Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуга з постачання гарячої води
Очікувана вартість
56 439,42 UAH
UA-2023-02-07-007370-a 320d0ebe4759496daa7b8cc6e0ecc537
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потапенко Інесса Василівна

380577255192 tenderstomatka8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська стоматологічна поліклініка №8" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23910911
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Потапенко Інесса Василівна
380577255192
tenderstomatka8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 Гігакалорія
послуга з постачання гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61093, Україна, Харківська область, Харків, вул. Петра Болбочана, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

07 лютого 2023 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство “ Харківські теплові мережі ”
#31557119
Переможець 56 439,42
UAH з ПДВ
07 лютого 2023 12:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 12:13
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 13:02
ДУ 3 2023 гар.вода.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:58
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 15:46
ДУ 2 ГАР.ВОДАpdf.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 15:41
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2023 12:16
Додаткова угода1 Гаряча вода.pdf зміни до договору
19 жовтня 2023 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, зміна регульованих цін (тарифів), що застосовуються в договорі про закупівлю, керуючись Цивільним Кодексом України, Господарським Кодексом України, Бюджетним Кодексом України, Законом України « Про житлово-комунальні послуги», Законом України «Про публічні закупівлі » ( зі змінами), пп.1, пп.7 п.19 Особливостей, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Сума договору після внесення змін. Ціна цього Договору становить 47032,85 грн., ПДВ 9406,57 грн., усього 56439,42 грн. у т.ч.: міський бюджет – 25000,00 грн., ПДВ 5000,00 грн. , усього 30000,00 грн.; власні надходження підприємства – 22032,85 грн., ПДВ 4406,57 грн., усього – 26439,42 грн.. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 14,34022 Гкал .
Номер договору про закупівлю: Додатковий договір № 52002663/23 до індивідуального договору від 31.10.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за джерелами фінансування. Сума Договору після внесення змін (ціна Договору) становить 47032,85 грн., ПДВ 9406,57 грн., усього 56439,42 грн. у т.ч.: міський бюджет – 22500,00 грн., ПДВ 4500,00 грн. , усього 27000,00 грн.; власні надходження підприємства – 24532,85 грн., ПДВ 4906,57 грн., усього – 29439,42 грн.. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 14,34022 Гкал .
Номер договору про закупівлю: Додатковий договір № 52002663/23 до індивідуального договору від 31.10.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, керуючись Цивільним Кодексом України, Господарським Кодексом України, Бюджетним Кодексом України, Законом України « Про житлово-комунальні послуги», Законом України «Про публічні закупівлі » ( зі змінами), пп.1 п.19 Особливостей, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Сума договору після внесення змін. Ціна цього Договору становить – 26299,74 грн., ПДВ -5259,95грн., усього 31559,69 грн., у тому числі: - міський бюджет – 22267,57 грн., ПДВ 4453,51 грн, усього 26 721,08 грн., - власні надходження підприємства – 4032,17грн., ПДВ 806,44 грн., усього 4838,61 грн.. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 8,18539 Гкал.
Номер договору про закупівлю: Додатковий договір № 52002663/23 до індивідуального договору від 31.10.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 31 559,69
UAH (в тому числі ПДВ 5 259,95 UAH)