Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
101 100,00 UAH
UA-2023-02-08-011694-a ee78398b50eb451d9d89679b28e8e26c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Морозюк Руслан Дмитрович

380677353965 zakupki@dpsp.omr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36290160
Місцезнаходження: 65022, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця КОСОВСЬКА, будинок 2-Д
Контактна особа: Морозюк Руслан Дмитрович
380677353965
zakupki@dpsp.omr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виплати та доставки грошових допомог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

08 лютого 2023 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "Укрпошта", в особі Одеської дирекції АТ "Укрпошта"
#22485297
Переможець 101 100,00
UAH
08 лютого 2023 14:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 11:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 10:48
ДУ №3 від 28.12.2023 до Договору №111.015.002-66.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:48
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2023 14:59
Лист організаційні зміни в АТ Укрпошта (36290160).pdf зміни до договору
29 червня 2023 14:57
111.015.002-66 ДПСП Одеської МР ДУ2.pdf зміни до договору
29 червня 2023 14:56
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2023 09:05
111.015.002-66 ДПСП Одеської МР ДУ1.pdf зміни до договору
07 червня 2023 09:02
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 р. № 10-р.pdf укладений
08 лютого 2023 15:02
Постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2021 р. № 277.pdf укладений
08 лютого 2023 15:02
Договір № 111.015.002-66.pdf укладений
08 лютого 2023 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та п.2.4., 2.5. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом МФУ від 24.05.1995 № 88 (зі змінами) печатка відсутня о обов’язкових реквізитах первинних документів. Відповідно до ст. 58-1 Господарського кодексу України використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Враховуючи вищенаведене, АТ «УКРПОШТА» при виконанні договору не використовує печатку (електронну печатку) для засвідчення підпису на додаткових угодах до Договору, первинних та інших документах, які створюються на виконання договору.
Номер договору про закупівлю: 111.015.002-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою оптимізації організаційної та господарської діяльності, зменшення витрат на адміністративне забезпечення господарської діяльності та впровадження сучасних принципів адміністрування господарської діяльності АТ "УКРПОШТА" реалізує проєкт щодо централізації діяльності АТ "УКРПОШТА". Тому, враховуючи організаційні зміни в структурі управління АТ "УКРПОШТА", а саме припинення діяльності Одеської дирекції АТ"УКРПОШТА" з 01 липня 2023 року, необхідно внести зміни до договору, в якому АТ "УКРПОШТА" виступає виконавцем, в частині зміни рахунків, реквізитів виконавця тощо.
Номер договору про закупівлю: 111.015.002-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі до фактичних обсягів виконання
Номер договору про закупівлю: 111.015.002-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 39 890,08
UAH