Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка, сухарі панірувальні білі)
Очікувана вартість
1 526 500,00 UAH
UA-2023-02-06-016091-a ● f74015a994ad4b4d9fb388f4529e7bea
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут" |
Код ЄДРПОУ: | 25556649 |
Місцезнаходження: | 79038, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Пасічна, 68 |
Контактна особа: |
Олег Шишка +380678860885 oleg172008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 21:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 00:01 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 1 526 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 265,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Хліб пшеничний в/г, різаний - 16000 кг Хліб житній, різаний - 10000 кг Булочка з маком - 50000 шт. Сухарі панірувальні білі (фасовані по 5 кг) - 100 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30100 кілограм
ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка, сухарі панірувальні білі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 16:17 |
Тендерна_документацiя хліб нова3.doc | |
10 лютого 2023 16:17 |
Технічна специфікація нова2.docx | |
08 лютого 2023 10:22 |
Проект договору.docx | |
08 лютого 2023 10:22 |
зміни.docx |
10 лютого 2023 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
10 лютого 2023 16:17 |
Тендерна_документацiя хліб нова3.doc
|
||||||||||||
10 лютого 2023 16:17 |
Технічна специфікація нова2.docx
|
||||||||||||
08 лютого 2023 10:22 |
Проект договору.docx
|
||||||||||||
08 лютого 2023 10:22 |
зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
графік поставки
Дата подання: 07 лютого 2023 06:45
Дата відповіді: 08 лютого 2023 09:41
Добрий день .
Прошу уточнити графік поставки товару по днях тижня та годинах прийому(зокрема-субота та неділя) .
Чи можлива доставка у суботу товару включно із замовленням за неділю ?
ДЯКУЮ .
Відповідь: Доброго дня. Детальний графік буде визначатися додатково після підписання договору. Сьогодні будуть всесені зміни до проєкту договору.
булочка штуки
Дата подання: 08 лютого 2023 12:25
Дата відповіді: 08 лютого 2023 12:52
в ТД (п.4.3.) вказується - Булочка з маком, шт – 50000
в Тех специфікації вказується - 108900 шт
в електронному майданичку вказується Булочка з маком - 50000 шт.
Прошу змінити ТД із вказівкою на вірну кількість булочок.
Також просимо при можливості надати можливіть подання булочок з грамажем (вагою) від 80 до 100 грам. Для збільшення кількості потенційних учасників. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кількість булочок виправлено шляхом внесення змін до тех специфікації
дискримінаційні умови
Дата подання: 08 лютого 2023 15:32
Дата відповіді: 09 лютого 2023 22:36
Доброго дня !Шановний замовнику прошу прибрати дискримінаційні умови стосовно умови чинності сертифікатів не менш ніж до 31.12.2023 року.оскільки сертифікати ВИДАЮТЬСЯ тільки по закінченні терміну дії ПОПЕРЕДНЬОГО !!!!
1. Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року.
2. Участик в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону.
Разом з тим звертаємо увагу, що будь-яка фізична/юридична особа має право в строк передбачений законодавством до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Щодо строку чинності сертифікату до 31.12.2023 було внесено зміни до ТД
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону.
Разом з тим звертаємо увагу, що будь-яка фізична/юридична особа має право в строк передбачений законодавством до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Щодо строку чинності сертифікату до 31.12.2023 було внесено зміни до ТД
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 09 лютого 2023 14:38
Дата відповіді: 09 лютого 2023 22:37
Шановний замовнику.
Вашою тендерною документацією серед іншого передбачено: "Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації АКРЕДИТОВАНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ ІЗ АКРЕДИТАЦІЇ України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року. На підтвердження повноважень органу із сертифікації надати КОПІЮ ЙОГО АТЕСТАТУ АКРЕДИТАЦІЇ. 2. Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації АКРЕДИТОВАНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ ІЗ АКРЕДИТАЦІЇ України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року. На підтвердження повноважень органу із сертифікації НАДАТИ КОПІЮ ЙОГО АТЕСТАТУ АКРЕДИТАЦІЇ".
З цього приводу хочемо звернути вашу увагу на те, що відповідно до Листа Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07: «У зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі - Декрет) повідомляємо. …З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації»…
Основний принцип проведення акредитації - добровільність (акредитація не є обов'язковою)
1. Стаття 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає: «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах: забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін… ДОБРОВІЛЬНОСТІ АКРЕДИТАЦІЇ»
2. Національне агентство з акредитації України (НААУ) в «Основних принципах діяльності НААУ» також чітко ВКАЗУЄ НА ДОБРОВІЛЬНІСТЬ АКРЕДИТАЦІЇ (офіційний сайт НААУ).
Окрім того, виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини 4статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників.
Отже, для уникнення штучного обмеження потенційного кола учасників тендеру, ПРОСИМО вас внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу пр. те, що вище вказані сертифікати мають бути видані саме органом АКРЕДИТОВАНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ ІЗ АКРЕДИТАЦІЇ України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону.
Разом з тим звертаємо увагу, що будь-яка фізична/юридична особа має право в строк передбачений законодавством до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону.
Разом з тим звертаємо увагу, що будь-яка фізична/юридична особа має право в строк передбачений законодавством до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Помилка у предметі закупівлі та технічній специікації
Дата подання: 09 лютого 2023 14:43
Дата відповіді: 09 лютого 2023 22:37
Шановний замовнику.
У електронній системі закупівель у полі, щодо загальної назви предмета закупівлі, а також у тендерній документації предметом закупівлі ваших торгів є: "ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка)".
Проте, у п. 4.3. Розділу 1 та у Додатку 2 ви додатково ще вказуєте "Сухарі панірувальні білі".
Тобто у вас наявна невідповідність та суперечлива інформація між загальною назвою предмета закупівлі та консретною номенклатурою закупівлі.
Просимо усунути дану невідповідність
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виправлено
дискримінаційні умови
Дата подання: 09 лютого 2023 15:08
Дата відповіді: 09 лютого 2023 22:37
Шановний замовнику ! Просимо прибрати умови: Участик в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації України, чинний не менш ніж до 31.12.2023 року. оскільки на систему управління безпечністю харчових продуктів ВІДПОВІДАЄ ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT),
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону.
Разом з тим звертаємо увагу, що будь-яка фізична/юридична особа має право в строк передбачений законодавством до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону.
Разом з тим звертаємо увагу, що будь-яка фізична/юридична особа має право в строк передбачений законодавством до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Забезпечення
Дата подання: 09 лютого 2023 16:50
Дата відповіді: 09 лютого 2023 22:26
Доброго дня!
Поясніть будь ласка чому при поданні замовлення на тендер НЕ ВКАЗАНО ЩО ВИМАГАЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ В РОЗМІРІ 5%
ВІД ВАРТОСТІ ДОГОВОРУ?
Відповідь: Ваше запитання незрозуміло, зокрема не зрозуміло що Ви маєте на увазі під словосполученням "замовлення на тендер"
Правомірність ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ!!!
Дата подання: 10 лютого 2023 09:38
Дата відповіді: 10 лютого 2023 15:33
Шановний замовнику !Просимо усунути суперечність в Тендерній документації Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю
п.6.5 замовник ПЕРЕДБАЧАЄ надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ не пізніше дати укладення договору про закупівлю, ТА П.3,1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиціїТендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРЕДБАЧЕНО ОГОЛОШЕННЯМ про проведення процедури закупівлі.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ 3 % у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
ПРОСИМО Розяснити зміст виразу "Замовник ПЕРЕДБАЧАЄ "
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вираз "замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю" означає, що переможець закупівліперед укладанням договору про закупівлю повинен надати замовнику банківську гарантію.
З приводу суперечності в тендерній документації, які на Вашу думку є зазначені в розілі 3 та розділі 6 ТД, повідомляємо, що таких розбіжностей не має, оскільки забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору є різні форми забезпечення.
З приводу суперечності в тендерній документації, які на Вашу думку є зазначені в розілі 3 та розділі 6 ТД, повідомляємо, що таких розбіжностей не має, оскільки забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору є різні форми забезпечення.
НЕ відповідність техспецифікації - вага/кількість товару
Дата подання: 10 лютого 2023 10:53
Дата відповіді: 10 лютого 2023 15:34
Прошу змінити ТД таким чином щоб у всх документах (в т.ч. і на прозоро) збігалася вага/кількість товару:
А саме в ТД вказується:
Хліб пшеничний в/г, різаний, кг - 16000
Хліб житній, різаний, кг – 10000
В електронні формі вказується:
Хліб пшеничний в/г, різаний - 16000 кг Хліб житній, різаний - 10000 кг.
Однак, в техспецифікації вказується інша загальна вага:
пшеничний - 30000 кг
житній - 20000 кг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: виправляємо
Не вірна назва сертифікатів ISO
Дата подання: 10 лютого 2023 12:10
Дата відповіді: 10 лютого 2023 15:34
Цитата з вимог ТД:
1. Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління якісю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації України. На підтвердження повноважень органу із сертифікації надати копію його атестату акредитації.
2. Участик в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), виданий учаснику органом із сертифікації акредитованим національним агентством із акредитації України. На підтвердження повноважень органу із сертифікації надати копію його атестату акредитації.
Разом з тим, ISO 22000:2019 - це серитфікат не на "управління якістю", а на "управління безпечністю харчпродуктів",
а сертифікат ISO 9001:2015 - це сертифікат не на "управління безпечністю харчпродуктів", а на"управління якістю".
Поміняйте будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: виправляємо
Невідповідність предмета закупівлі, що зазначено в оголошенні та річному плані
Дата подання: 10 лютого 2023 16:35
Дата відповіді: 11 лютого 2023 09:34
Шановний замовнику. Ваше оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація суперечить річному плану закупівель (UA-P-2023-02-06-002754-a). А саме, у оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації предметом закупівлі зазначено: "ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка, сухарі панірувальні білі)". Проте, у річному плані предметом закупівлі зазначено: "ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка)". Тобто у річному плані відсутні "сухарі панірувальні білі".
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до п. 14. Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" передбачено: "Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону". Відповідно до ст. 4 ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюється відповідно до річного плану. Враховуючи такі суперечності у опублікованій вашою уповноваженою особою інформації, ваша процедура має бути відмінена черезз неможливість усунення таких порушень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. На думку замовника, порушення при оголошенні даної закупівлі відсчутні.
Булочка
Дата подання: 10 лютого 2023 17:26
Дата відповіді: 11 лютого 2023 10:01
Просимо змінити тендерні вимоги щодо грамажу булочки здобної, надавши можливість подачі пропозиції на булочку з діапазаном грамажу (маси) орієнтовно від 80 до 100 грам, це збільшить кількість учасників торгів, що в свою чергу може зменшити вартість закупівлі, що є економією бюджетних коштів. Разом з тим, такі зміни не призведуть до будь яких втрат, оскільки умовами тендеру вимагається товар (булочка) в штуках, а не кілограмах.
У випадку не погодження на такі зміни, просимо надати розяснення чому така прохання було відхилене.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У свою чергу, учасник процедури закупівлі при подачі тендерної пропозиції та відповідно замовник при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації повинні враховувати вимоги частини шостої статті 23 Закону. Разом з тим звертаємо увагу, що будь-яка фізична/юридична особа має право в строк передбачений законодавством до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону). У своєму питанні, Ви просите замовника змінити тендерні вимоги щодо грамажу булочки збільшивши діапазон грамажу (маси) від 80 до 100 грам. Однак, таке прохання замовником не можу бути задоволене виходячи з того, що Замовник фінансується з місцевого бюджету, розрахунок планових витрат на продукти харчування здійснюються на рік з врахуванням кількості дітей, що навчаються в даному освітньому закладі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ" |
786 360,00
UAH з ПДВ
|
786 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Галицька здоба" |
901 200,00
UAH з ПДВ
|
901 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" |
939 000,00
UAH з ПДВ
|
939 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Спільне підприємство "Київ-Захід" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю |
942 600,00
UAH з ПДВ
|
942 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ" #05509694 |
Очікує рішення |
786 360,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 00:04
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2023 15:00 |
Кінець періоду оскарження: | 27 лютого 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 16 лютого 2023 14:59 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи те, що у проекті договору про закупівлю не було передбачено умови щодо забезпечення виконання договору, а в тендерній документації така вимога була, враховуючи те, що таке порушення усунути замовник не має можливості, керуючись ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» вирішив закупівлю ДК 021-2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, Хліб житній, Булка, сухарі панірувальні білі) відмінити. |
Документи:
16 лютого 2023 15:00
|
Електронний підпис |
16 лютого 2023 14:59
|
Рішення щодо скасування закупівлі.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-02-06-016091-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ", Код ЄДРПОУ:05509694
Дата подання: 21 лютого 2023 17:52
Дата подання: 21 лютого 2023 17:52
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо незаконної відміни закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2023 15:19
рішення від 23.02.2023 № 2117.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2023 15:19
інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2023 № 2527.pdf
Дата публікації: 03 березня 2023 12:44
рішення від 02.03.2023 № 2527.pdf
Дата публікації: 06 березня 2023 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України та скасовано рішення про відміну закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 29 березня 2023 15:51
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2023 16:23 |
Кінець періоду оскарження: | 18 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 18 квітня 2023 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів |
Документи:
07 квітня 2023 16:23
|
Електронний підпис |
07 квітня 2023 16:22
|
Протокольне рішення УО про відміну торгів.pdf |