Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Роман Кецкало +380512372272 tender.osvita.mkrada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 124 834,65 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 624,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 17:06 |
Тендерна документацiя.doc | |
07 лютого 2023 17:06 |
Додаток 2.doc | |
07 лютого 2023 17:06 |
Додаток 4.docx | |
07 лютого 2023 17:06 |
Додаток 3.doc | |
07 лютого 2023 17:06 |
Додаток 1.doc | |
07 лютого 2023 17:06 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178, у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник і не встановлює вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом, а вимагає документи на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам, які встановлені до нього національним стандартом. Тобто, замовник погоджується з вимогами національного стандарту, але має отримати документи, які підтверджують, що товар, який пропонується учасником, відповідає вимогам, встановленим національним стандартом. Пункт 29 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178, містить норму про невстановлення вимог до предмету закупівлі, але не про способи підтвердження відповідності цим вимогам.
Вимога надання Висновку СЕЕ обгрунтовується тим, що замовник має бути впевненим, що вугільна продукція є безпечною для здоров`я людини, оскільки вугілля буде використано під час навчального процесу в навчальних закладах, в яких перебувають діти, в тому числі малолітні. Відповідно до статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок СЕЕ потрібно отримувати на будь-яку діяльність, технологію, продукцію та сировину, проекти нормативних документів, реалізація яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Вимога отримання висновку СЕС стосується лише промислової групи товарів. На сьогоднішній день висновок СЕЕ видає Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) і підписує тільки голова цієї служби. Таким чином, наявність вказаної вимоги повністю відповідає вимогам діючого законодавства. Зауважимо, що заявником на отримання висновку СЕЕ може бути будь-який суб'єкт господарювання, не обов’язково це має бути виробник. При цьому у висновку СЕЕ на українського виробника вказується ДКПП продукції, нормативний документ – ДСТУ або ТУУ, відповідно до якого зроблена продукція та країна-виробник. Тобто, у разі відсутності висновку СЕЕ у виробника або небажання його надавати покупцю товару, учасник має можливість отримати висновок СЕЕ самостійно, звернувшись до Держпродспоживслужби.
Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог чи свідомого обмеження конкуренції. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію. Під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-24-000031 ● 0820757f5cbe415e971ef2fa0283b65e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.05.2023
№ 33-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.05.2023 № 33-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2023-02-07-015819-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 16:00:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вугілля кам’яне (код ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-015819-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» на відповідність тендерній документації Управління освіти Миколаївської міської ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Також, просимо надати скан-копію протоколу від 07.02.2023 № 07/02/3-вс щодо затвердження тендерної документації.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 11:58:22
Відповідь на запит
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови, ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація та після ознайомлення із вказаними ДСТУ.
Що стосується питання про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, то замовнику не зрозуміло, про які саме витрати запитує Північний офіс Держаудитслужби, відповідно, у замовника відсутня можливість відповісти на таке питання.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 методом порівняння ринкових цін. Так, 13.01.2023 уповноваженою особою замовника направлено запити цінових пропозицій на адреси електронної пошти наступних суб’єктів господарювання: ТОВ «Госпаливо», ТОВ «ДРБ ГРУП», ТОВ «Торгова компанія Миколаївоблпаливо», ТОВ «ТОПОБЛПАЛИВО», ТОВ «Укрвуглепоставка», ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ». Пропозиції отримано від ТОВ «ДРБ ГРУП», ТОВ «ТОПОБЛПАЛИВО» та ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ». Очікувану вартість визначено як середньоарифметичне значення цін отриманих пропозицій.
2. Факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» на відповідність тендерній документації Управління освіти Миколаївської міської ради встановлені не були.
- Протокол 07-02-3-вс.jpg
- Додаток до листа про отримання комерційних пропозицій .docx
- Додаток до листа про отримання комерційних пропозицій .docx.p7s
- Лист отримання комерційних пропозицій Госпаливо.doc
- Лист отримання комерційних пропозицій Госпаливо.doc.p7s
- Лист отримання комерційних пропозицій ДРБ ГРУП.jpg
- Лист отримання комерційних пропозицій Миколаївоблпаливо.doc
- Лист отримання комерційних пропозицій Миколаївоблпаливо.doc.p7s
- Лист отримання комерційних пропозицій ТОПОБЛПАЛИВО.doc
- Лист отримання комерційних пропозицій ТОПОБЛПАЛИВО.doc.p7s
- Лист отримання комерційних пропозицій Укрвуглепоставка.doc
- Лист отримання комерційних пропозицій Укрвуглепоставка.doc.p7s
- Лист отримання комерційних пропозицій ЮГ-УГОЛЬ.doc
- Лист отримання комерційних пропозицій ЮГ-УГОЛЬ.doc.p7s
- Пропозиція ДРБ Груп.pdf
- Пропозиція Топоблпаливо.pdf
- Пропозиція Юг-уголь.PDF
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-12 22:33:17
Звернення за роз'ясненням зобов'язань
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 28.02.2023 № 6-6. Просимо орган державного фінансового контролю роз'яснити, яким чином замовник має усунути порушення шляхом розірвання договору у випадку, коли контрагент відмовиться від його розірвання за згодою сторін?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-06-13 14:29:23
Відповідь щодо надання роз’яснення
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) Управління освіти Миколаївської міської ради, інформує про наступне.
Частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено порядок дій замовника державної закупівлі, в разі виявлення за наслідками проведення моніторингу порушень чинного законодавства при здійсненні державної закупівлі. Законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усунені порушень, зазначених у висновку, зокрема, шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тобто, виходячи із структури та змісту частини 8 статті 8 Закону, саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки.
Зазначене у Висновку зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом розірвання договору про закупівлю від 28.02.2023 № 6-6, направлений на приведення відносин між сторонами у первісний стан. Оскільки, у разі не дотримання учасником процедури закупівлі усіх вимог, зазначених у тендерній документації замовника, останній на вимогу Закону повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника та відмінити закупівлю, що робить укладання договору взагалі неможливим.
Отже, у разі дотримання вимог Закону відносини між переможцем закупівлі та замовником взагалі б не виникли та договір про закупівлю не було б укладено.
Слід звернути увагу, що при визначенні заходів усунення виявлених порушень враховано реальну можливість такого усунення та недопущення невідповідності діям, які слід вчинити.
Враховуючи вищевикладене, не відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» та, як наслідок, укладення договору про закупівлю від 28.02.2023 № 6-6 є підставою для розірвання такого договору (аналогічна позиція висловлена в постанові Верховного Суду від 26.10.2022 у справі № 420/693/21).
Відповідно до частини першої статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 203 Цивільного кодексу України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
Відповідно до частини 2 статті 16 Цивільного кодексу України одним із способів захисту цивільного права може бути, зокрема, визнання правочину недійсним.
Відповідно до частини першої статті 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п`ятою статті 203 цього Кодексу.
Разом з тим, відповідно до пункту 9.1 пункту 9 укладеного договору від 28.02.2023 № 6-6 встановлено умову, що «У випадку виникнення між Сторонами спорів або розбіжностей щодо виконання цього Договору, Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій».
При цьому, підпунктом 9.2 пункту 9 договору від 28.02.2023 № 6-6 чітко встановлено, що «Спірні питання, не врегульовані шляхом переговорів, передаються на розгляд Господарського суду».
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 12.06.2023 опубліковано висновок, яким встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: на порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. В результаті Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує управління освіти Миколаївської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 28.02.2023 № 6-6, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. 15.06.2023 управлінням освіти Миколаївської міської ради за номером 2227/13.01.01-07/14 направлено на адресу ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» листа з описом вищевказаних результатів моніторингу та проєктом додаткової угоди про розірвання договору, яку ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» запропоновано підписати та надати на адресу управління освіти Миколаївської міської ради до 19.06.2023. Станом на дату написання цієї інформації про усунення порушень відповіді на лист № 2227/13.01.01-07/14 від 15.06.2023 не отримано, як і підписаної додаткової угоди, проєкт якої додавався до листа. У випадку, якщо найближчим часом управлінням освіти Миколаївської міської ради не буде отримано відомостей від ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» стосовно позиції товариства щодо розірвання договору або буде отримано негативну відповідь, тобто відмову від підписання додаткової угоди про розірвання, то управлінням освіти Миколаївської міської ради, враховуючи правову позицію Верховного Суду по справі № 420/693/21, буде ініційовано звернення до суду з відповідним позовом.
2023-06-19 17:51:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" |
7 117 950,00
UAH з ПДВ
|
7 117 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" #38693946 |
Переможець |
7 117 950,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 16:28
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2024 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2024 15:30
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
18 січня 2024 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:09
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 11:55
|
Договір № 6-6 від 28.02.2023.pdf | укладений |
03 березня 2023 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 6-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 6-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |