Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Виконання проектно-вишукувальних робіт «Реконструкція КЛ-10 кВ в м. Запоріжжя»)
Очікувана вартість
865 764,00 UAH
UA-2023-02-07-015482-a 853915c0ee3d4a6ca55014f0405b9311
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

380612285110 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
380612285110
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2023 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2023 14:00
Початок аукціону: 01 березня 2023 14:02
Очікувана вартість: 865 764,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 657,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду;

Джерело фінансування закупівлі: Інвестиційна програма.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-вишукувальних робіт «Реконструкція КЛ-10 кВ в м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2023
ДК 021:2015: 71321000-4 — Послуги з інженерного проектування механічних та електричних установок для будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт, окремо по кожному з об’єктів, вказаних у п.1.3 цього Договору на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - надання Виконавцем Замовнику проектної документації, технічної та кошторисної частини в електронному вигляді у кількості згідно з п. 3.7 цього Договору; - завантаження проектної документації Виконавцем до “Реєстру будівельної діяльності електронної системи” згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681. - надання позитивного експертного звіту щодо експертизи розробленої проектної документації окремо по кожному з об’єктів, вказаних у п.1.3 цього Договору (надається у разі якщо вартість за зведеним кошторисним розрахунком проектної документації, окремо по кожному з об’єктів вказаних у п.1.3 цього Договору,перевищуватиме 2 млн. грн.(без ПДВ); - підписання Сторонами у двосторонньому порядку акту здачі-приймання проектно-вишукувальних робіт (попередньо узгодженого засобами електронного зв’язку, тощо); *Якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ: - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2023 16:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-02-07-015482-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Спецпроектінжиніринг", Код ЄДРПОУ:38934315
Дата подання: 13 березня 2023 21:14
Вимога щодо незаконного відхилення пропозиції учасника
ВИМОГА до Публічного Акціонерного Товариства "Запоріжжяобленерго" щодо закупівлі : UA-2023-02-07-015482-a
В протоколі № ВТО-23-51/1 від 08.03.2023р розгляду тендерних пропозицій зазначено, що пропозицію ТОВ «СПЕЦПРОЕКТІНЖИНІРИНГ» відхилено через помилки допущені в кошторисній документації як невідповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) інформація про технічні характеристики зазначено в додатку 5. В свою чергу Додаток 5 не містить вимоги щодо надання кошторисної документації як підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Вимога надання кошторисної документації встановлена в Додатку 1 як підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, а саме цінової пропозиції.
Отже кошторисна документація не є підтвердженням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Зазначаємо, що нами була допущена технічна помилка.
Відповідно до вимог (додаток 1 п.1) Тендерна пропозиція повинна включати загальну вартість з урахуванням виконання всіх пунктів Завдання на проєктування “під Ключ” (Додаток №5.1 додається окремим файлом до тендерної документації).
Надана нами Цінова пропозиція включає загальну вартість, всі пункти Завдання на проектування «під ключ» враховано, підтверджена повна відповіднісь технічним характеристикам та згода з усіма умовами договору. Загалом надана цінова пропозиція цілком відповідає вимогам тендерної документації.
Наголошуємо також, що зауваження стосовно того, що не враховано розрахунок ємнісних струмів (при необхідності), носять абсурдний характер, адже цілком зрозуміло що ці показники не можливо врахувати без фактичного виїзду на об’єкти проектування, а лише безпосередньо під час проведення проектних робіт та відповідного погодження їх із Замовником. В цьому випадку помилку допустив саме Замовник, надавши не точне завдання на проектування. Вимог щодо обов’язкового обстеження об’єкту на стадії підготовки тендерних пропозицій в тендерній документації немає. Самі розрахунки в кошторисах ще в будь-якому випадку підтверджуються Технічним Завданням на стадії підписання договору, до того ж під час прийняття актів виконаних робіт Замовник може наголосити про недоліки та зобов’язати Виконавця виправити помилки.
Отже, враховуючи вище зазначену інформацію зазначаємо, що кошторисна документація не є підтвердженням технічних характеристик предмету закупівлі як зазначено в протоколі відхилення, що означає що відхилення є незаконним. Обґрунтування невідповідності не відповідає вимогам тендерної документації.
Додатково зауважуємо, що наше підприємство погодилося надати весь повний та необхідний комплекс проектно-вишукувальних робіт "Реконструкція КЛ-10 кВ в м. Запоріжжя" (у відповідності з усіма умовами тендерної документації) зі знижкою більше 100 000,00 грн. Що свідчить про суттєву економію коштів Замовника. Тобто наша пропозиція є економічно вигіднішою. А Замовник замість прийняття пропозиції з можливістю виправлення не значних технічних помилок намагається протягнути набагато дорожчого учасника, в якого наявна значна невідповідність розрахунків в нульових кошторисах.
Якщо вважати помилки в кошторисі причиною для відхилення то, звертаємо вашу увагу на наявність значних невідповідностей у нульових кошторисах 2-го учасника ПП "ЕЛСІ", а саме:
1.Реконструкція КЛ-10 кВ Ф-21 та Ф-22 ПС "Олександрівська-2" - РП-67 м. Запоріжжя
проектні роботи не враховано з нульового кошториса:
-П.3 Переходи трубопроводів під автомобільними дорогами та залізницями при довжині переходу до 40 м (при наявності, уточнюється за фактом) Розрахунковий показник:
2 (1 перехід)
-П.4 Технічне переулаштування вторинних з’єднань РП 6-10 кВ – оснащення комірок Ф21 та Ф22 ПС "Олександрівська-2" засобами селективного релейного захисту Розрахунковий показник: 2 (1 приєднання)
-П. 5 Розрахунок ємнісних струмів. Розгалужена електрична секціонована електрична мережа з двома джерелами живлення, з кількістю вимикачів до 10 ( в разі установки дугогасного реактору,уточнюється за фактом) Розрахунковий показник: 1 (1 мережа)
2. Реконструкція КЛ-10кВ Ф-26 ″Супутник″ - ТП-650 у Хортицькому районі м. Запоріжжя
проектні роботи не враховано з нулевого кошториса:
-П.3 Переходи трубопроводів під автомобільними дорогами та залізницями при довжині переходу до 40 м (при при наявності, уточнюється за фактом) Розрахунковий показник:
2(1 перехід)
3 . Реконструкція КЛ-10кВ Ф-4 та Ф-31 ″Супутник″ - РП-47 (І та ІІ с) Правобережного РВЕМ ЗМЕМ у Хортицькому районі м. Запоріжжя .
проектні роботи не враховано з нулевого кошториса:
-П.3 Переходи трубопроводів під автомобільними дорогами та залізницями при довжині переходу до 40 м (при при наявності, уточнюється за фактом) Розрахунковий показник:
1 (1 перехід)
4. Реконструкція КЛ-10кВ Ф-1 та Ф-4 ″Лікарняна″ - РП-27 (І та ІІ с), РП-27 – ТП-61, ТП-61 - ТП-62, ТП-62 – ТП-63, ТП-63 – ТП-89, ТП- 89 – РП-27 з реконструкцією ТП-63 по вул Оріхівське шосе у м.Запоріжжя.
проектні роботи не враховано з нульового кошториса:
-П.3 Переходи трубопроводів під автомобільними дорогами та залізницями при довжині переходу до 40 м (при при наявності, уточнюється за фактом) Розрахунковий показник:
2 (1 перехід)
5. Реконструкція КЛ-10кВ Ф-5 та Ф-6 ПС ″Комунальна″ - РП-71 м.Запоріжжя
проектні роботи не враховано з нульового кошториса:
-П.3 Переходи трубопроводів під автомобільними дорогами та залізницями при довжині переходу до 40 м (при наявності, уточнюється за фактом) Розрахунковий показник:
2 (1 перехід)
Отже тендерна пропозиція учасника ПП «ЕЛСІ» так само не відповідає вимогам тендерної документації. Невідповідність кошторисної документації ПП «ЕЛСІ» наданої у складі тендерній пропозиції та подання якої вимагається тендерною документацією, свідчить про невідповідності, пов’язані з технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі та відсутність підстав для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та надання Учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей згідно п. 40 Особливостей. Пропозиція ПП «ЕЛСІ» повинна бути відхилена так само як і наша.


Своїми діями Замовник грубо порушив основні принципи здійснення закупівель
1: добросовісна конкуренція серед учасників
2: максимальна економія, ефективність та пропорційність
3: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
4: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, чим порушив наші права як учасника.
Замовник необ’єктивно, з порушенням добросовісності конкуренції серед учасників оцінив пропозицію, відхилив економічно вигіднішу пропозицію ТОВ «СПЕЦПРОЕКТІНЖИНІРИНГ».

Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «СПЕЦПРОЕКТІНЖИНІРИНГ» як таке, в якому обґрунтування не відповідає дійсності (вимогам тендерної документації), адже кошторисна документація не є підтвердженням технічних характеристик предмету закупівлі, і є незаконним. Або відхилити тендерну пропозицію ПП «ЕЛСІ» з тих самих причин (помилки в кошторисній документації зазначених вище).
У випадку якщо, вимога буде незадоволена то нами буде прийняте рішення щодо звернення до АМКУ, вищого керівництва: МІНІСТЕРСТВА ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ (засновника Замовника як юридичної особи), місцевих органів влади, розпорядників бюджетних коштів, держаудитслужби та ЗМІ, щодо грубого порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», відверту корупцію та незаконні дії уповноваженої особи Замовника. Відповідні відгуки будуть розміщені і на платформі Dozorro. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, встановлених Законом, уповноважені особи та члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2023 14:45
Згідно п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
З урахуванням вказаної норми надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації.
«Згідно ч.1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації Тендерна пропозиція1 подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Тендерна пропозиція1, яка подається учасником процедури закупівлі складається з нижченаведених документів:
1. заповненої та підписаної тендерної пропозиції згідно з вимогами Додатку №1 та за формою, наведеною у Додатку №4;
2. інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) - згідно Додатку №1;
3. документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (згідно Додатку №1);
4. інформації щодо наявності/відсутності підстав, встановлених у статті 17 Закону (згідно Додатку №2);
5. проекту договору (Додаток №3);
6. інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу);
7. інших документів, вказаних у тендерній документації;
8. документів, що підтверджують створення об’єднання учасників, у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників.
На виконання вимог п. І Додатку №1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА тендерної документації, Учасник повинен надати Заповнену та підписану тендерну пропозицію* за формою, наведеною у Додатку №4, разом зі зведеними кошторисами та кошторисами з інженерного проектування, проектних або проектно-вишукувальних робіт окремо по кожному об’єкту, наведеному у Переліку об’єктів для виконання проектно-вишукувальних робіт (що є Додатком №5 тендерної документації) в електронному вигляді (у форматі програмного комплексу і інформаційного блоку даних та у форматі Eхсеl) бажано з використанням програмного комплексу ПК «Строительные Технологии – СМЕТА» ПИР).
* Тендерна пропозиція повинна включати загальну вартість з урахуванням виконання всіх пунктів Завдання на проєктування “під Ключ” (Додаток №5.1 додається окремим файлом до тендерної документації).

На виконання п. І Додатку №1 тендерної Учасником надано документи. Але в кошторисній документації по об’єкту «Реконструкція КЛ-10кВ Ф-1 та Ф-4 "Лікарняна" - РП-27 (І та ІІ с), РП-27 – ТП-61, ТП-61 - ТП-62, ТП-62 – ТП-63, ТП-63 – ТП-89, ТП- 89 – РП-27 з реконструкцією ТП-63 по вул.Оріхівське шосе у м. Запоріжжя» ТОВ "СПЕЦПРОЕКТІНЖИНІРИНГ" виявлено невідповідності.
Так, основною невідповідністю виявленою У кошторисній документації ТОВ "СПЕЦПРОЕКТІНЖИНІРИНГ" по об’єкту «Реконструкція КЛ-10кВ Ф-1 та Ф-4 "Лікарняна" - РП-27 (І та ІІ с), РП-27 – ТП-61, ТП-61 - ТП-62, ТП-62 – ТП-63, ТП-63 – ТП-89, ТП- 89 – РП-27 з реконструкцією ТП-63 по вул.Оріхівське шосе у м. Запоріжжя» окремі обсяги робіт не відповідають Завданню на проектування, а саме:
Кошторис № 1.3
- обсяг робіт, указаний в п.2 (0,65 км кабельної лінії) не відповідає Завданню на проектування (4,9 км кабельної лінії);
- не враховано розрахунок ємнісних струмів при встановленні, або заміні дугогасного реактору (при необхідності), при цьому двічі враховано релейний захист електричних мереж напругою до 20 кВ (п. п. 5, 6 кошторису).
Кошторис № 2.3
- п.1 невірно указаний обсяг робіт з комплексних інженерно-геодезичних вишукувань. Указано 1,3 га (на довжину кабельної лінії 0,65 км), потрібно врахувати 9,8 га (на довжину кабельної лінії 4,9 км).
Крім того по всіх об’єктах: «Реконструкція КЛ-10кВ Ф-21 та Ф-22 ПС"Олександрівська-2" - РП-67 м. Запоріжжя» (кошторис № 1, пп.5, 6), «Реконструкція КЛ-10кВ Ф-26 "Супутник" - ТП-650 у Хортицькому районі м. Запоріжжя» (кошторис №1.1, пп.5, 6), «Реконструкція КЛ-10кВ Ф-4 та Ф-31 "Супутник" - РП-47 (І та ІІ с) Правобережного РВЕМ ЗМЕМ у Хортицькому районі м. Запоріжжя» (кошторис № 1.2, пп.5, 6), «Реконструкція КЛ-10кВ Ф-1 та Ф-4 "Лікарняна" - РП-27 (І та ІІ с), РП-27 – ТП-61, ТП-61 - ТП-62, ТП-62 – ТП-63, ТП-63 – ТП-89, ТП- 89 – РП-27 з реконструкцією ТП-63 по вулОріхівське шосе у м. Запоріжжя» (кошторис № 1.3), «Реконструкція КЛ-10кВ Ф-5 та Ф-6 ПС"Комунальна" - РП-71 м.Запоріжжя» (кошторис № 1.4, пп.5, 6) не враховано розрахунок ємнісних струмів при встановленні, або заміні дугогасного реактору (при необхідності), при цьому двічі враховано релейний захист електричних мереж напругою до 20 кВ.
Вказані невідповідності в кошторисній документації не відповідають основним техніко- економічним показникам проєкту та індивідуальним вимогам до проекту, вказаним в Завданні на проєктування, що є Додатком № 5.1 тендерної документації.

На твердження ТОВ "СПЕЦПРОЕКТІНЖИНІРИНГ": «Твердження стосовно того, що не враховано розрахунок ємнісних струмів (при необхідності), носять абсурдний характер, адже цілком зрозуміло що ці показники не можливо врахувати без фактичного виїзду на об’єкти проектування, а лише без посередньо під час проведення проектних робіт та відповідного погодження їх із Замовником. В цьому випадку помилку допустив саме Замовник, надавши не точне завдання на проектування», пояснюємо:
По - перше, щодо «абсурдності….» - Завдання на проєктування затверджено Технічним директором ПАТ «Запоріжжяобленерго» за погодженням з відповідними службами та є Додатком № 5.1 до тендерної документації та оприлюднений разом з тендерною документацією в електронній системі закупівель.
По - друге, пунктами розділу 10 Завдань на проєктування, що є Додатком № 5.1 до тендерної документації, передбачено установка або заміна дугогасних реакторів (при необхідності). Заміну, або установку реактора неможливо виконати без попереднього розрахунку ємнісних струмів. Необхідності обстеження в даному випадку немає.
При виявлені неврахованих робіт збільшення твердої договірної ціни не передбачається.

