Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Микитін Максим Валерійович 380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 68 196 524,17 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 681 965,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3025_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3025_Додаток_3 Вимоги до переможця.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3025_Додаток_6.2_забезпечення виконання договору.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3025_Додаток_6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3025_Додаток_5_Форма оцінки відповідності.pdf | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3025_Додаток_4_Проєкт договору.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3025_ТД.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3025_Додаток_1.1_Гарантійний лист.docx | |
07 лютого 2023 10:31 |
23-3025_Додаток_1_Технічні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000033 ● e1e7d561952b450a9ed946eaf5345065
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
38 UA-2023-02-07-003283-a 07.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-23 10:03:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт вузлів одоризації газу ГРС Сумського ЛВУМГ та Лубенського ЛВУМГ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-07-003283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-27 11:58:36
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 23.03.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-003283-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 23.03.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-003283-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», ДСТУ EN 12186:2017 «Газова інфраструктура. Станції регулювання тиску газу для транспортування та розподіляння. Функційні вимоги», ДСТУ ISO/TR 16922:2013 «Природний газ. Одорування. Загальні вимоги».
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи (частина третя статті 25 Закону України «Про стандартизацію»).
З урахуванням вказаних обставин, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів, в тому числі в електронній формі, будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», на підставі затверджених в установленому порядку дефектних актів шляхом проведення кошторисного розрахунку.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-003283-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-31 14:23:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт вузлів одоризації газу ГРС Сумського ЛВУМГ та Лубенського ЛВУМГ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-07-003283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
У зв’язку з чим просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем тендеру товариством з обмеженою відповідальністю ПРОМИСЛОВА ГРУПА «СПЕЦТЕХНОЛОГІЯ» вимог частини 6 розділу VІ тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії або стендбай акредитиву, яка сплачується на рахунок Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-04 14:05:38
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 31.03.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-003283-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 31.03.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-003283-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
ТОВ ПРОМИСЛОВА ГРУПА "СПЕЦТЕХНОЛОГІЯ", код ЄДРПОУ 32109687, яке було визнане переможцем процедури закупівель «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт вузлів одоризації газу ГРС Сумського ЛВУМГ та Лубенського ЛВУМГ)», оголошення № UA-2023-02-07-003283-a в якості забезпечення виконання договору було надано Банківську гарантію № BGV/UА/03-2-01398 від 27.03.2023, яка відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення виконання договору), які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної документації.
Додатки: 1. Оригінал електронної Банківської гарантії № BGV/UА/03-2-01398 від 27.03.2023.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-003283-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОМИСЛОВА ГРУПА "СПЕЦТЕХНОЛОГІЯ" |
68 126 234,00
UAH
|
68 126 234,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОМИСЛОВА ГРУПА "СПЕЦТЕХНОЛОГІЯ" #32109687 |
Переможець |
68 126 234,00
UAH
|
07 березня 2023 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 15:29
|
ДУ№1 від 15.01.2024 до дог. 4600007415.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 13:05
|
Інформація 23-3025.pdf | укладений |
30 березня 2023 13:04
|
4600007415 від 30.03.2023.pdf | укладений |
30 березня 2023 13:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, а саме уточнення обсягів робіт, що підлягають ремонту |
Номер договору про закупівлю: | 4600007415 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |