Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Ватутінська міська лікарня Ватутінської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05503680 |
Місцезнаходження: | 20250, Україна , Черкаська обл., м. Ватутіне, вул. Чайковського, буд. 11 |
Контактна особа: |
Тетяна Чернюк +380973429161 taniaevt1808@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 305 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Згідно нормативно-правових актів, що регулюють сферу технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Категорія замовника згідно ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Товар повинен відповідати вимогам Держстандарту.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2023 09:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 09:55 |
ДОДАТОК 1 - Технічні вимоги(2).docx | |
08 лютого 2023 09:55 |
ДОДАТОК 1 - Технічні вимоги(2).docx | |
08 лютого 2023 09:55 |
ДОДАТОК 2 - Проєкт договору.docx | |
08 лютого 2023 09:55 |
ДОДАТОК 2 - Проєкт договору.docx | |
08 лютого 2023 09:55 |
ДОДАТОК 3 - Тендерна пропозиція.docx | |
08 лютого 2023 09:55 |
ДОДАТОК 3 - Тендерна пропозиція.docx | |
08 лютого 2023 09:55 |
ДОДАТОК 4 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
08 лютого 2023 09:55 |
ДОДАТОК 4 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
08 лютого 2023 09:55 |
ДОДАТОК 5 - Квал. критерії та 17 ст.docx | |
08 лютого 2023 09:55 |
ДОДАТОК 5 - Квал. критерії та 17 ст.docx | |
08 лютого 2023 09:55 |
Тендерна документація.docx | |
08 лютого 2023 09:55 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-27-000024 ● 0cd9c47dd1544cceaf31585403f18de6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2023 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2023 № 17-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
27.03.2023 № 17-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-08-002026-a, 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-28 09:57:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-08-002026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому в окремих полях оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, річного плану закупівель на 2023 рік відсутня інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб?
- чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи 08.02.2023, складена без врахування Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-31 14:38:29
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Реактиви та контрастні речовини (код ДК 021:2015: 33696000-5 – реактиви та контрастні речовини) (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-002026-a), надаємо наступні пояснення.
22 березня 2023 року, Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Замовника самостійно було уважно проаналізовано процедуру опубліковану в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-002026-a, за предметом Реактиви та контрастні речовини (код ДК 021:2015: 33696000-5 – реактиви та контрастні речовини)
Повідомляємо, що за результатами аналізу Замовником самостійно виявлено порушення та прийнято рішення про їх усунення (Рішенням уповноваженої особи - Протокол від 22.03.2023 додається). Так, з метою їх усунення, Замовником 22 березня 2023 року розпочато процедуру розірвання договору з Переможцем, з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (Лист вих. № 347 від 22.03.2023 адресований ТОВ «ЛАБСВІТ» додається). 28 березня 2023 року Сторонами підписано Додаткову угоду № 1 про розірвання договору про закупівлю товарів № 90/23 від 22 лютого 2023 року за згодою сторін. Зазначені Вами порушення усунуті шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання Договору з Постачальником 28 березня 2023 року, та після отримання підписаної зі сторони Постачальника вказаної вище Додаткової угоди, яка надійшла поштовим зв’язком 31.03.2023 (оскільки без її підписання не можливо було усунути виявлені самостійно Замовником порушення і розміщення інформації в електронній системі закупівель). Також зазначаємо, що Замовником прийнято рішення про припинення зобов’язань, шляхом розірвання договору, ще до початку проведення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до моніторингу процедури закупівлі за предметом Реактиви та контрастні речовини (код ДК 021:2015: 33696000-5 – реактиви та контрастні речовини) (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-002026-a), звітуємо про виконання. 22 березня 2023 року, Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Замовника самостійно було уважно проаналізовано процедуру опубліковану в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-002026-a, за предметом Реактиви та контрастні речовини (код ДК 021:2015: 33696000-5 – реактиви та контрастні речовини) Повідомляємо, що за результатами аналізу Замовником самостійно виявлено порушення та прийнято рішення про їх усунення (Рішенням уповноваженої особи - Протокол від 22.03.2023 в системі). Так, з метою їх усунення, Замовником 22 березня 2023 року розпочато процедуру розірвання договору з Переможцем, з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. 28 березня 2023 року Сторонами підписано Додаткову угоду № 1 про розірвання договору про закупівлю товарів № 90/23 від 22 лютого 2023 року за згодою сторін. Зазначені Вами порушення усунуті шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання Договору з Постачальником 28 березня 2023 року, та після отримання підписаної зі сторони Постачальника вказаної вище Додаткової угоди, яка надійшла поштовим зв’язком 31.03.2023 (оскільки без її підписання не можливо було усунути виявлені самостійно Замовником порушення і розміщення інформації в електронній системі закупівель). Також зазначаємо, що Замовником прийнято рішення про припинення зобов’язань, шляхом розірвання договору. Порушення усунуто.
2023-04-19 12:13:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893) • усунуто
Договір розірвано.
2023-04-19 15:10:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛАБСВІТ" |
303 599,46
UAH з ПДВ
|
303 599,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛАБСВІТ" #41139172 |
Переможець |
303 599,46
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2023 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 11:51
|
Договір № 90-23.pdf | укладений |
22 лютого 2023 11:50
|