На твердження «Отже кошторисна документація не є підтвердженням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі» пояснюємо:
Згідно п.І Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати: разом зі зведеними кошторисами та кошторисами з інженерного проектування, проектних або проектно-вишукувальних робіт окремо по кожному об’єкту, наведеному у Переліку об’єктів для виконання проектно-вишукувальних робіт (що є Додатком №5 тендерної документації) в електронному вигляді (у форматі програмного комплексу і інформаційного блоку даних та у форматі Eхсеl) бажано з використанням програмного комплексу ПК «Строительные Технологии – СМЕТА» ПИР).
Саме ці документи при закупівлі робіт є документами, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та підтверджують відповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Незалежно від того в якому пункті чи розділі ці документи вимагаються.

Окремо варто зазначити, що є рішення АМКУ згідно яких кошторис та його складові є документами на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. У разі відсутності документа у складі кошторису або невірного розрахунку, строк на усунення невідповідностей згідно п. 40 Особливостей не надається, а пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 1 підпункта 2 пункта 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Вказане твердження підтверджується рішеннями АМКУ №7590-р/пк-пз від 21.12.2022; №2809-р/пк-пз від 08.03.2023 та іншими.

Враховуючи, що учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, який вважає недостатньою аргументацію щодо його відхилення, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, Замовник не зобов’язаний надавати пояснення щодо вказаних Вами у вимозі невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПП "ЕЛСІ". Крім того, повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ПП "ЕЛСІ" відхилена на підставі абз.1 п.п.2 п.41 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), про що 15.03.2023р. в електронній системі закупівель оприлюднено відповідне рішення (протокол № ВТО-23-51/2 від 15.03.2023р.)

Враховуючи наведене, відсутні правові підстави для задоволення Вашої вимоги та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СПЕЦПРОЕКТІНЖИНІРИНГ" в рамках відкритих торгів з особливостями із закупівлі: за Кодом ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Виконання проектно-вишукувальних робіт «Реконструкція КЛ-10 кВ в м. Запоріжжя»), оголошення про проведення закупівлі ID: UA-2023-02-07-015482-a, оформлене протоколом № ВТО-23-51/1 від 08.03.2023р.

Документи подані скаржником

13 березня 2023 21:14
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2023 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Спецпроектінжиніринг" 756 711,37
UAH з ПДВ
756 711,37
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ЕЛСІ" 863 952,00
UAH з ПДВ
863 952,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 березня 2023 13:57
Електронний підпис
01 березня 2023 13:50
Електронний підпис
01 березня 2023 13:48
5.проект договору.pdf
01 березня 2023 13:48
12..Витяг Єдиний податок.pdf
01 березня 2023 13:48
3. Довідка працівники.pdf
01 березня 2023 13:48
8.Довідка.pdf
01 березня 2023 13:48
11. Тех.характеристики.pdf
01 березня 2023 13:48
12.1..витяг ЄДР.pdf
01 березня 2023 13:48
3.1. Сертифікати.pdf
01 березня 2023 13:48
1. цінова пропозиція.pdf
01 березня 2023 13:48
10.СТ.17.pdf
01 березня 2023 13:48
1.2..Кошториси.rar

Публічні документи

28 лютого 2023 13:55
Електронний підпис
28 лютого 2023 13:50
календарний графік.pdf
28 лютого 2023 13:50
Довідка персонал.pdf
28 лютого 2023 13:50
Наказ на директора.pdf
28 лютого 2023 13:50
КЛ-10 від РП-47.xlsx
28 лютого 2023 13:50
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2023 13:50
КЛ-10 від РП-67.xlsx
28 лютого 2023 13:50
КЛ-10 від РП-71.xlsx
28 лютого 2023 13:50
КЛ-10 від ТП-650.xlsx
28 лютого 2023 13:50
КЛ-10 від РП-27.xlsx
28 лютого 2023 13:50
Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спецпроектінжиніринг"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "ЕЛСІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спецпроектінжиніринг"
#38934315
Відхилено 756 711,37
UAH з ПДВ
08 березня 2023 15:14
ПП "ЕЛСІ"
#33377746
Відхилено 863 952,00
UAH з ПДВ
16 березня 2023 15:49

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій