Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Олена Іваницька +380442546601 o.ivanitska@kpt.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2023 10:03 |
Очікувана вартість: | 131 443 461,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 657 218,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1% (один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 1% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Р=50м праві
ДН 910.10/ДН 910.30
Р=50м ліві
ДН 910.20/ДН 910.40
Р=30м праві
ДН 740.10/ДН 740.30
Р=30м ліві
ДН 740.20/ДН 740.40
ДН 910.002
ДН 910.001
ДН 740.002
ДН 740.001
типу ЦУП №2
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесят) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2023 11:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2023 11:25 |
_3912~1.DOC |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи незначний обсяг закупівлі механізованого інструменту, а саме: домкрати колійні вантажопідйомністю 8 т та рихтувальники колійні гідравлічні виділення даної продукції в окремий лот вважаємо недоцільним.
Вимоги про усунення порушення
Звертаємось до Замовника з проханням розділити закупівлю на лоти, що надасть можливість нашому підприємству прийняти участь у тендері, а також для добросовісної та справедливої конкуренції всім можливим учасникам.
Звертаємось до Замовника з проханням розділити закупівлю на лоти, що надасть можливість нашому підприємству прийняти участь у тендері, а також для добросовісної та справедливої конкуренції всім можливим учасникам. Просимо винести 34946110-4 Рейки, а саме Рейки залізничні типу Р65 (EN 13674-1:2011+А1:2017 еквівалент ДСТУ 4344:2004): окремим лотом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000041 ● 47ed847491cb4e8a9bacc0853555e783
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 10:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-02-09-005169-a 09.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-16 17:44:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Рейки залізничні і трамвайні, спецчастини для трамвайних колій, шпали залізобетонні, бруси дерев’яні для стрілочних переводів, колійні скріплення та механізований інструмент і обладнання, код 34940000-8 за ДК021:2015 «Залізничне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-09-005169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі умов частини шостої розділу 6 тендерної документації, в частині сплати забезпечувального (гарантійного) платежу в розмірі 1 % як виду надання забезпечення виконання договору.
3. Умовами пункту 42 додатку 5 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції експертного висновку згідно специфікації щодо підтвердження рівня цін від державної або недержавної профільної установи, яка згідно законодавства України має право проводити експертизу, контроль якості, кількості, комплектності товарів і визначити їх вартість.
Учасник ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА», на виконання згаданої вимоги надав в складі тендерної пропозиції Висновок Дніпропетровської торгово-промислової палати № 010 (далі – Висновок ТПП), датований за один рік до оголошення закупівлі UA-2023-02-09-005169-a.
З огляду на викладене, просимо пояснити яким чином було прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції згаданого учасника, зважаючи на те, що наданий Висновок ТПП підтверджує рівень цін не в період поточної закупівлі (лютий 2023 року), а станом на лютий 2022 року.
4. Просимо надати пояснення з посиланням на відповідні нормативно-правові та/або інші документи, які стали підставою для прийняття Замовником рішення щодо визначення предмету цієї процедури закупівлі за кодом CPV 34940000-8: «Залізничне обладнання» Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, для домкратів колійних, рихтувальників гідравлічних та шаблонів колієвимірювальних типу ЦУП № 2?
5. Умовами пункту 19 додатку 5 до тендерної документації встановлено застереження до учасників щодо того, що шпали та скріплення, що передбачаються для застосування із залізничними рейками типу R65 (аналог Р65), повинні забезпечувати ширину колії 1524мм. (+3мм.-2мм.); шпали і скріплення, що передбачається застосовувати з трамвайними рейками типу РТ62, NT1 та інших (з шириною підошви 150 мм.), повинні забезпечувати ширину колії 1524 мм. (+8 мм., -2 мм.).
З огляду на викладене, просимо пояснити яким чином було прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА», який в складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі завантажив сертифікат якості на «стрілку трамвайну зварну з спеціальним профілем 75С1 та колійними шаблонами» (країна виробництва – Чехія) для ширини колії 1435 (+2мм.-2мм.)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-20 15:54:12
Відповідь на запит ДАСУ Рейки залізничні
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 16. 03.2023р. 17:44 до процедури закупівлі Рейки залізничні і трамвайні, спецчастини для трамвайних колій, шпали залізобетонні, бруси дерев’яні для стрілочних переводів, колійні скріплення та механізований інструмент і обладнання, код 34940000-8 за ДК021:2015 №(ID)UA-2023-02-09-005169-a, про надання пояснень наступних питань надаються відповіді
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-09-005169-a від 25.03.2023 повідомляю наступне. Згідно з вищезазначеним висновком Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Звертаємо увагу, що жодним нормативно-правовим актом не визначено право Держаудитслужби визначати перевіряючий особі шляхи усунення виявлених порушень у вигляді розірвання договору, про що зазначено у рішеннях П`ятого апеляційного адміністративного суду від 29.09.2022 у справі 420/11829/21, Херсонського окружного суду від 21.01.2021 у справі № 540/2606/20, Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.06.2020 у справі № 160/1884/20. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно зі п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) , замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно зі ст. 651 Цивільного кодексу України зміни або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості не містять підстав для розірвання договору.
2023-03-30 13:24:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
130 845 000,00
UAH з ПДВ
|
130 845 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "УКРРОСПОСТАВКА" |
131 200 000,00
UAH з ПДВ
|
131 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" #41470176 |
Переможець |
130 845 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 12:14
|
52.23-55 ДУ №2.pdf | укладений |
07 квітня 2023 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2023 10:53
|
52.23-55 ДУ№1.pdf | зміни до договору |
14 березня 2023 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 11:24
|
52.23-55.pdf | укладений |
03 березня 2023 11:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погоджено зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 52.23-55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |