Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02000105 |
Місцезнаходження: | 35701, Україна , Рівненська обл., місто Здолбунів, вулиця Степана Бандери будинок № 1 |
Контактна особа: |
Бондарчук Олена Миколаївна +380973552911 dzozcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 13:12 |
Ремонт медобладнання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-06-000024 ● 3f729f8b4cca458182a7769a57a8104b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2023 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2023 № 14
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.03.2023 №14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-02-07-008355-a 07.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-06 17:31:54
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання), очікуваною вартістю 190000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-008355-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
Відповідно до п.44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена п. 2 Додатку 1 Тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи №9-2023 від 07.02.2023.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель переможцем закупівлі ФОП Тарасюта С.А. на підтвердження відсутності підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону було завантажено Гарантійний лист щодо виконання договірних зобов’язань,вих.№14/138/22 (файл «Лист» завантажено 26.02.2023), тобто в термін, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (21.02.2023).
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Тарасюта С.А. відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-08 15:01:20
Пояснення з власної ініціативи
Начальнику Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області
Анатолію КАРП’ЮК
Пояснення на Запит замовнику на пояснення
від 2023-03-06 17:31:54
Надаємо пояснення на запит замовнику у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання), очікуваною вартістю 190000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-008355-a), від 2023-03-06 17:31:54.
Питання: Відповідно до п.44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена п. 2 Додатку 1 Тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи №9-2023 від 07.02.2023.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель переможцем закупівлі ФОП Тарасюта С.А. на підтвердження відсутності підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону було завантажено Гарантійний лист щодо виконання договірних зобов’язань,вих.№14/138/22 (файл «Лист» завантажено 26.02.2023), тобто в термін, що перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (21.02.2023).
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Тарасюта С.А. відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь: Предметом закупівлі є послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання – це вузькоспеціалізована галузь, яка має складний технічний характер, а саме:
1 послуга
Медичне обладнання хірургічного відділення та операційного блоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. С. Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
1 послуга
Медичне обладнання клініко-діагностичної лабораторії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. С. Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
1 послуга
Медичне обладнання відділення функціональної діагностики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. С. Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
1 послуга
Медичне обладнання відділення анестезії і реанімації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. С. Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
1 послуга
Медичне обладнання акушерсько-гінекологічного відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. С. Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
1 послуга
Інше медичне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. С. Бандери, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
На тендер вийшов всього 1 (один) учасник, який надав Замовнику весь передбачений тендерними вимогами перелік документів – ФОП Тарасюта С.А., який був визнаний переможцем тендерної закупівлі.
Після оголошення переможця процедури закупівлі, в строк, передбачений статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі», з урахуванням пункту 44 Особливостей, переможець – ФОП Тарасюта С.А., надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
- Гарантійний лист щодо виконання договірних зобов’язань.
Однак, з запізненням на 1 (один) день оприлюднив Гарантійний лист щодо виконання договірних зобов’язань від 24.02.2023 р., вих.№14/138/22 (файл «Лист» завантажено 26.02.2023) що підтверджує відсутність підстав визначених частиною другою статті 17.
Тобто, ФОП Тарасюта С.А. були в повному обсязі виконані вимоги тендерної документації, крім пропуску строку подання Гарантійного листа щодо виконання договірних зобов’язань на 1 день.
КНП «Здолбунівська ЦМЛ» є об’єктом критичної інфраструктури, яка, крім іншого, є однією з 4 (чотирьох) цивільних лікувальних закладів в Рівненській області, в яких перебувають на лікуванні поранені військовослужбовці Збройних сил України.
Враховуючи:
- предмет закупівлі;
- відсутність конкуренції (з тендерною пропозицією вийшла одна особа);
- надання повного комплекту документів та виконання всіх тендерних вимог переможцем;
- незначність (формальність) порушення строку на подання гарантійного листа (1 один) день;
- вкрай негативні наслідки для пацієнтів КНП «Здолбунівська ЦМЛ» через відсутність ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, яке через збільшення навантаження постійно виходить з ладу, і, того, що через відсутність ремонту та обслуговування, може постраждати життя та здоров’я людей – пацієнтів лікарні;
-відсутність негативного впливу для бюджету (зокрема відсутність витрачання бюджетних коштів);
уповноваженою особою було прийнято рішення про укладання договору з ФОП Тарасюта С.А., без врахування незначного, формального порушення на 1 день строку подання гарантійного листа.
Дане рішення було оформлено Протоколом уповноваженої особи (копія додається).
Метою Закону «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уповноважена особа КНП «Здолбунівська ЦМЛ» при здійсненні закупівлі не здійснила порушення мети та основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», діяла дотримуватись балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав та інтересів осіб та принципами публічних закупівель.
Уповноважена особа Олена БОНДАРЧУК
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КНП «Здолбунівська ЦМЛ» розірвало договір №138/23 від 28.02.2023 року укладений з ФОП Тарасюта С. А. за результатами закупівлі UA-2023-02-07-008355-a уклавши додаткову угоду № 1 від 13.03.2023 року (додається). КНП «Здолбунівська ЦМЛ» надалі зобов’язується посилити контроль за дотриманням вимог чинного законодавства здійснюючи свою закупівельну діяльність.
2023-03-17 10:39:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Тарасюта С.А. |
184 200,00
UAH з ПДВ
|
184 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тарасюта С.А. #2268704010 |
Переможець |
184 200,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2023 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 16:30
|
Додаткова угода | укладений |
13 березня 2023 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 13:09
|
Договір | укладений |
01 березня 2023 13:07
|