Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування засобів систем пожежогасіння серверної (вул. М. Грушевського, 12/2)
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2023-02-07-011715-a ● 233c5180834d4c52858f4177e6cbbb3c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03539024 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Василь Журавель +380442567151 vasylzhuravel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2023 08:02 |
Очікувана вартість: | 33 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування засобів систем пожежогасіння серверної (вул. М. Грушевського, 12/2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються щомісячно, у безготівковій формі, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акта здавання-приймання | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 14:55 |
Додаток 5 до ТД - технiчнi, якiснi та iншi характеристики.docx | |
07 лютого 2023 14:55 |
Додаток 4 до ТД - проєкт договору про закупівлю.docx | |
07 лютого 2023 14:55 |
ТД-50410000-2.docx | |
07 лютого 2023 14:55 |
Додаток 6 до ТД - згода на обробку персональних даних.docx | |
07 лютого 2023 14:55 |
Додаток 2 до ТД - вимоги згiдно статтi 17 Закону.docx | |
07 лютого 2023 14:55 |
Додаток 3 до ТД - тендерна пропозицiя.docx | |
07 лютого 2023 14:55 |
Оголошення-50410000-2.doc | |
07 лютого 2023 14:55 |
Додаток 1 до ТД - вимоги згiдно статтi 16 Закону.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо досвіду роботи
Дата подання: 09 лютого 2023 11:53
Дата відповіді: 10 лютого 2023 13:19
Добрий день, детально ознайомившись із вимогами тендерної документації, було встановлено невідповідність: «п.п. 1.3. п. 1 Додатку 5 тендерної документації - Наявність у Учасника ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та досвіду роботи за цим видом господарської діяльності – не менше 3-х років». Тобто, в даній закупівлі можуть взяти участь лише ті учасники, що мають досвід роботи не менше 3-х років. Ми як, потенційний учасник даної закупівлі, маємо ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, кваліфікованих працівників та матеріально-технічну базу для надання якісних послуг. Але не можемо взяти участь у даній закупівлі так як наявність досвіду роботи за цим видом послуг становить менше 3-х років.
Відповідно до п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Виходячи із вищесказаного, просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закупівля Замовника оголошена у повній відповідності з діючими нормами чинного законодавства України, в тому числі з урахуванням вимог статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Будівля Кабінету Міністрів України, на території якої знаходиться об’єкт обслуговування, відноситься до об’єктів з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2018 р. № 715 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій». Більше того, будівля являється пам’яткою архітектури місцевого значення згідно з рішенням виконавчого комітету Київської міськради народних депутатів від 21.01.1986 р. № 49, охоронний № 172.
Тому вимога Замовника щодо наявності у учасників процедури закупівлі досвіду роботи за відповідним видом господарської діяльності – не менше 3-х років - повністю правомірна та зумовлена необхідністю залучення до надання необхідних послуг виключно організацій, які мають високопрофесійний персонал та необхідний досвід в наданні відповідних послуг, здатний у найкоротші терміни та строки здійснити якісне надання послуг.
Будівля Кабінету Міністрів України, на території якої знаходиться об’єкт обслуговування, відноситься до об’єктів з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2018 р. № 715 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій». Більше того, будівля являється пам’яткою архітектури місцевого значення згідно з рішенням виконавчого комітету Київської міськради народних депутатів від 21.01.1986 р. № 49, охоронний № 172.
Тому вимога Замовника щодо наявності у учасників процедури закупівлі досвіду роботи за відповідним видом господарської діяльності – не менше 3-х років - повністю правомірна та зумовлена необхідністю залучення до надання необхідних послуг виключно організацій, які мають високопрофесійний персонал та необхідний досвід в наданні відповідних послуг, здатний у найкоротші терміни та строки здійснити якісне надання послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-07-011715-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:40295369
Дата подання: 21 лютого 2023 21:55
Вимога на кваліфікацію
На виконання вимог пункту 1 , розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, нами в складі пропозиції надано Тендерну пропозицію вих. №1002-07 від 10.02.2023 року. Згідно п. 7 ТОВ «Максіс Інжинірінг» зобов’язувалось надати послуги з технічного обслуговування засобів систем пожежогасіння серверної (вул. М. Грушевського, 12/2) в строки з дати підписання договору до 31.12.2023 року. Вартість обслуговування склала 16 728,00 грн. (Шістнадцять тисяч сімсот двадцять вісім гривень 00 копійок). Без ПДВ.
Стосовно заповнення розрахунку в довідці вих. №1002-13 від 10.02.2023 року « Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». У табличній частині немає чіткого математичного зв'язку між колонками, а в тендерній документації не надано точної кількості разів обслуговування щомісячно, щорічно та щоквартально, для підрахунку загальної вартості обслуговування. У зв'язку з цим колонка N8 заповнювалася без прив'язки до інших позицій на підставі власних індивідуальних методик і відповідає вартості технічного обслуговування з дати підписання договору і до 31.12.2023 року.
Вимагаємо скасування рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Максіс Інжинірінг».
Розгорнути
Згорнути
Стосовно заповнення розрахунку в довідці вих. №1002-13 від 10.02.2023 року « Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». У табличній частині немає чіткого математичного зв'язку між колонками, а в тендерній документації не надано точної кількості разів обслуговування щомісячно, щорічно та щоквартально, для підрахунку загальної вартості обслуговування. У зв'язку з цим колонка N8 заповнювалася без прив'язки до інших позицій на підставі власних індивідуальних методик і відповідає вартості технічного обслуговування з дати підписання договору і до 31.12.2023 року.
Вимагаємо скасування рішення відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Максіс Інжинірінг».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2023 15:59
Замовником було прийняте правомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту другого пункту 41 Особливостей та абзацу другого підпункту другого пункту четвертого розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що згідно наданих ним розрахунків, технічне обслуговування засобів систем пожежогасіння серверної пропонується здійснювати протягом 8-ми місяців для обладнання, періодичність виконання регламентних робіт з обслуговування якого становить 1 раз на місяць, що не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, встановленим тендерною документацією, оскільки надання послуг має здійснюватись щомісячно з моменту підписання договору до 31.12.2023 р.
Окремо наголошуємо, що згідно положень пункту 51 Особливостей, учасники процедури закупівлі мають право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Враховуючи відсутність від Учасника звернень за роз’ясненнями та/або вимог протягом вищевказаного періоду та беручи до уваги факт подачі Учасником його тендерної пропозиції, Замовником вбачається повна згода Учасника з тендерною документацією Замовника, в тому числі з технічними та/або якісними вимогами до предмету закупівлі.
Так за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що згідно наданих ним розрахунків, технічне обслуговування засобів систем пожежогасіння серверної пропонується здійснювати протягом 8-ми місяців для обладнання, періодичність виконання регламентних робіт з обслуговування якого становить 1 раз на місяць, що не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, встановленим тендерною документацією, оскільки надання послуг має здійснюватись щомісячно з моменту підписання договору до 31.12.2023 р.
Окремо наголошуємо, що згідно положень пункту 51 Особливостей, учасники процедури закупівлі мають право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Враховуючи відсутність від Учасника звернень за роз’ясненнями та/або вимог протягом вищевказаного періоду та беручи до уваги факт подачі Учасником його тендерної пропозиції, Замовником вбачається повна згода Учасника з тендерною документацією Замовника, в тому числі з технічними та/або якісними вимогами до предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" |
16 728,00
UAH з ПДВ
|
16 728,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Агенція захисту інформації - центр" |
19 248,00
UAH з ПДВ
|
19 248,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" |
20 900,00
UAH з ПДВ
|
20 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
26 999,04
UAH з ПДВ
|
26 999,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕРИДІАН" |
31 545,00
UAH з ПДВ
|
31 545,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" #40295369 |
Відхилено |
16 728,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 16:13
|
|
ТОВ "Агенція захисту інформації - центр" #33750192 |
Переможець |
19 248,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2023 15:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2023 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 13:56
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
05 січня 2024 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2023 13:22
|
Додаткова угода від 23.05.2023 № 1.pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 13:19
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 15:22
|
Договір від 07.03.2023 № 18-23-П.pdf | укладений |
07 березня 2023 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Замовника в послугах з технічного обслуговування засобів систем пожежогасіння серверної (вул. М. Грушевського, 12/2), відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), Сторони погодились зменшити вартість послуг у сумі 2 743,00 грн. (дві тисячі сімсот сорок три гривні 00 копійок) без ПДВ та викласти пункт 2.2 Договору від 07 березня 2023 року № 18/23-П у такій редакції: «2.2. За вказані у пункті 1.1 Послуги Замовник сплачує Виконавцю 16 505,00 грн. (шістнадцять тисяч п’ятсот п’ять гривень 00 копійок) без ПДВ, згідно з кошторисом, що додається та становить невід’ємну частину Договору (Додаток 1)». 2. Внести зміни до Кошторису (Додаток 1 до Договору від 07 березня 2023 року № 18/23-П), виклавши його у новій редакції, що додається. 3. Інші умови Договору від 07 березня 2023 року № 18/23-П залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | № 18/23-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |