Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Ажгіреєва Олена Вадимівна 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2023 12:03 |
Очікувана вартість: | 58 153 660,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290 768,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до п.4.10 ТД та додатку 6.1. до ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1700000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відповідно до п.4.11 ТД та додатку 6.2. до ТД |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 16:09 |
23-3019_Додаток_3 Вимоги до переможця.docx | |
06 лютого 2023 16:09 |
23-3019_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
06 лютого 2023 16:09 |
23-3019_ТД.docx | |
06 лютого 2023 16:09 |
23-3019_Додаток_5_Форма оцінки відповідності.pdf | |
06 лютого 2023 16:09 |
23-3019_Додаток_6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
06 лютого 2023 16:09 |
23-3019_Додаток_6.2_забезпечення виконання договору.docx | |
06 лютого 2023 16:09 |
23-3019_Додаток_1.1_Гарантійний лист.docx | |
06 лютого 2023 16:09 |
23-3019_Додаток_4_Проєкт договору.docx | |
06 лютого 2023 16:09 |
23-3019_Додаток_1_Технічні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000021 ● 831fc245e1414f11b46b24f0df9e1c65
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2023-02-06-013759-a 06.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 11:56:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з ремонту вузлів одоризації газу ГРС Бердичівського ЛВУМГ (50531000-6), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-013759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту п.4.11 тендерної документації та додатку 6.2. до тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «НОРМА ПЛЮС» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-27 11:47:56
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 22.03.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-06-013759-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», ДСТУ EN 12186:2017 «Газова інфраструктура. Станції регулювання тиску газу для транспортування та розподіляння. Функційні вимоги», ДСТУ ISO/TR 16922:2013 «Природний газ. Одорування. Загальні вимоги».
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи (частина третя статті 25 Закону України «Про стандартизацію»).
З урахуванням вказаних обставин, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів, в тому числі в електронній формі, будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувану вартість визначено згідно з «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженою Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», на підставі затверджених в установленому порядку дефектних актів шляхом проведення кошторисного розрахунку. Вказані дефектні акти (обсяги робіт згідно з дефектними актами) в повному обсязі включено в Додаток 1 (пункт 7 «Орієнтовні обсяги робіт») до тендерної документації: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт вузлів одоризації газу ГРС Бердичівського ЛВУМГ)», UA-2023-02-06-013759-a, та знаходяться в загальному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-06-013759-a (файл «23-3019_Додаток_1_Технічні характеристики.docx»).
2. По другому питанню, ТОВ «НОРМА ПЛЮС», яке було визнане переможцем процедури закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт вузлів одоризації газу ГРС Бердичівського ЛВУМГ)», оголошення № UA-2023-02-06-013759-a в якості забезпечення виконання договору було надано Банківську гарантію № 31537 від 07.03.2023, яка відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення виконання договору), які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної документації (додається).
3. По третьому питанню, пунктом 1 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено обов’язок переможця закупівлі надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Зазначена норма закону викладена у пункті 1.2.1 Додатку 3 до тендерної документації:
Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія одного з документів: - виписки/витягу з протоколу учасників, та/або наказу про призначення, та/або статуту, та/або довіреності, та/або доручення, та/або іншого документа, що підтверджує відповідні повноваження), якщо такі документи не було надано в складі тендерної пропозиції.
Тобто, якщо переможець процедури закупівлі, згідно з вимогами пункту 3 частини І Додатку 2 до тендерної документації, надав зазначені вище документи під час проведення кваліфікації учасника торгів, повторне їх надання Замовником не вимагається.
На виконання зазначеної вимоги учасником торгів були надані наступні документи в складі тендерної пропозиції щодо повноважень директора ТОВ «НОРМА ПЛЮС» Кулінічева Петра Костянтиновича, а саме:
- Протокол № 81 загальних зборів ТОВ «НОРМА ПЛЮС» від 02.03.2023 року про підтвердження повноважень директора ТОВ «НОРМА ПЛЮС» Кулінічева Петра Костянтиновича (завантажено 03 березня 2023 о 16:48 у файлі з найменуванням «1.2.1. Протокол № 81 ЗЗУ про підтвердження повноважень.pdf»).
- Протокол №1 зборів учасників ТОВ «НОРМА ПЛЮС» від 19.05.2004 щодо призначення Кулінічева Петра Костянтиновича на посаду директора товариства (завантажено 03 березня 2023 о 16:48 у файлі з найменуванням «1.2.1. Протокол № 1 про призначення керівника.pdf»);
- Статут ТОВ «НОРМА ПЛЮС» (нова редакція) від 2019 року (завантажено 21 лютого 2023 о 20:46 у файлі з найменуванням «12 Статут.pdf»).
Пунктом 2 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено обов’язок переможця закупівлі надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тендерною документацією (пунктом 7.2 Додатку 2 та пунктом 2.1 Додатку 3 до тендерної документації) «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт вузлів одоризації газу ГРС Бердичівського ЛВУМГ)» передбачено вимогу щодо підтвердження наявності дозвільного документа:
дозволу/-ів на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого/-их відповідно до ПКМУ № 1107 від 26.10.2011 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (із змінами та доповненнями), із зазначенням наступного переліку робіт підвищеної небезпеки (мінімально, але не виключно):
- Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах та/або Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах.
У відповідь на зазначені вимоги ТОВ «НОРМА ПЛЮС» було надано через електронну систему закупівель (в складі документів тендерної пропозиції та документів, наданих, відповідно до вимог до переможця закупівлі) дозвіл № 227.21.32, виданий Головним управлінням Держпраці у Київській області (додається).
З урахуванням викладеного, переможцем ТОВ «НОРМА ПЛЮС» у повному обсязі виконані вимоги частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки: 1. Оригінал електронної Банківської гарантії № 31537 від 07.03.2023
2. Дозвіл ГУ Держпраці у Київській області № 227.21.32 від 21.04.2021.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-06-013759-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС" |
58 142 500,00
UAH
|
58 142 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "ФАКЕЛ" |
58 150 600,00
UAH
|
58 150 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС" #32917708 |
Переможець |
58 142 500,00
UAH
|
01 березня 2023 08:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 17:27
|
ДУ1 від 24.08.2023.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 09:25
|
Договір 4600007338 від 13.03.2023.pdf | укладений |
16 березня 2023 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4600007338 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |