «11. У відповідності до п. 6.1 цього Договору, Договір діє до 30.11.2023, включно. ». Для публікації Додаткової угоди, враховуючи технічні можливості майданчика, обрано опцію: продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини).
Номер договору про закупівлю: 070323-01Е
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML