Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка, сухарі панірувальні білі)
Очікувана вартість
1 526 500,00 UAH
UA-2023-02-06-016091-a f74015a994ad4b4d9fb388f4529e7bea
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Шишка

+380678860885 oleg172008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Код ЄДРПОУ: 25556649
Місцезнаходження: 79038, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Пасічна, 68
Контактна особа: Олег Шишка
+380678860885
oleg172008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2023 21:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2023 00:01
Початок аукціону: 15 лютого 2023 00:04
Очікувана вартість: 1 526 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Хліб пшеничний в/г, різаний - 16000 кг Хліб житній, різаний - 10000 кг Булочка з маком - 50000 шт. Сухарі панірувальні білі (фасовані по 5 кг) - 100 кг

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30100 кілограм
ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка, сухарі панірувальні білі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 лютого 2023 19:18

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
10 лютого 2023 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2023 16:17
Тендерна_документацiя хліб нова3.doc
10 лютого 2023 16:17
Технічна специфікація нова2.docx
08 лютого 2023 10:22
Проект договору.docx
08 лютого 2023 10:22
зміни.docx
10 лютого 2023 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2023 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2023 22:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2023 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2023 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2023 16:17
Тендерна_документацiя хліб нова3.doc
09 лютого 2023 22:31
Тендерна_документацiя хліб нова2.doc
08 лютого 2023 10:22
Тендерна_документацiя хліб нова.doc
06 лютого 2023 19:18
Тендерна_документацiя хліб.doc
10 лютого 2023 16:17
Технічна специфікація нова2.docx
09 лютого 2023 22:31
Технічна специфікація нова.docx
08 лютого 2023 12:51
Технічна специфікація.docx
06 лютого 2023 19:18
Технічна специфікація.docx
08 лютого 2023 10:22
Проект договору.docx
06 лютого 2023 19:18
Проект_договору.docx
08 лютого 2023 10:22
зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

графік поставки
Дата подання: 07 лютого 2023 06:45
Дата відповіді: 08 лютого 2023 09:41
Добрий день . Прошу уточнити графік поставки товару по днях тижня та годинах прийому(зокрема-субота та неділя) . Чи можлива доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю ? ДЯКУЮ .
Відповідь: Доброго дня. Детальний графік буде визначатися додатково після підписання договору. Сьогодні будуть всесені зміни до проєкту договору.
булочка штуки
Дата подання: 08 лютого 2023 12:25
Дата відповіді: 08 лютого 2023 12:52
в ТД (п.4.3.) вказується - Булочка з маком, шт – 50000 в Тех специфікації вказується - 108900 шт в електронному майданичку вказується Булочка з маком - 50000 шт. Прошу змінити ТД із вказівкою на вірну кількість булочок. Також просимо при можливості надати можливіть подання булочок з грамажем (вагою) від 80 до 100 грам. Для збільшення кількості потенційних учасників. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кількість булочок виправлено шляхом внесення змін до тех специфікації
дискримінаційні умови
Дата подання: 08 лютого 2023 15:32
Дата відповіді: 09 лютого 2023 22:36
Доброго дня !Шановний замовнику прошу прибрати дискримінаційні умови стосовно умови чинності сертифікатів не менш ніж до 31.12.2023 року.оскільки сертифікати ВИДАЮТЬСЯ тільки по закінченні терміну дії ПОПЕРЕДНЬОГО !!!! 1. Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року. 2. Участик в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.

Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).

Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.

Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.

Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.

При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону.

Разом з тим звертаємо увагу, що будь-яка фізична/юридична особа має право в строк передбачений законодавством до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).

Крім того, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Щодо строку чинності сертифікату до 31.12.2023 було внесено зміни до ТД
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 09 лютого 2023 14:38
Дата відповіді: 09 лютого 2023 22:37
Шановний замовнику. Вашою тендерною документацією серед іншого передбачено: "Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації АКРЕДИТОВАНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ ІЗ АКРЕДИТАЦІЇ України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року. На підтвердження повноважень органу із сертифікації надати КОПІЮ ЙОГО АТЕСТАТУ АКРЕДИТАЦІЇ. 2. Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації АКРЕДИТОВАНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ ІЗ АКРЕДИТАЦІЇ України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року. На підтвердження повноважень органу із сертифікації НАДАТИ КОПІЮ ЙОГО АТЕСТАТУ АКРЕДИТАЦІЇ". З цього приводу хочемо звернути вашу увагу на те, що відповідно до Листа Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07: «У зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі - Декрет) повідомляємо. …З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації»… Основний принцип проведення акредитації - добровільність (акредитація не є обов'язковою) 1. Стаття 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає: «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах: забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін… ДОБРОВІЛЬНОСТІ АКРЕДИТАЦІЇ» 2. Національне агентство з акредитації України (НААУ) в «Основних принципах діяльності НААУ» також чітко ВКАЗУЄ НА ДОБРОВІЛЬНІСТЬ АКРЕДИТАЦІЇ (офіційний сайт НААУ). Окрім того, виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини 4статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників. Отже, для уникнення штучного обмеження потенційного кола учасників тендеру, ПРОСИМО вас внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу пр. те, що вище вказані сертифікати мають бути видані саме органом АКРЕДИТОВАНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ ІЗ АКРЕДИТАЦІЇ України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.

Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).

Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.

Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.

Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.

При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону.

Разом з тим звертаємо увагу, що будь-яка фізична/юридична особа має право в строк передбачений законодавством до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).

Крім того, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Помилка у предметі закупівлі та технічній специікації
Дата подання: 09 лютого 2023 14:43
Дата відповіді: 09 лютого 2023 22:37
Шановний замовнику. У електронній системі закупівель у полі, щодо загальної назви предмета закупівлі, а також у тендерній документації предметом закупівлі ваших торгів є: "ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка)". Проте, у п. 4.3. Розділу 1 та у Додатку 2 ви додатково ще вказуєте "Сухарі панірувальні білі". Тобто у вас наявна невідповідність та суперечлива інформація між загальною назвою предмета закупівлі та консретною номенклатурою закупівлі. Просимо усунути дану невідповідність
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виправлено
дискримінаційні умови
Дата подання: 09 лютого 2023 15:08
Дата відповіді: 09 лютого 2023 22:37
Шановний замовнику ! Просимо прибрати умови: Участик в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року. оскільки на систему управління безпечністю харчових продуктів ВІДПОВІДАЄ ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT),
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.

Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).

Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.

Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.

Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.

При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону.

Разом з тим звертаємо увагу, що будь-яка фізична/юридична особа має право в строк передбачений законодавством до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).

Крім того, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Забезпечення
Дата подання: 09 лютого 2023 16:50
Дата відповіді: 09 лютого 2023 22:26
Доброго дня! Поясніть будь ласка чому при поданні замовлення на тендер НЕ ВКАЗАНО ЩО ВИМАГАЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ В РОЗМІРІ 5% ВІД ВАРТОСТІ ДОГОВОРУ?
Відповідь: Ваше запитання незрозуміло, зокрема не зрозуміло що Ви маєте на увазі під словосполученням "замовлення на тендер"
Правомірність ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ!!!
Дата подання: 10 лютого 2023 09:38
Дата відповіді: 10 лютого 2023 15:33
Шановний замовнику !Просимо усунути суперечність в Тендерній документації Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.6.5 замовник ПЕРЕДБАЧАЄ надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ не пізніше дати укладення договору про закупівлю, ТА П.3,1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиціїТендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРЕДБАЧЕНО ОГОЛОШЕННЯМ про проведення процедури закупівлі. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ 3 % у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. ПРОСИМО Розяснити зміст виразу "Замовник ПЕРЕДБАЧАЄ "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вираз "замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю" означає, що переможець закупівліперед укладанням договору про закупівлю повинен надати замовнику банківську гарантію.
З приводу суперечності в тендерній документації, які на Вашу думку є зазначені в розілі 3 та розділі 6 ТД, повідомляємо, що таких розбіжностей не має, оскільки забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору є різні форми забезпечення.
НЕ відповідність техспецифікації - вага/кількість товару
Дата подання: 10 лютого 2023 10:53
Дата відповіді: 10 лютого 2023 15:34
Прошу змінити ТД таким чином щоб у всх документах (в т.ч. і на прозоро) збігалася вага/кількість товару: А саме в ТД вказується: Хліб пшеничний в/г, різаний, кг - 16000 Хліб житній, різаний, кг – 10000 В електронні формі вказується: Хліб пшеничний в/г, різаний - 16000 кг Хліб житній, різаний - 10000 кг. Однак, в техспецифікації вказується інша загальна вага: пшеничний - 30000 кг житній - 20000 кг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: виправляємо
Не вірна назва сертифікатів ISO
Дата подання: 10 лютого 2023 12:10
Дата відповіді: 10 лютого 2023 15:34
Цитата з вимог ТД: 1. Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління якісю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації України. На підтвердження повноважень органу із сертифікації надати копію його атестату акредитації. 2. Участик в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації України. На підтвердження повноважень органу із сертифікації надати копію його атестату акредитації. Разом з тим, ISO 22000:2019 - це серитфікат не на "управління якістю", а на "управління безпечністю харчпродуктів", а сертифікат ISO 9001:2015 - це сертифікат не на "управління безпечністю харчпродуктів", а на"управління якістю". Поміняйте будь ласка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: виправляємо
Невідповідність предмета закупівлі, що зазначено в оголошенні та річному плані
Дата подання: 10 лютого 2023 16:35
Дата відповіді: 11 лютого 2023 09:34
Шановний замовнику. Ваше оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація суперечить річному плану закупівель (UA-P-2023-02-06-002754-a). А саме, у оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації предметом закупівлі зазначено: "ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка, сухарі панірувальні білі)". Проте, у річному плані предметом закупівлі зазначено: "ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка)". Тобто у річному плані відсутні "сухарі панірувальні білі". Звертаємо вашу увагу, що відповідно до п. 14. Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" передбачено: "Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону". Відповідно до ст. 4 ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюється відповідно до річного плану. Враховуючи такі суперечності у опублікованій вашою уповноваженою особою інформації, ваша процедура має бути відмінена черезз неможливість усунення таких порушень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. На думку замовника, порушення при оголошенні даної закупівлі відсчутні.
Булочка
Дата подання: 10 лютого 2023 17:26
Дата відповіді: 11 лютого 2023 10:01
Просимо змінити тендерні вимоги щодо грамажу булочки здобної, надавши можливість подачі пропозиції на булочку з діапазаном грамажу (маси) орієнтовно від 80 до 100 грам, це збільшить кількість учасників торгів, що в свою чергу може зменшити вартість закупівлі, що є економією бюджетних коштів. Разом з тим, такі зміни не призведуть до будь яких втрат, оскільки умовами тендеру вимагається товар (булочка) в штуках, а не кілограмах. У випадку не погодження на такі зміни, просимо надати розяснення чому така прохання було відхилене.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону. Разом з тим звертаємо увагу, що будь-яка фізична/юридична особа має право в строк передбачений законодавством до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону). У своєму питанні, Ви просите замовника змінити тендерні вимоги щодо грамажу булочки збільшивши діапазон грамажу (маси) від 80 до 100 грам. Однак, таке прохання замовником не можу бути задоволене виходячи з того, що Замовник фінансується з місцевого бюджету, розрахунок планових витрат на продукти харчування здійснюються на рік з врахуванням кількості дітей, що навчаються в даному освітньому закладі
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ" 786 360,00
UAH з ПДВ
786 360,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Галицька здоба" 901 200,00
UAH з ПДВ
901 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" 939 000,00
UAH з ПДВ
939 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю 942 600,00
UAH з ПДВ
942 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 лютого 2023 16:56
Електронний підпис
14 лютого 2023 16:42
Електронний підпис
14 лютого 2023 16:31
Електронний підпис
14 лютого 2023 16:30
лист гарант. житн.хл..pdf
14 лютого 2023 16:30
1.Сертифікат 22000-2018.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
Проект договору.pdf
14 лютого 2023 16:30
2.виписка 22.01.21 ТЕРЕМНО.pdf
14 лютого 2023 16:30
1.Довідка екологія.pdf
14 лютого 2023 16:30
4.ст.17-2.pdf
14 лютого 2023 16:30
3.Лист-відгук.pdf
14 лютого 2023 16:30
49 (Хлібні вироби).pdf
14 лютого 2023 16:30
1.Довідка супровідні.pdf
14 лютого 2023 16:30
Відомості учасника.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
1.Сертифікат 22000-2018.pdf
14 лютого 2023 16:30
технічна специфікація.pdf
14 лютого 2023 16:30
4.ст.17-1.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
2.протокол НР 08-07 08.07.2022.pdf
14 лютого 2023 16:30
49 (Хлібні вироби).pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
4.ст.17-2.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
цінова пропозиція.pdf
14 лютого 2023 16:30
лист гарант. житн.хл..pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
51 Булочні вироби.pdf
14 лютого 2023 16:30
1.Атестат 80127_10.12.2020.pdf
14 лютого 2023 16:30
1.Атестат 80127_10.12.2020.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
3.Лист-відгук.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
1.Довідка супровідні.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
Проект договору.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
Відомості учасника.pdf
14 лютого 2023 16:30
Протокол Січовий 4003.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
4.ст.17-1.pdf
14 лютого 2023 16:30
Протокол Січовий 4003.pdf
14 лютого 2023 16:30
2.statut 2018.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
2.statut 2018.pdf
14 лютого 2023 16:30
1.Довідка екологія.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
51 Булочні вироби.pdf.p7s
14 лютого 2023 16:30
цінова пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

13 лютого 2023 17:32
Електронний підпис
13 лютого 2023 17:29
Технічна специфікація.pdf
13 лютого 2023 17:29
Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2023 17:29
Статут ТзОВ.pdf
13 лютого 2023 17:29
Статут (Опис).pdf
13 лютого 2023 17:29
Протокол булка з маком.pdf
13 лютого 2023 17:29
Проєкт договору.pdf
13 лютого 2023 17:29
Паспорт керівника.pdf
13 лютого 2023 17:29
Лист-гарантія ст.17.pdf
13 лютого 2023 17:29
Довідка про МТБ.pdf
13 лютого 2023 17:29
Декларація виробника.pdf

Публічні документи

14 лютого 2023 18:10
Електронний підпис
14 лютого 2023 18:06
Наказ Хлібик Р.В_.pdf
14 лютого 2023 18:06
Тендерна пропозиція!.pdf
14 лютого 2023 18:06
Детальний опис!.pdf
14 лютого 2023 18:06
Довідка право підпису.pdf
14 лютого 2023 18:06
Проект договору.pdf
14 лютого 2023 18:06
Наказ Янишин Н.І_.pdf
14 лютого 2023 18:06
Наказ Батрух Ю.М_.pdf
14 лютого 2023 18:06
Статут 2021.pdf

Публічні документи

14 лютого 2023 16:08
Електронний підпис
14 лютого 2023 16:07
33.Цінова пропозиція.doc
14 лютого 2023 16:07
1.Виписка (копія).pdf
14 лютого 2023 16:07
24.Довідка про МТБ.pdf
14 лютого 2023 16:07
8.Свідоцтво ПДВ(копія).pdf
14 лютого 2023 16:07
33.Цінова пропозиція .pdf
14 лютого 2023 16:07
9.Статут(копія) .pdf
14 лютого 2023 16:07
32.Проект договору.docx
14 лютого 2023 16:07
2.Витяг 05,01,23р.pdf
14 лютого 2023 16:07
Реєстр документів (3).pdf
14 лютого 2023 16:07
32.Проект договору.pdf
14 лютого 2023 16:07
7.Наказ на призначення .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Галицька здоба"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ"
#05509694
Очікує рішення 786 360,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2023 00:04

Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 16 лютого 2023 15:00
Кінець періоду оскарження: 27 лютого 2023 00:00
Дата скасування відміни: 16 лютого 2023 14:59
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Враховуючи те, що у проекті договору про закупівлю не було передбачено умови щодо забезпечення виконання договору, а в тендерній документації така вимога була, враховуючи те, що таке порушення усунути замовник не має можливості, керуючись ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» вирішив закупівлю ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка, сухарі панірувальні білі) відмінити.
Документи:
16 лютого 2023 15:00
Електронний підпис
16 лютого 2023 14:59
Рішення щодо скасування закупівлі.docx
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-02-06-016091-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ", Код ЄДРПОУ:05509694
Дата подання: 21 лютого 2023 17:52
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо незаконної відміни закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2023 15:19
рішення від 23.02.2023 № 2117.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2023 15:19
рішення від 02.03.2023 № 2527.pdf
Дата публікації: 06 березня 2023 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України та скасовано рішення про відміну закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 29 березня 2023 15:51

Документи подані скаржником

21 лютого 2023 17:04
скарга від 21.02.2023 №01.pdf
21 лютого 2023 17:04
скарга від 21.02.2023 №01.pdf.p7s
28 лютого 2023 11:38
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані замовником

27 лютого 2023 18:43
Відповідь на скаргу .pdf
27 лютого 2023 18:43
Відповідь на скаргу .docx

Документи Органу Оскарження

23 лютого 2023 15:19
рішення від 23.02.2023 № 2117.pdf
06 березня 2023 17:55
рішення від 02.03.2023 № 2527.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 07 квітня 2023 16:23
Кінець періоду оскарження: 18 квітня 2023 00:00
Дата відміни: 18 квітня 2023 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів