Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333879 |
Вебсайт: | http://olytska.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 45263, Україна , Волинська обл., смт. Олика, вул. Замкова, 17 |
Контактна особа: |
Оксана Стрільчук +380336595141 olyka.sr.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2023 13:02 |
Очікувана вартість: | 4 982 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги(виконані роботи) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 банківських днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 13:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 13:11 |
Тендерна_документація.docx | |
09 лютого 2023 13:11 |
Договір проєкт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога до тендерної документації, яка була викладена у п.4 Додатку 1 була виставлена з метою перевірки наявності фінансової спроможності учасника, тобто забезпечення учасника достатньою кількістю грошових та інших майнових активів для повного покриття всіх можливих витрат у т. ч. у ході виконання виконання своїх зобов`язань як переможця торгів. Кінцевим строком для подання тендерних пропозицій замовником визначено 13:00 год 17.02.2023 року. Якщо станом на дату подання тендерної пропозиції, в учасника є об`єктивні підстави, він має можливість для надання проміжної фінансової звітності за 2022 рік, надавши пояснення таких об'єктивних причин.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-16-000038 ● b42960e39a3143008a70bd7fed7f99f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2023 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2023 № 153
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.05.2023 № 153.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-09-008327-a, 09.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-18 09:25:35
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-09-008327-a, яка проводилась Олицькою селищною радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-19 09:25:30
Пояснення на запит
У межах здійснення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання вулиць і доріг у населених пунктах(поточний ремонт аварійних ділянок по вулиці Шевченка в смт. Олика Луцького району Волинської області)», № UA-2023-02-09-008327-a надається пояснення
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснено заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою та заплановане навчання уповноваженої особи на платформі TNDR задля недопущення в подальшому порушень у сфері закупівель та при складанні тендерної документації.
2023-05-25 12:04:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" |
4 361 870,89
UAH з ПДВ
|
4 361 870,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БОРЕЙ" |
4 937 730,00
UAH з ПДВ
|
4 937 730,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Рішення скасоване |
4 361 870,89
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 10:40
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Відхилено |
4 361 870,89
UAH з ПДВ
|
01 березня 2023 11:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БОРЕЙ" #37033031 |
Переможець |
4 937 730,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2023 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:14
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2023 10:42
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 09:05
|
Додаток 1.pdf | укладений |
16 березня 2023 09:04
|
Додаток 2.pdf | укладений |
16 березня 2023 09:04
|
Договір.pdf | укладений |
16 березня 2023 09:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |