Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Кравцов Віталій Олександрович 380936468772 vitalii.lvvod@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 4 852 930,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 529,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється, наприклад, у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в ч.2 р.3 Тендерної документації та з урахуванням вимог до забезпечення тендерної пропозиції, наведених у Додатку 1 до Тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 000,00 грн. (двадцять чотири тисячі гривень, 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії, котрі повинні бути подані у вигляді сканованої/сканованих копії/копій з накладанням КЕП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 30-ти календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2023 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2023 16:50 |
тендерна документація (зі змінами).docx | |
14 лютого 2023 16:50 |
Додаток 2 (зі змінами).docx | |
14 лютого 2023 16:50 |
Протокол №23-13К-2 (Зміни).docx | |
14 лютого 2023 16:50 |
Протокол №23-13К-2 (Зміни).pdf | |
07 лютого 2023 10:55 |
тендерна документація.docx | |
07 лютого 2023 10:55 |
Додаток 1.docx | |
07 лютого 2023 10:55 |
Додаток 2.docx | |
07 лютого 2023 10:55 |
Додаток 3.docx |
14 лютого 2023 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2023 16:50 |
тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
14 лютого 2023 16:50 |
Додаток 2 (зі змінами).docx
|
|||
14 лютого 2023 16:50 |
Протокол №23-13К-2 (Зміни).docx
|
|||
14 лютого 2023 16:50 |
Протокол №23-13К-2 (Зміни).pdf
|
|||
07 лютого 2023 10:55 |
тендерна документація.docx
|
|||
07 лютого 2023 10:55 |
Додаток 1.docx
|
|||
07 лютого 2023 10:55 |
Додаток 2.docx
|
|||
07 лютого 2023 10:55 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. У тендерну документацію будуть внесені зміни.
3. П.12 «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами,
група ґрунтів 2» включає в себе роботи по доробці грунту після розроблення екскаватором (3% об’єму від розробки всього грунту).
4. Учасник може запропонувати еквівалентний (такий ж або кращий) гідрант іншого виробника, серед яких: Keulahutte, Hawle, Belgicast.
5. Підставки прохідні чавунні під гідрант діаметром 100х100мм - 9 шт та діаметром 200х100мм - 1 шт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-30-000106 ● fbd7300d585f46fdb6f71c518000b1b5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2023 10:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2023
№15-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 30.05.2023 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2023-02-07-004152-а 07.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-01 10:58:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури Реконструкція водопровідної мережі по вул. Лісній у смт. Рудне, Залізничного району, м. Львова, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-02-07-004152-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-02 15:33:55
Відповідь на запит
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Реконструкція водопровідної мережі по вул. Лісній у смт. Рудне, Залізничного району, м. Львова», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-02-07-004152-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-05-30-000106) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" надає наступні письмові пояснення:
Відповідно до інформації про початок проведення моніторингу публічної закупівлі UA-M-2023-05-30-000106, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, предметом моніторингу є наступні етапи закупівельного процесу: 1) Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; 2) Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка; 3) Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів).
Слід зазначити, що етапи розкриття тендерних пропозиції, розгляду, оцінки тендерних пропозицій та укладання/виконання договору про закупівлю не передбачають і не можуть передбачати такого механізму як обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
В свою чергу етап планування публічної закупівлі, що врегульований статтею 4 Закону України “Про публічні закупівлі” не передбачає жодних механізмів або вимог щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Інші норми закону також не встановлюють жодних обов’язків до Замовника в частині обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Нормативно-правовим актом, що містить згадку про необхідність обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості є постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”. Відповідно до п.4-1 зазначеної постанови головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: 1) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 2) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим саме для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб`єктів господарювання державного сектору економіки.
Оскільки, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" здійснювало закупівлю за рахунок коштів від власної господарської діяльності, то відповідно замовник не може бути головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Крім того, Замовник – ЛМКП «Львівводоканал» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України (надалі – ГКУ) Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки, а отже Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" не відноситься до суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Таким чином обов’язок щодо складання та розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачений для ЛМКП “Львівводоканал”.
Ані Конституція України, ані Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ані постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова), ані інші нормативно-правові акти не передбачають та не зобов’язують обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Згідно до абзацу першого статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
На виконання вимог статті 4 Закону Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднений річний план закупівель, який в т.ч. містить очікувану вартість предмета закупівлі (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-P-2023-02-07-001236-b). На виконання вимог статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-02-07-004152-a), яке в т.ч. на виконання вимог п.4 ч.2 ст.21 Закону містить очікувану вартість предмета закупівлі. Також, при плануванні і визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник враховував методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що розроблені Уповноваженим органом (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації (зі змінами), що оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
Додатково повідомляємо, що при плануванні, визначенні очікуваної вартості та визначенні технічних і якісних характеристик предмету закупівлі Замовником було взято за основу робочий проект. Такий робочий проект пройшов експертизу, про що було видано позитивний експертний звіт №14-0541/01-22 від 24 січня 2023р. Кошторисний розрахунок та експертний звіт додаються до цього пояснення.
Звертаємо увагу та наголошуємо, що Замовник діє виключно в межах діючого законодавства України.
Документи, що додаються до пояснення:
1. Кошторисний розрахунок.
2. Експертний звіт №14-0541/01-22 від 24 січня 2023р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрінвестбуд |
4 499 080,87
UAH з ПДВ
|
4 499 080,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОДОКАНАЛ ЗИМНА ВОДА» |
4 585 340,77
UAH з ПДВ
|
4 585 340,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СД ТРАНСБУД" |
4 711 669,00
UAH з ПДВ
|
4 711 669,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрінвестбуд #32640146 |
Переможець |
4 499 080,87
UAH з ПДВ
|
08 березня 2023 14:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2023 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 15:47
|
Договір №01-267ТЛ.pdf | укладений |
17 березня 2023 15:46
|