Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517729 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19 |
Контактна особа: |
Андрієнко Юлія Вікторівна 380462774840 oksanaserdechnyk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 29 156 097,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 145 780,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до вимог Тендерної документації та ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вимагається внесення забезпечення виконання умов цього Договору у сумі, що складає 5% договірної ціни на поточний рік. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 не пізніше 25 грудня відповідного календарного року, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування - кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2023 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2023 17:51 |
ПРОТОКОЛ № 15 перелік змін.docx | |
13 лютого 2023 17:50 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
07 лютого 2023 13:49 |
Додаток 4 Документи переможець торгів .docx | |
07 лютого 2023 13:49 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx | |
07 лютого 2023 13:49 |
ДОДАТОК 3 Проект договору .docx | |
07 лютого 2023 13:36 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.zip |
13 лютого 2023 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 лютого 2023 17:51 |
ПРОТОКОЛ № 15 перелік змін.docx
|
||||||
13 лютого 2023 17:50 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
||||||
07 лютого 2023 13:49 |
Додаток 4 Документи переможець торгів .docx
|
||||||
07 лютого 2023 13:49 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx
|
||||||
07 лютого 2023 13:49 |
ДОДАТОК 3 Проект договору .docx
|
||||||
07 лютого 2023 13:36 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.zip
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000019 ● ef1d6be3938a432f9c1033063d7a44b9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 10:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-02-07-008893-a 07.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-03 15:06:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту покрівлі загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів фізико-математичного профілю № 12 м. Чернігова (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-008893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-06 11:04:36
пояснення та підтвердні документи
В межах проведення моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт покрівлі загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів фізико-математичного профілю №12 м. Чернігова, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Доценка, 22" (з впровадженням заходів з енергозбереження) повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням Чернігівської міської ради від 30.11.2022 року № 24/VІІІ-38 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами та доповненнями), яке розміщене у вільному доступі на сайті Чернігівської міської ради. Зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено Замовником на офіційному веб-сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , назва файлу «Інформація щодо процедур закупівель 06.02.2023», що оприлюднений 13.02.2023 року. Також зазначаємо, що відповідно до умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – 01.03.2023 року ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» було внесено на рахунок замовника суму, яка дорівнює 5% договірної ціни на поточний рік. Зазначаємо, що договірна ціна на 2023 рік встановлена на рівні 14 199 906,00 грн., таким чином перераховане забезпечення виконання умов договору склало 14 199 906,00 грн х 5% = 709 995,30 грн.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-07 12:46:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту покрівлі загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів фізико-математичного профілю № 12 м. Чернігова (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-008893-a) установлено.
У пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу, що учасники торгів при складані тендерної пропозиції повинні врахувати, зокрема, сплату за розміщення сміття на полігоні ТПВ.
Водночас, документи, які надав у своїй тендерній пропозиції учасник торгів ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс», не містять інформації щодо показника витрат «сплату за розміщення сміття на полігоні ТПВ».
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (та підтвердних документів) щодо питання: на підставі якого(их) документу(ів) вами прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема що стосується врахування учасником витрат на сплату за розміщення сміття на полігоні ТПВ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-07 16:56:34
щодо врахування витрат на сплату за розміщення сміття на полігоні ТПВ
В межах проведення моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт покрівлі загальноосвітньої спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів фізико-математичного профілю №12 м. Чернігова, розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Доценка, 22" (з впровадженням заходів з енергозбереження) повідомляємо, що витрати на сплату за розміщення сміття на полігоні ТПВ враховуються учасником при складанні договірної ціни та відображаються ним у розрахунку 8 Інші супутні витрати Договірної ціни.
На підтвердження відповідності поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації та відповідно до п. 5.3. Додатку 1 до Тендерної документації учасником у складі пропозиції надано договірну ціну на будівництво у форматі pdf. та у вигляді електронної моделі в програмному комплексі АВК-5. Так, у договірній ціні, що надана у форматі pdf. (файл «Договірна ціна. рdf») у рядку 8 Інші супутні витрати зазначено 1,00000 в тисячах гривень. В свою чергу при перевірці договірної ціни у вигляді електронної моделі в програмному комплексі АВК-5 (файл «12 школа.іmd») замовнику доступний до перегляду детальний зміст кожного рядка Договірної ціни. Так у зазначеному файлі міститься інформація, що у рядку 8 Інші супутні витрати Договірної ціни відображено кошти за розміщення/захоронення на полігоні ТВП у розмірі 1 тис. грн. Викладене вище може бути перевірено представником органу Держаудитслужби при наявності відповідної програми, що дозволить перегляд файлу у форматі іmd. Виходячи з зазначеного та з огляду на те, що Замовником не встановлювався конкретний рівень таких витрат, Учасником виконано вимоги замовника щодо врахування витрат на сплату за розміщення сміття на полігоні ТПВ та встановлено їх на рівні 1 000,00 грн..
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" |
21 949 410,00
UAH з ПДВ
|
21 949 410,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХБУД" |
23 700 781,33
UAH з ПДВ
|
23 700 781,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
24 220 396,96
UAH з ПДВ
|
24 220 396,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВАТРУД" |
25 967 131,08
UAH з ПДВ
|
25 967 131,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ УКРТРАНСБУД" |
26 908 928,18
UAH з ПДВ
|
26 908 928,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" #14239928 |
Переможець |
21 949 410,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 10:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2023 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2023 10:48
|
Додаткова угода № 2 до Договору № 70-2023В вс.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2023 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2023 19:04
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 70-2023В вс.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 19:02
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 09:29
|
Договір № 71-2023 В вс від 02.03.2023.pdf | укладений |
03 березня 2023 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 70- 2023-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 70- 2023-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |