Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із вивезення твердих побутових відходів (ТПВ) та послуги із вивезення будівельних відходів - 2 найменування
Очікувана вартість
465 000,00 UAH
UA-2023-02-07-008111-a ● 398c52391f2d4639a1d6d61adb77cd74
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова НАМН України" |
Код ЄДРПОУ: | 02011930 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., м.Київ, вул.Платона Майбороди,32 |
Контактна особа: |
Кліщевська Алла Вікторівна +380444841875 tender.inch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 465 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Закупівля проводиться згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2050 метри кубічні
Послуги із вивезення твердих побутових відходів (ТПВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Платона Майбороди,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
120 метри кубічні
Послуги із вивезення будівельних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Платона Майбороди,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2023 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2023 15:55 |
Протокольне рішення УО про внесення змін до ТД_17.02.23.docx | |
16 лютого 2023 15:55 |
Зміни_ТД_вивезення_побутових_відходів_16.02. 2023 (2).doc | |
15 лютого 2023 08:39 |
Протокольне рішення УО про внесення змін до ТД_15.02.23.docx | |
15 лютого 2023 08:39 |
Зміни_ТД_вивезення_побутових_відходів_15.02. 2023.doc | |
13 лютого 2023 13:47 |
Протокольне рішення УО про внесення змін до ТД_13.02.23.docx | |
13 лютого 2023 13:46 |
Зміни_ТД_вивезення_побутових_відходів_13.02. 2023.doc | |
07 лютого 2023 13:00 |
ТД_вивезення_побутових_відходів_06.02. 2023.doc | |
07 лютого 2023 13:00 |
ДОДАТОК 3_проєкт_договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 15 лютого 2023 11:23
Дата відповіді: 16 лютого 2023 15:45
Доброго дня! Шановний Замовник!
Просимо Вас не допускати дискримінації учасників та порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Додатком № 2 тендерної документації (технічного завдання) вказано у п.8:
а) автомобілі повинні бути власністю Учасника або орендовані чи в лізингу. Учасник повинен надати копії технічних паспортів на автомобілі, діючий технічний огляд на кожне авто, які пропонуються у пропозиції конкурсних торгів Учасника.
Просимо доповнити даний пункт «або у користуванні» - загальне поняття, яке не обмежує участь у закупівлі.
Або додати формулювання «чи договір на надання послуг автомобіля на весь період надання послуг», так я ви змінили у розділі ВГВ.
Враховуючи, що час визначений вами допустимий з 23.00 до 6-00 години вивозу сміття, тобто у день проходить заповнення контейнерів – а у ніч вивіз. Враховуючи ситуацію в Україні, та відповідно отримані дозволи (перепустки) на проїзд у комендантську годину потенційним учасником, просимо вас видалити наступний пункт:
4. Для вивезення будівельних відходів повинна бути наявність малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю до 6 тон (габаритами не більше 2550 × 2650 × 6800 (висота × ширина × довжина)), для можливості проїзду у денний час, оскільки в даний період доби проїзд до об’єкту обмежений».
Така позиція обмежує участь потенційних учасників, а з видалення такого пункту наддасть можливість учаснику вивозити у нічний час більш габаритним автомобілем. Враховуючи об’єм вивозу — будівельного сміття та ВГВ - 120,00 м3, звертаємо вашу увагу що вивіз контейнерою схемою ВГВ є економічно вигіднішою для вас, як для бюджетника.
Доречно було врахувати вимогу у тендерній документації про отримання учасником дозволів (перепусток) на проїзд містом у комендантську годину.
Просимо також по тексту прибрати визначення - конкурсних торгів, це не конкурс, це процедура закупівлі.
Просимо також надати відповідь на кого покладені обов’язки щодо навантаження ВГВ? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання уповноважена особа з публічних закупівель Державної установи «Інститут нейрохірургії ім.акад.А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» повідомляє наступне:
Питання: Щодо дискримінації учасників та порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Додатком № 2 тендерної документації (технічного завдання) вказано у п.8: а) автомобілі повинні бути власністю Учасника або орендовані чи в лізингу. Учасник повинен надати копії технічних паспортів на автомобілі, діючий технічний огляд на кожне авто, які пропонуються у пропозиції конкурсних торгів Учасника. Просимо доповнити даний пункт «або у користуванні» - загальне поняття, яке не обмежує участь у закупівлі. Або додати формулювання «чи договір на надання послуг автомобіля на весь період надання послуг», так я ви змінили у розділі ВГВ. Враховуючи, що час визначений вами допустимий з 23.00 до 6-00 години вивозу сміття, тобто у день проходить заповнення контейнерів – а у ніч вивіз. Враховуючи ситуацію в Україні, та відповідно отримані дозволи (перепустки) на проїзд у комендантську годину потенційним учасником, просимо вас видалити наступний пункт: 4. Для вивезення будівельних відходів повинна бути наявність малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю до 6 тон (габаритами не більше 2550 ? 2650 ? 6800 (висота ? ширина ? довжина)), для можливості проїзду у денний час, оскільки в даний період доби проїзд до об’єкту обмежений». Така позиція обмежує участь потенційних учасників, а з видалення такого пункту наддасть можливість учаснику вивозити у нічний час більш габаритним автомобілем. Враховуючи об’єм вивозу — будівельного сміття та ВГВ - 120,00 м3, звертаємо вашу увагу що вивіз контейнерою схемою ВГВ є економічно вигіднішою для вас, як для бюджетника. Доречно було врахувати вимогу у тендерній документації про отримання учасником дозволів (перепусток) на проїзд містом у комендантську годину. Просимо також по тексту прибрати визначення - конкурсних торгів, це не конкурс, це процедура закупівлі. Просимо також надати відповідь на кого покладені обов’язки щодо навантаження ВГВ?
1. Відповідь: для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію та оприлюднені в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.
2. Відповідь щодо запитання «На кого покладені обов’язки щодо навантаження ВГВ»: Оскільки обов’язки щодо навантаження ВГВ Замовник залишає за собою, а робочий час вантажника визначається правилами внутрішнього розпорядку установи з 8.45 до 17.15, вивіз ВГВ можливий тільки денний час доби».
3. Відповідь щодо вивезення ВГВ у нічний час малогабаритним самоскидом: «Замовник не має місця для накопичення ВГВ у великих об’ємах, тому вивіз повинен здійснюватися меншими об’ємами із застосуванням малогабаритного самоскиду, щоб запобігти засміченості території».
Питання: Щодо дискримінації учасників та порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Додатком № 2 тендерної документації (технічного завдання) вказано у п.8: а) автомобілі повинні бути власністю Учасника або орендовані чи в лізингу. Учасник повинен надати копії технічних паспортів на автомобілі, діючий технічний огляд на кожне авто, які пропонуються у пропозиції конкурсних торгів Учасника. Просимо доповнити даний пункт «або у користуванні» - загальне поняття, яке не обмежує участь у закупівлі. Або додати формулювання «чи договір на надання послуг автомобіля на весь період надання послуг», так я ви змінили у розділі ВГВ. Враховуючи, що час визначений вами допустимий з 23.00 до 6-00 години вивозу сміття, тобто у день проходить заповнення контейнерів – а у ніч вивіз. Враховуючи ситуацію в Україні, та відповідно отримані дозволи (перепустки) на проїзд у комендантську годину потенційним учасником, просимо вас видалити наступний пункт: 4. Для вивезення будівельних відходів повинна бути наявність малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю до 6 тон (габаритами не більше 2550 ? 2650 ? 6800 (висота ? ширина ? довжина)), для можливості проїзду у денний час, оскільки в даний період доби проїзд до об’єкту обмежений». Така позиція обмежує участь потенційних учасників, а з видалення такого пункту наддасть можливість учаснику вивозити у нічний час більш габаритним автомобілем. Враховуючи об’єм вивозу — будівельного сміття та ВГВ - 120,00 м3, звертаємо вашу увагу що вивіз контейнерою схемою ВГВ є економічно вигіднішою для вас, як для бюджетника. Доречно було врахувати вимогу у тендерній документації про отримання учасником дозволів (перепусток) на проїзд містом у комендантську годину. Просимо також по тексту прибрати визначення - конкурсних торгів, це не конкурс, це процедура закупівлі. Просимо також надати відповідь на кого покладені обов’язки щодо навантаження ВГВ?
1. Відповідь: для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію та оприлюднені в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.
2. Відповідь щодо запитання «На кого покладені обов’язки щодо навантаження ВГВ»: Оскільки обов’язки щодо навантаження ВГВ Замовник залишає за собою, а робочий час вантажника визначається правилами внутрішнього розпорядку установи з 8.45 до 17.15, вивіз ВГВ можливий тільки денний час доби».
3. Відповідь щодо вивезення ВГВ у нічний час малогабаритним самоскидом: «Замовник не має місця для накопичення ВГВ у великих об’ємах, тому вивіз повинен здійснюватися меншими об’ємами із застосуванням малогабаритного самоскиду, щоб запобігти засміченості території».
Застереження Замовнику
Дата подання: 17 лютого 2023 09:22
Дата відповіді: 20 лютого 2023 09:32
Шановний Замовник! Оголошена закупівля підпадає під дію ЗУ «Про відходи» та Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 р. №1070, тощо, які містять застереження екологічним нормам (стандартам) та правила захисту природного середовища. На вимогу наявності «малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю до 6 тон» потенційний учасник Вас застерігає, що такий учасник, як Володар - Роз наддасть газон 80-90 років або Зил 130 1982 р.в., описувати не станемо його стан, і ви будете мати з цим проблему. А повторне виправлення технічного завдання та відповідності йому, не завжди у своїх рішеннях підтримує Антимонопольний комітет України. Дякуємо за ваш час та увагу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше зауваження уповноважена особа з публічних закупівель Державної установи «Інститут нейрохірургії ім.акад.А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» повідомляє наступне:
Керуючись Законом України «Про відходи» від 1998 року, який чинний до 09.07.2023 р. та Правилами надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 р. №1070, Замовник встановив вимоги, які вказані в тендерній документації.
При цьому враховано, що установа Замовника розташована в густонаселеному районі, де поряд з житловими будинками знаходяться чисельні медичні заклади, а також дитячі медичні заклади. Вулиця, на якій вони розташовані, постійно заповнена автотранспортом, в тому числі «службовими» та «швидкими», на яких доставляють хворих. І тому Замовник заявляє транспорт, габарити якого прописані в тендерній документації.
Керуючись Законом України «Про відходи» від 1998 року, який чинний до 09.07.2023 р. та Правилами надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 р. №1070, Замовник встановив вимоги, які вказані в тендерній документації.
При цьому враховано, що установа Замовника розташована в густонаселеному районі, де поряд з житловими будинками знаходяться чисельні медичні заклади, а також дитячі медичні заклади. Вулиця, на якій вони розташовані, постійно заповнена автотранспортом, в тому числі «службовими» та «швидкими», на яких доставляють хворих. І тому Замовник заявляє транспорт, габарити якого прописані в тендерній документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-07-008111-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фірма "Володар-Роз", Код ЄДРПОУ:21701113
Дата подання: 13 лютого 2023 15:51
Щодо дискримінації учасників
Шановний Замовнику!
13 лютого 2023 року Вами було внесено зміни до Тендерної документації, а саме п. 4 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації було викладено в наступній редакції:
«4. Для вивезення будівельних відходів повинна бути наявність малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю 5-6 тон (габаритами 2550 × 2650 ×6800 (висота × ширина × довжина)), для можливості проїзду у денний час, оскільки в даний період доби проїзд до об’єкту обмежений.»
Вимога щодо наявності в Учасника автомобіля самоскида вантажопідйомністю 5-6 тон, є дискримінаційною, оскільки приймати участь зможе учасник, який має малогабаритний автомобіль-самоскид (тобто вантажопідйомністю від 5 до 6 тон.) з габаритами 2550 × 2650 ×6800 (висота × ширина × довжина). Всі інші Учасники, автомобілі яких мають вантажопідйомність до 5 тон і менші габарити – не можуть приймати участь.
Крім того, Замовником необгрунтовано чому саме малогабаритний самоскид вантажопідйомністю 5-6 тон з чітко визначеними габаритами, адже є аналогічні автомобілі вантажопідйомністю до 5 - тон, габарити яких трохи менші, що є ще більш зручним при обмеженому проїзді.
Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти п.4 розділу ІІ Додатку 2 в наступній редакції:
«4. Для вивезення будівельних відходів повинна бути наявність малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю до 6 тон (габаритами не більше 2550 × 2650 ×6800 (висота × ширина × довжина)), для можливості проїзду у денний час, оскільки в даний період доби проїзд до об’єкту обмежений.»
Розгорнути
Згорнути
13 лютого 2023 року Вами було внесено зміни до Тендерної документації, а саме п. 4 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації було викладено в наступній редакції:
«4. Для вивезення будівельних відходів повинна бути наявність малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю 5-6 тон (габаритами 2550 × 2650 ×6800 (висота × ширина × довжина)), для можливості проїзду у денний час, оскільки в даний період доби проїзд до об’єкту обмежений.»
Вимога щодо наявності в Учасника автомобіля самоскида вантажопідйомністю 5-6 тон, є дискримінаційною, оскільки приймати участь зможе учасник, який має малогабаритний автомобіль-самоскид (тобто вантажопідйомністю від 5 до 6 тон.) з габаритами 2550 × 2650 ×6800 (висота × ширина × довжина). Всі інші Учасники, автомобілі яких мають вантажопідйомність до 5 тон і менші габарити – не можуть приймати участь.
Крім того, Замовником необгрунтовано чому саме малогабаритний самоскид вантажопідйомністю 5-6 тон з чітко визначеними габаритами, адже є аналогічні автомобілі вантажопідйомністю до 5 - тон, габарити яких трохи менші, що є ще більш зручним при обмеженому проїзді.
Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти п.4 розділу ІІ Додатку 2 в наступній редакції:
«4. Для вивезення будівельних відходів повинна бути наявність малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю до 6 тон (габаритами не більше 2550 × 2650 ×6800 (висота × ширина × довжина)), для можливості проїзду у денний час, оскільки в даний період доби проїзд до об’єкту обмежений.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2023 08:37
На виконання вимоги ТОВ "Фірма "Володар-Роз" та на підставі п.51 ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч.2, ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зазначені зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
У відповідь на Ваше питання уповноважена особа з публічних закупівель Державної установи «Інститут нейрохірургії ім.акад.А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» повідомляє наступне:
Питання: Щодо дискримінації учасників: «13 лютого 2023 року Вами було внесено зміни до Тендерної документації, а саме п. 4 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації було викладено в наступній редакції: «4. Для вивезення будівельних відходів повинна бути наявність малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю 5-6 тон (габаритами 2550 ? 2650 ?6800 (висота ? ширина ? довжина)), для можливості проїзду у денний час, оскільки в даний період доби проїзд до об’єкту обмежений.» Вимога щодо наявності в Учасника автомобіля самоскида вантажопідйомністю 5-6 тон, є дискримінаційною, оскільки приймати участь зможе учасник, який має малогабаритний автомобіль-самоскид (тобто вантажопідйомністю від 5 до 6 тон.) з габаритами 2550 ? 2650 ?6800 (висота ? ширина ? довжина). Всі інші Учасники, автомобілі яких мають вантажопідйомність до 5 тон і менші габарити – не можуть приймати участь. Крім того, Замовником необгрунтовано чому саме малогабаритний самоскид вантажопідйомністю 5-6 тон з чітко визначеними габаритами, адже є аналогічні автомобілі вантажопідйомністю до 5 - тон, габарити яких трохи менші, що є ще більш зручним при обмеженому проїзді. Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти п.4 розділу ІІ Додатку 2 в наступній редакції: «4. Для вивезення будівельних відходів повинна бути наявність малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю до 6 тон (габаритами не більше 2550 ? 2650 ?6800 (висота ? ширина ? довжина)), для можливості проїзду у денний час, оскільки в даний період доби проїзд до об’єкту обмежений».
Відповідь: для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію та оприлюднені в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.
Питання: Щодо дискримінації учасників: «13 лютого 2023 року Вами було внесено зміни до Тендерної документації, а саме п. 4 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації було викладено в наступній редакції: «4. Для вивезення будівельних відходів повинна бути наявність малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю 5-6 тон (габаритами 2550 ? 2650 ?6800 (висота ? ширина ? довжина)), для можливості проїзду у денний час, оскільки в даний період доби проїзд до об’єкту обмежений.» Вимога щодо наявності в Учасника автомобіля самоскида вантажопідйомністю 5-6 тон, є дискримінаційною, оскільки приймати участь зможе учасник, який має малогабаритний автомобіль-самоскид (тобто вантажопідйомністю від 5 до 6 тон.) з габаритами 2550 ? 2650 ?6800 (висота ? ширина ? довжина). Всі інші Учасники, автомобілі яких мають вантажопідйомність до 5 тон і менші габарити – не можуть приймати участь. Крім того, Замовником необгрунтовано чому саме малогабаритний самоскид вантажопідйомністю 5-6 тон з чітко визначеними габаритами, адже є аналогічні автомобілі вантажопідйомністю до 5 - тон, габарити яких трохи менші, що є ще більш зручним при обмеженому проїзді. Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти п.4 розділу ІІ Додатку 2 в наступній редакції: «4. Для вивезення будівельних відходів повинна бути наявність малогабаритного самоскиду вантажопідйомністю до 6 тон (габаритами не більше 2550 ? 2650 ?6800 (висота ? ширина ? довжина)), для можливості проїзду у денний час, оскільки в даний період доби проїзд до об’єкту обмежений».
Відповідь: для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію та оприлюднені в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП РУДЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА |
323 700,00
UAH з ПДВ
|
323 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДІЦУЛЕНКО ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
350 700,00
UAH з ПДВ
|
350 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП РУДЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА #2981119408 |
Переможець |
323 700,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2023 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2024 11:16
|
Додаткова_угода_3_відходи_побутові.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 21:36
|
Додаткова угода №2 до Договору №99 від 07_03_2023.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 21:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 21:23
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 21:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 08:25
|
Договір_99_ФОП_Руденко.pdf | укладений |
07 березня 2023 08:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги із вивезення твердих побутових відходів (ТПВ) | 2050 | метри кубічні |
138,00
UAH
|
Послуги із вивезення будівельних відходів | 120 | метри кубічні |
340,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Згідно п.10.7.1. Розділу 10 Договору, за взаємною згодою сторін, сторони домовились зменшити вартість надання послуги за Договором на 38 198 грн. 40 коп. (тридцять вісім тисяч сто дев’яносто вісім гривень. 00 коп.) без ПДВ. 2. П.2.1. Розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 285 501 грн. 60 коп. (двісті вісімдесят п ять тисяч п’ятсот одна гривня 60 копійок) без ПДВ». 3. Всі інші умови Договору № 99 від 07.03.2023 р. залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода укладена та підписана у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, та набирає чинності з моменту підписання її Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. З урахуванням пункту 19 Особливостей та на підставі частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони Договору дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та збільшити суму договору на обсяг, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. 2. Внести зміни до пункту 9.1. розділу 9 Договору «Строк дії договору», виклавши його в такій редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 28 лютого 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань, що виникли до дня припинення дії цього Договору». 3. Усі інші умови Договору, не охоплені Додатковою угодою, залишаються незмінними і є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Додаткова угода укладена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, для кожної зі Сторін. 5. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору № 99 від 07.03.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. З урахуванням пункту 19 Особливостей та на підставі частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони Договору дійшли взаємної згоди збільшити суму договору на 57 076 грн. 00 коп. (п’ятдесят сім тисяч сімдесят шість гривень 00 копійок), без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі. 2. Внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору «Ціна договору», виклавши його в такій редакції: «2.1. Загальна вартість Договору становить 342 577 грн. 60 коп. ( триста сорок дві тисячі п’ятсот сімдесят сім гривень 60 копійок), без ПДВ». 3. Усі інші умови Договору, не охоплені Додатковою угодою, залишаються незмінними і є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Додаткова угода укладена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, для кожної зі Сторін. 5. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору № 99 від 07.03.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги із вивезення твердих побутових відходів (ТПВ) | 2125.2 | метри кубічні |
138,00
UAH
|
Послуги із вивезення будівельних відходів | 145 | метри кубічні |
340,00
UAH
|