Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04348289 |
Місцезнаходження: | 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Кручок +380412406009 406009@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 827 091,74 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 135,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. У замовника відсутністя технічна можливість не вказувати розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в оголошенні цих відкритих торгів, хоча відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону відповідно до Постанови КМУ від 30 грудня 2022 р. №1495 "Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Замовник зазначає інформацію у електронному полі "крок зниження ставки в аукціоні" з метою технічно забезпечити публікацію даного оголошення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати (порядок розрахунків): оплата за надані послуги здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця впродовж 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2023 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 13:38 |
Додаток 3 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.docx | |
08 лютого 2023 13:38 |
Інформація відповідно до Порядку.docx | |
08 лютого 2023 13:38 |
ТД Послуги з вивезення твердих побутових відходів.docx | |
08 лютого 2023 13:38 |
Додаток 1 Проєкт договору.docx | |
08 лютого 2023 13:38 |
Додаток 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-07-000038 ● 8be20b2eb61740ab9b2b863301343fd6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.03.2023
№ 15-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.03.2023 № 15-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
20. UA-2023-02-08-008967-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-31 15:52:13
Звернення до органу державного фінансового контролю за роз'ясненнями
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно абзацу 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі по тексту - Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Керуючись вищезазначеним, а також ознайомившись зі змістом висновку, просимо надати роз'яснення:
1. Щодо юридичного визначення та/або трактування органом державного фінансового контролю поняття «самостійне декларування відсутності підстав».
2. На підставі якого юридичного визначення та/або трактування щодо самостійного декларування відсутності підстав органом державного фінансового контролю було зроблено висновок про порушення абзацу 5 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції від 03.01.2023 р.)?
3. Чому учасник процедури закупівлі не може виправити невідповідності в тендерній пропозиції, якщо він під час її подання самостійно не продекларував відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом надання довідки довільної форми?
4. У який спосіб учасник процедури закупівлі повинен був виправити невідповідності в інформації та/або документах, наданих учасником шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) у зв'язку з відсутністю технічної можливості в учасника виправити таку інформацію в електронних полях електронної системи закупівель?
5. Чому учасник процедури закупівлі у випадку не встановлення замовником вимоги щодо конкретної кількості автотранспортних засобів для надання послуг під час підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не може самостійно з урахуванням інформації технічного завдання до закупівлі визначити необхідну кількість автотранспортних засобів, які необхідно залучити для надання послуг в повному обсязі?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-04-05 17:51:31
Відповідь щодо надання роз’яснення
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області, інформує про наступне.
1. Щодо юридичного визначення та/або трактування поняття «самостійне декларування відсутності підстав», про яке зазначено, у пунктах 1-2 звернення, інформуємо наступне.
Відповідно до абзацу 4 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції від 03.01.2023) (далі – Особливості) визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, яке (самостійне декларування відсутності таких підстав) згідно роз’яснення Міністерства економіки України від 08.12.2022 № 3323-04/78667-06 технічно реалізоване в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до пункту 12 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель відноситься до функцій Уповноваженого органу.
Зі змістом вказаного роз’яснення від 08.12.2022 № 3323-04/78667-06, в тому числі, щодо юридичного визначення та/або трактування поняття «самостійне декларування відсутності підстав» можна ознайомитися на офіційному інформаційному ресурсі Уповноваженого органу у сфері закупівель.
2. Щодо способу усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником, про яке зазначено, у пунктах 3-4 звернення, зазначаємо наступне.
Так, відповідно до абзацу 5 пункту 44 Особливостей встановлено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.
Відтак, Особливості містять чітку вимогу що замовник не має права вимагати від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель взагалі будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі, без можливості встановлювати замовником будь-яких інших варіантів чи альтернатив на свій розсуд, оскільки тендерна документація/вимога про усунення невідповідностей не має юридичної сили, вищої за положення, закріплені абзацом 5 пункту 44 Особливостей.
3. Щодо невідповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» слід вказати наступне.
У Висновку встановлено не дотримання учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628» ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ тендерної документації, внаслідок відсутності у довідці про наявну матеріально-технічну базу та технічний потенціал підприємства від 16.02.2023 № 06-1/23т інформації про марки та моделі, реєстраційні номери відповідно до свідоцтв про реєстрацію, тип завантаження, технічний стан та правові підстави їх використання, та відповідно відсутності інших підтверджуючих документів підстав використання спецтехніки, згідно встановлених вимог в підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Щодо конкретної кількості автотранспортних засобів для надання послуг в повному обсязі у Висновку не зазначалось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 та вимог абзацу 5 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції від 03.01.2023) (далі – Особливості). Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області (надалі – Замовник або Глибочицька сільська рада) не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-08-008967-a з огляду на наступне: Щодо порушення абзацу 5 пункту 44 Особливостей 08.02.2023 року рішенням уповноваженої особи №25 було затверджено тендерну документацію та оголошено закупівлю відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі Послуги з вивезення твердих побутових відходів на території Глибочицької сільської ради (ДК 021:2015: «90510000-5: Утилізація сміття та поводження зі сміттям»). Тендерною документацією Замовника, а саме Додатком 3 передбачається, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 особливостей. Тобто від учасника тендерною документацією не було встановлено вимоги щодо надання документів та/або інформації на підтвердження відсутності зазначених вище підстав згідно статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Разом з тим згідно пункту 40 Особливостей передбачається, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника КП «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради уповноваженою особою було виявлено ряд невідповідностей, зокрема: довідка вих. №06-4/23т від 16 лютого 2023 р., надана учасником з метою самостійного декларування відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, містить невідповідності в інформації, зазначеній учасником по пунктах 3 і 8 частини 1 ст. 17 з інформацією, що містять заповнені учасником електронні поля шляхом проставлення відміток в чекбоксі / прапорці / перемикачі або іншому елементі графічного інтерфейсу користувача залежно від технічної реалізації авторизованого електронного майданчика учасника з метою самостійного декларування відсутності таких підстав під час подання тендерної пропозиції згідно вищезазначених пунктів ст. 17. Окрім того відсутня інформація по пунктах 1, 7 ч. 1 ст. 17 Закону. Відсутність самодекларування відсутності підстав визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) та/або наявність невідповідностей в наданих учасником процедури закупівлі документах та/або інформації під час самостійного декларування відноситься до пункту 40 Особливостей, тобто замовник зобов'язаний надати 24 години на виправлення невідповідностей. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного вище учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Замовник зобов'язаний (а не має право) надати учаснику 24 години на виправлення виявлених невідповідностей. В протилежному випадку Замовник, не виявивши невідповідності та не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушує вимоги пункту 40 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону. Станом на дату оголошення даної закупівлі на електронному майданчику Zakupki.prom електронні поля електронної тендерної документації не були реалізовані в повному обсязі, зокрема відсутня технічна можливість для учасника здійснити самодекларацію по частині другій статті 17 Закону. Як показує практика, учасники процедур закупівель окрім проставлення відміток в чекбоксі / прапорці / перемикачі або іншому елементі графічного інтерфейсу користувача залежно від технічної реалізації авторизованого електронного майданчика учасника з метою самостійного декларування відсутності таких підстав під час подання тендерної пропозиції надають інші додаткові документи та/або інформацію з метою самостійного декларування. Враховуючи той факт, що учасники можуть допустити помилки в інформації щодо самодекларування та/або незадекларувати деякі підстави, а також те, що у зв'язку з відсутньою технічною реалізацією учасник процедури закупівлі після розкриття тендерних пропозицій не може виправити інформацію в електронних полях електронної системи закупівель через авторизований електронний майданчик, а також те, що на електронних майданчиках не реалізована технічна можливість/відсутні електронні поля з метою самодекларування відсутності підстав по частині 2 статті 17 Закону, Замовником в тендерній документації передбачений механізм виконання пункту 40 Особливостей у вищезазначеній ситуації, а саме абзацом 6 пункту 3.3. Розділу V було передбачено наступне: якщо учасник процедури закупівлі допустив невідповідності в інформації шляхом самостійного декларування відсутності підстав визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) під час заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а також враховуючи відсутність технічної можливості в учасника процедури закупівлі виправити таку інформацію в електронних полях електронної системи закупівель після розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, то замовник в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель зазначає спосіб виправлення таких невідповідностей учасником шляхом надання довідки довільної форми. Пункт 40 Особливостей не містить вимог до інформації, яку повинне містити повідомлення про усунення невідповідностей. Замовником було оприлюднене повідомлення з вимогою щодо усунення виявлених невідповідностей 21 лютого 2023 року о 17:31, яке містило перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасником КП «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради було виправлено у встановлений строк всі невідповідності, виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції та відповідно підстави для відхилення даного учасника відсутні. Окрім вищезазначеного наголошуємо, що жоден нормативний документ, у тому числі у галузі публічних закупівель, не містить визначення поняття «самостійне декларування відсутності підстав», а також не містить імперативної норми щодо способу такого самодекларування. Твердження органом фінансового контролю щодо порушення вимог абзацу 5 пункту 44 Особливостей є суб'єктивним та не має жодного юридичного підгрунтя. Відповідно висновок органу державного фінансового контролю в частині встановленого порушення абзацу 5 пункту 44 Особливостей є упередженим, необ'єктивним, необгрунтованим, безпідставним, та таким, що нівелює принципи публічних закупівель. Щодо порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» тендерною документацією Замовника, а саме: підпунктом 1 пункту 5.1.1. Розділу III встановлено надати: 1) довідку, складену учасником у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про: найменування спецтехніки; марку та модель спецтехніки; реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію спецтехніки; наявну кількість; тип завантаження; технічний стан; правові підстави використання. Підставами використання спецтехніки можуть бути: право власності, право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах. Право власності на спецтехніку підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію спецтехніки, або іншим документом, що підтверджує право власності на спецтехніку, що визначена змістом довідки у довільній формі. Право використання (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) підтверджується копією правовстановлюючого(-их) документа(-ів) договірного характеру, що підтверджує(-ють) законні підстави використання Учасником на договірних засадах спецтехніки, визначеної змістом довідки довільної форми, та разом з копією свідоцтва про реєстрацію спецтехніки. Отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах підтверджується копією документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами з використання спецтехніки, визначеної змістом довідки довільної форми, та разом з копією свідоцтва про реєстрацію спецтехніки. Такі договори повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всю спецтехніку, яка не є власністю учасника. Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їхньої пролонгації (якщо їхній строк менший строку договору про закупівлю). Крім того, договори оренди або надання послуг, або лізингу, або інше повинні містити інформацію про найменування, марку, модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію спецтехніки. Тобто Замовником не було встановлено імперативної вимоги щодо наявності в учасника конкретної кількості автотранспортних засобів та відповідного підтвердження конкретної кількості автотранспортних засобів для надання послуг з метою підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Учаснику було надано право з урахуванням інформації технічного завдання до закупівлі самостійно визначити необхідну кількість автотранспортних засобів, які необхідно залучити для надання послуг в повному обсязі. Технічним завданням даної закупівлі передбачено, що виконавець здійснює вивіз твердих побутових відходів згідно наступного графіку: з села Глибочиця – в останню суботу поточного місяця; із сіл Березина, Гадзинка, Нова Вигода, Малі Кошарища – в передостанню суботу поточного місяця; із сіл Великі Кошарища, Студениця, Кмитів, Городенка, Руденька – кожну другу суботу поточного місяця; із сіл Левків, Калинівка, Клітчин – кожну першу суботу поточного місяця, а також кожну передостанню суботу поточного місяця – вивіз твердих побутових відходів із контейнерів. Виходячи з графіку вивозу сміття виконавцю цілком достатньо залучити одного сміттєвоза, щоб забезпечити вивіз сміття із вищезазначених сіл протягом одного дня. Згідно інформації технічного завдання до закупівлі, яка є Додатком 2 до тендерної документації, учасником визначено, що для належного надання послуг у встановлені Замовником строки учаснику достатньо залучити 2 (дві) одиниці сміттєвозів із заднім навантаженням (спеціальний сміттєвоз – С MAN TGS 26.320 реєстраційний номер АМ 8956 CК та вантажний спеціальний сміттєвоз -С MAN TGS 18.400 реєстраційний номер АМ 5071 ЕК), про що учасником надано довідку вих. №06-1/23т від 16 лютого 2023 року, яка містила всю інформацію, що вимагалась згідно умов тендерної документації. На підтвердження підстави використання були надані: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СXC 221227 на MAN TGS 18.400 реєстраційний номер АМ5071ЕК та свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу СXІ 565402 на MAN TGS 26.320 реєстраційний номер АМ8956СК, які підтверджують право власності КП «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради на ці сміттєвози. Тендерною документацією Замовника не встановлено обов`язкового зазначення і підтвердження всього наявного технічного потенціалу учасника, про який вказав учасник додатково, але в той же час, не встановлено обмежень, щодо надання такого зазначення. Зазначивши додатково таку інформацію, учасник вказує на свою технічну спроможність для надання послуг у великих обсягах. Замовник розглядає тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації з метою проведення оцінки тендерної пропозиції. Оскільки тендерна документація не містить вимог щодо підтвердження наявності конкретної кількості сміттєвозів, замовник, у відповідності до Закону з урахуванням Особливостей, не мав права вимагати додаткової інформації про марки та моделі, реєстраційні номери відповідно до свідоцтв про реєстрацію, тип завантаження, технічний стан та правові підстави їх використання 21-єї одиниці сміттєвозів, 3-ох одиниць самоскидів, 2-ох одиниць екскаваторів, 2-ох одиниць автомобілів спеціальних (МСК) та 1-єї одиниці вакуумних машин та відповідно підтверджуючих документів підстав використання спецтехніки. Отже замовником не порушено вимог Закону з урахуванням Особливостей та вимог тендерної документації в цій частині. Тому підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей у Замовника не було. Враховуючи вищезазначене, Замовником не порушено вимог законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції учасника на його відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Вважаємо, що учасник у повному обсязі підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» з метою надання послуг згідно даної закупівлі у повному обсязі. Таким чином твердження у висновку моніторингу, що тендерна пропозиція КП «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради не відповідає умовам тендерної документації Замовника не відповідає дійсності. В зв`язку з вищезазначеним замовник вважає, що висновок моніторингу в частині порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей є упередженим, необ'єктивним, необгрунтованим, безпідставним, та таким, що нівелює принципи публічних закупівель. Разом з тим наголошуємо, що у випадку не взяття до уваги органом державного фінансового контролю доводів замовника щодо правомірності його дій під час визначення переможця процедури закупівлі відкриті торги з особливостями згідно предмету закупівлі: Послуги з вивезення твердих побутових відходів на території Глибочицької сільської ради (ДК 021:2015: «90510000-5: Утилізація сміття та поводження зі сміттям»), замовником буде використане право оскарження висновку до суду, передбачене частиною 10 статті 8 Закону.
2023-04-04 17:55:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 11 квітня 2023 року подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 11 квітня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 240/9673/23/9705/23 |
Дата відкриття провадження: | 18 квітня 2023 |
Документи:
18 квітня 2023 15:33
|
Електронний підпис |
18 квітня 2023 15:33
|
Електронний підпис |
11 квітня 2023 16:17
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
821 865,00
UAH з ПДВ
|
821 865,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03328327 |
Переможець |
821 865,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2023 11:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2023 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 лютого 2024 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2024 16:15
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
11 січня 2024 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:08
|
Додаткова угода №1 до дог. №30.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 11:37
|
Договір №30.pdf | укладений |
06 березня 2023 11:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з вивезення твердих побутових відходів у мішках | 1632 | метри кубічні |
385,00
UAH з ПДВ
|
Послуги з вивезення твердих побутових відходів у контейнерах | 1075.25 | метри кубічні |
180,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 8 п. 19 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), відповідно до якого дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, та пунктами 11.1. та 11.1.7. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме: до 29.02.2024 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума цього Договору за 2023 рік становила 821865,00 гривень (вісімсот двадцять одна тисяча вісімсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 136977,50 гривень (сто тридцять шість тисяч дев’ятсот сімдесят сім гривень 50 копійок). Сума цього Договору з 01.01.2024 року по 29.02.2024 року не перевищує 20% суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю за 2023 рік та становить 164373,00 гривень (сто шістдесят чотири тисячі триста сімдесят три гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 27395,50 гривень (двадцять сім тисяч триста дев’яносто п’ять гривень 50 копійок). Усього за Договором: 986238,00 гривень (дев’ятсот вісімдесят шість тисяч двісті тридцять вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 164373,00 гривень (сто шістдесят чотири тисячі триста сімдесят три гривні 00 копійок) |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з вивезення твердих побутових відходів у мішках | 1958.4 | метри кубічні |
385,00
UAH з ПДВ
|
Послуги з вивезення твердих побутових відходів у контейнерах | 1290.3 | метри кубічні |
180,00
UAH з ПДВ
|