Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна
Очікувана вартість
4 080 000,00 UAH
UA-2023-02-08-016048-a ● b725b9cc00a24838a223e8e4414bbe4d
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20847537 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, будинок 1 |
Контактна особа: |
Кушляк Данило Володимирович 380322546604 kushlyak89@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 4 080 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна - відповідно до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 тонни
Сіль технічна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська, 193
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений «Товар» здійснюються Замовником на підставі пред’явлення рахунку та видаткової накладної на товар | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2023 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 17:14 |
Додаток_4_Технічна_специфікація.doc | |
08 лютого 2023 17:14 |
Додаток 2_Тендерна_Пропозиція.docx | |
08 лютого 2023 17:13 |
Додаток 1_Перелік_документів.docx | |
08 лютого 2023 17:13 |
Додаток_3_Проєкт_договір.docx | |
08 лютого 2023 17:13 |
Тендерна_документація_з_особливостями.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Морська сіль
Дата подання: 10 лютого 2023 10:36
Дата відповіді: 10 лютого 2023 16:18
Доброго Дня. Чи буде розглядатись морська сіль походження Єгипет, Турція , Іспанія, яка згідно Сертифікату відповідності буде відповідати назві Сіль для промислового переробляння згідно ДСТУ4246:2003
Відповідь: Доброго дня!
Предметом закупівлі є Сіль технічна, згідно класифікатора ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль. Згідно технічної специфікації предмета закупівлі: Сіль технічна - кам'яна сіль, що повинна відповідати вимогами ДСТУ 4246:2003, мелена, крупність 3 (три) з протизлежувальною добавкою, гарантійний термін зберігання товару без пакування – необмежений. При вологості солі більше 0,3% і в несприятливих погодно-кліматичних умовах, а саме: відносній вологості повітря більше 75%, температурі повітря нижче -15°C, з метою недопущення змерзання та злежування солі при транспортуванні та зберіганні в прогнозовано несприятливих погодних умовах сіль постачається з внесенням добавки - ферроцианіду калію (K [Fe (CN) ] · 3H O) у кількості згідно: ДСТУ 4246:2003 - 150 г/т.
Оскільки морська сіль відноситься до класифікатора ДК 021:2015 14420000-1, подання такого товару не буде відповідати предмету закупівлі визначеному Замовником.
Предметом закупівлі є Сіль технічна, згідно класифікатора ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль. Згідно технічної специфікації предмета закупівлі: Сіль технічна - кам'яна сіль, що повинна відповідати вимогами ДСТУ 4246:2003, мелена, крупність 3 (три) з протизлежувальною добавкою, гарантійний термін зберігання товару без пакування – необмежений. При вологості солі більше 0,3% і в несприятливих погодно-кліматичних умовах, а саме: відносній вологості повітря більше 75%, температурі повітря нижче -15°C, з метою недопущення змерзання та злежування солі при транспортуванні та зберіганні в прогнозовано несприятливих погодних умовах сіль постачається з внесенням добавки - ферроцианіду калію (K [Fe (CN) ] · 3H O) у кількості згідно: ДСТУ 4246:2003 - 150 г/т.
Оскільки морська сіль відноситься до класифікатора ДК 021:2015 14420000-1, подання такого товару не буде відповідати предмету закупівлі визначеному Замовником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-08-016048-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ», Код ЄДРПОУ:38960764
Дата подання: 09 лютого 2023 22:55
Усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна», у розділі щодо вимог до поставки товару, Замовником вимагається:
«Приміщення/територія склад для зберігання товару (предмету закупівлі) - повинно знаходитись на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова (надати підтвердження: копії документів на право власності, договір оренди, тощо).
Учасник в період проведення процедури закупівлі зобов’язаний надати можливість Замовнику ознайомитись з наявністю товару в Учасника (не менше 50% від обсягу закупівлі товару) протягом трьох робочих днів з дня переведення Учасника в статус «Кваліфікація переможця» («Очікує рішення») у спосіб за домовленістю сторін. У разі відмови та/або відсутності товару під час огляду Замовником та складання двостороннього акту візуального обстеження, пропозиція такого Учасника відхиляється».
Виконати наведену вище умову тендерної документації зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які на момент подання пропозиції мають приміщення/територія склад для зберігання товару на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова та можуть надати підтверджуючі документи, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі нашого підприємства.
Вважаємо, що дана вимога спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в закупівлі суб’єктів господарювання, місцезнаходження або будь-які приміщення яких розміщені на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова, що в свою чергу, може свідчити про неправомірні, заангажовані дії Замовника. При цьому, Замовником жодним чином не обґрунтовано у зв’язку з чим інші суб’єкти господарювання не зможуть виконати зобов’язання за договором, укладеним за результатами даного тендеру, зокрема, якщо у таких суб’єктів господарювання відсутні приміщення/територія склад на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова.
Учасник може знаходитись поза встановленими межами й не зобов’язаний для участі в тендері перевозити свою матеріально-технічну базу, або орендувати склад/приміщення, не знаючи чи переможе у зазначеній закупівлі.
Зважаючи на викладене, дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принцип здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі –Закон) згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи наведене, звертаємось до Замовника з вимогою, усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та видалити (прибрати) вказані дискримінаційні вимоги.
У разі незадоволення даної вимоги Учасника, ми будемо змушені звертатись за відстоюванням своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення закону у сфері публічних закупівель, яка, враховуючи винесені раніше рішення, дотримується такої ж точки зору, як і потенційний Учасник.
Розгорнути
Згорнути
«Приміщення/територія склад для зберігання товару (предмету закупівлі) - повинно знаходитись на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова (надати підтвердження: копії документів на право власності, договір оренди, тощо).
Учасник в період проведення процедури закупівлі зобов’язаний надати можливість Замовнику ознайомитись з наявністю товару в Учасника (не менше 50% від обсягу закупівлі товару) протягом трьох робочих днів з дня переведення Учасника в статус «Кваліфікація переможця» («Очікує рішення») у спосіб за домовленістю сторін. У разі відмови та/або відсутності товару під час огляду Замовником та складання двостороннього акту візуального обстеження, пропозиція такого Учасника відхиляється».
Виконати наведену вище умову тендерної документації зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які на момент подання пропозиції мають приміщення/територія склад для зберігання товару на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова та можуть надати підтверджуючі документи, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі нашого підприємства.
Вважаємо, що дана вимога спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в закупівлі суб’єктів господарювання, місцезнаходження або будь-які приміщення яких розміщені на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова, що в свою чергу, може свідчити про неправомірні, заангажовані дії Замовника. При цьому, Замовником жодним чином не обґрунтовано у зв’язку з чим інші суб’єкти господарювання не зможуть виконати зобов’язання за договором, укладеним за результатами даного тендеру, зокрема, якщо у таких суб’єктів господарювання відсутні приміщення/територія склад на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова.
Учасник може знаходитись поза встановленими межами й не зобов’язаний для участі в тендері перевозити свою матеріально-технічну базу, або орендувати склад/приміщення, не знаючи чи переможе у зазначеній закупівлі.
Зважаючи на викладене, дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принцип здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі –Закон) згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи наведене, звертаємось до Замовника з вимогою, усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та видалити (прибрати) вказані дискримінаційні вимоги.
У разі незадоволення даної вимоги Учасника, ми будемо змушені звертатись за відстоюванням своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення закону у сфері публічних закупівель, яка, враховуючи винесені раніше рішення, дотримується такої ж точки зору, як і потенційний Учасник.
Скасована
Дата: 09 лютого 2023 23:02
Причина: недоцільно
Номер вимоги: UA-2023-02-08-016048-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А.Т. СМАРТ ТРЕЙДИНГ», Код ЄДРПОУ:38960764
Дата подання: 09 лютого 2023 23:12
Усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна», у розділі щодо вимог до поставки товару, Замовником вимагається:
«Приміщення/територія склад для зберігання товару (предмету закупівлі) - повинно знаходитись на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова (надати підтвердження: копії документів на право власності, договір оренди, тощо).
Учасник в період проведення процедури закупівлі зобов’язаний надати можливість Замовнику ознайомитись з наявністю товару в Учасника (не менше 50% від обсягу закупівлі товару) протягом трьох робочих днів з дня переведення Учасника в статус «Кваліфікація переможця» («Очікує рішення») у спосіб за домовленістю сторін. У разі відмови та/або відсутності товару під час огляду Замовником та складання двостороннього акту візуального обстеження, пропозиція такого Учасника відхиляється».
Виконати наведену вище умову тендерної документації зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які на момент подання пропозиції мають приміщення/територія склад для зберігання товару на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова та можуть надати підтверджуючі документи, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі нашого підприємства.
Вважаємо, що дана вимога спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в закупівлі суб’єктів господарювання, місцезнаходження або будь-які приміщення яких розміщені на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова, що в свою чергу, може свідчити про неправомірні, заангажовані дії Замовника. При цьому, Замовником жодним чином не обґрунтовано у зв’язку з чим інші суб’єкти господарювання не зможуть виконати зобов’язання за договором, укладеним за результатами даного тендеру, зокрема, якщо у таких суб’єктів господарювання відсутні приміщення/територія склад на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова.
Учасник може знаходитись поза встановленими межами й не зобов’язаний для участі в тендері перевозити свою матеріально-технічну базу, або орендувати склад/приміщення, не знаючи чи переможе у зазначеній закупівлі.
Зважаючи на викладене, дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принцип здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі –Закон) (Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону), згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно зі статтею 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи наведене, звертаємось до Замовника з вимогою, усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та видалити (прибрати) вказані дискримінаційні вимоги.
У разі незадоволення даної вимоги Учасника, ми будемо змушені звертатись за відстоюванням своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення закону у сфері публічних закупівель, яка, враховуючи винесені раніше рішення, дотримується такої ж точки зору, як і потенційний Учасник.
Розгорнути
Згорнути
«Приміщення/територія склад для зберігання товару (предмету закупівлі) - повинно знаходитись на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова (надати підтвердження: копії документів на право власності, договір оренди, тощо).
Учасник в період проведення процедури закупівлі зобов’язаний надати можливість Замовнику ознайомитись з наявністю товару в Учасника (не менше 50% від обсягу закупівлі товару) протягом трьох робочих днів з дня переведення Учасника в статус «Кваліфікація переможця» («Очікує рішення») у спосіб за домовленістю сторін. У разі відмови та/або відсутності товару під час огляду Замовником та складання двостороннього акту візуального обстеження, пропозиція такого Учасника відхиляється».
Виконати наведену вище умову тендерної документації зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які на момент подання пропозиції мають приміщення/територія склад для зберігання товару на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова та можуть надати підтверджуючі документи, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі нашого підприємства.
Вважаємо, що дана вимога спрямована виключно на обмеження конкуренції та допущення до участі в закупівлі суб’єктів господарювання, місцезнаходження або будь-які приміщення яких розміщені на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова, що в свою чергу, може свідчити про неправомірні, заангажовані дії Замовника. При цьому, Замовником жодним чином не обґрунтовано у зв’язку з чим інші суб’єкти господарювання не зможуть виконати зобов’язання за договором, укладеним за результатами даного тендеру, зокрема, якщо у таких суб’єктів господарювання відсутні приміщення/територія склад на території Львівської міської територіальної громади кілометрів від межі району міста Львова.
Учасник може знаходитись поза встановленими межами й не зобов’язаний для участі в тендері перевозити свою матеріально-технічну базу, або орендувати склад/приміщення, не знаючи чи переможе у зазначеній закупівлі.
Зважаючи на викладене, дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принцип здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі –Закон) (Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону), згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно зі статтею 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи наведене, звертаємось до Замовника з вимогою, усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та видалити (прибрати) вказані дискримінаційні вимоги.
У разі незадоволення даної вимоги Учасника, ми будемо змушені звертатись за відстоюванням своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення закону у сфері публічних закупівель, яка, враховуючи винесені раніше рішення, дотримується такої ж точки зору, як і потенційний Учасник.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2023 17:24
Доброго дня!
Відповідно до абзацу першого пункту 71 розділу V “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 718-р "Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області" визначено території Львівської територіальної громади. Так, до складу Львівської територіальної громади увійшло 20 населених пунктів, площа територіальної громади складає 315,6 км2.
Предметом даної закупівлі є сіль технічна, яка використовується Замовником для боротьби з зимовою слизькістю та ожеледицею для забезпечення безпечного та безперервного руху учасників вулично-дорожньої інфраструктури на території Львівської міської територіальної громади на яких свої повноваження здійснює Галицька районна адміністрація Львівської міської ради.
Оскільки у Замовника відсутнє приміщення та/або територія для зберігання товару, що є предметом закупівлі, Товар поставляється партіями, від 20 т до 150 т в 1 (один) день, згідно усної/письмової заявки Замовника у строк протягом 10 (десять) календарних днів. В разі наявності нагальної потреби у поповненні запасів Замовника, товар повинен бути поставлений на адресу, визначену Замовником, у строк не пізніше 1 (одного) календарного дня після дня усної/письмової заявки Замовника в обсягах, що визначені Замовником.
Об'єм товару, який можливо тимчасово зберігати за адресою Замовника (адресою навантаження снігоприбиральної техніки) є обмеженим, відтак Постачальником повинно здійснюватись постійне поновлення Товару в залежності від потреб та заявок Замовника в міру його використання. Крім того, в разі наявності нагальної потреби (до прикладу погіршення погодніх умов що впливають на використання протиожеледних матеріалів) Постачальник повинен поставити Замовнику товар не пізніше 1 (одного) календарного дня в обсягах, що визначаються Замовником.
З огляду на викладене, для отримання підтвердження, що учасник в повній мірі спроможний виконати вимоги щодо поставки необхідного товару в необхідному обсязі та термінах, встановлених Замовником, у відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційний критерій, зокрема, наявність матеріально-технічної бази та технологій. Так на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасники повинні надати підтвердження щодо наявності приміщень/територій з твердим покриттям, в межах Львівської міської територіальної громади, для зберігання товару.
Також зазначаємо, що з врахуванням технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, а саме :
п. 10.3. До основних заходів з удосконалення організації дорожнього руху з метою забезпечення його безпеки належать такі заходи: а) запобігання утворенню та ліквідації зимової слизькості.
Беручи до уваги п.5.18. Для боротьби з ожеледицею у місцях із найбільш напруженим рухом, на аварійно-небезпечних ділянках, на крутих спусках, перед залізничними переїздами та на інших ділянках за інформацією уповноваженого підрозділу Національної поліції може бути застосовано профілактичне оброблення, яке запобігає утворенню ожеледиці. Профілактичне оброблення дорожнього покриття слід здійснювати за 1-2 години до виникнення ожеледиці (прогнозованої попереджувальними метеозведеннями), що викликає стиснені часові рамки поставки солі за складних погодних умов (снігопадів, переметів доріг та беручи до уваги п 5.34. Обсяг робіт розраховується виходячи з максимально складних погодних умов виконання прибиральних робіт, характерних для даного населеного пункту, коли експлуатаційна продуктивність прибиральних машин найнижча).
Та провівши аналіз у відповідності до п. 5.1. Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів робота з підготовки до утримання вулично-дорожньої мережі населених пунктів у зимовий період суб’єктами господарювання розпочинається з аналізу підсумків його діяльності в умовах минулої зими.
Додатково повідомляємо, що Замовником не встановлювалась жодна вимога та/або обмежень щодо правових підстав набуття права користування (згідно договорів надання послуг, оренди, суборенди, право власності тощо) таких приміщень/територій.
А, отже, Замовником об’єктивно, обгрунтовано та з дотриманням принципів публічних закупівель встановлено вищевказану вимогу.
Підсумовуючи вищезазначене Галицька районна адміністрація вбачає необхідність у розташуванні приміщення/територія склад для зберігання товару (предмету закупівлі) на території Львівської міської територіальної громади та з наявністю товару не менше 50% від обсягу закупівлі.
Відповідно до абзацу першого пункту 71 розділу V “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 № 718-р "Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області" визначено території Львівської територіальної громади. Так, до складу Львівської територіальної громади увійшло 20 населених пунктів, площа територіальної громади складає 315,6 км2.
Предметом даної закупівлі є сіль технічна, яка використовується Замовником для боротьби з зимовою слизькістю та ожеледицею для забезпечення безпечного та безперервного руху учасників вулично-дорожньої інфраструктури на території Львівської міської територіальної громади на яких свої повноваження здійснює Галицька районна адміністрація Львівської міської ради.
Оскільки у Замовника відсутнє приміщення та/або територія для зберігання товару, що є предметом закупівлі, Товар поставляється партіями, від 20 т до 150 т в 1 (один) день, згідно усної/письмової заявки Замовника у строк протягом 10 (десять) календарних днів. В разі наявності нагальної потреби у поповненні запасів Замовника, товар повинен бути поставлений на адресу, визначену Замовником, у строк не пізніше 1 (одного) календарного дня після дня усної/письмової заявки Замовника в обсягах, що визначені Замовником.
Об'єм товару, який можливо тимчасово зберігати за адресою Замовника (адресою навантаження снігоприбиральної техніки) є обмеженим, відтак Постачальником повинно здійснюватись постійне поновлення Товару в залежності від потреб та заявок Замовника в міру його використання. Крім того, в разі наявності нагальної потреби (до прикладу погіршення погодніх умов що впливають на використання протиожеледних матеріалів) Постачальник повинен поставити Замовнику товар не пізніше 1 (одного) календарного дня в обсягах, що визначаються Замовником.
З огляду на викладене, для отримання підтвердження, що учасник в повній мірі спроможний виконати вимоги щодо поставки необхідного товару в необхідному обсязі та термінах, встановлених Замовником, у відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційний критерій, зокрема, наявність матеріально-технічної бази та технологій. Так на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасники повинні надати підтвердження щодо наявності приміщень/територій з твердим покриттям, в межах Львівської міської територіальної громади, для зберігання товару.
Також зазначаємо, що з врахуванням технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, а саме :
п. 10.3. До основних заходів з удосконалення організації дорожнього руху з метою забезпечення його безпеки належать такі заходи: а) запобігання утворенню та ліквідації зимової слизькості.
Беручи до уваги п.5.18. Для боротьби з ожеледицею у місцях із найбільш напруженим рухом, на аварійно-небезпечних ділянках, на крутих спусках, перед залізничними переїздами та на інших ділянках за інформацією уповноваженого підрозділу Національної поліції може бути застосовано профілактичне оброблення, яке запобігає утворенню ожеледиці. Профілактичне оброблення дорожнього покриття слід здійснювати за 1-2 години до виникнення ожеледиці (прогнозованої попереджувальними метеозведеннями), що викликає стиснені часові рамки поставки солі за складних погодних умов (снігопадів, переметів доріг та беручи до уваги п 5.34. Обсяг робіт розраховується виходячи з максимально складних погодних умов виконання прибиральних робіт, характерних для даного населеного пункту, коли експлуатаційна продуктивність прибиральних машин найнижча).
Та провівши аналіз у відповідності до п. 5.1. Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів робота з підготовки до утримання вулично-дорожньої мережі населених пунктів у зимовий період суб’єктами господарювання розпочинається з аналізу підсумків його діяльності в умовах минулої зими.
Додатково повідомляємо, що Замовником не встановлювалась жодна вимога та/або обмежень щодо правових підстав набуття права користування (згідно договорів надання послуг, оренди, суборенди, право власності тощо) таких приміщень/територій.
А, отже, Замовником об’єктивно, обгрунтовано та з дотриманням принципів публічних закупівель встановлено вищевказану вимогу.
Підсумовуючи вищезазначене Галицька районна адміністрація вбачає необхідність у розташуванні приміщення/територія склад для зберігання товару (предмету закупівлі) на території Львівської міської територіальної громади та з наявністю товару не менше 50% від обсягу закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-02-08-016048-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ІВАНЕЧКО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2979401024
Дата подання: 01 березня 2023 13:43
Дата подання: 01 березня 2023 13:43
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 березня 2023 15:55
Рішення від 02.03.2023 № 2479.pdf
Дата публікації: 02 березня 2023 15:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2023 № 3030.pdf
Дата публікації: 14 березня 2023 12:22
Рішення від 13.03.2023 № 3030.pdf
Дата публікації: 15 березня 2023 15:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом від 11.04.2023 №1/11.04 прийнято рішення про скасування рішення від 24.02.2023 р. №3/24.02 про визначення фізичної особи-підприємця Сліпчука Олександра Олеговича переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-08-016048-a та проведення повторної оцінки.
Дата виконання рішення замовником: 11 квітня 2023 17:03
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-02-19-000002 • 12acc5ad8e8b455a96a3d14d02f77ce5
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-02-19
•
15:18
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Даним замовником систематично порушуються принципи та вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме: Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно зі статтею 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак замовником - Галицька районна адміністрація Львівської міської ради, встановлює умовами тендерної документації дискримінаційні вимоги, обмежуючи коло учасників за територіальним принципом, що свідчить про порушення і , можливо, про заангажованість представників замовника.
Звертаємось з проханням перевірити правомірність та відповідність Закону проведення даної закупівлі. Наперед вдячні.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРПРОФСЕРВІС" |
3 295 600,00
UAH з ПДВ
|
3 295 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Сліпчук Олександр Олегович |
3 769 120,00
UAH з ПДВ
|
3 769 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ІВАНЕЧКО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА" |
3 858 792,00
UAH з ПДВ
|
3 858 792,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРПРОФСЕРВІС" #37062256 |
Рішення скасоване |
3 295 600,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 16:58
|
ФОП Сліпчук Олександр Олегович #2856509175 |
Рішення скасоване |
3 769 120,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 16:58
|
ТОВ "УКРПРОФСЕРВІС" #37062256 |
Відхилено |
3 295 600,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2023 16:21
|
ФОП Сліпчук Олександр Олегович #2856509175 |
Відхилено |
3 769 120,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 16:20
|
ФОП "ІВАНЕЧКО ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА" #2979401024 |
Очікує рішення |
3 858 792,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 16:20
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 травня 2023 11:55 |
Кінець періоду оскарження: | 12 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 12 травня 2023 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль - Сіль технічна з підстав передбачених частиною 1 пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, а саме у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
01 травня 2023 11:54
|
Електронний підпис |
01 травня 2023 11:51
|
Протокол_відміни_Сіль.pdf |