Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
23П-028_71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Попереднє техніко-економічне обґрунтування (пре-ТЕО) проєкту будівництва заводу з виробництва метанолу та пілотного проєкту по виробництву «зеленого» метанолу із діоксиду вуглецю та водню АТ "Укргазвидобування")
Очікувана вартість
18 977 766,32 UAH
UA-2023-02-08-009046-a ● bef7a0282fef414e9000495df98da01d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Олег Верещака +380674050177 oleh.vereshchaka@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 18 977 766,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 189 777,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.6 та п.7 Розділу І. Загальні положення та у додатку №8 цієї тендерної документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 569332.98 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення та у додатку 8.1 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Попереднє техніко-економічне обґрунтування (пре-ТЕО) проєкту будівництва заводу з виробництва метанолу та пілотного проєкту по виробництву «зеленого» метанолу із діоксиду вуглецю та водню АТ "Укргазвидобування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Шляхом попередньої оплати Замовником 10% від вартості кожного етапу Пре-ТЕО відповідно до Календарного плану (Додаток №2 до договору), який здійснюєтсья на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця впродовж 30 календарних днів з дня отримання Замовником рахунку. | Аванс | 30 | Календарні | 10 |
Надання послуг | Решта 90% вартості кожного етапу Пре-ТЕО сплачуєтсья Замовником впродовж 30-ти календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі наданих Послуг по кожному етапу та на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2023 09:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2023 09:37 |
ТД_23П-028_Архітектурні послуги пре-ТЕО.docx | |
21 лютого 2023 09:37 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
08 лютого 2023 13:40 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 09.01.23.xlsx | |
08 лютого 2023 13:40 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
08 лютого 2023 13:40 |
Договір з додатками.7z | |
08 лютого 2023 13:40 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx |
21 лютого 2023 09:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2023 09:37 |
ТД_23П-028_Архітектурні послуги пре-ТЕО.docx
|
|||
21 лютого 2023 09:37 |
перелік змін, що вносяться.docx
|
|||
08 лютого 2023 13:40 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 09.01.23.xlsx
|
|||
08 лютого 2023 13:40 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
|||
08 лютого 2023 13:40 |
Договір з додатками.7z
|
|||
08 лютого 2023 13:40 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відтермінування (подовження строків тендеру)
Дата подання: 18 лютого 2023 21:11
Дата відповіді: 20 лютого 2023 16:24
Виконання завдання вимагає залучення субпідрядників для виконання окремих розділів пре-ТЕО (наприклад, компанії-ліцензіара з виробництва метанолу, тощо), що потребує додаткового часу на отримання пропозицій, підготовку документів, тощо.
Питання:
У зв’язку з вищенаведеним просимо подовжити строк тендеру (подачі пропозицій) на 2 тижні.
Відповідь: Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Щодо умов оплати
Дата подання: 18 лютого 2023 21:12
Дата відповіді: 20 лютого 2023 16:24
Відповідно до календарного плану виконання Завдання розбите на два етапи: В якості умов оплати встановлено наступне:
‐ Шляхом попередньої оплати Замовником 10% від вартості кожного етапу Пре-ТЕО відповідно до Календарного плану (Додаток №2 до договору),
‐ Решта 90% вартості кожного етапу Пре-ТЕО сплачуєтсья Замовником впродовж 30-ти календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі наданих Послуг по кожному етапу
Питання:
1. Чи може Постачальник запропонувати (обгрунтувати) підвищення рівня попередньої оплати?
2. З огляду на календарний графік робіт а також на проміжні результати (підетапи) виконання Завдання в рамках кожного етапу, чи може Постачальник запропонувати (з наданням відповідного обгрунтування в Тендерній пропозиції) збільшення кількості прогресивних оплат з їх прив’язкою до прогресу робіт (проміжних результатів)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначені в тендерній документації умови оплати є остаточними та перегляду не підлягають.
Щодо умов договору
Дата подання: 18 лютого 2023 21:13
Дата відповіді: 20 лютого 2023 16:24
Корпоративні правила Постачальника не дозволяють прийняти умови проєкту Договору в тому вигляді, як вони сформульовані в тендерному оголошенні (відшкодування непрямих збитків, відсутність гарантійного періоду, відсутність верхньої границі штрафів, відсутність права коригування ціна та строків виконання завдання при змінах ТЗ Замовником, тощо).
Питання:
Чи може Постачальник надати свої коментарі щодо умов Договору в тендерній пропозиції, та чи існує процедура узгодження умов на етапі підписання Договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.18 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-08-009046-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА", Код ЄДРПОУ:40256686
Дата подання: 16 лютого 2023 16:57
Вимога, щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Шановний замовник! Наше підприємство багато років спеціалізується на наданні послуг (виконані робіт) з проектування та техніко-економічного обґрунтування виробництв найвищої категорії складності. Наявність досвіду, відповідних спеціалістів та матеріально-технічної бази дозволяє нашому підприємству виконати роботи (надати послуги), що є предметом закупівлі.
В той же час, тендерною документацією встановлено вимоги, які на нашу думку, є дискримінаційними та не дозволяють нашому підприємству прийняти участь у цих торгах, що є порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Так, відповідно до підпункту 3 пункту 1 " Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель " додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що учасник має документально підтвердити наявність аналогічного договору, який у розумінні цієї документації - "Аналогічним договором вважаються договір предметом якого є виконання техніко-економічного обґрунтування - економічної доцільності здійснення проекту на основі порівняльної оцінки витрат і результатів ефективності використання та визначення основних технологічних та будівельних рішень і найважливіших техніко-економічних показників виробництва та будівництва або надання аналогічних/еквівалентних послуг/робіт на будівництво заводів з виробництва Метанолу, розробки технологій виробництва метанолу з використанням в якості сировини водню і діоксиду вуглецю та/або установок з виробництва синтетичних сполук з природного газу". Таким чином, замовник обмежив коло учасників виключно підприємствами, які мають досвід виконання техніко-економічного обґрунтування тільки заводів з виробництва Метанолу. В той же час, за своїми функціональними, економічними, технологічними та іншими властивостями такий завод не відрізняється від об'єктів нафтогазового комплексу, досвід розробки ТЕО яких, має наше підприємство.
Виходячи з викладеного, з метою уникнення дискримінації, штучного обмеження кола учасників та порушення Закону України "Про публічні закупівлі" просимо доповнити визначення аналогічного договору (підпукнту 3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації) розробкою ТЕО об'єктів нафтогазового комплексу (наприклад "та/або надання аналогічних/еквівалентних послуг (робіт) на будівництво або реконструкцію об'єктів нафтогазового комплексу"
Розгорнути
Згорнути
В той же час, тендерною документацією встановлено вимоги, які на нашу думку, є дискримінаційними та не дозволяють нашому підприємству прийняти участь у цих торгах, що є порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Так, відповідно до підпункту 3 пункту 1 " Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель " додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що учасник має документально підтвердити наявність аналогічного договору, який у розумінні цієї документації - "Аналогічним договором вважаються договір предметом якого є виконання техніко-економічного обґрунтування - економічної доцільності здійснення проекту на основі порівняльної оцінки витрат і результатів ефективності використання та визначення основних технологічних та будівельних рішень і найважливіших техніко-економічних показників виробництва та будівництва або надання аналогічних/еквівалентних послуг/робіт на будівництво заводів з виробництва Метанолу, розробки технологій виробництва метанолу з використанням в якості сировини водню і діоксиду вуглецю та/або установок з виробництва синтетичних сполук з природного газу". Таким чином, замовник обмежив коло учасників виключно підприємствами, які мають досвід виконання техніко-економічного обґрунтування тільки заводів з виробництва Метанолу. В той же час, за своїми функціональними, економічними, технологічними та іншими властивостями такий завод не відрізняється від об'єктів нафтогазового комплексу, досвід розробки ТЕО яких, має наше підприємство.
Виходячи з викладеного, з метою уникнення дискримінації, штучного обмеження кола учасників та порушення Закону України "Про публічні закупівлі" просимо доповнити визначення аналогічного договору (підпукнту 3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації) розробкою ТЕО об'єктів нафтогазового комплексу (наприклад "та/або надання аналогічних/еквівалентних послуг (робіт) на будівництво або реконструкцію об'єктів нафтогазового комплексу"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2023 14:30
Шановний учасник!
Встановлена тендерною документацією вимога щодо наявності у виконавця відповідного досвіду ґрунтується на специфіці предмету закупівлі.
Переконання учасника щодо ототожнення (аналогічності) за своїми функціональними, технологічними та іншими властивостями установки виробництва синтетичних сполук з природного газу і видобування, підготовки, транспортування газу та нафти не є коректним, так як мають різну природу процесів і є різними галузями промисловості, тому вимагають відповідної фаховості та досвіду. Виробництво синтетичних сполук є хімічним процесом, тобто для виробництва кінцевого продуту застосовуються хімічні перетворення – хімічні реакції. Тобто з двох чи більше вхідних продуктів отримується кінцевий продукт (метан + вода є сировиною для метанолу, водень + азот дозволяють виробляти аміак тощо).
Нафогазовий комплекс не синтезує нових сполук, а працює з сировиною, що видобувається з надр (нафта та природний газ). Процеси нафтогазового комплексу базуються на фізичних процесах – підйом нафти і газу за рахунок тиску, сепарація за рахунок густини і конденсації, фракціонування за рахунок густини, транспортування за рахунок тиску тощо. Тому досвід роботи в нафтогазовому комплексі не відповідає предмету закупівлі.
Зазначений критерій кваліфікації не звужує ринок до компаній, що мають досвід роботи лише з метанолом. Виробництво синтетичних сполук включає не лише виробництво метанолу, а також, наприклад, аміаку, альдегідів, спиртів, рідких синтетичних палив тощо.
Виходячи з вищенаведеного не вважаємо, що критерії кваліфікації звужують ринок, досвід роботи з хімічним синтезом відповідає предмету закупівлі .
Просимо дотримуватись встановлених кваліфікаційних вимог.
Встановлена тендерною документацією вимога щодо наявності у виконавця відповідного досвіду ґрунтується на специфіці предмету закупівлі.
Переконання учасника щодо ототожнення (аналогічності) за своїми функціональними, технологічними та іншими властивостями установки виробництва синтетичних сполук з природного газу і видобування, підготовки, транспортування газу та нафти не є коректним, так як мають різну природу процесів і є різними галузями промисловості, тому вимагають відповідної фаховості та досвіду. Виробництво синтетичних сполук є хімічним процесом, тобто для виробництва кінцевого продуту застосовуються хімічні перетворення – хімічні реакції. Тобто з двох чи більше вхідних продуктів отримується кінцевий продукт (метан + вода є сировиною для метанолу, водень + азот дозволяють виробляти аміак тощо).
Нафогазовий комплекс не синтезує нових сполук, а працює з сировиною, що видобувається з надр (нафта та природний газ). Процеси нафтогазового комплексу базуються на фізичних процесах – підйом нафти і газу за рахунок тиску, сепарація за рахунок густини і конденсації, фракціонування за рахунок густини, транспортування за рахунок тиску тощо. Тому досвід роботи в нафтогазовому комплексі не відповідає предмету закупівлі.
Зазначений критерій кваліфікації не звужує ринок до компаній, що мають досвід роботи лише з метанолом. Виробництво синтетичних сполук включає не лише виробництво метанолу, а також, наприклад, аміаку, альдегідів, спиртів, рідких синтетичних палив тощо.
Виходячи з вищенаведеного не вважаємо, що критерії кваліфікації звужують ринок, досвід роботи з хімічним синтезом відповідає предмету закупівлі .
Просимо дотримуватись встановлених кваліфікаційних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 березня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" |
18 400 000,00
UAH з ПДВ
|
18 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" #30568931 |
Відхилено |
18 400 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2023 10:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2023 14:59
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій