Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Кельменецька багатопрофільна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02005674 |
Місцезнаходження: | 60100, Україна , Чернівецька обл., Дністровський район, селище міського типу Кельменці, вулиця Сагайдачного, будинок 75 |
Контактна особа: |
Шарабуряк Тетяна Олегівна +380373225236 kel.crl.mail@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 617 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 085,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 13:33 |
тендерна документація.docx | |
07 лютого 2023 13:33 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
07 лютого 2023 13:33 |
Додаток 3.docx | |
07 лютого 2023 13:33 |
ДОДАТОК 2.doc | |
07 лютого 2023 13:33 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція).docx |
07 лютого 2023 14:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2023 13:33 |
тендерна документація.docx
|
|||
07 лютого 2023 13:33 |
Додаток 4 Проект договору.doc
|
|||
07 лютого 2023 13:33 |
Додаток 3.docx
|
|||
07 лютого 2023 13:33 |
ДОДАТОК 2.doc
|
|||
07 лютого 2023 13:33 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000084 ● ee71119be49a4263b0a42a3fe57f2074
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.02.2023 № 9-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 лютого 2023 року № 9-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-02-07-008855-a від 07.02.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 16:33:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бензин марки А-95 (талони), дизельне паливо (талони)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-008855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. З яких причин Вами не дотримано вимог пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено кодів товарів щодо бензину марки А-95 та дизельного палива, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
2. З яких причин Вами тендерну документацію складено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: не враховано зміни, внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно)?
3. З яких причин у Додатку 1 (цінова пропозиція) зазначено, що «пропозиція подається для участі у допороговій закупівлі», а також, що «якщо рішенням Замовника пропозиція буде визнана переможцем допорогової закупівлі, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником згідно з Проектом договору про закупівлю (Додаток №4 до оголошення)», в той час, коли дана закупівля здійснюється за процедурою відкритих торгів з особливостями, а не за допороговою?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-02 09:24:16
Відповідь на виявленні порушення
КНП «Кельменецька багатопрофільна лікарня» з огляду на виявлені порушення у закупівлі UA-2023-02-07-008855-a , повідомляє:
1) По першому питанні «З яких причин Вами не дотримано вимог пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено кодів товарів щодо бензину марки А-95 та дизельного палива, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?» повідомляє, що при визначенні предмету закупівлі та віднесення його до певного коду згідно з Єдиним закупівельним словником уповноваженна особа по закупівлях керувалася п.3 р.І «Загальні положення» Порядок визначення предмета закупівлі №708 від 15.04.2020р (зі змінами від 03.09.2021р), де зазначається, що : «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника» . Поряд з цим, п.13 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі»(зі змінами від 12.11.2021р) передбачає уточнення які саме товари,послуги та роботи повинні вноситися за кодами з більшою деталізацією, а у п.14 вказано : «Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку…» тому при визначенні коду за Єдиним закупівельним словником, не було вказано більш детального коду.
При складанні тендерної документації, у майбутньому, врахуємо потребу вказувати код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
2) Щодо другого питання, про складання тендерної документації з не врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які набрали чинності з 03.01.2023 (включно), повідомляємо, що п.7 (Пункти 35-39 Постанови КМУ 1178 викласти в такій редакції) вищезазначної Постанови викладено у оголошенні та власне в тендерній документації відповідної закупівлі, а саме:
П.35.та п.36 Постанови 1178 відображений у п.2 «Дата та час розкриття тендерної» р.4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ;
П.37 та п.38 Постанови 1178 відображається у п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Р.5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
3) Щодо третього питання, повідомляємо, що при складані тендерної документації до закупівлі UA-2023-02-07-008855-a у Додатку 1 «Цінова пропозиція» було допущено механічну помилку, «допорогова закупівля» необхідно було замінити на «відкриті торги з особливостями». Поряд з цим, слід зазначити, що дана помилка не призвела до порушення проведення процедури закупівлі, власне як процедура відкриті торги з особливостями та не вплинула на результат торгів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-07-008855-a повідомляємо, що при складанні тендерної документації, у майбутньому, уповноваженою особою буду враховані зауваження. У зв'язку з виявленими порушенями, зазначеними у Висновку моніторингу, та з метою недопущення виявлених помилок у майбутньому, уповноважену особу по закупівлях, для вдосконалення знаь та навичок, буде направлено на навчання у сфері закупівлі.
2023-03-09 08:34:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" |
599 000,00
UAH з ПДВ
|
599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" #42726537 |
Переможець |
599 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 16:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2023 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 08:40
|
накладна | укладений |
03 січня 2024 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 12:16
|
Додаткова угод 3 | зміни до договору |
05 грудня 2023 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 15:42
|
експертний висновок | зміни до договору |
28 вересня 2023 15:39
|
додаткова угода | зміни до договору |
28 вересня 2023 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 11:29
|
Додаткова угода на зменшення ціни | зміни до договору |
29 березня 2023 11:27
|
1 | зміни до договору |
29 березня 2023 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2023 11:11
|
png2pdf.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 09:30
|
договір | укладений |
28 лютого 2023 09:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин марки А-95 (талони) | 2000 | літр |
52,00
UAH з ПДВ
|
дизельне паливо (талони) | 9000 | літр |
55,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням ціни на паливо в Україні, сторони домовилися зменшити цінуна товар та відповідно суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | при внесені даних в систему допущено помилку (невірно вказана сума без ПДВ), з метою виправлення даної механічно помилки прийнято рішення додати до системи додаткову угоду з виправленою помилкою. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною ціни на товар на ринку, сторони домовилися змінити ціну за одиницю товару та відповідно й обсяги закупівлі привести у відповідність. |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пп.5 п.19 Особливостей , Сторони домовились про погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без змін кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин марки А-95 (талони) | 1990 |
46,73
UAH з ПДВ
|
|
дизельне паливо (талони) | 8570 |
45,00
UAH з ПДВ
|