Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517729 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19 |
Контактна особа: |
Андрієнко Юлія Вікторівна 380462774840 oksanaserdechnyk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 6 215 782,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 078,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до вимог Тендерної документації та ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вимагається внесення забезпечення виконання умов Договору у сумі, що складає 5% договірної ціни. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 не пізніше 25 грудня 2023 року, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування - кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 09:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 09:42 |
ПРОТОКОЛ №11 перелік змін 13 школа.docx | |
10 лютого 2023 09:41 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
07 лютого 2023 12:50 |
Календарний графік ЗРАЗОК.xlsx | |
07 лютого 2023 12:49 |
Додаток 4 Документи переможець торгів .docx | |
07 лютого 2023 12:48 |
ДОДАТОК 3 Проект договору .docx | |
07 лютого 2023 12:47 |
Тендерна документація .docx | |
07 лютого 2023 12:46 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.rtf |
10 лютого 2023 09:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2023 09:42 |
ПРОТОКОЛ №11 перелік змін 13 школа.docx
|
|||
10 лютого 2023 09:41 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
|||
07 лютого 2023 12:50 |
Календарний графік ЗРАЗОК.xlsx
|
|||
07 лютого 2023 12:49 |
Додаток 4 Документи переможець торгів .docx
|
|||
07 лютого 2023 12:48 |
ДОДАТОК 3 Проект договору .docx
|
|||
07 лютого 2023 12:47 |
Тендерна документація .docx
|
|||
07 лютого 2023 12:46 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000131 ● cdf6580b046846bd96551f14d70cc9a5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2023 № 14-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 08.05.2023 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-02-07-007742-a 07.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 12:23:26
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Чернігівської міської ради Чернігівської області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька, 40 (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)» (Коригування). Друга черга – інші роботи», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-07-007742-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Умовами пункту 6 Розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: «Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни».
У зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем - ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" відповідного забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 % від договірної ціни.
Пояснення з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-10 09:39:57
пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Чернігівської міської ради Чернігівської області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька, 40 (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)" (Коригування). Друга черга – інші роботи.» повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням Чернігівської міської ради від 30.11.2022 року № 24/VІІІ-38 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами та доповненнями), яке розміщене у вільному доступі на сайті Чернігівської міської ради. Зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено Замовником на офіційному веб-сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , назва файлу «Інформація щодо процедур закупівель 06.02.2023», що оприлюднений 13.02.2023 року. Також зазначаємо, що відповідно до умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – 23.02.2023 року ТОВ «Інекс Реал» було внесено на рахунок замовника суму, яка дорівнює 5% договірної ціни. Зазначаємо, що договірна ціна відповідно до пропозиції переможця закупівлі та умов укладеного Договору встановлена на рівні 5 222 222,87 грн., таким чином перераховане забезпечення виконання умов договору склало 5 222 222,87 грн х 5% = 261 111,14 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
5 222 222,87
UAH з ПДВ
|
5 222 222,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Фірма "Номінал" |
5 259 108,49
UAH з ПДВ
|
5 259 108,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
5 932 865,04
UAH з ПДВ
|
5 932 865,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЄРМАК СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА |
5 993 998,54
UAH з ПДВ
|
5 993 998,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" #41310760 |
Переможець |
5 222 222,87
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2023 13:19
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 63-2023-В вс.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 13:44
|
Договір № 63-2023-В вс від 02.03.2023.pdf | укладений |
02 березня 2023 13:43
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Чернігівської міської ради Чернігівської області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька, 40 (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)" (Коригування). Друга черга – інші роботи. | 1 | Роботи |
5 222 222,87
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Договіо № 63-2023-В/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт будівлі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Чернігівської міської ради Чернігівської області, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька, 40 (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації в м. Чернігові)" (Коригування). Друга черга – інші роботи. | 1 | Роботи |
2 721 692,55
UAH з ПДВ
|