Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки, відновлення, технічного обслуговування та ремонту картриджів і принтерів
Очікувана вартість
45 700,00 UAH
UA-2023-02-07-011087-a 186ae65a0b8149e99b023f90449b721b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Гвоздій

+380474433173 buh-uman@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04061613
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Інна Гвоздій
+380474433173
buh-uman@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, площа Соборності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
35 послуга
Технічне обслуговування та ремонту принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, площа Соборності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

07 лютого 2023 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕСТА"
#14199643
Переможець 45 700,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2023 14:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 12:41
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 14:08
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна суми договору згідно додаткової угоди №3 від 20.12.2023
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 50 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 366,67 UAH)