Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо яловичина (без кістки (свіжоморожена); Філе куряче (свіжоморожене); Печінка ялова (свіжоморожена).
Очікувана вартість
495 300,00 UAH
UA-2023-02-09-002554-a ● 54cfb82043404271a4eae02baa0d4ded
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад «Черкаський обласний спеціалізований Будинок дитини» Черкаської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02005438 |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Пилипенка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Тимофій Костюк +380472641114 tschobdz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2023 10:34 |
Початок аукціону: | 08 березня 2023 10:35 |
Очікувана вартість: | 495 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 953,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 14800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Окремих частин предмета закупівлі не визначено.
Закупівля здійснюється в порядку Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня_2022 р. №1178. Закупівля проводиться по очікуваних видатках на 2023 рік.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кілограм
М'ясо яловичина (без кістки (свіжоморожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18036, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Пилипенка, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1700 кілограм
Філе куряче (свіжоморожене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18036, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Пилипенка, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
170 кілограм
Печінка ялова (свіжоморожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18036, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Пилипенка, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі, протягом 15 банківських днів з дати отримання Товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника - з моменту їх надходження. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови документації
Дата подання: 02 березня 2023 15:02
Дата відповіді: 02 березня 2023 15:28
Доброго дня!
Шановний Замовнику!
По закупівлі Вами 02.03.2023 року було внесено зміни і продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Повідомляємо, що у Електронній системі закупівель у Розділі «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ» - НЕ відображаються файли Тендерної документації від 02.03.2023 року.
Водночас, ці файли Вами завантажено у Розділ документів до Скарги –
02 березня 2023 10:59 - ПРОТОКОЛ УО від 02.03.23 Зміни до ТД.docx
02 березня 2023 10:59 - ТД ВТ за Особлив. М'ясо 02.03. 2023.docx
02 березня 2023 10:59 - ТД ВТ за Особлив. М'ясо 24.02. 2023.docx
02 березня 2023 10:59 - Голові колегії С.docx
02 березня 2023 10:59 - ПРОТОКОЛ УО від 24.02.23 Зміни до ТД.docx
02 березня 2023 10:59 - ! Перелік змін до ТД п..1.2 р.3.docx
02 березня 2023 11:15 - ТД ВТ за Особлив. М'ясо 02.03. 2023.docx
02 березня 2023 11:15 - ПРОТОКОЛ УО від 02.03.23 Зміни до ТД.docx
02 березня 2023 11:15 - ПРОТОКОЛ УО від 24.02.23 Зміни до ТД.docx
02 березня 2023 11:15 - ! Перелік змін до ТД п..1.2 р.3.docx
02 березня 2023 11:15 - ТД ВТ за Особлив. М'ясо 24.02. 2023.docx
З метою недопущення порушень під час проведення процедури закупівлі, просимо оприлюднити файли тендерної документації (крайньої редакції) у відповідних розділах оголошення – «Тендерна документація».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Протокол УО від 02.03.2023 р. Перелік змін до ТД, та Нову редакцію ТД від 02.03.2023 року опубліковано. Дякую.
Протокол УО від 02.03.2023 р. Перелік змін до ТД, та Нову редакцію ТД від 02.03.2023 року опубліковано. Дякую.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-09-002554-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Код ЄДРПОУ:44897973
Дата подання: 13 лютого 2023 10:45
Щодо протоколу випробувань згідно ТУ
Відповдіно до пп. 1.2. пункту 1 розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації учасники повинні надати: - протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного аттестату.
Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань.
Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт».
Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування.
Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли.
Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, у т.ч. скаржника, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників.
Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників.
Скаржник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою.
Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі.
Скаржник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування, не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, така умова є дискримінаційним по відношенню до скаржника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У.
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколу випробувань саме у такій редакції.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Скаржника, оскільки Скаржник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, з незалежних від Скаржника обставин.
До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У.
Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Скаржника на участь у закупівлі, Скаржник просить Замовника внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань.
Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт».
Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування.
Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли.
Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, у т.ч. скаржника, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників.
Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників.
Скаржник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою.
Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі.
Скаржник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування, не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, така умова є дискримінаційним по відношенню до скаржника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У.
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколу випробувань саме у такій редакції.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Скаржника, оскільки Скаржник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, з незалежних від Скаржника обставин.
До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У.
Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Скаржника на участь у закупівлі, Скаржник просить Замовника внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2023 09:47
Відповідь надана на окремому аркуші.
Номер вимоги: UA-2023-02-09-002554-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Код ЄДРПОУ:44897973
Дата подання: 13 лютого 2023 11:16
Щодо невідповідності технічної специфікації товару
Відповідно до додатку 3 (технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації Замовник дійснює закупівлю "М’ясо яловичини (без кістки (свіжоморожене)". В блоці вимог до предмета закупівлі зазначено, що м’ясо яловичини (без кістки (свіжоморожене) має відповідати ДСТУ 4589:2006.
