Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відновлення технічного стану механічної частини ротора зав.№18009 турбогенератора ТВВ-1000-2УЗ для ВП РАЕС
Очікувана вартість
32 014 192,66 UAH
UA-2023-02-08-001063-a ● dfa9294b20024a15b9f04e31589437a5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Думенко Анатолій Миколайович 0442069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 32 014 192,66 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320 141,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням ТП надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням РНБО України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням ЕП УО банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банки, що обслуговують ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT- STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням ЕП авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим НБУ на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» ( → www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням ЕП УО страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 90 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 320141.93 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відновлення технічного стану механічної частини ротора зав.№18009 турбогенератора ТВВ-1000-2УЗ для ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати. У випадку, якщо пропозиція учасника передбачає розрахунок по факту надання послуг оплата здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата наданих послуг проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту здачі - приймання послуг. якщо учасник не є резидентом – оплата наданих послуг проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Учасник торгів у своїй пропозиції може передбачити сплату авансового платежу та відкриття акредитиву. У разі якщо учасник у своїй пропозиції передбачив сплату авансового платежу та відкриття акредитивну то оплата здійснюється в порядку зазначеному в розділі 2 «Вартість послуг та порядок розрахунків» проєкту договору (додаток 5 до ТД). Учасник зазначає умови розрахунків в документі за формою Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» до цієї тендерної документації. Учасник бере на себе всі витрати, пов’язані з підготовкою та подачею своєї тендерної пропозиції, а Замовник не відповідає та не несе зобов’язань щодо цих витрат, незалежно від характеру проведення та результатів розгляду тендерної пропозиції, за виключенням випадків, передбачених чинним законодавством України. У разі виникнення в учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, замовник та учасники процедури закупівлі при вирішенні останніх керуються чинними нормативно-правовими актами України. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
рішення про затвердження постачальника
Дата подання: 17 лютого 2023 09:44
Дата відповіді: 20 лютого 2023 13:24
Просимо надати пояснення щодо вимог пункту п. 5 б Частина ІІ А, Розділ ІІІ ТД. Хто має надати рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» - учасник закупівлі або виробник/завод, який проводитиме роботи?
Чи повинні всі субпідрядники також надавати рішення про затвердження постачальника ?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Централізовані закупівлі" ДП "НАЕК "Енергоатом":
Відповідно до пп. б п.5 ч. ІІ (А) р. ІІІ ТД Учасник надає Діюче Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом»», а в разі відсутності «Рішення про затвердження постачальника» на момент подання тендерної пропозиції - заповнені і підписані виробником «Заявка на оцінку» та «Анкета постачальника» (відповідно до додатка Б СОУ НАЕК 012).
Відповідно до п.9 Частини ІІ (А) Розділу ІІІ ТД якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
• згоду співвиконавця(-ів) на надання послуг;
• документи передбачені пп. а, б, в) п. 5 ч. ІІ (А) р. ІІІ тендерної документації.
Відповідно до пп. б п.5 ч. ІІ (А) р. ІІІ ТД Учасник надає Діюче Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом»», а в разі відсутності «Рішення про затвердження постачальника» на момент подання тендерної пропозиції - заповнені і підписані виробником «Заявка на оцінку» та «Анкета постачальника» (відповідно до додатка Б СОУ НАЕК 012).
Відповідно до п.9 Частини ІІ (А) Розділу ІІІ ТД якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
• згоду співвиконавця(-ів) на надання послуг;
• документи передбачені пп. а, б, в) п. 5 ч. ІІ (А) р. ІІІ тендерної документації.
щодо досвіду виконання подібних договорів
Дата подання: 17 лютого 2023 15:04
Дата відповіді: 20 лютого 2023 13:24
Просимо надати пояснення на вимогу щодо досвіду виконання подібних договорів (пункт 1.1 Частина ІІ А, Розділ ІІІ ТД).
Чи буде достатньо, якщо як підтвердження про виконання договору буде надано відгук кінцевого замовника? Чи обов'язково при цьому надавати весь договір із усіма додатками?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП "Централізовані закупівлі" ДП "НАЕК "Енергоатом":
Відповідно до п.1.1 ч. ІІ (А) р. ІІІ ТД Учасник надає:
- договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує надання учасником послуги належної якості та у визначений договором строк);
- лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне надання учасником послуги належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці.
Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше одного.
Відповідно до п.1.1 ч. ІІ (А) р. ІІІ ТД Учасник надає:
- договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує надання учасником послуги належної якості та у визначений договором строк);
- лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне надання учасником послуги належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці.
Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше одного.
Досвід виконання аналогічних робіт
Дата подання: 24 лютого 2023 09:29
Дата відповіді: 27 лютого 2023 13:45
Згідно п.п. 1.1, п.1 ч. II(А), р. III тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає договір з усіма додатками та лист-відгук від контрагента. …Вважаємо, що вимога про надання і договору і листа-відгуку є надлишковим та дублюючим або це просто технічна помилка при друці тексту. У зв'язку з цим просимо внести зміни до цієї вимоги (надати можливість підтвердити виконаний контракт або за допомогою контракту, або за допомогою відгука) і викласти його таким чином: ….- Договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує надання учасником послуги належної якості та у визначений договором строк); .. або… -лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне надання учасником послуги належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-08-001063-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: JSC Svertas Group, Код ЄДРПОУ:303017303
Дата подання: 17 лютого 2023 09:47
Щодо наявності персоналу, який має діючий допуск до виконання особливих робіт
Наша компанія спільно з європейськими партнерами мають сучасне високоточне обладнання, досвід та кваліфікованих технічних фахівців для проведення відновлювальних робіт. Також ми готові прибути на майданчик кінцевого замовника ВП РАЕС та провести ремонтно-відновлювальні роботи силами кваліфікованих європейських фахівців із застосуванням європейського високоточного обладнання. Завдяки цьому буде значно скорочено термін проведення робіт, а також вплинути на підсумкову вартість робіт у бік її зменшення. .
З метою забезпечення Виконання основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, забезпечення розвитку добросовісної конкуренції та не дискримінації потенційного Виконавця робіт, просимо Вас змінити вимогу Тендерної документації щодо наявності персоналу, який має діючий допуск до виконання особливих робіт (п. 5 а Частина ІІ А, Розділ ІІІ ТД). Просимо для виконання цієї вимоги передбачити можливість надання підтверджуючого листа (декларації) на етапі тендерної процедури про те, що Учасник зобов'язується надати перелік персоналу, який має діючий допуск до виконання особливо робіт, до початку виконання робіт на майданчику ВП РАЕС
Розгорнути
Згорнути
З метою забезпечення Виконання основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, забезпечення розвитку добросовісної конкуренції та не дискримінації потенційного Виконавця робіт, просимо Вас змінити вимогу Тендерної документації щодо наявності персоналу, який має діючий допуск до виконання особливих робіт (п. 5 а Частина ІІ А, Розділ ІІІ ТД). Просимо для виконання цієї вимоги передбачити можливість надання підтверджуючого листа (декларації) на етапі тендерної процедури про те, що Учасник зобов'язується надати перелік персоналу, який має діючий допуск до виконання особливо робіт, до початку виконання робіт на майданчику ВП РАЕС
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2023 13:28
Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-02-08-001063-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: JSC Svertas Group, Код ЄДРПОУ:303017303
Дата подання: 24 лютого 2023 09:26
Щодо терміну постачання
Ми є Європейською компанією, яка має позитивний досвід виконання аналогічних робіт, володіє всією необхідною матеріальною технічною базою, персоналом і необхідними знаннями. ………Необхідний обсяг робіт нашою компанією може бути виконаний як на виробничому майданчику, так і на майданчику замовника. З огляду на багаторічний досвід виконання аналогічних послуг звертаємо вашу увагу, що виконати весь список робіт у вказаний термін – до 31.05.2023 (пп.4.4, р. I тендерної документації) є неможливим. …Виходячи з досвіду виконання аналогічних договорів для АЕС України апробовано об’єктивний термін виконання робіт – протягом 6 місяців з моменту початку робіт. ....При наданні послуг на майданчику Виконавця потрібен додатковий час для опрацювання логістики та транспортування негабаритного та великовагового ротора (вага 86500 кг, довжина 14100 мм) з майданчика Замовника на майданчик Виконавця та назад. …При наданні послуг на майданчику Замовника потрібен додатковий час на організацію митних процедур для оформлення тимчасового ввезення обладнання, необхідного для виконання робіт, на територію України. …
У зв'язку з чинним військовим становищем на території України на прикордонних переходах з Європейським Союзом утворюються пробки та пересування вантажів через кордон сповільнюється. ….
Крім того, для перевезення такого надгабаритного вантажу необхідно отримувати дозвіл на проїзд (проїзд буде можливий лише певними дорогами), бронювати супровід вантажу. А швидкість пересування транспорту буде мінімальною. …
Таким чином, всі вищенаведені причини автоматично затягують транспортування ротора до майданчика заводу і назад, вже після виконаного ремонту. А отже, затягується і загальний термін виконання контракту. …
Просимо переглянути вимогу до терміну виконання робіт та прибрати конкретну дату закінчення, замінивши її на тимчасовий період виконання, починаючий відлік з моменту підписання контракту та отримання авансу.
Розгорнути
Згорнути
У зв'язку з чинним військовим становищем на території України на прикордонних переходах з Європейським Союзом утворюються пробки та пересування вантажів через кордон сповільнюється. ….
Крім того, для перевезення такого надгабаритного вантажу необхідно отримувати дозвіл на проїзд (проїзд буде можливий лише певними дорогами), бронювати супровід вантажу. А швидкість пересування транспорту буде мінімальною. …
Таким чином, всі вищенаведені причини автоматично затягують транспортування ротора до майданчика заводу і назад, вже після виконаного ремонту. А отже, затягується і загальний термін виконання контракту. …
Просимо переглянути вимогу до терміну виконання робіт та прибрати конкретну дату закінчення, замінивши її на тимчасовий період виконання, починаючий відлік з моменту підписання контракту та отримання авансу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2023 13:48
Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-02-08-001063-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: JSC Svertas Group, Код ЄДРПОУ:303017303
Дата подання: 24 лютого 2023 09:40
Умови оплати
Наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі. Під час виконання робіт планується залучати підрядну компанію на виконання робіт, а саме європейський завод з ремонту та модернізації енергетичного обладнання АЕС. …Для виконання контракту учаснику закупівлі необхідно передбачити передплату заводу, який виконуватиме роботи, а також виконати закупівлю частини матеріалів для виконання ремонтних робіт.
…Транспортування ротора є дуже витратним через великі масо-габаритні характеристики. Також необхідно отримувати дозвіл на проїзд (проїзд буде можливий лише певними дорогами), готувати тару та проект кріплення вантажу, замовляти спеціалізовані перевізні засоби, резервувати супровід вантажу.
…Виконати послуги на умовах оплати, зазначених у ТД (протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту здачі - приймання послуг) є неможливим.
…Для можливості виконання контракту просимо Вас переглянути умови оплати на наступні: авансовий платіж у розмірі 50% після надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом».
…Платіж у розмірі 45 % шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного акредитиву після проходження проміжних випробувань на майданчику замовника або приймально-здавальних випробувань на майданчику Виконавця (у разі виконання ремонту не на території замовника)
…Остаточний розрахунок у розмірі 5% - після проходження вхідного контролю ВК1, ВК2 на майданчику замовника і підписання сторонами акту здачі - приймання послуг.
Розгорнути
Згорнути
…Транспортування ротора є дуже витратним через великі масо-габаритні характеристики. Також необхідно отримувати дозвіл на проїзд (проїзд буде можливий лише певними дорогами), готувати тару та проект кріплення вантажу, замовляти спеціалізовані перевізні засоби, резервувати супровід вантажу.
…Виконати послуги на умовах оплати, зазначених у ТД (протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту здачі - приймання послуг) є неможливим.
…Для можливості виконання контракту просимо Вас переглянути умови оплати на наступні: авансовий платіж у розмірі 50% після надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом».
