Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Андруховець Микола Федорович 380442069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2023 14:01 |
Очікувана вартість: | 140 603 420,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 406 034,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням ТП надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням РНБО України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням ЕП УО банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банки, що обслуговують ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT- STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням ЕП авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим НБУ на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» ( → www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням ЕП УО страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 90 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 700000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата робіт здійснюється Замовником протягом 45 календарних днів з дати підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складеної на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, шляхом перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати робіт. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2023 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 13:42 |
Додаток 3 до ТД - Технічна специфікація до предмета закупівлі.pdf | |
08 лютого 2023 13:42 |
Додаток 9 до ТД - Перелік формальних (несуттєвих) помилок.docx | |
08 лютого 2023 13:42 |
ТД - 7124.docx | |
08 лютого 2023 13:42 |
Додаток 2 до ТД - Інформація про предмет закупівлі.docx | |
08 лютого 2023 13:42 |
Додаток 8 до ТД - Відсутність підстав (для об’єднання).docx | |
08 лютого 2023 13:42 |
Додаток 5 до ТД - Проект договору.pdf | |
08 лютого 2023 13:42 |
Додаток 7 до ТД - Відсутність підстав.docx | |
08 лютого 2023 13:42 |
Додаток 10 до ТД - Лист-згода.docx | |
08 лютого 2023 13:42 |
Додаток 4 до ТД - Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.pdf | |
08 лютого 2023 13:42 |
Додаток 11 до ТД - Анкета.docx | |
08 лютого 2023 13:42 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова).docx | |
08 лютого 2023 13:42 |
Додаток 6 до ТД - Довідка про досвід виконання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000029 ● c42788bfb56748ada27924f73fc23227
- Статус: завершено ● Дата: 18 травня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 10:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-02-08-009075-a 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-03 14:02:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція. Модернізація кабельного господарства САЕ споживачів СБ 6/0,4 кВ енергоблоку №1 Рівненської АЕС в м. Вараш Рівненської обл.» (1-етап) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-009075-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Західелектромонтаж» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-08 12:41:56
Пояснення на запит ДАСУ від 03.03.2023 (процедура закупівлі UA-2023-02-08-009075-a).
Державній аудиторській службі України
Пояснення на запит ДАСУ від 03.03.2023 (процедура закупівлі UA-2023-02-08-009075-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 28.02.2023 № 61 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція. Модернізація кабельного господарства САЕ споживачів СБ 6/0,4 кВ енергоблоку № 1 Рівненської АЕС в м. Вараш Рівненської обл.» (1-етап) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-08-009075-a] через електронну систему закупівель 03.03.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Західелектромонтаж» вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом аналізу наданої ВП РАЕС інформаційної довідки про визначення ОВЗ, відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», в поточних цінах на трудові і матеріально-технічні ресурси на підставі проектно-кошторисної документації.
За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні 140 603 420,00 грн. без ПДВ.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція. Модернізація кабельного господарства САЕ споживачів СБ 6/0,4 кВ енергоблоку № 1 Рівненської АЕС в м. Вараш Рівненської обл.» (1-етап) викладені у Технічній специфікації до предмета закупівлі «Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція. Модернізація кабельного господарства САЕ споживачів СБ 6/0,4 кВ енергоблоку № 1 Рівненської АЕС в м. Вараш Рівненської обл.» (1-етап)» ТСдоПЗ(р).061.005.2023, яка є Додатком 3 до ТД, сформовані на підставі нижченаведених нормативних документів, та є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
Позначення документа Назва документа
НП 306.2.141-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії
Правила улаштування електроустановок (у редакції 2017 року)
ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва
ОСТ 34-37-799-85 Пусконаладочные работы на атомных станциях с водо-водяными энергетическими реакторами. Техническая документация. Общие положения
2. Договір про закупівлю, укладений за результатами вищезазначеної закупівлі, з боку виконавця робіт був підписаний в особі директора ТОВ «Західелектромонтаж» Рогалі Ігоря Івановича. На виконання вимог частини 2 статті 41 Закону, переможцем ТОВ «Західелектромонтаж» були надані документи, що підтверджують право підписання договору про закупівлю, а саме: копії наказу від 04.11.2009 № 1, відповідно до якого вищезазначений Рогаля Ігор Іванович приступив до виконання обов’язків директора ТОВ «Західелектромонтаж», рішень Засновника ТОВ «Західелектромонтаж» та документи на провадження відповідної господарської діяльності.
Додатки:
1. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі з додатком на 3 арк. в 1 прим.
2. Службова записка підрозділу-ініціатора процедури закупівлі – ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» щодо очікуваної вартості закупівлі від 31.01.2023 № 29-234/52-СЗ на 1 арк. 1 прим.
3. Технічна специфікація до предмета закупівлі: «Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція. Модернізація кабельного господарства САЕ споживачів СБ 6/0,4 кВ енергоблоку № 1 Рівненської АЕС в м. Вараш Рівненської обл.» (1-етап)» ТСдоПЗ(р).061.005.2023 на 24 арк. в 1 прим.
4. Документи, що підтверджують повноваження учасника щодо підпису пропозиції на 4 арк. в 1 прим.
5. Скан-копія ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на 3 арк. в 1 прим.
6. Скан-копія дозволу Державної служби з питань праці на 20 арк. в 1 прим.
7. Довідка Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Микола АНДРУХОВЕЦЬ
- 7124 - Пояснення на запит ДАСУ від 03.03.2023.pdf
- Додаток 1 - Розрахунок ОВЗ з додатком.pdf
- Додаток 2 - СЗ ВП Централізовані закупівлі ДП НАЕК Енергоатом щодо ОВЗ.pdf
- Додаток 3 - Технічна специфікація до предмета закупівлі з додатком.pdf
- Додаток 4 - Документи, що підтверджують повноваження учасника щодо підпису пропозиції.PDF
- Додаток 5 - Копія чинної ліцензії ДАБІ.PDF
- Додаток 6 - Копія дозволу Державної служби з питань праці.pdf
- Додаток 7 - Довідка ДСНС щодо чинності ліцензії.PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ" |
122 267 325,00
UAH
|
122 267 325,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
127 076 729,00
UAH
|
127 076 729,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДЕЛЕКТРОМОНТАЖ" #36699380 |
Переможець |
122 267 325,00
UAH
|
22 лютого 2023 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 15:43
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 14:03
|
20-129-01-23-02698.pdf | укладений |
28 лютого 2023 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 1.3 та 3.1 Договору, Додатки № 1, 3, 4 Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20-129-01-23-02698 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |