Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 26200529 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 22-24 |
Контактна особа: |
Нестерова Аліна Іванівна 0445234014 A.NESTEROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 084 127,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 420,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактом надання послуг протягом 60 робочих днів після підписання сторонами акту (актів) надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2023 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 15:32 |
ТД _ТО систем охоронної сигналізації.docx | |
08 лютого 2023 15:32 |
Додаток 4 до ТД - Досвід аналогічні договори.docx | |
08 лютого 2023 15:32 |
Додаток 6 - Довідка відсутність підстав ст.17.docx | |
08 лютого 2023 15:32 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова).docx | |
08 лютого 2023 15:32 |
Додаток 3 до ТД - Технічна специфікація.docx | |
08 лютого 2023 15:32 |
Додаток 8 до ТД - Анкета.doc | |
08 лютого 2023 15:32 |
Додаток 5 до ТД Проект договору.docx | |
08 лютого 2023 15:32 |
Додаток 7 до ТД- Довідка відсутність підстав ст.17.docx | |
08 лютого 2023 15:32 |
Додаток 2 до ТД - Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-30-000082 ● a8a823ae08da452d8b281875537f5a5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2023 10:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2023 № 15-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 30.05.2023 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-02-08-013068-а 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-05 10:16:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з технічного обслуговування і ремонту системи відеоспостереження, систем протипожежної, охоронної сигналізацій, перепускної системи контролю доступу, системи ВП «Управління справами» ДП «НАЕК «Енергоатом» ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-08-013068-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-08 10:27:46
Відповідь на запит
Державна аудиторська служба України
Щодо пояснень на запит ДАСУ
від 05.06.2023
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 05.06.2023 щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування і ремонту системи відеоспостереження, систем протипожежної, охоронної сигналізацій, перепускної системи контролю доступу, системи телебачення) (URL адреса https:// prozorro.gov.ua/tender/ UA-2023-02-08-013068-a).
Питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
З метою здійснення ремонтів і технічного обслуговування системи відеоспостереження, систем протипожежної, охоронної сигналізацій, перепускної системи контролю доступу, системи телебачення розміру бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника.
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме: за результатами запиту цінових пропозицій учасників ринку сформовано Інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі, з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розробленої та затвердженої Мінекономіки, виробничих та організаційно-розпорядчих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» (Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі додається).
Додатки:
1. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі на 1 арк. в 1 прим.
Директор Альберт СОБКОВ
Аліна Нестерова
523-40-14
a.nesterova@direkcy.atom.gov.ua
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-21 16:40:46
Аргументовані заперечення до висновку
Державна аудиторська служба України
Заперечення до Висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-02-08-013068-a
від 14 червня 2023 року
(надалі – Висновок)
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення до Висновку щодо процедури закупівлі послуг ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування і ремонту системи відеоспостереження, систем протипожежної, охоронної сигналізацій, перепускної системи контролю доступу, системи телебачення) (URL адреса https:// prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-08-013068-a) через електронну систему закупівель.
Порушення за висновком ДАСУ: «Протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 5 частини четвертої статті 28 Закону № 922 та вимог пункту 36 Особливостей № 1178».
Заперечення:
Замовник ВП «Управління справами» ДП «НАЕК «Енергоатом» не впливає на зміст та форму протоколу розкриття, так як це не передбачено технічно електронною системою закупівель. Протокол розкриття формується системою Prozorro автоматично.
ВП «Управління справами» надіслано запит від 16.06.2023 року №25/880 до ДП «Прозорро» щодо надання інформації стосовно відсутності у протоколі розкриття інформації про дату та час розкриття тендерної пропозиції та вимога щодо зазначення дати та часу розкриття тендерної пропозиції по закупівлі послуг ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування і ремонту системи відеоспостереження, систем протипожежної, охоронної сигналізації, перепускної системи контролю доступу, системи телебачення) (копія листа з вхідним номером 206-01-1023 ДП «Прозорро» додається).
За результатами звернення нами отримано відповідь від ДП «Прозорро» що Замовник дійсно не впливає на зміст та форму протоколу розкриття, який формується системою Prozorro автоматично (копія відповіді ДП «Прозорро» додається).
Порушення за висновком ДАСУ: «ПНВП «ПрометейСервіс» не підтверджено наявність у нього договорів найму будівлі (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше»
Заперечення:
Зміст тендерної документації на закупівлю послуг ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування і ремонту системи відеоспостереження, систем протипожежної, охоронної сигналізацій, перепускної системи контролю доступу, системи телебачення) НЕ МІСТИТЬ вимоги щодо надання договору найму будівлі на три роки і більше.
Замовник ВП «Управління справами» ДП «НАЕК «Енергоатом» лише констатував вимоги ст. 793 ЦКУ щодо необхідності нотаріального посвідчення відповідних договорів. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) підлягає нотаріальному посвідченню лише у разі укладання його строком на три роки і більше.
Учасник ПНВП «ПрометейСервіс» виконав вимогу та надав документ, на підтвердження права користування тощо відповідним майном. Так як укладені договори оренди були тривалістю менше трьох років, то їх нотаріальне посвідчення не вимагається.
Також зауважимо, що вимагати у Учасників надавати договори тривалістю тільки три роки та більше Замовник не має права, так як це є дискримінаційною вимогою.
Порушення за висновком ДАСУ: ПНВП «ПрометейСервіс» не підтверджено наявність у нього діючих протоколів щодо електроінструментів які пройшли перевірку на дату оголошення, чим не дотримано вимоги пункту 2 частини ІІ розділу ІІІ тендерної документації.
Заперечення:
Тендерна документація на закупівлю послуг ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування і ремонту системи відеоспостереження, систем протипожежної, охоронної сигналізацій, перепускної системи контролю доступу, системи телебачення) містить таку вимогу: «Згідно НПАОП 0.00-1.71-13 Учасник зобов`язаний надати оригінали або копії наступних документів: протоколів про випробування ручного електрифікованого інструменту; протоколів випробувань драбин або стрем`янок».
Зазначена вимога Учасником виконана, протоколи випробування надані.
Дійсність цих протоколів станом на дату оголошення закупівлі чи будь яку іншу дату умовами тендерної документації не вимагалась.
Висновок:
З огляду на вищевикладене, Замовник вважає за правомірне дійти висновку про відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-02-08-0134068-a.
Відповідно, Замовник не має законних підстав виконувати дії, зазначені в п. 3 Висновку.
Додатки:
1. Лист ВП «Управління справами» від 16.06.2023 №25/880 на 1 арк. в 1 прим.
2. Лист ДП «Прозорро» від 20.06.2023 №206/01/917/11 на 1 арк. в 1 прим.
Директор Альберт СОБКОВ
Аліна Нестерова
523-40-14
a.nesterova@direkcy.atom.gov.ua
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог пункту 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 27.06.2023 року ВП «Управління справами» ДП «НАЕК «Енергоатом» подано до Київського окружного адміністративного суду Позовну заяву про визнання протиправним та скасування Висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 14.06.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-08-013068-а. На підтвердження подання зазначеного позову до суду надаємо накладну Укрпошти №0103284174953 від 27.06.2023 року (див. вкладений файл). |
Дата публікації: | 27 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | № 320/43686/23 |
Дата відкриття провадження: | 28 листопада 2023 |
Документи:
04 грудня 2023 10:31
|
Електронний підпис |
27 червня 2023 16:01
|
Електронний підпис |
27 червня 2023 16:00
|
Накладна позовної заяви.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПНВП "Прометей-Сервіс" |
2 158 906,62
UAH з ПДВ
|
2 158 906,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПНВП "Прометей-Сервіс" #35435961 |
Переможець |
2 158 906,62
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 10:18
|
01089 Прометей-сервіс ДУ1 (2167) ЗАМ .pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 15:02
|
01089 Прометей Сервіс (2167).pdf | укладений |
03 березня 2023 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування та реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 33-125-01-23-01089 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |