Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень операційного блоку у КП «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради на вул. Незалежності,3 в смт. Любешів Волинської області)
Очікувана вартість
907 769,00 UAH
UA-2023-02-07-015475-a ● 3e42b7439e2b46c48fff321d28a00129
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01982927 |
Місцезнаходження: | 44201, Україна , Волинська обл., смт. Любешів, вул. Незалежності, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ніна Корець +380996365649 nina-korets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 907 769,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 077,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Строк виконання робіт: з моменту підписання договору по 30.06.2023 року
Закупівля здійснюється з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Строк виконання робіт: з моменту підписання договору по 30.06.2023 року
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень операційного блоку у КП «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради на вул. Незалежності,3 в смт. Любешів Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44201, Україна, Волинська область, Любешів, вул. Незалежності,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані Виконавцем Роботи здійснюється Замовником на підставі підписаного Сторонами приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання вищевказаного документу. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 16:47 |
Додаток 4 форма пропозиції.docx | |
07 лютого 2023 16:47 |
Додаток 5 до тендерної документації (Лист-згода на обробку персональних ....docx | |
07 лютого 2023 16:47 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії_ вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
07 лютого 2023 16:47 |
Додаток 3 до ТД проєкт договору.doc | |
07 лютого 2023 16:47 |
Додаток 2 Технічний опис закупівлі..docx | |
07 лютого 2023 16:47 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-07-015475-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПМП "САТАР", Код ЄДРПОУ:30912095
Дата подання: 24 лютого 2023 09:56
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи № 15 від 20.02.2023 р.
Як слідує із змісту п.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначенню переможця закупівлі передує розгляд на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно п.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію учасника якщо пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. В той же час, із представлених ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КОНСТАНТА-М» в інформаційній системі копій документів по аналогічному договорі «Капітальний ремонт Будинку культури Любешівської селищної ради із застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Незалежності,62 у смт Любешів Волинської області» учасник не надав документи договору в повному обсязі, що суперечить п.1.1.2 Додатку 1. В п.15 даного аналогічного договору зазначено, що складовими даного договору є: - Договірна ціна. - Кошторисна документація. - Календарний графік виконання робіт, учасник ПП «КОНСТАНТА-М» вищеперераховані документи не надав. До того ж, при здачі виконаних робіт, для належного оформлення господарських операцій між Сторонами, для підтвердження виконання робіт між Сторонами договору укладаються Акти виконаних робіт, які даний учасник також не надав. Закупівля на проведення ремонтних робіт по даному аналогічному договорі опублікована в системі Prozorro за ідентифікатором закупівлі UA-2019-07-10-002671-b, ознайомившись з переліком робіт, передбачених умовами даного аналогічного договору ми не знайшли жодної позиції подібної до вказаних в дефектних актах на закупівлю «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень операційного блоку у КП «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради на вул.. Незалежності,3 в смт. Любешів Волинської області)»(Копія переліку робіт по даному аналогічному договорі додається). Спираючись на це стає незрозумілим, чому замовник не звернув увагу на те, що предмет даного аналогічного договору не співпадає з предметом проведеної закупівлі? Не зрозуміло, для чого було писати вимогу аналогічним вважається договір, предмет якого є максимально подібний із предметом закупівлі, а потім не звертати увагу на те, що в оголошеного вами переможця закупівлі не дотримана ваша вимога? Чому оголошений Замовником переможець закупівлі не надав документи по аналогічному договорі в повному обсязі, а Замовник, повторюсь знову, не звернув на увагу?
Стосовно аналогічного договору «Реконструкція готелю «Турія» пiд адмiнiстративну булiвлю за адресою по вул. Ковельська, 1б в місті Камiнь-Каширський, Kaмінь-Каширського району, Волинськоi областi» (коригyвання)(дК 021:1015: 45453000_7 Капiтальний ремонт i реставрацiя) слід зауважити, що спираючись на Акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за вересень 2022 року, в предметі даного договору також немає жодної позиції подібної до вказаних в дефектних актах предмету закупівлі, як це вимагалось Замовником.
Неодноразові рішення Антимонопольного Комітету України про відхилення таких пропозицій є свідченням того, що зміст аналогічних договорів повинен відповідати предмету закупівлі, особливо, якщо Замовник це чітко прописав у своїх вимогах до предмету закупівлі.
Враховуючи вищезазначені факти стає очевидно те, що документи надані в пропозиції даного учасника, не відповідають вимогам замовника, а саме:
- Аналогічні договори за своїм предметом є не подібними із предметом закупівлі, оскільки в предметах аналогічних договорів нема загальнобудівельних, сантехнічних робіт та робіт пов’язаних з електрообладнанням та електроосвітленням.
- Аналогічні договори надані не в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію учасника якщо пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. В той же час, із представлених ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КОНСТАНТА-М» в інформаційній системі копій документів по аналогічному договорі «Капітальний ремонт Будинку культури Любешівської селищної ради із застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Незалежності,62 у смт Любешів Волинської області» учасник не надав документи договору в повному обсязі, що суперечить п.1.1.2 Додатку 1. В п.15 даного аналогічного договору зазначено, що складовими даного договору є: - Договірна ціна. - Кошторисна документація. - Календарний графік виконання робіт, учасник ПП «КОНСТАНТА-М» вищеперераховані документи не надав. До того ж, при здачі виконаних робіт, для належного оформлення господарських операцій між Сторонами, для підтвердження виконання робіт між Сторонами договору укладаються Акти виконаних робіт, які даний учасник також не надав. Закупівля на проведення ремонтних робіт по даному аналогічному договорі опублікована в системі Prozorro за ідентифікатором закупівлі UA-2019-07-10-002671-b, ознайомившись з переліком робіт, передбачених умовами даного аналогічного договору ми не знайшли жодної позиції подібної до вказаних в дефектних актах на закупівлю «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень операційного блоку у КП «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради на вул.. Незалежності,3 в смт. Любешів Волинської області)»(Копія переліку робіт по даному аналогічному договорі додається). Спираючись на це стає незрозумілим, чому замовник не звернув увагу на те, що предмет даного аналогічного договору не співпадає з предметом проведеної закупівлі? Не зрозуміло, для чого було писати вимогу аналогічним вважається договір, предмет якого є максимально подібний із предметом закупівлі, а потім не звертати увагу на те, що в оголошеного вами переможця закупівлі не дотримана ваша вимога? Чому оголошений Замовником переможець закупівлі не надав документи по аналогічному договорі в повному обсязі, а Замовник, повторюсь знову, не звернув на увагу?
Стосовно аналогічного договору «Реконструкція готелю «Турія» пiд адмiнiстративну булiвлю за адресою по вул. Ковельська, 1б в місті Камiнь-Каширський, Kaмінь-Каширського району, Волинськоi областi» (коригyвання)(дК 021:1015: 45453000_7 Капiтальний ремонт i реставрацiя) слід зауважити, що спираючись на Акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за вересень 2022 року, в предметі даного договору також немає жодної позиції подібної до вказаних в дефектних актах предмету закупівлі, як це вимагалось Замовником.
Неодноразові рішення Антимонопольного Комітету України про відхилення таких пропозицій є свідченням того, що зміст аналогічних договорів повинен відповідати предмету закупівлі, особливо, якщо Замовник це чітко прописав у своїх вимогах до предмету закупівлі.
Враховуючи вищезазначені факти стає очевидно те, що документи надані в пропозиції даного учасника, не відповідають вимогам замовника, а саме:
- Аналогічні договори за своїм предметом є не подібними із предметом закупівлі, оскільки в предметах аналогічних договорів нема загальнобудівельних, сантехнічних робіт та робіт пов’язаних з електрообладнанням та електроосвітленням.
- Аналогічні договори надані не в повному обсязі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2023 16:29
Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, перелік видів діяльності, підприємництво в яких забороняється, а також перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлюються виключно законом.
1. У поданій вимозі зазначено, що у тендерній пропозиції переможця закупівлі «ДК 021-2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень операційного блоку у КП «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради на вул. Незалежності,3 в смт. Любешів Волинської області)» ПП «Константа-М»:
1) аналогічні договори надані не в повному обсязі;
2) аналогічні договори за своїм предметом є не подібними із предметом закупівлі, оскільки в предметах аналогічних договорів нема загальнобудівельних, сантехнічних робіт та робіт пов’язаних з електрообладнанням та електроосвітленням.
Щодо даної вимоги потрібно зазначити наступне. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально- технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, а саме: у Додатку 1 до тендерної документації була поставлена вимога: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, предмет якого є максимально подібний із предметом закупівлі.
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі.
1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Учасник ПП «Константа-М» надав копії 2-х аналогічних договорів, хоча замовник ставив вимогу не менше 1 копії договору. В повному обсязі був поданий Учасником ПП «Константа-М» аналогічний договір про виконання робіт по об’єкту «Реконструкція готелю «Турія» під адміністративну будівлю за адресою по вулиці Ковельська,16 в місті Камінь-Каширський, Камінь-Каширського району, Волинської області (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 Капiтальний ремонт i реставрацiя). Також була надана копія довідки, що підтверджує виконання даного договору та акт приймання виконаних робіт Форми № КБ-2в. Тобто, учасник ПП «Константа-М» надав всі необхідні копії документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, що зазначалися замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до пп.22 п.1 Статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Тобто, предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, які закуповуються Замовником за допомогою відповідної процедури закупівлі, яку самостійно на підприємстві обирає Замовник. Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Предмет закупівлі завжди визначається за допомогою Національного класифікатора України ДК 021:2015. Учасник ПП «Константа-М» в своїй пропозиції надав копію аналогічного договору з таким же предметом закупівлі, що і вимагалось замовником, а саме – «ДК 021:2015: 45453000-7 Капiтальний ремонт i реставрація» (назва та код відповідно до Єдиного закупівельного словника ідентичні).
В свою чергу, в Додатку 1 до тендерної документації Замовником не було заявлено вимогу про надання копії аналогічного договору з повністю ідентичними роботами, а про надання копії договору, «предмет якого є максимально подібний із предметом закупівлі», і дану вимогу, як і інші вимоги, зазначені в тендерній документації до закупівлі, Учасник ПП «Константа-М» виконав.
Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради вважає, що тендерна пропозиція Учасника ПП "КОНСТАНТА-М" повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника і відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою скасування рішення уповноваженої особи КП «ЛБЛ» Любешівської селищної ради від 20.02.2023 року про визначення переможцем закупівлі UA-2023-02-07-015475-a ПП "КОНСТАНТА-М" та приймає рішення відхилити вимогу.
1. У поданій вимозі зазначено, що у тендерній пропозиції переможця закупівлі «ДК 021-2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень операційного блоку у КП «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради на вул. Незалежності,3 в смт. Любешів Волинської області)» ПП «Константа-М»:
1) аналогічні договори надані не в повному обсязі;
2) аналогічні договори за своїм предметом є не подібними із предметом закупівлі, оскільки в предметах аналогічних договорів нема загальнобудівельних, сантехнічних робіт та робіт пов’язаних з електрообладнанням та електроосвітленням.
Щодо даної вимоги потрібно зазначити наступне. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально- технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, а саме: у Додатку 1 до тендерної документації була поставлена вимога: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, предмет якого є максимально подібний із предметом закупівлі.
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі.
1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Учасник ПП «Константа-М» надав копії 2-х аналогічних договорів, хоча замовник ставив вимогу не менше 1 копії договору. В повному обсязі був поданий Учасником ПП «Константа-М» аналогічний договір про виконання робіт по об’єкту «Реконструкція готелю «Турія» під адміністративну будівлю за адресою по вулиці Ковельська,16 в місті Камінь-Каширський, Камінь-Каширського району, Волинської області (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 Капiтальний ремонт i реставрацiя). Також була надана копія довідки, що підтверджує виконання даного договору та акт приймання виконаних робіт Форми № КБ-2в. Тобто, учасник ПП «Константа-М» надав всі необхідні копії документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, що зазначалися замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до пп.22 п.1 Статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Тобто, предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, які закуповуються Замовником за допомогою відповідної процедури закупівлі, яку самостійно на підприємстві обирає Замовник. Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Предмет закупівлі завжди визначається за допомогою Національного класифікатора України ДК 021:2015. Учасник ПП «Константа-М» в своїй пропозиції надав копію аналогічного договору з таким же предметом закупівлі, що і вимагалось замовником, а саме – «ДК 021:2015: 45453000-7 Капiтальний ремонт i реставрація» (назва та код відповідно до Єдиного закупівельного словника ідентичні).
В свою чергу, в Додатку 1 до тендерної документації Замовником не було заявлено вимогу про надання копії аналогічного договору з повністю ідентичними роботами, а про надання копії договору, «предмет якого є максимально подібний із предметом закупівлі», і дану вимогу, як і інші вимоги, зазначені в тендерній документації до закупівлі, Учасник ПП «Константа-М» виконав.
Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради вважає, що тендерна пропозиція Учасника ПП "КОНСТАНТА-М" повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника і відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою скасування рішення уповноваженої особи КП «ЛБЛ» Любешівської селищної ради від 20.02.2023 року про визначення переможцем закупівлі UA-2023-02-07-015475-a ПП "КОНСТАНТА-М" та приймає рішення відхилити вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" |
799 000,00
UAH з ПДВ
|
799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПМП "САТАР" |
809 595,59
UAH з ПДВ
|
809 595,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" |
822 690,00
UAH з ПДВ
|
822 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мельніченко Іван Юрійович |
849 000,00
UAH з ПДВ
|
849 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" #31820131 |
Переможець |
799 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 13:53
|
Договір підписаний Капремонт опер.блоку.pdf | укладений |
01 березня 2023 12:40
|