Звертаємо увагу, що відповідно до умов ДСТУ 4589:2006 "НАПІВФАБРИКАТИ М’ЯСНІ НАТУРАЛЬНІ ВІД КОМПЛЕКСНОГО ДІЛЕННЯ ЯЛОВИЧИНИ ЗА КУЛІНАРНИМ ПРИЗНАЧЕННЯМ. Технічні умови" 4.3 Напівфабрикати виробляють порційними або ваговими: великокускові — з парної або охолодженої сировини; дрібнокускові — з охолодженої сировини.
Також пуктом 10.2 (Зберігання) зазначеного ДСТУ визначено, що напівфабрикати випускають у реалізацію з температурою в товщі продукту від 0 С до 6 С. Умови зберігання передбачають тільки такі режими: від мінус 1 С до 1 С включно; від 0 С до 4 С включно; від 4 С до 6 С включно.
Таким чином, ДСТУ 4589:2006 не передбачає умов для виготовлення та зберігання замороженого (свіжомороженого) м'яса, що свідчить про невідповідність технічної специфікації вимогам діючого законодавства.
Враховуючи вищезазначене, просимо замовника внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу, що відповідно до умов ДСТУ 4589:2006 "НАПІВФАБРИКАТИ М’ЯСНІ НАТУРАЛЬНІ ВІД КОМПЛЕКСНОГО ДІЛЕННЯ ЯЛОВИЧИНИ ЗА КУЛІНАРНИМ ПРИЗНАЧЕННЯМ. Технічні умови" 4.3 Напівфабрикати виробляють порційними або ваговими: великокускові — з парної або охолодженої сировини; дрібнокускові — з охолодженої сировини.
Також пуктом 10.2 (Зберігання) зазначеного ДСТУ визначено, що напівфабрикати випускають у реалізацію з температурою в товщі продукту від 0 С до 6 С. Умови зберігання передбачають тільки такі режими: від мінус 1 С до 1 С включно; від 0 С до 4 С включно; від 4 С до 6 С включно.
Таким чином, ДСТУ 4589:2006 не передбачає умов для виготовлення та зберігання замороженого (свіжомороженого) м'яса, що свідчить про невідповідність технічної специфікації вимогам діючого законодавства.
Враховуючи вищезазначене, просимо замовника внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2023 09:42
Вжаємо вимогу обгрунтованою. Зміни буде внесено відповідно до Ваших пропозицій , з урахуванням чинного законодавства України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-09-002554-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Код ЄДРПОУ:44897973
Дата подання: 13 лютого 2023 22:34
Дата подання: 13 лютого 2023 22:34
Скарга
На підставі викладеного у скарзі, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду у закупівлі UA-2023-02-09-002554-a.
2. Зобов'язати Замовника – Комунальний заклад «Черкаський обласний спеціалізований Будинок дитини» Черкаської обласної ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2023-02-09-002554-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2023 14:37
рішення від 15.02.2023 № 1745.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2023 14:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2023 № 2060.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2023 11:21
рішення від 22.02.2023 № 2060.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2023 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня!
Повідомляємо що про виконання Постанови колегії від 22.02.2023 № 2060-р/пк-пз, та просимо розблокувати доступ до закупівлі UA-2023-02-09-002554-а
24.02.2023 року на електронну адресу АМК України були надіслані протокол УО від 24.02.2023 року та Перелік змін. Повторно Вас повідомляю про виконання Рішення №2060-р/пк-пз від 22.02.2023 року
Дата виконання рішення замовником: 02 березня 2023 11:15
Номер скарги: UA-2023-02-09-002554-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Код ЄДРПОУ:44897973
Дата подання: 18 березня 2023 22:56
Дата подання: 18 березня 2023 22:56
Скарга
На підставі викладеного у скарзі, ст. 5, 31 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі № UA-2023-02-09-002554-a.
2. Встановити невідповідність ФОП Панченко Анатолій Анатолійович вимогам ТД, кваліфікаційним критеріям, невідповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі у закупівлі № UA-2023-02-09-002554-a.
3. Скасувати рішення про визнання ФОП Панченко Анатолій Анатолійович переможцем закупівлі за номером UA-2023-02-09-002554-a та зобов’язати замовника скасувати всі рішення прийняті у цій закупівлі з моменту визнання ФОП Панченко Анатолій Анатолійович переможцем.
4. Зобов’язати замовника відхилити пропозицію ФОП Панченко Анатолій Анатолійович у закупівлі за номером UA-2023-02-09-002554-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 березня 2023 18:05
рішення від 21.03.2023 №3455.pdf
Дата публікації: 21 березня 2023 18:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2023 №3906.pdf
Дата публікації: 30 березня 2023 11:51
рішення від 29.03.2023 №3906.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2023 12:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель колегії № 3906-р/пк-пз від 29.03.2023 повний текст якого отримано 03.04.2023 року о 12:52 год, повідомляємо про скасування рішення про визнання фізичної особи-підприємця ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА переможця процедури закупівель – “М'ясо яловичина (без кістки (свіжоморожена); Філе куряче (свіжоморожене); Печінка ялова (свіжоморожена).”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-09-002554-а, прийнято рішення (протокол № 04/04/ВТ-2023 від 04.04.2023 року) про скасування Рішення від 13.03.2023 № 13/03/ВТ-2023 про визнання переможця у відкритих торгах за Особливостями за предметом закупівлі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:15110000-2 М’ясо (М'ясо яловичина (без кістки (свіжоморожена); Філе куряче (свіжоморожене); Печінка ялова (свіжоморожена) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2023-02-09-002554-a) та намір укласти договір з переможцем фізичної особи-підприємця ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЯ АНАТОЛІЙОВИЧА.
Дата виконання рішення замовником: 04 квітня 2023 12:36
Номер скарги: UA-2023-02-09-002554-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Код ЄДРПОУ:44897973
Дата подання: 16 квітня 2023 23:47
Дата подання: 16 квітня 2023 23:47
Скарга
На підставі викладеного у скарзі, ст. 5, 31 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі № UA-2023-02-09-002554-a.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2023-02-09-002554-a для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2023 16:26
Рішення від 18.04.2023 № 4942.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2023 16:25
інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2023 № 5497.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2023 11:35
Рішення від 26.04.2023 № 5497.pdf
Дата публікації: 01 травня 2023 18:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо про скасування рішення від 11.04.2023 р.№ 11/04/ВТ-2023 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “ПРАЙМ ТЕРРА” за процедурою закупівель – “М'ясо яловичина (без кістки (свіжоморожена); Філе куряче (свіжоморожене); Печінка ялова (свіжоморожена).”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-09-002554-а.
Дата виконання рішення замовником: 04 травня 2023 09:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 березня 2023 10:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
446 100,00
UAH з ПДВ
|
446 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" |
472 761,00
UAH з ПДВ
|
472 761,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2903108637 |
Рішення скасоване |
446 100,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 12:33
|
|
ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2903108637 |
Рішення скасоване |
446 100,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 08:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2023 08:59
|
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" #44897973 |
Рішення скасоване |
472 761,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 08:57
|
|
ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2903108637 |
Відхилено |
446 100,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2023 13:44
|
|
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" #44897973 |
Переможець |
472 761,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2023 08:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 00:08
|
ДУ до дог.33.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 00:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 22:46
|
ДУдо дог.33ВТ від 22.05.23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 22:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2023 14:54
|
ДУ№3 м'ясо.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2023 11:27
|
ДУ №2 м'ясо.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2023 08:10
|
ДУ м'ясо.pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 08:09
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2023 07:49
|
Договір м'ясо.pdf | укладений |
22 травня 2023 07:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М'ясо яловичина (без кістки (свіжоморожена) | 1100 | кілограм |
190,50
UAH
|
Філе куряче (свіжоморожене) | 1700 | кілограм |
147,30
UAH
|
Печінка ялова (свіжоморожена) | 170 | кілограм |
75,30
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 33/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 33/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Gогодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення |
Номер договору про закупівлю: | 33/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування замовника за Рішенням Черкаської обласної ради від 26.05.2023 р. №19-13/VIII шляхом реорганізації та перетворення з Комунального закладу «Черкаський обласний спеціалізований Будинок дитини» Черкаської обласної ради в Комунальне некомерційне підприємство «Черкаський обласний центр медичної реабілітації та паліативної допомоги дітям Черкаської обласної ради», що є правонаступником всіх прав і обов’язків дитячого будинку. |
Номер договору про закупівлю: | 33/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що для оплату бюджетними коштами за КЕКВ 2610 з рахунку UA 838201720344360001000044632 в Державній казначейській службі України м. Київ, Cторони дійшли згоди внести зміни в частині банківських реквізитів Замовника: 18036, м. Черкаси, вул. Пилипенка, буд.4, код ЄДРПОУ 02005438, IBAN:UA838201720344360001000044632 в Державній казначейській службі України, м.Київ |
Номер договору про закупівлю: | 33/ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М'ясо яловичина (без кістки (свіжоморожена) | 308.8 | кілограм |
243,00
UAH з ПДВ
|
Філе куряче (свіжоморожене) | 715.8 | кілограм |
153,00
UAH з ПДВ
|
Печінка ялова (свіжоморожена) | 54.82 | кілограм |
75,30
UAH з ПДВ
|