Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03357168 |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12 |
Контактна особа: |
Коваль Лариса Василівна +380472635830 tender.ck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2023 17:24 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2023 17:25 |
Очікувана вартість: | 3 623 290,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар Замовником здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати фактичного отримання Товару від Постачальника та підписаної відповідної товарно-транспортної накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2023 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2023 14:24 |
Перелік змін до тендерної документації від 10.02 (труби ПЕ).docx | |
10 лютого 2023 14:24 |
ТД - труби ПЕ (з особливостями) 2023 ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
06 лютого 2023 17:19 |
ТД - труби ПЕ (з особливостями) 2023.docx |
10 лютого 2023 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2023 14:24 |
Перелік змін до тендерної документації від 10.02 (труби ПЕ).docx
|
|||
10 лютого 2023 14:24 |
ТД - труби ПЕ (з особливостями) 2023 ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
|||
06 лютого 2023 17:19 |
ТД - труби ПЕ (з особливостями) 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" було дотримано вимоги та надано Висновок санітарно- епідеміологічної експертизи органів МОЗ України № 602-123-20-3/16125 від 11.04.2018 (чинний) (далі – Висновок), який підтверджує, що об’єкт експертизи, а саме труби із поліетилену (РЕ), зшитого поліетилену (РЕХ) та фітинги до них в поліетилену (РЕ) та поліпропілену (РР) торговельної марки "UNIDELTA" для водопостачання, опалення та каналізації, відповідають встановленим медичним критеріям безпеки / показникам та іншим вимогам санітарного законодавства України, що зазначено в розділі «Об’єкт експертизи відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам» вищевказаного документу. Висновок в повній мірі підтверджує придатність деталей виробництва UNIDELTA S.p.A. до мереж господарсько-питного водопостачання.
Отже, Замовник дійшов правильного та законного висновку щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" вимогам встановленим тендерною документацією, в тому числі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Будь-які підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз", у відповідності до положень статей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-16-000032 ● 1eb808e05e4c40c4a07530e3726c83f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2023 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2023 № 153
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.05.2023 № 153.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-06-015371-a, 06.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 17:16:12
Запит про надання пояснень
Дата: 24.05.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-06-015371-a, яка проводилась КП «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-29 15:35:51
Відповідь замовника на пояснення
На запит Західного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі (Індефікатор закупівлі UA-2023-02-06-015371-а) за предметом Труби поліетиленові та трубна арматура різна за кодом CPV за ДК 021:2015 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»(зі змінами) (далі-Закон), КП «Черкасиводоканал» надає наступні пояснення:
1. Очікувана вартість закупівлі була розрахована у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, а саме: методом порівняння ринкових цін на товар, що є предметом закупівлі. Очікувана вартість була розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників, щодо товару який відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: ТОВ «Будтех Сістем», ТОВ «Промлогістика ЛТД», ТОВ «Грандс ЛТД». Очікувана вартість розрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що склала 3623290,00 грн. (Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі додається до пояснення). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до потреб підприємства, враховуючи сферу застосування, технічну сумісність з наявним обладнанням і з врахуванням вимог діючих ДСТУ, ISO, тощо, до матеріалів з яких виготовлений товар, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. (копія технічних характеристик товару додається до пояснення).
2. На виконання ст.10 Закону з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі –Особливості) , інформація про закупівлю - Труби поліетиленові та трубна арматура різна за кодом CPV за ДК 021:2015 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-06-015371-а) була оприлюднена в обсягах передбачених Законом. Розміщення інформації яка зазначена в запиті, а саме: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбачається Постановою КМУ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710) і стосується, відповідно до вимог пункту 41 Постанови № 710, головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Постановою №710 визначено необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури… Відповідно до ст. 78 Господарського кодексу України, Комунальне підприємство «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради - є комунальним підприємством, яке утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Крім того, для закупівлі труб поліетиленових та трубної арматури різної, на момент оголошення та проведення процедури закупівлі, бюджетні кошти не виділялися.
Тобто, КП «Черкасиводоканал», не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Відповідно, для підприємства не є обов’язковою нормою розміщення вищезазначеної інформації на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «Черкасиводоканал» не погоджується із висновком Держаудитслужби з наступних підстав. 1. Щодо вимог визначених п.26 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі мінами) (далі – Особливості) та п.8 ч. 2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок №1082) та Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п.3 Порядку №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. При оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-06-015371-a) (далі - Оголошення), на електронному майданчику Держзакупівлі.Онлайн (на якому і була оголошена зазначена закупівля), замовником було внесено в доступне, електронне поле «Примітки» в розділі «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції (відповідно п.8 ч.2 ст.21 Закону), а саме: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.», що і оприлюднено в «Оголошенні про проведення відкритих торгів» на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель в розділі «Інформація про предмет закупівлі» та зазначено в п.7 розділу «Загальні положення» тендерної документації (затвердженої протоколом Уповноваженої особи від 03.02.2023 №65), а відповідно до пункту 10 Порядку №1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.. Таким чином, інформація в оголошені про відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-06-015371-a) в повній мірі відповідає тендерній документації Замовника. Звертаємо увагу, що інформація яка з’являється на підставі вищезазначеної інформації, при створенні форми оголошення на електронному майданчику Держзакупівлі.Онлайн, в розділі «МОВА (МОВИ), ЯКОЮ (ЯКИМИ) ПОВИННІ ГОТУВАТИСЯ ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ», не підлягає її зміні чи коригування, зважаючи на викладене вище, навіть відсутність спеціальних полів для внесення певної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів не скасовує обов’язку Замовника зазначити інформацію, зазначення якої вимагається імперативною нормою Закону, у спосіб, в який це є можливим. Відповідно чим і керувався Замовник при заповненні електронного поля «Примітки» в частині інформації про мову якою повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. Щодо дотримання Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" вимог пп. 1,2,3 п. 1 Додатку №1 тендерної документації. Замовником, відповідно до вимог в пп. 1,2,3 п. 1 Додатку №1 тендерної документації, вимагалось надання в складі тендерної пропозиції на поліетиленові водопровідні труби скан-копій наступних документів: 1) Документ, що підтверджує якість на партію раніше виготовленої продукції одного типового представника із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром, у відповідності до ДСТУ EN 12201-2:2018. 2) Протоколи приймально-здавальних випробувань на раніше виготовлену продукцію на одного типового представника із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром, відповідно ДСТУ EN 12201-2:2018; 3) Протоколи періодичних випробувань на раніше виготовлену продукцію на одного типового представника із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром, відповідно ДСТУ EN 12201-2:2018. Групи труб за номінальним зовнішнім діаметром визначаються ДСТУ EN 12201-2:2018 та ДСТУ CEN/TS 12201-7:2018, а саме: - перша група розмірів - номінальні діаметри dn < 75 мм – відповідно, до даної групи включені наступні діаметри труб, що є предметом даної закупівлі: 25 мм; 32 мм; 40 мм; 50 мм; 63 мм; - друга група розмірів - номінальні діаметри 75 ≤ dn < 250 – відповідно, до даної групи включені наступні діаметри труб, що є предметом даної закупівлі: 75 мм; 90 мм; 110 мм; 160 мм; 225 мм; - третя група розмірів - номінальні діаметри 250 ≤ dn < 710 – відповідно, до даної групи включений наступний діаметр труб, що є предметом даної закупівлі: 315 мм На виконання вимог Замовника, Учасник ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" повинен був надати вищевказані документи на один відповідний діаметр із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром. В той же час, Учасник надав на три діаметри першої групи – 32 мм; 50мм; 63мм; на чотири діаметри другої групи – 75 мм; 110мм; 160мм; 225мм; на один діаметр третьої групи – 315 мм., чим виконав вимогу в повній мірі вимогу Замовника щодо надання документів «на одного типового представника із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром». Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" виконано вимоги Замовника та надано всі необхідні документи. 3. Щодо дотримання Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" вимог пп. 9 п. 1 Додатку №1 тендерної документації. Замовником, відповідно до вимог в пп.9 п.1 Додатку №1 тендерної документації, вимагалось надання в складі тендерної пропозиції на поліетиленові водопровідні труби скан-копій наступних документів: «Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ISO 9001 та останній звіт органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю». Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" в складі пропозиції було надано – Сертифікат на систему менеджменту якості (Сертифікат № SIC.MS.040.IS09001.2311) ТОВ «Полімерна група «ТЕРПОЛІМЕРГАЗ» (файл «Сертифікат ISO 9001.pdf» (далі – Сертифікат) виданий органом сертифікації «РосУкрСерт» та Звіт про перевірку системи управління якістю, що розповсюджується на виробництво трубопровідної продукції з полімерних матеріалів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, від 29.03.2022р. (файл «Звіт про перевірку СУЯ ISO 9001 від 29.03.2022р.pdf») виданий ТОВ «Центрсепротепломережа». Наданий Учасником 13.02.2023р., в складі тендерної пропозиції, Сертифікат виданий 14.04.2022р., дійсний до 13.05.2023р. та підлягав наступному перегляду, за результатом щорічного підтвердження, 14.04.2023р.. Відповідно, отримання Звіту органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, за наданим Сертифікатом, повинно було відбутися не раніше 14.04.2023р.. Замовник вимагав надання останнього звіту органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю. Останній звіт Учасника ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз", за яким була виконана перевірка системи управління якості і який був наданий Учасником в складі пропозиції, виданий 29.03.2022р.. Тобто, до отримання ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" Сертифікату з датою видачі 14.04.2022р., та не може бути пов'язаний з органом сертифікації «РосУкрСерт». Зазначаємо, що надання звіту перевірки системи управління якістю саме до Сертифікату на відповідність вимогам ISO 9001 наданого в тендерній пропозиції, не вимагалось Замовником. Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" виконано вимоги пп.9 п.1 Додатку №1 тендерної документації в повній мірі та надано всі необхідні документи. Звертаємо увагу, що посилання на пп.5 п.1 Додатку №1 тендерної документації, у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-015371-a від 06.06.2023р., не стосується вимоги щодо надання скан-копії Сертифікату на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ISO 9001 та останнього звіту органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, це є вимогою пп.9 п.1 Додатку №1 тендерної документації. 4. Щодо дотримання Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" вимог пп. 7 п. 3 Додатку №1 тендерної документації. Відповідно до вимог Замовника визначених в пп. 7 п. 3 Додатку №1 тендерної документації, учасники в складі тендерної пропозиції на труби поліетиленові спіральнонавиті для мереж зовнішньої каналізації повинні надати: «Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001». На виконання зазначеної вимоги Учасником "ТерПолімерГаз", надано Сертифікат на систему управління якістю, виданий Органом сертифікації ДП «Харківстандартметрологія» сертифікат від 17.11.2020 №UA 8О072.43451464.1-2020 (файл «ISO 9001 СПІРО.pdf»), який дійсний до 16.11.2023р., і який підтверджує, що система управління якістю стосовно виробництва труб з поліетилену та поліпропілен, код ДКПП 22.12.2 за ДК 016:2010, які випускаються ТОВ «Завод Спіропласт» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, ІDT), та відповідає вимогам Замовника. Надання інших документів в складі тендерної пропозиції, а саме: документу щорічного підтвердження чинності сертифікату, Замовником не вимагалось. Водночас, повідомляємо, що КП «Черкасиводоканал» не погоджуючись із висновком Держаудитслужби має намір використати своє право на звернення до суду про оскарження такого висновку у строки, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», про що проінформує у електронній системі закупівель.
2023-06-13 20:14:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Комунальним підприємством "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради 20.06.2023р. подано до Черкаського окружного адміністративного суду адміністративний позов "Про визнання протиправним та скасування індивідуального акта", справа №580/5036/23 |
Дата публікації: | 20 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | Ухвалою від 26.06.23р. Черкаського окружного адміністративного суду по справі № 580/5036/23 відкрито провадження |
Дата відкриття провадження: | 26 червня 2023 |
Документи:
29 червня 2023 08:52
|
Ухвала про відкриття провадження по справі 580_5036_23.pdf |
20 червня 2023 15:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2023 17:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" |
2 478 490,30
UAH з ПДВ
|
2 478 490,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" |
3 369 388,38
UAH з ПДВ
|
3 369 388,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" #37306731 |
Переможець |
2 478 490,30
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 09:18
|
Додаток _ 1 до Договіру 666 від 07.03.2023р. ТОВ Полімерна група Терполімергаз.pdf | зміни до договору |
09 березня 2023 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 14:17
|
Договір 666 від 07.03.2023р. ТОВ Полімерна група Терполімергаз.pdf | зміни до договору |
07 березня 2023 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника та викладення в новій редакції розділу №4 а свме доповнення його пунктом 4.4. |
Номер договору про закупівлю: | 666 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |