Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту персональних комп'ютерів
Очікувана вартість
97 500,00 UAH
UA-2023-02-06-014746-a 1f4139c721064a0db65dce7954e78fd7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Тищенко

+380567428484 tischenko_viktor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 лютого 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: https://dozdniprooda.com.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Віктор Тищенко
+380567428484
tischenko_viktor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
383 послуга
Послуги з поточного ремонту персональних комп'ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля будинок 2, Департамент охорони здоров'я обласної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Тендерна документація

06 лютого 2023 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТІС"
#24610128
Переможець 97 500,00
UAH
06 лютого 2023 16:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2023 17:06
Д.У. №2 до Д. ТО-02_2023.pdf зміни до договору
28 серпня 2023 16:51
ТО-02-2023.pdf укладений
06 лютого 2023 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Законом України від 30.06.2023 №3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» внесено зміни з 01.08.2023, зокрема, до підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, який доповнено новим п. 9-1 щодо особливостей переходу суб’єктів господарювання, які використовували особливості оподаткування, встановлені п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, на підставі листа ТОВ «Атлантіс» від « 01» серпня 2023 р. № 10 змінюється ціна договору у частині ПДВ. 2. Пункт 3.1. Договору викладено в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 97 500,00 грн. (Дев’яносто сім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ - 10 105,00 грн., з урахуванням всіх витрат, зборів та податків Виконавця.» 3. Пункт 3.2. Договору викладено в наступній редакції: «3.2. З 01.08.2023 р. Виконавець є платником податку на прибуток на загальних підставах та є платником ПДВ 20%.» 4. Викладено Специфікації до Договору від 02.02.2023 №ТО-02/2023 у новій редакції, які додаються до цієї додаткової угоди (Додаток №1.1 – в частині фактично наданих послуг на суму 36 870,00 грн. (Тридцять шість тисяч вісімсот сімдесят грн. 00 коп.) без ПДВ за період з 02.02.2023 р. по 31.07.2023 р.; та Додаток №1.2 – в частині надання послуг на суму 60 630,00 грн. (Шістдесят тисяч шістсот тридцять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 10 105,00 грн. на період з 01.08.2023 р. по 31.12.2023 р., та є його невід’ємними частинами. 5. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: ТО-02/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML