Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321310 |
Місцезнаходження: | 79049, Україна , Львівська обл., Львів, ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, будинок 66 |
Контактна особа: |
Колюбінська Соломія 380322546423 Solomyhk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 321 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Тендерна документація
10 лютого 2023 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 12:45 |
зміна до ТД.pdf | |
10 лютого 2023 12:45 |
Тендерна документація картопля, сочевиця нова редакція.docx | |
07 лютого 2023 16:28 |
Тендерна документація картопля, сочевиця.docx |
10 лютого 2023 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2023 12:45 |
зміна до ТД.pdf
|
|||
10 лютого 2023 12:45 |
Тендерна документація картопля, сочевиця нова редакція.docx
|
|||
07 лютого 2023 16:28 |
Тендерна документація картопля, сочевиця.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-09-000053 ● 13b2f0f56e944d8295fc3fff5d6c31bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 березня 2023 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.03.2023 № 85
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.03.2023 № 85.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-07-014952-a, 07.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-10 11:10:52
Запит про надання пояснення
Дата: 10.03.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-07-014952-a, яка проведена Відділом освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 15:48:55
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
1. Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «Зернові культури та картопля (ДК 021:2015 (CPV) -03210000-6) (Картопля, картопля раннього врожаю, сочевиця )
Лот 1: «Зернові культури та картопля (ДК 021:2015 (CPV) -03210000-6) (Картопля, картопля раннього врожаю, сочевиця ) для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова.
Лот 2: «Зернові культури та картопля (ДК 021:2015 (CPV) -03210000-6) (Картопля, картопля раннього врожаю, сочевиця ) для закладів дошкільної освіти Личаківського району м. Львова.
2. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі. Відкриті торги з особливостями, UA-2023-02-07-014952-a
3. Очікувана вартість предмета закупівлі1 321 000, 00 грн. з ПДВ ( в тому числі Лот 1 - 792 600, 00 грн., Лот 2 – 528 400, 00 грн.)
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, прописаними у державних стандартах України, розроблені та затверджені відповідно до чинного законодавства України та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305.
5. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості обумовлений статистичними даними про середньомісячне споживання зернових культур та картоплі у закладах дошкільної освіти Сихівського та Личаківського районів м. Львова та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. №305. При визначенні цін на зернові культури та картоплю замовником також бралася до уваги інформаційна довідка Львівської Торгово-промислової палати №19-09/49 від 27.01.2023 р. (далі – Довідка) та інформація, розміщена в мережі Інтернет. Згідно з Довідкою для отримання інформації щодо цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар, було проведено пошук інформації на сайтах фірм – продавців (постачальників) товарів, що забезпечують доставку товару до споживача у межах області. При цьому дана довідка передбачає рівень цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл..) на товар з урахуванням доставки, станом на січень 2023 р.Крім того, при розрахункуочікуваної вартості також бралось до уваги те, що це не є одноразова поставкатоварів,а поставка невеликими партіями, згідно з замовленнями вказанихзакладів.
6. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті Замовника у вкладці «Інформаційна відкритість», далі у вкладці «Публічні закупівлі», за посиланням https://sl-osvita.lviv.ua/ .
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-15 11:18:43
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
1. Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «Зернові культури та картопля (ДК 021:2015 (CPV) -03210000-6) (Картопля, картопля раннього врожаю, сочевиця )
Лот 1: «Зернові культури та картопля (ДК 021:2015 (CPV) -03210000-6) (Картопля, картопля раннього врожаю, сочевиця ) для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова.
Лот 2: «Зернові культури та картопля (ДК 021:2015 (CPV) -03210000-6) (Картопля, картопля раннього врожаю, сочевиця ) для закладів дошкільної освіти Личаківського району м. Львова.
2. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі. Відкриті торги з особливостями, UA-2023-02-07-014952-a
3. Очікувана вартість предмета закупівлі1 321 000, 00 грн. з ПДВ ( в тому числі Лот 1 - 792 600, 00 грн., Лот 2 – 528 400, 00 грн.)
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, прописаними у державних стандартах України, розроблені та затверджені відповідно до чинного законодавства України та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305.
5. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості обумовлений статистичними даними про середньомісячне споживання зернових культур та картоплі у закладах дошкільної освіти Сихівського та Личаківського районів м. Львова та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. №305. При визначенні цін на зернові культури та картоплю замовником також бралася до уваги інформаційна довідка Львівської Торгово-промислової палати №19-09/49 від 27.01.2023 р. (далі – Довідка) та інформація, розміщена в мережі Інтернет. Згідно з Довідкою для отримання інформації щодо цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар, було проведено пошук інформації на сайтах фірм – продавців (постачальників) товарів, що забезпечують доставку товару до споживача у межах області. При цьому дана довідка передбачає рівень цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл..) на товар з урахуванням доставки, станом на січень 2023 р.Крім того, при розрахункуочікуваної вартості також бралось до уваги те, що це не є одноразова поставкатоварів,а поставка невеликими партіями, згідно з замовленнями вказанихзакладів.
6. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті Замовника у вкладці «Інформаційна відкритість», далі у вкладці «Публічні закупівлі», за посиланням https://sl-osvita.lviv.ua/ .
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-07-014952-a фізичній особі-підприємцю Собенку Н. Б. надіслано письмове звернення за №156 від 05.04.2023 та №157 від 05.04.2023 р. за Лотом 1 та Лотом 2 відповідно про дострокове розірвання договорів №25 та №26 від 01.03.2023 р., укладених за результатами проведення вказаної закупівлі. Положенням частини 3 статті 188 Господарського кодексу України встановлено, що сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Відтак, замовником ще не отримано відповіді від ФОП Собенка Н. Б. за результатами розгляду надісланих йому звернень.
2023-04-05 15:43:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: «Зернові культури та картопля (ДК 021:2015 (CPV) -03210000-6) (Картопля, картопля раннього врожаю, сочевиця ) для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 792 600,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 963,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 00:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ |
571 500,00
UAH з ПДВ
|
571 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЧАСОВСЬКИХ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
588 540,00
UAH з ПДВ
|
588 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ #3073606757 |
Переможець |
571 500,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2023 16:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2023 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:34
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 09:20
|
договір.pdf | укладений |
02 березня 2023 08:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та відповідне зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |