Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Придбання ліцензій на право користування комп’ютерними програмами програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»)
Очікувана вартість
2 520 000,00 UAH
UA-2023-02-07-016119-a 9c6ecfa20f4044378b261637f3fca43a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дикун Ольга Вікторовна

+380564620422 kp-cep_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр електронних послуг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В
Контактна особа: Дикун Ольга Вікторовна
+380564620422
kp-cep_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Придбання ліцензій на право користування комп’ютерними програмами програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

07 лютого 2023 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МД СОФТ»
#41490758
Переможець 2 520 000,00
UAH
07 лютого 2023 17:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2023 15:54
Лист Постачальника від 02.08.2023 _92.pdf зміни до договору
14 серпня 2023 15:52
Додаткова угода _1 від 14.08.2023 до договору _30.pdf зміни до договору
14 серпня 2023 15:52
Електронний підпис укладений
07 лютого 2023 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 6 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, внесення зміни до загальної ціни в договорі про закупівлю у зв’язку із зміною системи оподаткування та повернення Постачальника на сплату податку на додану вартість.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML