Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,культури,туризму,сім'ї молоді та спорту |
Код ЄДРПОУ: | 44011446 |
Місцезнаходження: | 13424, Україна , Житомирська обл., село Волиця, вул.Житомирська, будинок 105/10 |
Контактна особа: |
Костюченко Світлана 380975644837 kostyuchenko_lana@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 265 566,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 327,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 10:41 |
ТД-Філе.docx | |
07 лютого 2023 10:41 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-27-000041 ● 2a8101ee7c6e4e98bf232680e544251e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 20:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023
№ 13-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.02.2023 № 13-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
21. UA-2023-02-07-003478-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 09:28:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Філе куряче заморожене» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-003478-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації Відділу освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Прут Віктор Михайлович надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів без дати та №, в якій відсутня інформація про ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Відділом освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Прут Віктор Михайлович, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей № 1178 встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-02 11:07:19
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у межах проведення моніторингу UA-M-2023-02-27-000041 закупівлі UA-2023-02-07-003478-a
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28 лютого 2023 року оприлюдненого об 09:28:26, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-02-07-003478-a уповноважена особа відділу освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту надає пояснення.
Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану.
Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 28 лютого 2023 року оприлюдненого об 09:28:26:
Уповноважена особа відділу освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
На виконання вимог пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 замовником через авторизований електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію за предметом: «філе куряче заморожене» Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-07-003478-a. Додатком 3 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 265 566.00 грн. (двісті шістдесят п’ять тисяч п’ятсот шістдесят шість гривень 00 копійок) і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів та з урахуванням середніх споживчих цін на товари (послуги) по Україні у січні - лютому 2023 року по Житомирській області. (http://www.ukrstat.gov.ua).
Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану. Затверджено кошторис на 2023 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на продукти харчування, в т. ч. м'ясо (філе куряче).
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Разом з тим, надаємо посилання на сторінку веб-сайту https://gromada.org.ua/gromada/volycya/news/1677676562/ на якому оприлюднено інформацію щодо процедур закупівель на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
Інформація щодо процедур закупівель обґрунтування очікуваної вартості та характеристики предмета закупівлі: надається скріншот з веб-сайту щодо оприлюднення обґрунтування очікуваної вартості та характеристики предмета закупівлі.
Щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Прут Віктор Михайлович зазначаємо наступне.
Згідно з Переліком формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 формальними (несуттєвими) вважаються помилки коли учасником процедури подано документи у складі тендерної пропозиції, що складені у довільній формі та не містять вихідного номера.
Враховуючи викладене, не зазначення дати і номеру документа, складеного у довільній формі є формальною (несуттєвою) помилкою.
Щодо відсутності у наданій довідці про досвід виконання аналогічних договорів інформації про ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, повідомляємо наступне.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (частина 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Закон України «Про доступ до публічної інформації» дає таке визначення головній дефініції сфери його регулювання: публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до частини 1 статті 10-1 згаданого Закону України «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, тендерну документацію тощо.
Згідно з частиною 6 цієї ж статті Закону доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі публічних закупівель “Prozorro” безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Пунктом 7 частини 1 статті 1 електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Таким чином, замовник оголошує закупівлю в системі (через особистий кабінет на майданчику на якому він зареєстрований), інформацію про закупівлю, яка одразу з’являється на всіх авторизованих майданчиках шляхом синхронізації центральної бази даних та на порталі prozorro.gov.ua.
Тому, уповноваженою особою відділу освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту перевірено інформацію, яка надана у довідці про досвід виконання аналогічних договорів та встановлено ПІБ посадової особи замовника, що був уповноважений за супровід та виконання договору через портал prozorro.gov.ua.
Інформація знаходиться у вільному доступі за ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-24-015951-b (копія аналогічного договору додається до пояснення).
Тобто, учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Прут Віктор Михайлович виконано умови пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації відділу освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту та у Замовника були вістуні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Прут Віктор Михайлович.
Аналогічного висновку прийшов Хотинський районний суд Чернівецької області у постанові від «29» березня 2021 року справа № 724/230/21.
Крім цього, такий висновок узгоджується з правовою позицією Верховного Суду, викладеного у постанові від 26 лютого 2020 року у справі № 620/1150/19.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-23 10:00:15
Звернення щодо розгляду звіту про виконання договору про закупівлю
Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2023-02-27-000041 процедури закупівлі «філе куряче заморожене» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 23.02.2023 No 46 в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору з Учасником, зокрема було надіслано звернення про розірвання договору за згодою сторін ФОП Прут Віктор Михайлович до додаткової угоди № 2 до Договору про закупівлю від 23.02.2023 No 46, на підставі висновку UA-M-2023-02-27-000041 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
При цьому у зв’язку із відсутністю технічного функціоналу в авторизованому електронному майданчику для розміщення звіту про виконання договору про закупівлю, просимо розглянути наданий звіт про виконання договору про закупівлю.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення згідно висновку UA-M-2023-02-27-000041 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15 березня 2023 року до процедури закупівлі UA-2023-02-07-003478-a Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2023-02-27-000041 процедури закупівлі «філе куряче заморожене» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 23.02.2023 No 46 в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору з Учасником, зокрема було надіслано звернення про розірвання договору за згодою сторін ФОП Прут Віктор Михайлович до додаткової угоди № 2 до Договору про закупівлю від 23.02.2023 No 46, на підставі висновку UA-M-2023-02-27-000041 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати проведення моніторингу закупівлі «філе куряче заморожене», Сторони домовилися розірвати Договір про закупівлю від 23.02.2023 No 46 за згодою Сторін. З моменту набрання чинності даної додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, не мають жодних взаємних претензій, що виникли з укладенням та виконанням Договору. Дана угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору.
2023-03-22 17:34:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2023-03-23 12:05:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Прут Віктор Михайлович |
263 547,00
UAH з ПДВ
|
263 547,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Прут Віктор Михайлович #2565803398 |
Переможець |
263 547,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2023 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 10:17
|
дод угода 02.pdf | укладений |
21 березня 2023 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2023 10:05
|
дод угода 01.pdf | зміни до договору |
21 березня 2023 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 12:59
|
дог 460008_merged_compressed.pdf | укладений |
23 лютого 2023 12:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
філе куряче морожене | 2043 | кілограм |
129,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення кількості та вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
філе куряче морожене | 307.85 | кілограм |
129,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
263 547,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди розірвати договір Постачальник у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |