Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 komunkovelukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 075 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 379,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 11:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 11:50 |
Додаток 2.doc | |
09 лютого 2023 11:50 |
Додаток 5.doc | |
09 лютого 2023 11:50 |
Тендерна документація.doc | |
09 лютого 2023 11:50 |
Додаток 1 Квал.крит..doc | |
09 лютого 2023 11:50 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
09 лютого 2023 11:50 |
Додаток 3 Техн.вимоги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-11-000005 ● b4fb02b6960c49b7b91361c5f3026fa0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2023 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.05.2023 Одеса № 127
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.05.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.05.2023 № 127
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
17 UA-2023-02-09-006085-a 09.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-16 11:55:51
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Ковельського комунального підприємства «Добробут» умовам пункту 2 Додатка 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не завантажено штатний розпис або накази про призначення працівників на посаду, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.02.2023 № 55?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Ковельського комунального підприємства «Добробут» умовам пункту 3 Додатка 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 22.01.2020 № 17, інформацію про який оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-13-002877-b, без додатка 1 до договору та додаткової угоди від 31.12.2020 № 1, які є його невід’ємною частиною?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі Ковельського комунального підприємства «Добробут» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 6 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-19 10:23:12
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснень по закупівлі послуг «Благоустрій та поточне утримання кладовищ. Поховальні послуги», ДК 021:2015:98370000-7 Поховальні та супутні послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-09-006085-a інформуємо, що відповідно до вимог пункту 2 Додатка 1 тендерної документації, Ковельським комунальним підприємством «Добробут» (надалі – Учасник) завантажено тендерну пропозицію у складі якої наявний документ, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідка, складається згідно форми 1 на фірмовому бланку Учасника і завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою, має вихідний № 55 від 15.02.2023. Також відповідно до вимог тендерної документації, Учасником представлено лист № 79 від 20.02.2023 - інформацію про призначення працівників підприємства на посаду, в якому зазначено наказ про призначення відповідного працівника на посаду.
Рішення щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам пункту 3 Додатка 1 тендерної документації обґрунтовується наданням довідки від 15.02.2023 № 65 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, де представлені виконані аналогічні договори за останні 3 роки, за визначеною формою Замовника та наданням копій документів підтвердження виконання договорів, а саме: акти виконаних робіт КБ-2В, довідок КБ-3. Варто зазначити, що представлені договори були укладені з Замовником – управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міського ради (ЄДРПОУ – 20130489), тому оригінали документів, а саме другі примірники: договора з відповідними додатками до них, що є невід’ємною їх складовою, акти виконаних робіт КБ-2В, довідки КБ-3 та інші бухгалтерські документи, що мають відношення до представлених Учасником договорів знаходяться безпосередньо у Замовника.
Відповідно до довідки від 24.02.2023 № 80, що підтверджує відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону, Учасником в пункті 5 зазначено, що Ковельське комунальне підприємство «Добробут» повідомляє про те, що посадова особа – Михалевич Ігор Миколайович, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. У зв’язку з відсутністю в Учасника технічної можливості надання документального підтвердження щодо відсутності підстави визначеної пунктом 6 частини першої статті 17 Закону, Учасником додатково надано Замовнику Витяг (копія додається), реєстраційний номер ВР-000894129 з Інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», в якому зазначено, що громадянин України Михалевич Ігор Миколайович, 25.02.1974 року народження, уродженець м. Ковель, Україна на території України станом на 24.04.2023, незнятої чи непогашеної судимості не має.
Враховуючи безперервний характер надання послуг з благоустрою та поточного утримання кладовищ, поховальних послуг, Ковельським комунальним підприємством «Добробут», як Виконавцем послуг, надаються послуги в робочі, святкові та вихідні дні цілодобово, зокрема на кладовищах по вулицях Незалежності, 40 років Перемоги та Варшавська (загальна площа територій кладовищ складає 24,97 га), а саме: цілодобова охорона діючого кладовища по вул. Варшавська, дворазове прибирання протягом тижня територій кладовищ, обкошуванні, видаленні парослі на території кладовищ та прилеглих територій до кладовищ, обрізка та видалення дерев, вивезення сміття на сміттєзвалище, доставка померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів до патологоанатомічного відділення міської лікарні, поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів.
Послуги з благоустрою та поточного утримання кладовищ, поховальні послуги надаються Виконавцем у відповідності до Законів України, зокрема «Про поховання та похоронну справу», «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про відходи», Типових правил благоустрою територій населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 №310 (зі змінами), Правил благоустрою територій населених пунктів Ковельської територіальної громади, затверджених рішенням Ковельської міської ради від 27.05.2022 №22/36 та інших нормативно-правових актів.
Також варто зазначити, що з врахуванням воєнного стану в країні, Виконавцем забезпечено відведення та проведено належне облаштування території на кладовищі по вул. Варшавська для місць почесних поховань – Алея Слави, де проводиться поховання полеглих бійців.
Додаток: копія Витягу – 1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом розгляду оприлюдненого висновку Південного офісу Держаудитслужби від 24.05.2023 року по закупівлі (UA-2023-02-09-006085-a) «Благоустрій та поточне утримання кладовищ. Поховальні послуги» ДК 021:2015: 98370000-7 Поховальні та супутні послуги інформуємо, що Ковельське комунальне підприємства «Добробут» (далі – підприємство) є комунальним унітарним підприємством, заснованим на комунальній власності територіальної громади міста Ковель Волинської області, створеним Ковельською міською радою (далі - Засновник) згідно рішення від 20.10.1999 року № 13/17 на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Дане підприємство підпорядковане міській раді, в межах встановлених законодавством України та Статутом підприємства. Підприємство створене з метою надання послуг фізичним та юридичним особам у галузі похоронної справи та ритуальних послуг, а також інших послуг, зокрема комунальних послуг санітарної очистки по вивезенню сміття і відкачуванню нечистот, утилізації твердих побутових відходів на полігоні ТПВ, задоволення потреб міста в будівництві нових доріг та утриманні існуючих, покращення стану освітлювальних мереж і обладнання, роботи по освітленню та озелененню вулиць, а також обслуговування мереж зовнішнього освітлення і світлофорних об’єктів, іншою продукцією, роботами, послугами. Також варто зазначити, що підприємство є балансоутримувачем кладовищ в місті Ковель. Відносини Засновника з підприємством будуються відповідно до норм статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», на засадах його підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органу місцевого самоврядування. До відання виконавчого комітету Ковельської міської ради згідно з його повноваженнями з управління комунальною власністю належить встановлення порядку та здійснення контролю за використанням прибутків комунального підприємства, а також заслуховування звітів про роботу його керівника, фінансова звітність та затвердження штатного розпису підприємства. Відповідно до наданих повноважень, в управлінні капітального будівництва та житлово-комунального господарства, як структурного підрозділу виконавчого комітету Ковельської міської ради, наявна інформація про штатний розпис Ковельського комунального підприємства «Добробут». На виконання пункту 2 Додатка 1 вимог тендерної документації – підприємство, листом від 20.02.2023 № 79 надало необхідну інформацію про призначення працівників підприємства на посаду. Відносно висвітленого у висновку Південного офісу Держаудитслужби питання про «не надання учасником Додатку 1 до Договору, який є його невід’ємною частиною» повідомляємо про наступне. Враховуючи, що стороною зазначеного договору є з однієї сторони управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради (як Замовник) та Ковельське комунальне підприємство «Добробут» (як Виконавець) та у відповідності до пункту 10.2 Договору, останній укладається у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу (1 примірник для Замовника, 1 примірник для Виконавця). Додаток 1 до договору про надання послуг з утримання місць загального користування від 22 січня 2020р. № 17 присутній в Замовника разом з зазначеною Вами додатковою угодою № 1 від 31.12.2020р. На підтвердження викладеної інформації надаємо копії договору від 22.01.2020р. № 17 з додатками. З врахуванням вищевикладеного, в управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради на етапі проведення кваліфікації учасника, який взяв участь в аукціоні, були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Ковельського комунального підприємства «Добробут» відповідно до абзацу 4 підпункту 1 та абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами. Вважаємо, що виявлені недоліки по закупівлі (UA-2023-02-09-006085-a) «Благоустрій та поточне утримання кладовищ. Поховальні послуги» (ДК 021:2015: 98370000-7 Поховальні та супутні послуги) є несуттєвими і не впливають на своєчасність та якість надання визначених послуг та виконання договірних зобов’язань.
2023-05-30 09:59:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Ковельське комунальне підприємство "Добробут" |
3 070 000,00
UAH з ПДВ
|
3 070 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Ковельське комунальне підприємство "Добробут" #30514451 |
Переможець |
3 070 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 11:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2023 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 16:30
|
Додаток до договору № 26 від 02.03.2023р..pdf | укладений |
02 березня 2023 16:28
|
Договір № 26 від 02.03.2023р..pdf | укладений |
02 березня 2023 16:28
|