…Платіж у розмірі 45 % шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного акредитиву після проходження проміжних випробувань на майданчику замовника або приймально-здавальних випробувань на майданчику Виконавця (у разі виконання ремонту не на території замовника)
…Остаточний розрахунок у розмірі 5% - після проходження вхідного контролю ВК1, ВК2 на майданчику замовника і підписання сторонами акту здачі - приймання послуг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2023 13:48
Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-02-08-001063-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: JSC Svertas Group, Код ЄДРПОУ:303017303
Дата подання: 24 лютого 2023 09:43
виконання робіт з підвищеної небезпеки
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до вимог ТД, а також технічної специфікації ремонтні роботи можуть виконуватися як на території Замовника, так і на майданчику учасника.
….Таким чином вимога п. 5в, Частина ІІ А - надати Копію чинного дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт з підвищеної небезпеки або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які будуть застосовуватися під час виконання будівельних робіт (вантажно -розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів) для всіх учасників, незалежно від того, де будуть виконуватися роботи, є надмірним та обмежує конкуренцію.
….У ТСдоПЗ, пункт 3.3. зазначено, які саме послуги та роботи має передбачити Учасник, у разі необхідності надання послуг за територією ВП РАЕС на виробничих майданчиках Виконавця, та вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів у цьому випадку не виконуються. Таким чином, ця вимога обмежує конкуренцію і не дозволяє брати участь іноземним заводам, які можуть виконати роботи на своєму промисловому майданчику.
…У зв'язку з цим просимо вимогу даного пункту застосовувати лише у разі коли учасник планує надати послуги на території проммайданчика ВП РАЕС.
…Також на цю вимогу, у разі, коли роботи виконуватимуться на території Замовника, просимо передбачити можливість надання підтверджуючого листа (декларації) на етапі тендерної процедури про те, що Учасник зобов'язується надати Копію чинного дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт з підвищеної небезпеки, до початку виконання робіт на майданчику ВП РАЕС
…Таким чином, буде надано можливість участі в закупівлі, а відповідно і у виконанні робіт, і тим учасникам, хто залучатиме для виконання цих небезпечних робіт субпідрядників в обсязі менше 20%, а також тим учасникам ще не отримали дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки або перебувають у процесі його отримання.
Розгорнути
Згорнути
….Таким чином вимога п. 5в, Частина ІІ А - надати Копію чинного дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт з підвищеної небезпеки або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які будуть застосовуватися під час виконання будівельних робіт (вантажно -розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів) для всіх учасників, незалежно від того, де будуть виконуватися роботи, є надмірним та обмежує конкуренцію.
….У ТСдоПЗ, пункт 3.3. зазначено, які саме послуги та роботи має передбачити Учасник, у разі необхідності надання послуг за територією ВП РАЕС на виробничих майданчиках Виконавця, та вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів у цьому випадку не виконуються. Таким чином, ця вимога обмежує конкуренцію і не дозволяє брати участь іноземним заводам, які можуть виконати роботи на своєму промисловому майданчику.
…У зв'язку з цим просимо вимогу даного пункту застосовувати лише у разі коли учасник планує надати послуги на території проммайданчика ВП РАЕС.
…Також на цю вимогу, у разі, коли роботи виконуватимуться на території Замовника, просимо передбачити можливість надання підтверджуючого листа (декларації) на етапі тендерної процедури про те, що Учасник зобов'язується надати Копію чинного дозволу Державної служби України з питань праці на виконання робіт з підвищеної небезпеки, до початку виконання робіт на майданчику ВП РАЕС
…Таким чином, буде надано можливість участі в закупівлі, а відповідно і у виконанні робіт, і тим учасникам, хто залучатиме для виконання цих небезпечних робіт субпідрядників в обсязі менше 20%, а також тим учасникам ще не отримали дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки або перебувають у процесі його отримання.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2023 13:48
Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
JSC Svertas Group |
31 045 455,00
UAH
|
31 045 455,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
JSC Svertas Group #303017303 |
Переможець |
31 045 455,00
UAH
|
18 квітня 2023 13:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2023 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2023 14:10
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2023 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 16:10
|
11-129-01-23-02755.pdf | укладений |
03 травня 2023 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пп. 1.2, 1.4, 2.1, 2.2, 2.4, 2.9, 2.10, 4.1, 11.1 та Додатки 1, 2, 3 до договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 11-129-01-23-02755 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |