Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Андрушівський міський центр розвитку дитини "Дюймовочка" |
Код ЄДРПОУ: | 26479282 |
Місцезнаходження: | 13401, Україна , Житомирська обл., місто Андрушівка, вул.Заводська,8 |
Контактна особа: |
Козяр Андрій Павлович +380978813602 acrddyuymovochka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 20:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2023 20:24 |
Очікувана вартість: | 399 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 996,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Деревина | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 20:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 20:20 |
Тендерна документація паливна деревина.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-27-000055 ● e3080c1ae8144def8b6f44a8cd352b0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2023 20:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023
№ 13-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.02.2023 № 13-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
20. UA-2023-02-06-016291-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 09:03:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-016291-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-02 19:39:19
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 03410000-7 за номером ID: UA-2023-02-06-016291-a.
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 03410000-7 (Деревина) (Андрушівський міський центр розвитку дитини «Дюймовочка», м.Андрушівка, вул. Заводська,8, Житомирська обл., Бердичівський район) за номером ID: UA-2023-02-06-016291-a. Андрушівський міський центр розвитку дитини «Дюймовочка надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 03410000-7( Деревина) за номером ID: UA-2023-02-06-016291-a. (Технічних та якісних характеристик закупівлі деревини для опалення, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі). Відповідно до статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби та включаються до річного плану закупівель. Кошторисом Андрушівського міського центру розвитку дитини «Дюймовочка» Бердичівського району Житомирської області області на 2023 рік, передбачено видатки на закупівлю: Деревина дров’яна для непромислового використання, що є предметом цієї закупівлі за КЕКВ 2275. Очікувана вартість предмета закупівлі 399600, 00 грн. Джерело фінансування – місцевий бюджет Андрушівської міської ради.
Обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно технічним вимогам ТУ У 16.1-00994207-005:2018, а саме "Дрова для опалення твердих порід, виготовлені у відповідності із ДСТУ EN 15234-5:2018 (EN 15234-5:2012, IDT) «Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова. Паливна деревина повинна бути у вигляді відрізків стовбурів, колод, довжиною 30 сантиметрів. Розмір дров по товщині (в діаметрі) від 0,10 до 0,20 м. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків і гілок.
Дрова мають без кори.
Сухі - вологість не більше 40%.
Деревина має складатися з наступної породи твердопаливних дерев: дуб, або граб, або береза, або ясень
Деревина повинна бути очищена від бруду, ґрунту та механічних включень.
Щільно запаковані та укладені без вільного простору по 2 м. куб. на піддоні
Навантаження, доставка до місця покупця, розвантаження за рахунок продавця.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить: - 399600,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. та примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом проведення моніторингу середньоринкових цін на відповідні види деревини дров’яної непромислового використання при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Встановлені моніторингом порушення законодавства у сфері публічних закупівель усунені. Договір про закупівлю від 24.02.2023 р. № 1 на "Деревина" Андрушівського МЦРД "Дюймовочка" в м. Андрушівка, вул. Заводська, 8, Бердичівського району, Житомирської області, розірвано.
2023-03-23 20:51:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2023-03-24 12:04:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2023 20:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Кришталь Олександр Ігорович" |
399 600,00
UAH з ПДВ
|
399 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Кришталь Олександр Ігорович" #3346517313 |
Переможець |
399 600,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 20:22
|
Додаткова угода | укладений |
23 березня 2023 20:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 12:36
|
ДОГОВІР дрова 399600.pdf | зміни до договору |
15 березня 2023 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 00:11
|
ДОГОВІР дрова 399600.pdf | укладений |
24 лютого 2023 00:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оновлення файлу договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
88 800,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Положення закону України "Про публічні закупівлі" ст. 118 Господарського кодексу України, ст. 651, 654 Цивільного кодексу України. |