Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Лотицька Ірина Миколаївна 380324751785 loticka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 608 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 040,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Платежі за надані послуги Замовник здійснює щоразу на підставі акту наданих послуг, який підписується уповноваженими представниками Сторін та завіряється печатками Сторін протягом 10 (десяти ) календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 14:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx | |
10 лютого 2023 14:46 |
2-ТД-Обслуговування котелень (Нова редакція).doc |
10 лютого 2023 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2023 14:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx
|
|||
10 лютого 2023 14:46 |
2-ТД-Обслуговування котелень (Нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний учаснику!
Перелік об’єктів:
1. Будинок учнівської творчості за адресою: вул. Стебницька, 12, м. Трускавець, Львівська область;
2. ДНЗ №4 «Сонечко», за адресою: вул. Бориславська, 34, м. Трускавець, Львівська область;
3. СЗШ №1 за адресою: вул. Садова 14, м. Трускавець, Львівська область;
4. ДНЗ №6 «Теремок» за адресою: вул. Лесі Українки, 21, м. Трускавець, Львівська область;
5. СЗШ №3 та ДНЗ №7 «Дзвіночок» за адресою: вул. Стебницька, 98, м. Трускавець, Львівська область;
6. ДНЗ №2 «Ялинка» та ДНЗ №5 Зірочка за адресою: вул. Івасюка, 19А, м. Трускавець, Львівська область;
7. ДЮСК «Спортовець» за адресою: вул. Данилишиних, 11, м. Трускавець, Львівська область;
8. ЗОСШ с.Доброгостів за адресою: вул.Стебницька,18, с.Доброгостів, Львівська область;
9. ЗОСШ с.Уличне за адресою: вул. Прикарпатська,3, с.Уличне, Львівська область;
10. Початкова школа с.Уличне за адресою: вул. Шкільна, 2, с.Уличне, Львівська область
11. ЗОСШ с.Модричі за адресою: вул. Шкільна,37, с. Модричі, Львівська область
12. Початкова школа с. Станеля за адресою: вул. Ів. Франка,1 с.Станиля, Львівська область
Дякуємо за запитання! Потрібні зміни внесемо у тендерну документацію.
Гарного дня!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000028 ● ac6893c54e1e4c10912d34239d4bf04a
- Статус: вирішено ● Дата: 30 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.02.2023 № 74
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2023 № 74.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-07-013962-a, 07.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 13:33:38
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD- UA-2023-02-07-013962-a, яка проводилась відділом освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У тендерній документації Замовника (частина 3 розділу 5) зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
Крім того відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-06 13:04:30
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 01.03.2023 року
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
м. Трускавець, вул. Бориславська, 1, тел. факс (03247) 5-17-85
e-mail: trusk_vo2015@ukr.net
Вих. № 89
від 06 березня 2023 р.
Начальнику відділу контролю
у сфері закупівель
Надії ЯРЕМІ
Відділ освіти Трускавецької міської ради висловлює Вам свою повагу та повідомляє у відповідь на Ваш запит від 01.03.2023 року наступне:
1. Розмір бюджетного призначення визначений потребою у послугах на підставі аналізу їх фактичного використання для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та затверджений кошторисом на 2023 рік (Додаток 1 додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. При оголошенні процедури відкритих торгів з особливостями очікувана вартість закупівлі вийшла в результаті різниці розміру бюджетного призначення та суми 20 % додаткової угоди до минулогорічного договору, яку було укладено на період достатній для проведення процедури відкритих торгів. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені вимогою на підставі наявної потреби у застосуванні конкретних послуг для забезпечення діяльності замовника відповідно до наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 року «Про затвердження правил безпеки систем газопостачання» та інструкції «Безпека праці під час експлуатації котельні».
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту: https://osvita-truskavets.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-kod-naczionalnogo-klasyfikatora-ukrayiny-dk-0212015-yedynyj-zakupivelnyj-slovnyk-50720000-8/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Від так хочемо повідомити, що переможцем процедури закупівлі ФОП Тракало Б.Й. було надано при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію документа дозвільного характеру про виконання робіт підвищеної небезпеки на провадження цього виду діяльності. (Сканкопії документів додаються).
Начальник відділу освіти Орест ЛОБИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІДДІЛ ОСВІТИ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ м. Трускавець, вул. Бориславська, 1, тел. факс (03247) 5-17-85 e-mail: trusk_vo2015@ukr.net Вих. № 129 від 17 березня 2023 р. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Надії ЯРЕМІ Відділ освіти Трускавецької міської ради висловлює Вам свою повагу та повідомляє у відповідь на Ваш висновок від 10.03.2023 року наступне: 1. Щодо усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та пункту 46 Особливостей №1178 вжили заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України шляхом письмового звернення до ФОП Тракала Б.Й. щодо розірвання договору. 2. ФОП Тракало Б.Й підтвердив факт розірвання угоди та надав письмовий лист-згоду. 3. Сторони підписали додаткову угоду №1 від 16.03.2023 року про розірвання договору № 14/23 від 23 лютого 2023 року. 4. Копії відповідних підтверджуючих документів додаються. Начальник відділу освіти Орест ЛОБИК
2023-03-17 14:36:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • відсутній механізм
договір розірвано
2023-03-30 15:38:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ" |
596 000,00
UAH з ПДВ
|
596 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТРАКАЛО БОГДАН ЙОСИФОВИЧ" #2039809498 |
Переможець |
596 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 08:16
|
Додаткова угода №1 розірвання 14.23.pdf | укладений |
21 березня 2023 08:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 13:48
|
Договір 14.23 обслуговування котелень.pdf | укладений |
28 лютого 2023 13:45
|