Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по коригуванню кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу "Центр дитячої та юнацької творчості "Мрія" Криворізької міської ради за адресою:50026,вул.Салтиківська,б.29,м.Кривий Ріг,Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2023-02-08-013300-a 8526a319c11c4537af533a9866d1e3ec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Оксана Володимирівна

+380973117552 lytvynoksana2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Литвин Оксана Володимирівна
+380973117552
lytvynoksana2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по коригуванню кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу "Центр дитячої та юнацької творчості "Мрія" Криворізької міської ради за адресою:50026,вул.Салтиківська,б.29,м.Кривий Ріг,Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться поетапно після фактичного надання послуг та підписання сторонами актів наданих послуг та рахунку на оплату,наданих Виконавцем. Оплата за надані послуги здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за наявності коштів на рахунку Замовника протягом 10 календарних днів. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

08 лютого 2023 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБ АРХІНВЕСТ"
#43458339
Переможець 37 000,00
UAH
08 лютого 2023 15:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 20:46
Електронний підпис укладений
09 лютого 2023 14:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 37 000,00
UAH